Intoleran

602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Intoleran voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeker tevreden. Na wat proefmonsters geprobeerd te hebben ben ik uitgekomen op lactase 10.000. Aangezien het aangetoond is dat ik intolerant ben voor lactose kan ik met deze pillen beter het eten verdragen. Ik let weliswaar goed op het eten en beperk veel in de lactosebevattende levensmiddelen. Maar schat ook nog vaak niet goed in of 1 pil lactase 10.000 genoeg is voor de vertering van een maaltijd. Kom erachter dat ik er vaak minimaal 2 nodig heb. Dit omdat er in zoveel dingen lactose zit…

LS. Donderdagavond, voor 22.00uur, mijn bestelling gedaan. Zou vrijdag bezorgd worden, tussen 11.00uur en 21.30 uur. Thuis geweest, niet bezorgd. Zou 2e Paasdag bezorgd worden, 11.00u - 15.00uur, thuis geweest, niet bezorgd. Zou woensdag, 3-4 komen, tussen, 11.00 - 15.00uur. Om 13.00 uur, gaat de intercom, ik open de voordeur, loop naar de tussendeur, en trap, zie, de chauffeur wegrijden!!!! Het pakje, is beneden, in de hoek, gesmeten, en bezorger weg!!!! Vindt dit geen manier van doen, zit dringend op de supplementen te wachten. Al met al, duurt het 6 dagen, om te bezorgen, en het wordt niet PERSOONLIJK overhandigd. En de onrust, dat het maar niet wordt bezorgd. Zou bijna contact op nemen met Radar, of NVWA, waar mijn dochter werkzaam is! Hoop, dat uw reactie, naar het vervoersbedrijf, verbetering, geeft. Heb zelf deze ervaring niet! Afpoeier systeem!!!! Met vriendelijke groet, Marieke Keizer

Beoordelingen voor Intoleran

MB
Mitzi B.
Maastricht
Ik gebruik de Once a Day Lactose capsules van Intoleran al vele jaren. Ik ben er zeer tevreden over en hoef dan ook niets anders te gebruiken tegen mijn melk intolerantie! Het zou geweldig zijn als alle andere voedsel intoleranties ook met een Once a Day capsule zouden werken.
Antwoord van Intoleran
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de once a day. Op dit moment is het helaas (nog) niet mogelijk om voor de vertering van andere koolhydraten een once a day versie te maken. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk zijn, dan zullen we dit product zeker ontwikkelen.

Dispenser inhoud.

Bij het gebruik van de eerste dispenser, had ik de indruk, dat er niet het gewenste aantal pilletjes inzat , dat werd gesuggereerd. De inhoud van de 2 dispensers, die ik onlangs ontvangen heb, ga ik nu bijhouden.
Ik kan eindelijk weer eten wat ik wil!!!! Had eerder de pilletjes van een ander merk, werkte voor geen meter, of ja, daar moest ik er tien van nemen waar ik nu maar max 2 pillen nodig heb. Geweldig. Aanrader

Pluspunt : Super

Pluspunt : Neem dat al een tijdje als ik buiten huis eet . Zo kan ik weer genieten van dingen die ik niet meer mocht eten . Juist spijtig dat ik nog dingen moet laten , zoals Sandwichen en Rozijnenkoeken .
Door de once A day hoef ik er niet constant op te letten of ergens lactose in zit. Gebruik het nu 3 weken en bevalt goed. Ook gebruik ik voor een maaltijd met veel fodmaps er in de digestieve intoleran .

Helemaal top

Snelle service, goede klantenservice en altijd vriendelijk. Enige minpuntje is bezorgen via DHL, omdat DHL regelmatig verzaakt mijn huis te vinden, maar dat is Intoleran niet kwalijk te nemen.
Antwoord van Intoleran
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Jammer om te horen dat het met de bezorging niet altijd goed gaat, mocht je hier bij je volgende bestelling weer problemen mee ervaren, stuur ons dan gersut een mailtje dan proberen we het altijd zo snel mogelijk op te lossen.

tevredenheid

De snelle service van levering, snel antwoorden bij vragen en interessante e-learnings. Misschien een tip om de e-learnings open te trekken voor geïnteresseerden en niet enkel professionals.
Antwoord van Intoleran
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. We hebben ook zeker e-learnings voor consumenten, toevallig geven we vanavond een e-learning voor consumenten. Mocht je hier van op de hoogte gehouden willen worden, dan kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief en ons volgen op social media. Hier zullen wij het altijd laten weten als er een e-learning aankomt.
Intoleran heeft een top service maar de bezorgers van DHL zijn totaal waardeloos wij zijn dan thuis en ze staan bij je in de straat en je krijgt mail u was niet thuis tot 4 keer aan toe.
RC
Ria C.
DEN HAAG
Ik kan echt niet meer zonder!!! Ik heb een tip: geef mij de mogelijkheid een proefdoosje op mijn kosten te sturen naar familie en vrienden die ik over mijn ervaringen vertel
correcte en snelle behandeling wat kan beter ? doosjes maken zoals vroeger met de keurtjes. als je verschillende zaken besteld weet je dan niet meer wat in welk doosje zit.
7 apr 2024
Snelle verzending. We hebben eerder verschillende proefmonsters besteld. Mijn zoontje van 7 heeft die allemaal geprobeerd. Wel fijn dat die mogelijkheid bestaat.
Antwoord van Intoleran
Fijn dat je tevreden bent over onze verzending! Hopelijk heeft je zoontje ondertussen het juiste supplement gevonden.

Altijd goed!

Altijd goede service en snelle levering. Het product is ook top, kan ineens weer een stuk makkelijker uit eten of spontaan een hapje halen. Enorm blij mee :)
Antwoord van Intoleran
Fijn om te horen dat je weer een stuk makkerlijker uit eten kan, daar doen we het voor!
16 apr 2024

Intoleran is fijn om achter de hand te hebben!

Intoleran helpt mij echt als ik bij een etentje geen spelbreker wil zijn door met allerlei mitsen of maren aan te komen!

Voorlopig tevreden

Voorlopig 3x gebruikt en 3x geen symptomen gehad. Nog even afwachten of het effectief op lange tijd ook werkt.
Zeer snelle levering! Duidelijke communicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.
Doorgaans werken ze goed maar een enkele keer is het niet afdoende ondanks de hoogste dosering.
Quatrase 10.000 enzymenmix helpt mij goed. Heb een intolerantie voor gluten, melk en fruit.

Heel tevreden

Voor de tweede keer hier een bestelling geplaatst en wederom heel tevreden.
Antwoord van Intoleran
Fijn om te horen dat je tevreden bent en bedankt dat je nogmaals bij ons besteld hebt!
Uitstekend produkt - DAO mini - makkelijk te bestellen en snel ontvangen
Dao plus werkt goed wanneer ik iets eet waar ik overgevoelig voor ben.