wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden703 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Revieuw

Antwoord van wlsproducts.nl
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen, om deze positieve review te schrijven. Wij begrijpen goed, dat ieder lichaam anders is en ieder lichaam anders reageert, op vitamines, te nemen na een maagverkleining. Daarom adviseren wij altijd: "probeer het eerst uit en kijk hoe je lichaam reageert en of je het verdraagt en lekker vindt". Wij hebben veel verschillende producten en je kunt gemakkelijk een keer van vorm of smaak veranderen. En ideeën voor verbetering zijn altijd welkom bij ons. Groet, Team WLS Products - Carla.
Niets alleen de service hoog blijven houden. Soms is dat het meest moeilijk voor een bedrijf Goed bezig!!!

De WLS producten zijn top

Zeer snelle levering en pakket was goed verpakt. De WLS producten zijn top, wij gebruiken ze al jaren.
TR
Tamara R.
Landgraaf
eindelijk na veel zoeken en proberen multivitaminen gevonden die ik kan verdragen, toppie👍👍👍
YD
Yvone D.
purmerend
3 mrt 2024
Snelle levering. Niet duur alleen de verpakking waar de calcium in zit zit vast geplakt.
Antwoord van wlsproducts.nl
U heeft de calcium soft chews besteld. Vervelend om te horen, dat de verpakking vast geplakt zat. Dit heb ik nooit eerder gehoord maar wij zullen dit in de gaten houden. Dank voor het melden. Groet Team WLS Products - Carla.
CB
Carla B.
Alkmaar
Super duidelijke uitleg, snelle levering en makkelijk om zo de vitamine in te nemen
WV
Wilma V.
Moordrecht
Het is als echt een lekker snoepje die je graag iedere dag wilt opeten.
CE
Cynthia E.
Den Haag
Snelle levering en zeer goede en vriendelijke klantenservice!
18 feb 2024
Geen last van maag en darmen! Wel stinken de capsules enorm
Vriendelijk personeel en fijne uitleg en snelle levering
Dat ik geen buikpijn heb en niet hoef te braken
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat goed om te horen, dat de Multi Soft Chews en IJzer Soft Chews goed bevallen. Het is erg belangrijk, dat je de vitamines goed verdraagt natuurlijk. Groet, Team WLS Products - Carla.

zeer snelle levering . goed product

goed product , zeer snelle levering
Prima product en prima bezorging.
Snelle levering en goed product
Snelheid

Niet vergelijkbaar met FitForMe

De smaak van de kauwtabletten (multivitamine en calcium)is echt slecht tov de producten van dit fitforme.nl. Ik wilde deze range proberen omdat ze een stuk goedkoper zijn. Goedkoop is duurkoop
Antwoord van wlsproducts.nl
U heeft enkele proefpakketten besteld bij ons. In het proefpakket van Bariatric Fusion, zitten kauwtabletten (dat is een alles-in-1 kauwtablet) en soft chews (multi soft chews + calcium soft chews). U heeft het over fitforme. Dit bedrijf verkoopt geen alles-in-1 kauwtablet, zoals wij deze in ons assortiment hebben. Verder heeft fitforme ook geen multi soft chews in het assortiment. Zij hebben wel calcium soft chews. Het is niet helemaal duidelijk waarover u het heeft. Neem gerust telefonisch of per mail contact op met ons, zodat wij een en ander uit kunnen leggen. Want de vergelijking die u maakt, is niet correct. Wij leggen dit graag aan u uit. Vriendelijke groet, Team WLS Products - Carla.
18 jan 2024

Beste producten voor WLS patiënten

Beste producten tot nu toe voor WLS patiënten , ben blij dat ik jullie heb gevonden. Totaal geen misselijkheid of darm klachten ik ben zeer tevreden