wlsproducts.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

4.71/5.00

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over wlsproducts.nl

1 week geleden
Top
2 weken geleden
De levering is snel en goed. Maar wanneer er een fout is gemaakt bij het bestellen ( door de koper) is de service vér te zoeken. Geen enkele oplossing die wordt aangedragen kan worden toegepast. Echt helaas pindakaas. Stuur de foutief bestelde producten retour ( voor eigen kosten) en bestel maar opnieuw. Ik ga niet meer bij jullie bestellen.
Snelle levering, goede producten.
Vooral het advies van Nancy Amelink is heel kundig en uiterst vriendelijk . Moet vast een hele lieve vrouw zijn Mvrgr Pieter de Vries PS Bleib gesund
De info over het product is minder .... vroeger kreeg kreeg je ook de info voor welke face je product behoorde dat vond ik echt super
geen opmerkingen
n.v.t.
Altijd snelle en correcte levering!
De vanille wafeltjes hebben een chemisch bijsmaak.
het pakje stond tegen de voordeur aan en geen briefje in de bus dat ik niet thuis was ,en ik gezien in een apartement woond begande grond en dat iedereen van de schuurtjes langs mijn voordeur gaan hadt iedereen het mee kunnen stelen dus heb ik geluk gehadt denk ik maar dat zal wel de post bezorger gedaan hebben tegen de voordeur gezet
 Antwoord van wlsproducts.nl
Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft met de bezorgdienst die ons product bij u geleverd heeft. Ik denk dat in deze tijd, het pakketje wel vaker "neergezet" wordt. Jammer dat het zo gelopen is. Ik hoop wel dat u tevreden bent met onze producten. Dat is belangrijk natuurlijk. MvG Carla - team WLS Products.
Snel geleverd en goed verpakt.
Zoals bij vorige bestellingen en leveringen alles perfect geregeld
Prima!!
Snel binnen, netjes verpakt
zet beter op internet de vitaminen bij vitaminen en de calcium bij calcium vind niet goed op net de vitaminen pillen zijn ni slecht
10, alles perfect en snel geleverd
Alle vragen worden gelijk beantwoord, en er is vooral duidelijkheid !!! Capsules zijn goed in te nemen.
alles prima in orde en goede service.