wowtea.eu/nl/

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2023
wowtea.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede service, snelle levering en netjes verpakt. Zowel de detox, slimfit, welness en de nieuwe detox en slimfit met Red berrys zijn erg lekker! Of het echt doet wat het zegt weet ik niet maar de thee drinkt lekker weg waardoor ik nu makkelijker 2 liter water op een dag drink.

Ik heb net een nieuwe SLIMFIT tea gekocht. Ik zag tot me stomme verbazing dat er veel te veel besjes ingestopt waren. Deze zak zit een 1/4 vol met besjes ik moest ze er steeds uithalen als ik thee ging maken. Als je 2 besjes in je thee doet is de kleur van thee knalrood en smaakt naar wijn. Glu wine vreselijk. Ik ben al jaren bij Wow tea maar nou gingen jullie te ver met deze zak. Ik kan nu niet genieten van deze thee. Maanden geleden toen alles werd veranderd had ik al geklaagd. Ik ben er niets mee opgeschoten.

Beoordelingen voor wowtea.eu/nl/

JV
Joyce V.
Tilburg
Snelle verzending, goede producten en goede klantenservice
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo, bedankt voor de feedback! Als je ooit onze hulp nodig hebt, kun je ons altijd bereiken op customers@wowtea.eu Groetjes, WOW TEA(M)!
Snelle levering. Contact via mail zeer snel en duidelijk
20 apr 2024

Wow thea

Snelle levering en het ziet er goed uit de producten
Uitstekend ook qua service
20 apr 2024
17 apr 2024
AT
Alie T.
Enschede
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Nou ik heb die thee gekocht, ik krijg het denk ja en nu als ik thee in glas gooit heb ik al die kruiden los, wilde dus een beker van jullie los bestellen die €30 is maar moet dan eerst voor een bepaald bedrag kopen voordat het überhaupt word verzonden… dus zit met de thee en als ik drink heb ik allemaal losse kruiden in mn glas niet fijn.
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Debbie, Dank voor uw feedback! Wij weten echter niet helemaal zeker wat uw klacht precies is. Op onze site bieden we verschillende pakketten aan die verschillende producten bevatten, afhankelijk van het bedrag en het budget van elk van onze klanten. Wij hebben bundels inclusief twee theesoorten en een fles en wanneer u zo’n set bestelt, profiteert u bovendien van gratis bezorging. Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via: customers@wowtea.eu Met vriendelijke groet, WOW TEA(M)!
13 apr 2024
Het duurt al langer dan ik gewend ben, reageren wordt ook traag gedaan,
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Svenn, Dank voor uw feedback! Het spijt ons voor de vertraging in de levering van uw producten, maar we leveren onze leveringen met een extern koeriersbedrijf en om deze reden kunnen we het proces niet controleren nadat de producten door ons zijn verzonden. We communiceren echter al via e-mail met u en zullen u de nodige hulp bieden. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Marguerite, Dank voor uw feedback! Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in onze Berry serie. De door u gestuurde foto is echter van de Slimfit thee uit ons standaardassortiment en niet het Berry assortiment zoals u beweert. Neem alstublieft per e-mail contact met ons op om ons meer gedetailleerde informatie te geven en u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
10 mrt 2024
Ik vind de smaak wat veranderd ,heb de thee al eerder gehad en hoop nu snel resultaat te merken drink het nu 5 dagen
20 mrt 2024
Prima product, zou alleen fijn zijn als je precies weet wanneer je product binnen gaat krijgen
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Mooie verpakking en goed en zorgvuldig ingepakt.
Antwoord van wowtea.eu/nl/
De levering duurt lang dat is jammer.
17 mrt 2024