patris-health.nl
Reviews:

117 reviews in totaal   

4,13

Goed

117 beoordelingen sinds 10 mei 2023

5
56 %
4
22 %
3
9 %
2
3 %
1
9 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 3 jul 2023
patris-health.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewspatris-health.nl

(3)
(1)
(3)
(7)
(18)
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Goede prijs, goede service.

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijzen en service. We waarderen uw vertrouwen in Patris Health enorm.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Teleurstellend

Pipetten ontbraken en die automatische prikkers werkte niet. Kon zo de vuilnisbak in.

Antwoord van patris-health.nl

Het spijt ons dat u teleurgesteld bent over uw ervaring met de test. De pipet bevindt zich samen met de testcassette in het verzegelde zakje, zodat deze schoon en beschermd blijft. Bij het automatische lancet is het belangrijk om het beschermkapje eerst te draaien en daarna te verwijderen. Als het kapje rechtstreeks wordt uitgetrokken, kan het mechanisme van het lancet beschadigd raken en werkt het mogelijk niet meer. Voor een correcte uitvoering raden wij aan onze videodemonstratie te bekijken, waarin het gebruik van de pipet en het lancet stap voor stap wordt getoond. Met vriendelijke groet, Patris Health
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
De levering duurde wat langer dan verwacht

Antwoord van patris-health.nl

Thank you very much for your feedback. We are sorry that the delivery took slightly longer than you expected. We do our best to dispatch all orders as quickly as possible and appreciate your patience and understanding.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We waarderen uw vertrouwen in Patris Health enorm en zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We waarderen uw vertrouwen in Patris Health enorm en zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Duurde heel lang het verzenden uit een ver land

Antwoord van patris-health.nl

Bedankt voor uw feedback. We willen graag verduidelijken dat uw bestelling binnen de vooraf aangegeven levertijd van 3–5 werkdagen is bezorgd. De bestelling werd op dinsdagavond geplaatst en op maandag bij de door u gekozen GLS Parcel Shop afgeleverd, dus binnen vier werkdagen. De verzending vond plaats vanuit ons magazijn in Slovenië, binnen de Europese Unie. Het spijt ons dat de levering voor u toch lang heeft aangevoeld. Met vriendelijke groet, Patris Health
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw vertrouwen in Patris Health betekent veel voor ons.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
M B
Mat B.
2 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw vertrouwen in Patris Health betekent veel voor ons.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snel goed en goedkoop
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We waarderen uw vertrouwen in Patris Health enorm en zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We waarderen uw vertrouwen in Patris Health enorm en zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring.
Privéprofiel 
2 Reviews
 Geverifieerd

laat geleverd maar goed afgehandeld

2 januari besteld. Nu, 10 dagen later, nog steeds niet mijn bestelling ontvangen maar wel een email of ik mijn ervaring wil. na een slechte beoordeling namen ze contact met mij op en is het artikel alsnog geleverd.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van patris-health.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw vertrouwen in Patris Health betekent veel voor ons.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Het product was niet goed. Het werkte niet naar behoren waardoor ik de test niet als betrouwbaar kon beschouwen helaas.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Gecertificeerde sneltesten voor thuisgebruik en huidzalven Patris Health®

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien