wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nlReviews

: 412Goed

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
wlsproducts.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij wlsproducts.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

90 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 apr. 2022
4 ipv 5 sterren omdat ik het pakket moet afhalen in een parcelshop. Ik ben thuis en heb zicht op de venster maar geen DPD gezien. Toch zou ik niet thuis zijn geweest? Straf. Dpd is geen goede leverancier, altijd miserie en vaak klopt hun parcel shop niet dus ik mag de hele stad gaan aflopen opzoek naar pakje. Als ik mijn bestelling elders vind, bestel ik ze elders.

16 dec. 2021
Heel jammer dat ze de eiwit sticky toffee repen niet meer hebben en dat ze ook niet meer binnenkomen is namelijk de enigste repen die ik lust en lekker vind aangezien in de andere repen noten en aanverwanten in zitten. Hopelijk komen deze repen weer in voorraad en dat ik deze repen weer kan aanschaffen.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Helaas had PostNL wat last van uitstel gedrag. Meerdere dagen aangekondigd dat pakket zou komen, telkens niet gebeurd
De duidelijke info folder met daarbij de prijzen. De vriendelijke en snelle reactie op mijn vragen.
Snelle verzending en mooie prijs. Multivitaminen stinken wél.....
7 nov. 2022
Je krijgt je bestelling supersnel, goed verpakt.
7 nov. 2022
Gewoon goed en makkelijk en snel verzonden
Mooie producten waar ik goed op reageer
Gebruik ze al 3 jaar..super goed
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de WLS Multivitamine Original. Dank voor je positieve bericht. Groet, team WLS Products - Carla.
14 nov. 2022
Schnelle Lieferung
21 nov. 2022
13 nov. 2022
12 nov. 2022
31 okt. 2022
De chews zijn erg vies. Krijg ze niet weg. Kokhalzen. Heb 60 euro uitgegeven voor niks. Zonde van mijn geld. Kan niks terugsturen. Ook geen vergoeding. Ben over op kauwtabletten van fitforme dat beter bevalt.
Antwoord van wlsproducts.nl
31 okt. 2022
Beste Brenda, Heel vervelend dat je onze producten niet verdraagt. Je hebt in juli voor je operatie, een proefpakketje besteld met onze soft chews. Daarna heb je een grotere bestelling gedaan van soft chews. En onlangs heb je ons inderdaad gemeld, dat je deze niet verdraagt. Dit was na je operatie. Het klopt dat je na je operatie anders kunt reageren op de vitamines. Een geopende verpakking kun je inderdaad niet terugsturen. Wel hebben we je meteen andere vitamines gestuurd om uit te proberen. Wij zoeken graag samen, naar de beste vitamines, die onze klanten goed verdragen en dat ervaart iedereen op een andere manier, want elk lichaam reageert ook anders. We hadden graag samen verder gekeken, naar een alternatief voor jou. Maar fijn dat je nu een goed product gevonden hebt. Groet, TEAM WLS PRODUCTS - Carla.
25 okt. 2022
Bestelling werd snel verzonden. Compact verpakt, zonder verspilling van inpakmateriaal.
31 okt. 2022
Snelle en correcte proefzending.
2 nov. 2022
goed ingepakt en snel bezorgd!
30 okt. 2022
Klantenservice is super👌