bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

30 jan. 2024
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
12 feb. 2024
Moest lang wacht
Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
29 jan. 2024
ervaring over levertijd en contact is niks mis mee dat is goed en snel. alleen kom ik weer sucralose en asculfaam-k tegen, en die rommel hoort m.i. niet in een menselijk lichaam. staat nu ongebruikt, en ben over naar ander merk.
31 jan. 2024
Beste klant, Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de ingrediënten volledig. Het is belangrijk om producten te kiezen die overeenkomen met uw persoonlijke opvattingen en overtuigingen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, sta ik tot uw beschikking en help ik u graag verder. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het huidige product, maar het is goed dat u een alternatief hebt gevonden dat beter aansluit bij uw behoeften.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!
28 jan. 2024
Het deksel van de doos was kapot. Gevolg veel eiwit poeder in de kartonnen doos. Mogelijk beschadigd geraakt tijdens de verzending. Had beter verpakt kunnen worden.
29 jan. 2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelde goederen beschadigd bij u zijn aangekomen. Natuurlijk zorgen we onmiddellijk voor compensatie, maar we hebben nog wel een foto van het beschadigde artikel nodig. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beloven het probleem spoedig op te lossen!
1 feb. 2024
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst nog steeds geen bezorging. Was op voorraad stond er. Jammer
2 feb. 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung liegt Ihr Paket bereits seit dem 27.01. abholbereit. Bitte prüfen Sie den von uns gesendeten Tracking-Link. Viele Dank!
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.
2 feb. 2024
Slecht bezorgd en mailen worden niet gewaardeerd
10 feb. 2024
Product niet ontvangen. Ze hadden het niet eens
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was levering niet mogelijk omdat de leverancier ons de gewenste artikelen niet kon leveren. Als gevolg daarvan waren er geen goederen meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak! Uw aankoopbedrag is uiteraard al teruggestort. Hartelijk dank!
12 feb. 2024
7 jan. 2024
De verpakking is niet stevig genoeg voor het gewicht dat werd verzonden. De doos kwam volledig dichtgetaped door de vervoerder aan omdat deze helemaal kapot gegaan was en de pakken amandelmelk er uit waren gevallen. Hierdoor is de verpakking van de melk ook verzwakt en helaas lastig te openen omdat het karton niet meer de originele vorm heeft.
25 jan. 2024

Slecht verpakt

De bestelling is altijd correct en binnen een acceptabele termijn geleverd. Het jammere is dat nog geen enkele bestelling heb ontvangen zonder schade. Er zijn altijd deuken in de blikjes en de verpakking is gescheurd alsof ermee gegooid is.
19 jan. 2024
13 jan. 2024