ProBrace.nlReviews

Maik Veenhuizen

Beoordelingen voor ProBrace.nl

2 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Het product zit heel erg fijn en was snel bezorgd. Precies wat ik wil.
Geïmporteerd
Product snel geleverd, en brace zit goed. Bij het uitpakken van de Teyder kniebrace blijken er 2 losse kussentjes bij te zitten die je met klittenband kunt bevestigen. Nergens kan ik vinden waar dit voor dient. Beschrijving is er niet bij, alleen een garantiefolder in het Spaans of Engels. Ook bij de omschrijving op de site staat niets vermeld over losse kussentjes. Natuurlijk kan ik contact opnemen met de klantenservice maar het is toch niet teveel gevraagd om dit in 1x goed te doen.
Geïmporteerd
een breukband met een ruime pelotte, die goed op zijn plek blijft. Wat ik mis zijn 1 á 2 extra hoesjes ter vervanging van de gebruikte hoes, wanneer die aan een wasbeurt toe is. Verder vind ik het aantrek-gedeelte voor de omvang van mijn lichaam wat aan de ruime kant. Het omdoen van de band vraagt enige behendigheid, maar na wat oefening gaar het steeds beter en vlotter. Al met al ben ik zéér tevreden over dit product!
Geïmporteerd
Zit goed maar is niet stevig genoeg om mijn buikbreuk steviger te sluiten. Omdat dit de eerste keer is was ik teleurgesteld omdat er een gebruiksaanwijzing ontbrak. ik had geen idee hoe ik het om moet doen en of mijn methode wel of niet de juiste is. Graag aandacht daarvoor.
Geïmporteerd
From the first moment I received excellent advice about the product I was interested in. I dealt with Lianne, who was very helpful and knowledgable, and made the order process easy. It was great that she could speak excellent English. After ordering I needed to chase up the courier and once again I received great help from Lianne. The product has just arrived at my home and it is perfect.
Geïmporteerd
Zeer breed scala van brace's. Bestelling zeer correct afgeleverd. Duidelijke omschrijving voor het retourneren van een artikel, zelfs met foto's hoe en wat het beste was voor een retour zending. Eén artikel besteld in twee maten, één maat gekocht, andere retour verzonden, binnen enkele dagen was het resterende bedrag al terug gestort.
Geïmporteerd
Hallo, Het is een fijne mitella met een moderne uitstraling, en van goed materiaal. Alleen de nekband is wat lastig om ff snel aan te passen. Zou evt fijner zijn met klittenband systeem. Verder helemaal prima en ook goed te wassen in wasnetje in de wasmachine. Groetjes
Geïmporteerd
Mijn bestelling lag klaar voor verzenden, maar door een telefonische vraag van mij bleek dat ik een andere maat nodig had, dan opgegeven. Ter plekke werd de bestelling omgezet en had ik de volgende dag het benodigde product in huis.
Geïmporteerd
M'n zoon verzwikt soms de enkels doch met de Bauerfeind geen enkel probleem. Die zijn echter ietwat dik en hij was eruit gegroeid dus nu de Filmista aangeschaft. Het hindert hem niet in zijn beweging en geeft toch goede steun.
Geïmporteerd
Leuk Orthopedie is een enorm fijne partij om mee samen te werken, We vullen elkaar goed aan als instrumentmakers en orthopedische schoenmakers. Het maximale eruit halen voor de persoon. Care Orthopedie is blij met jullie.
Geïmporteerd
De braces zijn goed. De foto's zijn duidelijk en klopt met het 'echte' product. De verzending is snel! Jammer dat het extra geld kost om thuis te laten bezorgen, zeker bij een hoge bestelwaarde. Maar verder prima!
Geïmporteerd
Stevige brace. Past prima mede door de duidelijke uitleg op de website welke maat ik moest nemen. Voelt aan als een duidelijke ondersteuning en de herinnering dat ik niet alles meer met die knie kan doen.
Geïmporteerd
Het bestelde product was niet voorradig maar ik werd op de hoogte gehouden van de timing en had de keuze om te beslissen over mijn bestelling. Netjes geleverd volgens het afgesproken tijdstip.
Geïmporteerd
een heel fijn produkt, mooi gemaakt, voor veel mensen geschikt. Misschien is of komt er ook een dikkere uitvoering voor in aangepaste invalide schoenen, het produkt is voor mijn moeder
Geïmporteerd
Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld, maar dat was met een e-mail snel verholpen. Binnen 3 dagen mijn brace via de post gehad. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de brace.
Geïmporteerd
Retourneren maakt men bij Probrace niet makkelijk. Je moet bellen of een mail sturen. Bovendien 6.95 retourkosten betalen. Niet van deze tijd. Ik bestel niet meer bij Probrace.
Geïmporteerd
Goede zolen en snelle levering, ditmaal besteld voor een broer van me, ikzelf heb ze gehad voor mijn hielspoor. Bij mezelf waren de zolen zalig, pak minder pijn vh hielspoor.
Geïmporteerd
Gebruik de rugbrace al 3 jaar (bij inspanning) na hernia operaties. Niet goedkoop maar zeker waard, geeft een goede ondersteuning voor mijn (onder)rug!
Geïmporteerd
De knie-bandage heb ik zeer snel ontvangen. Het is een mooi en goed afgewerkt product, het draagt zeer prettig en het geeft goede steun.
Geïmporteerd
Heel professionele en klantvriendelijke houding, handige en vooral betrouwbare webshop die ik aan iedereen zou aanbevelen.