Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
22 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan.
Daardoor een keer bij bodylab besteld.
Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo.
Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl!
Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.
Heb ruim 14 dagen geleden iets besteld en nog steeds niet geleverd. Gemaild en krijg dan dagen later bericht dat door zieke medewerkers nog niet verzonden is. Probeer nu de bestelling te cancelen.
Bestelling 2 mei gedaan het is nu 12 mei en me bestelling is nog niet geleverd!!! Bestel der nooit meer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
7 dagen geleden
Beste Klant,
Volgens de tracking van de zending heb je je pakket op 07.05.2024 ontvangen.
Als u nog vragen heeft, neem dan gerust weer contact met ons op.
Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De beste prijs voor whey protein
Heel goede prijs voor whey protein en geen verzendkosten, dus dat is zeker een uitstekend waard. Ik had er ook Shaker bij besteld, maar daar zat geen afsluitdop op, daar was ik niet zo blij mee. Als die compleet was geweest dan had ik een uitstekend gegeven voor de gehele bestelling.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dagen geleden
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht!
Uw bestelling is klaar voor afhaling sinds 01.05.2024.
Controleer de tracking van de zending opnieuw.
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, prijs / kwaliteit ok
Snelle levering, prima producten. Werking producten nog niet vast kunne stellen
Beoordeling melden
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
7 mei 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Onze klantenservice heeft afgelopen vrijdag al contact met u opgenomen.
Controleer uw inbox en ook uw spamfolder.
Hartelijk dank!
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De fruitige smaak is goed te proeven, alleen de zoetstof kan wat minder.
En nu nog afwachten op de resultaten
Beoordeling melden
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
ik bestelde proteine poeder die in aanbieding was, 1+1 gratis, en heb dit niet gekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant,
Volgens de verzendtracking heeft u uw pakket nu ontvangen.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen.
Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, en antwoorden op mijn vragen.
Beoordeling melden
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Al vele malen besteld maar bestelling niet gekregen bestelling ging MET DHL tot de grens en word dan weer doodleuk teruggestuurd naar bodylab daarna wel weer het geld retour .maar ik wil gewoon mijn spullen .
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant,
Hierbij informeren wij u over de retourzending van uw bestelling, omdat volgens de transportdienst de zending tijdens het transport beschadigd is geraakt.
Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan!
Uw bestelling en bijbehorende factuur zijn automatisch geannuleerd.
Het betaalde bedrag is terugbetaald.
Met vriendelijke groeten,
De producten zijn over het algemeen vrij goed,soms is de doos te slap waarin het verstuurd wordt,en kan de link met de track and tracé beter en duidelijker.
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Na 10 dagen nog geen bestelling ontvangen ??
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste.
De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling.
Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt.
We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Late order
i placed my order 10 days ago and i still don’t have any information on where it is. The website said that it would take 4 to 5 days.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste.
De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling.
Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt.
We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.