ProBrace.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.421 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Gemakkelijk retourneren, maar wel met verzendkosten.

De brace paste niet goed door de problemen die mijn vrouw heeft met haar pols. De metalen beugel drukte op een zeer pijnlijke plek. Mar dat lag niet aan de brace. De retournering was gemakkelijk geregeld, maar wij moesten wel de verzendkosten voor het retourpakket betalen, Dat zijn wij niet gewend van Bol.com de webshop via wij de brace hadden besteld.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
Vertraagde levering, wat best zuur is, want als je een brace besteld heb je die eigenlijk snel nodig vanwege de medische klacht die je op dat moment hebt. Verder goed contact gehad met de klantenservice. En toch relatief snel geleverd ondanks de vertraging. Goede stevige brace.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat wij u ondanks de vertraging bij DHL goed hebben kunnen helpen.

Goede en vriendelijke klantenservice

Problemen met de bezorgdienst. Die stuurde een bericht via de mail dat de brace bezorgd was, maar dat was niet het geval. Contact met de klantenservice gezocht en die hebben dat snel opgelost, goede service. De brace past goed.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles snel hebben kunnen oplossen voor u. Dank u wel voor uw review.
De service is uitstekend! I.v.m. zeer gevoelige/pijnlijke voeten de nachtspalken moeten retourneren helaas. Het betaalde bedrag kreeg ik snel op mijn rekening gestort. Ook telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en ondanks dat het product niet voor u geschikt. Zijn wij blij dat u onze service als positief heeft ervaren.
Het is een prettig zittende band, maar er kan nog een klein dingetje aan verbeterd worden. Een extra stripje klittenband zou kunnen voorkomen dat het onderste stuk scheeef gaat zitten.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en nog een fijne dag vandaag!
Kreeg een andere maat duimbrace toegestuurd dan ik had opgegeven. Met 1 telefoontje werd alles keurig en snel opgelost. Heel fijn!
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en fijn om te horen dat alles snel is opgelost!

Het soepeltjes omruilen van een door mij verkeerde maat bestelde brace. Was dezelfde prijs, dus even omruilen ,...klaar. Perfect !

Antwoord van ProBrace.nl
Dankjewel voor uw review! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen.

Rechtop

Na gebruik, gedurende 1 week, stond ik weer veel rechter en liep bewuster automatisch met de schouders naar achter.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat u progressie ziet met het dragen van de brace. Dank u wel voor uw review.
3 mrt 2024
Snelle levering en ook product zelf is goed .Het is dus twede keer dat ik hetzelfde product bestel binnen 4 jaar .
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles goed is voor u. Bedankt voor uw review!
Snel en adequaat gereageerd. Niet goedkoop, maar wel weer wat reserveonderdelen voor mn brace in huis. Top!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. En fijn dat wij u hebben kunnen helpen met extra onderdelen.
De brace ondersteunt me goed en helpt om de knie te beschermen terwijl ik mijn oefeningen doe.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw revieuw!
Niets bijzonders, gewoon geleverd wat ik besteld had, was niet zo moeilijk hoop ik
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
24 feb 2024
Beginnende triggerfinger. Met deze brace krijgt mijn vinger rust.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen en bedankt voor uw review.
24 feb 2024
De brace bevalt heel goed en helpt mij ook heel goed in mijn werk
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review.
Zit prima geeft een goede bescherming aan mijn enkel.
1 dag geleden
Dank u wel voor uw review!
makkelijke en snelle omwisseling. Goed geregeld.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
Goede beschrijving dus juiste product gekregen
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen en bedankt voor uw review!
De pijn is minder, ik draag hem de hele dag
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat de pijn afneemt. Bedankt voor uw review.
Geeft prima ondersteuning. Blij mee.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen. Dank u wel voor uw review.
Direct minder pijn, zit comfortabel
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen. Dankjewel voor uw review.