wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden798 beoordelingen in totaal

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Betrouwbaar, snelle levering, goed product dat mijn mineralen en vitamine goed in balans houd Goed in te nemen geen rare nasmaak
WJ
Willeke J.
Emmeloord
29 jun 2024
Ik vind vooral de soft chewproducten fijn. Omdat ze goed te verdragen zijn. Dat heb ik met andere vitamines lang niet altijd
28 jun 2024
Ben tevreden over jullie product. vlugge levering, ik heb maar 1 dag te hoeven wachten. De andere dag was het bij de post.

Goede producten.

Proefpakket Snel ontvangen en goed product. Nu uitzoeken welke soort ik ga bestellen.
MR
27 jun 2024
Goede kwaliteit snelle levering en betaalbaar
Supersnelle levering en goede prijzen.
Antwoord van wlsproducts.nl
Dank voor de 5 sterren die u ons geeft. En heel fijn om te horen, dat u tevreden bent met de WLS Multivitamine Original. Voor een jaarpakket betaalt u inderdaad slechts Euro 69,00. Groet Team WLS Products - Carla.
12 jul 2024
heel snelle levering! Geweldig

Calcium snoepjes

De toffees zijn echt lekker!
Antwoord van wlsproducts.nl
Goed om te horen, het is ook nog eens een hele goede calcium. Groet, Team WLS Products - Carla.
Snel en goed
5 jul 2024