wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden686 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan. 2024
Beste producten tot nu toe voor WLS patiënten , ben blij dat ik jullie heb gevonden. Totaal geen misselijkheid of darm klachten ik ben zeer tevreden

20 nov. 2023
De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

TR
Tamara R.
Landgraaf

multivitaminen gbp

dit zijn e eerste multivitamine waar ik geen mag en darm krampen van krijg en ze met ijs andere medicijnen op nuchtere maag kan innemen
Antwoord van wlsproducts.nl
Je neemt de multivitamine PURE; goed om te horen, dat je deze goed verdraagt en geen krampen meer hebt na inname. Dankjewel, dat je dit met ons deelt. Gr. Team WLS Products - Carla.
GD
Gerda D.
RIJSWIJK ZH
Een goed bedrijf, bestelling snel geleverd De dames zijn zéér behulpzaam en geven advies. Blij met Wls.
Antwoord van wlsproducts.nl
Hartelijk dank voor dit positieve commentaar. Daar zijn wij blij mee!! Groet, Team WLS Products - Carla.
TR
Tamara R.
Landgraaf
eindelijk na veel zoeken en proberen multivitaminen gevonden die ik kan verdragen, toppie👍👍👍
26 jan. 2024

Aanrader

Snelle service, duidelijke overzichtelijke site en goed geprijst.
Geen last van maag en darmen! Wel stinken de capsules enorm
De prijs iets goedkoper vaker een leuke aanbieding
Snelle levering duidelijke uitleg bij de producten
Snelle service! De juiste multivitamine voor mij.
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat fijn dat u tevreden bent met de Multi Complete, de alles-in-1 kauwvitamine. Goed om te horen. Gr. Team WLS Products - Carla.
5 feb. 2024
Super klantenservice. Bezorging de volgende dag.
Snel geleverd en nergens aan vast
Altijd snelle bezorging.
snelle levering
18 jan. 2024

Beste producten voor WLS patiënten

31 dec. 2023

calcium kauwtabletten

Ik heb calcium kauwtabletten gekocht. Prima product alleen zijn ze te hard om gelijk op te kauwen. Ik stop er 1 in mijn mond en kan me dan douchen en afdrogen voordat de tablet kauwbaar is.
9 jan. 2024
Ze zijn voor mijn man na definitieve maagverkleining uitslag van chirurg was dat hij de multivitamine heel goed gebruikte en dat ze goed waren
9 jan. 2024
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. En wat fijn de Multi Original goed bevalt. Goed om te horen. Team WLS Products - Carla.
13 jan. 2024
Tevreden,.. Dus verder geen commentaar!
15 jan. 2024
Heel fijn om te horen, dat je tevreden bent met de multivitamine "ORIGNAL". Dank voor het positieve commentaar. Groet, Team WLS Products - Carla.