ProBrace.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
ProBrace.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ProBrace.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor ProBrace.nl

180 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022
Een bestelde breukband van 120 tot 140 cm (XXL) bleek 120 cm te zijn. Terugsturen was geen probleem. Volgens Probrace mogelijk verkeerd labeltje aan gehecht. Vanwege de hittedagen wilde ik buiten de zorgverzekeraar om een eenvoudige band aanschaffen ipv de handgemaakte korsetten. De omgeruilde band bleek na een dagdeel dragen vermoedelijk vanwege de warmte (hitte) met ongeveer 15 cm te zijn gekrompen. Na koud wassen, liggend drogen binnenshuis nog enkele cm gekrompen. Blijft nu iets van 122 cm over, net genoeg ...... Banden blijken dus inbeginsel erg te krimpen!!!

10 jul. 2022
Heb liesbreuk band snel ontvangen .Verpakking was open geweest. Bleek al te zijn gebruikt., gedragen. Waarom kijken Julie dit niet na..Slechte beurt om het tóch te verkopen. Padjes vielen er al uit en klittenband was beschadigd.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

31 aug. 2022
Door een fout bij DHL kreeg ik maar 1 kniebrace i.p.v. 2 toegestuurd. Na een mailtje, ontving ik de volgende dag al een nieuwe brace. Ook heb ik via de mail goed advies gekregen en heb zodoende een prima brace kunnen bestellen.
1 sep. 2022
Beste Fransje, Wat fijn om te horen dat u onze service zo waardeert en dat het product bevalt. Hopelijk heeft u er nog draagplezier van!
Een duidelijke afbeelding van het product. Of de spalk zal helpen is nog afwachten,maar het is een goed product,en een goede pasvorm,voelt goed stevig aan als steun ook bij het werken.
Antwoord van ProBrace.nl
Bedankt Egbert voor de eerlijke en positieve beoordeling. We hopen natuurlijk dat het u gaat helpen. Bedankt voor de genomen moeite om een beoordeling achter te laten.
7 sep. 2022
Na een brace retour te hebben verzonden kwam de nieuwe bestelling niet. Heb gebeld en gelijk werd er actie ondernomen en heb ik nu de nieuwe brace snel ontvangen.
9 sep. 2022
Fijn dat we het spoedig voor u hebben kunnen oplossen. Bedankt voor uw beoordeling!
13 sep. 2022
Fantastisch, nu met dit hulp middel hoef ik niet constant te kijken waar ik m.n voet neerzet. Nu eerst de hak en dan verder afwikkelen..
13 sep. 2022
Bedankt Jan voor uw beoordeling en de foto, fijn dat u zo helpt!
Een fijne enkelbrace die lekker dun is en daardoor goed in je schoen past. Hij geeft extra steun zonder dat hij strak aanvoelt.
Pasvorm spalk is voldoende. Smalle bandje om duim te fixeren voldoet niet, waardoor duim/hand teveel ruimte in de spalk heeft.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen Iselle, Bedankt voor de beoordeling. Wat vervelend dat het product niet behoren past. Wilt contact met ons opnemen via info@probrace.nl om te kijken wat wij voor u hierin kunnen betekenen. Alvast bedankt!
7 sep. 2022
Snelle levering, en prima afhandeling na bestelling verkeerde maat. Snelle teruggave betaling inclusief verzendkosten!
9 sep. 2022
Bedankt Mevrouw Korner voor uw beoordeling! Fijn dat u ons werk zo ervaren heeft. Jammer dat het product niet naar behoren paste.
Goede omschrijving van het product en goed verzorgde administratieve afwikkeling. Snelle levering
30 aug. 2022
Voor mij perfecte brace, fijn klittenband om te verstellen en het siliconen gedeelte zit goed.
30 aug. 2022
Beste Marie-Annette, bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat het zo'n goede match is! Hopelijk heeft u er nog draagplezier van!
31 aug. 2022
Andere kleuren misschien dat zou fijn zijn vooral voor vrouwen verder vind ik hem goed
1 sep. 2022
Bedankt voor uw opmerking, dit zullen we zeker terugkoppelen aan de leverancier, fijn dat het verder allemaal goed is bevallen.
2 sep. 2022
De achterkant gaat dubbel zitten en wordt scherp. Dat is erg pijnlijk. Zie de bobbel.
6 sep. 2022
Goedemorgen Monique, Wat vervelend! Wilt u ons een mailtje sturen(info@probrace.nl) dan ga we kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Bedankt voor uw reactie!
31 aug. 2022
Zeer snel en adequaat geholpen. Ook na telefonisch overleg, snel geholpen
1 sep. 2022
Bedankt voor deze mooie woorden en gulle beoordeling, hier zijn wij heel blij mee!
product was niet leverbaar maar men kwam meteen met een ander voorstel.
Antwoord van ProBrace.nl
Bedankt Angelique voor uw beoordeling en fijn dat we tot een oplossing hebben kunnen komen :-)
De bestelling komt vlug en de producten zijn van goede kwaliteit
Antwoord van ProBrace.nl
Bedankt Bruno voor uw beoordeling en de waardering van onze service en producten.
7 sep. 2022
Snelle levering en een verandering werd ook goed geregeld
9 sep. 2022
Bedankt voor u beoordeling! Fijn om te horen dat u onze service zo waarderd.
Goed materiaal, zoals omschreven en zeer snelle levering
Antwoord van ProBrace.nl
Bedankt Pieter voor de mooie woorden en uw beoordeling!
13 sep. 2022
Zit as gegoten en heb steun eraan en snelle levering
13 sep. 2022
Wat fijn om te horen Esther! Hier doen we het voor!
6 sep. 2022
Handgeschreven briefje met tekst en uitleg, Keurig!!.
6 sep. 2022
Bedankt Meneer Oplaat voor uw beoordeling, leuk om te lezen dat u het kan waarderen de genomen moeite. Hier doen we het voor!
5 sep. 2022
Enkel brace besteld, was de dag erna al binnen.
30 aug. 2022
Snelle verzending en passen goed in de schoen