bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl
Beoordelingen:

738 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.770 beoordelingen in totaal  

4,09
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(48)
(35)
(85)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking zoals het deksel zat toch wel veel stof , zat precies ergens in de kelder ofzo vond dit heel raar niet echt proper. Dit heb ik al vaker aangetroffen wanneer ik iets bestel.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dagen geleden
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns aufrichtig für den Zustand der Verpackung. Das ist nicht unser Standard, und wir verstehen Ihre Besorgnis. Bitte seien Sie versichert, dass wir Maßnahmen ergreifen, um sicherzustellen, dass dies nicht wieder vorkommt.
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending: snelheid en communicatie
Beoordeling melden
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb op 16/05/2024 een bestelling gedaan.Maar nog niet gekregen.Heb al een paar keer een email gestuurd maar krijg geen antwoord. Ik zie net dat de bestelling van 16/05/2024 wordt terug gestuurd naar jullie.Omdat ik te laat was met ophalen sorry .Hoop nog eens wat er over te horen hoe nu verder??
Beoordeling melden
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan, zou nog een mail ontvangen dat het is verzonden. Nooit gehad. Gemailt, geen reactie. Ineens zie ik dat het geld is terug gestort. Lekker dan.
Beoordeling melden
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen bestelling ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
29 mei 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice zal uw verzoek onmiddellijk in behandeling nemen en u per e-mail informeren.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn spullen niet gehad
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
2 dagen geleden
Beste klant, vergeef ons alstublieft het ongemak! We hebben een terugbetaling gedaan.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
my packge back to bodylab
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
4 dagen geleden
Lieber Kunde, liebe Kundin, hiermit informieren wir Sie über die Retoure Ihrer Bestellung, da laut Transportdienstleister der Empfänger nicht angetroffen wurde. Ihre Bestellung und die dazugehörige Rechnung werden automatisch storniert. Falls Sie schon bezahlt haben, wird Ihnen der Betrag zurückerstattet. Über unseren Webshop können Sie nun noch einmal neu bestellen. Bitte stellen Sie sicher, dass jemand in Ihrer Abwesenheit das Paket entgegennehmen kann. Durch eine Notiz für den Transportdienstleister an der Klingel oder dem Briefkasten kann eine erneute Retoure vermieden werden.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
OE
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending. Deze duurt lang. Kreeg geen track&trace melding. Bij navraag aan klantenservice, kreeg ik uiteindelijk een screenshot dat deze was afgeleverd bij de buren.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
14 mei 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns zutiefst für die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund der Verzögerung bei der Lieferung Ihrer Bestellung erfahren haben. Es tut uns leid zu hören, dass Sie keine Tracking-Informationen erhalten haben und dass die Kommunikation bezüglich des Zustellstatus unzureichend war. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und es ist bedauerlich, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Fall nicht erfüllt haben. Wir verstehen, wie frustrierend es sein kann, auf eine Lieferung zu warten, ohne genaue Informationen darüber zu haben, wo sich das Paket befindet. Wir werden Ihr Feedback ernsthaft berücksichtigen und Maßnahmen ergreifen, um unsere Lieferprozesse zu verbessern und sicherzustellen, dass unsere Kunden in Zukunft besser informiert sind. Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Anliegen mitgeteilt haben. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Sie bald wieder als zufriedenen Kunden begrüßen zu dürfen.
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde een week voor ik de bestelling ontving. Best wel lang dus.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan ten zeerste. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij de verwerking en levering van uw bestelling. Wees gerust dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op als u verdere vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange wachttijd voor levering 1 week
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
21 mei 2024
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al vele malen besteld maar bestelling niet gekregen bestelling ging MET DHL tot de grens en word dan weer doodleuk teruggestuurd naar bodylab daarna wel weer het geld retour .maar ik wil gewoon mijn spullen .
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Hierbij informeren wij u over de retourzending van uw bestelling, omdat volgens de transportdienst de zending tijdens het transport beschadigd is geraakt. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan! Uw bestelling en bijbehorende factuur zijn automatisch geannuleerd. Het betaalde bedrag is terugbetaald. Met vriendelijke groeten,
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling 2 mei gedaan het is nu 12 mei en me bestelling is nog niet geleverd!!! Bestel der nooit meer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
14 mei 2024
Beste Klant, Volgens de tracking van de zending heb je je pakket op 07.05.2024 ontvangen. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust weer contact met ons op. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik bestelde proteine poeder die in aanbieding was, 1+1 gratis, en heb dit niet gekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Volgens de verzendtracking heeft u uw pakket nu ontvangen. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
9 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
10 mei 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Uw bestelling is klaar voor afhaling sinds 01.05.2024. Controleer de tracking van de zending opnieuw.
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
7 mei 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze klantenservice heeft afgelopen vrijdag al contact met u opgenomen. Controleer uw inbox en ook uw spamfolder. Hartelijk dank!
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

levertijd slecht, verpakking stroef, goede prijskwaliteit

De levertijd is niet 2 tot 3 dagen! Duurde een week. Ook is de verpakking van de producten slecht te openen. Wel is het goede prijskwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week moeten wachten voordat de producten geleverd waren, voor de rest alles netjes ingepakt en bezorgd.
Beoordeling melden