Houtmarkt.nl/nl/

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2022
Houtmarkt.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Goede kwaliteit, eerlijke prijs. Ik zou het personeel die de spullen voor je halen in de loods beter laten communiceren met de klant. Geef aan wanneer je spullen gaat pakken en wanneer je de spullen compleet hebt.

13 jun 2023
De prijs was heel redelijk, ze werden heel snel verzonden, maar 20 van de 25 vlonderplanken waren gebogen en niet recht, jammer.

Beoordelingen voor Houtmarkt.nl/nl/

2 mei 2024

Slechte bezorgservice

levering was echt slecht. erg duur voor de zeer slechte service. De bezorging werd op straat in de buurt van mijn huis achtergelaten. de bezorger belde niet eens aan (ik heb een slimme deurbel, als ze dat wel deden, zou dit in de geschiedenis te zien zijn). Het hout werd geleverd, maar niet de schroeven.
KV
Kees v.
Almelo
Niet alle geleverde planken waren recht. De azobe balken waren niet aan de maat en ook niet allemaal recht.
3 mei 2024
Ik had fineer besteld ,deze kwam veel te laat aan . Bijna een week later. Verder is het fineerband goed.
20 apr 2024
Verkeerde afmetingen / ontbrekende producten. Op zich prima hout, alleen bij het afhalen ontbraken er twee plinten (4,9 m) gelukkig zag ik dit tijdens de controle. Daarnaast had ik 2 langere 44x44 balken dan de rest, helaas bleek bij thuiskomt deze niet geleverd te zijn. Jammer dat er zo onzorgvuldig wordt omgegaan met het ophalen…
RZ
R. Z.
Beek en Donk

Ongelijk slecht

Materialen zijn prima, de transporteur die jullie gebruiken is onbeschoft, horkerig en we hebben nog nooit zo’n klantonvriendelijke persoon meegemaakt. Jullie reactie op onze telefonische klacht laat ook zwaar te wensen over. Duidelijk een eenmalige aanschaf ( voor serieus geld trouwens ) Anti reclame 👎🏼👎🏼👎🏼
Enkele platen zijn beschadigd aan de kant. En de platen kunnen voor een particulier met folie worden verpakt zodat ze beschermd zijn tegen regen.

scheurtjes en barsten

Ik heb 3 hardhout tuinpalen en 5 onderliggers besteld, helaas is er bij een van de houtpalen veel scheurtjes en barsten aan meerdere zijden.
Quality wood. Delivery scheduling can be a bit chaotic.
zeer slechte feed back. ze adverteren levering binnen 2 tot 5 werkdagen. dat paste prima in de werkplanning. nu na 9 dagen nog geen zekerheid over de levering. heel slecht inderdaad
Antwoord van Houtmarkt.nl/nl/
19 mrt 2024
Beste, We streven er naar om onze bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren nadat het bij ons binnen komt. Deze bestelling is maandag 11/03 ontvangen. Vrijdag 15/03 heeft u van ons een tijdsslot ontvangen van wanneer we de bestelling komen uitleveren. Het is uitgeleverd op maandag 19/03 om 07:38 uur. Dat is inderdaad net op de grens van 5 werkdagen en 5 werkdagen en een beetje. Excuses voor het ongemak. We hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Team Houtmarkt
Een klant gewoon geloven. Weliswaar ben ik benaderd door een aardige dame en heb ik € 25,-retour ontvangen, maar dat compenseert bij lange na niet de extra kosten die ik moet maken. De panelen zijn verre van nieuw en dat is duidelijk zichtbaar. Uiteraard had ik beter moeten controleren, maar buiten laden in de regen maakte dat lastig. Het feit dat ik niet wordt geloofd is stuitend, kan ik u melden! Waarom zou ik erom liegen ? Ik ben er nog steeds kwaad over.
4 feb 2024

Bestellen prima, de rest minder

Bestellen prima, levering en kwaliteit minder. Site en klantenservice zijn prima. Tijdens de levering was het pakket niet compleet. Kwaliteit van het hout is okee, maar niet bijzonder goed. In het underpayment zijn alle noesten open, en de platen zijn niet recht. De balken zijn getordeerd.
Alles verliep goed tot er een probleem was bij de levering van mijn bestelling. Ik kreeg geen antwoord terug!
13 jun 2023
30 jun 2023

Krom hout

Vandaag 28 juni is mijn bestelling bezorgd. Ik ben zwaar ontevreden en teleurgesteld in de 22 vuren balken die ik heb gekregen. Er zijn namelijk minimaal 10 balken krom en 5 balken zo getordeerd dat deze constructief onbruikbaar zijn. Ik heb bij jullie a-keus hout gekocht voor een flink bedrag en mag dan verwachten dat er dan ook kwaliteit geleverd wordt. Ik begrijp dat er altijd wel een afwijking in hout zit maar dit is echt niet acceptabel. Ik heb een aantal foto's bijgevoegd. Ondanks dat ik zoals op de foto zichtbaar is een zware Douglas paal op de stapel balken heb neergelegd is duidelijk zichtbaar hoe groot de opening is tussen de balken, of te wel hoe krom ze zijn. Ik heb spijt dat ik het hout bij jullie heb gekocht en niet lokaal want ik krijg de indruk dat ik met b-keus krom hout wordt afgescheept. Ik hoop dat jullie met een gepaste oplossing komen. Mvg Niels Slijkerman
27 mei 2023

Bestelfout

De materialen (bankirai dekplanken) zijn prima, alleen tijdens de bestelling 5 * 3950 en 3*4850 is iets misgegaan. De bestelbevestiging, die we pas bij aflevering controleerden, gaf aan 8*3950 terwijl we de bestelling met 2 personen gecontroleerd hadden en op de site zeker weten 5 korte en 3 langere planken besteld hadden. Bellen met de klantenservice gaf geen oplossing anders dan suggestie voor retourzending met 95 euro verzendkosten voor onze rekening. We hebben het er bij gelaten.
11 jun 2023
Tot nu toe hebben we niks gekregen
25 sep 2023

Intentional delivery of deformed and moulds infected woods by Van Drimmelen

Being a first client, the kind of woods that were delivered to me by Van Drimmelen did not meet the expectations I presumably had before I decided to order the wooden materials I needed for DIY projects. A significant amount of the woods delivered to my address were infected with moulds and deformities that affects my projects' plans.
13 jul 2023
Het geleverde hout was van matige kwaliteit. Je verwacht dat ontzettend kromme delen en delen waar veel kwasten uitgevallen zijn dat dat door de medewerker eruit gehaald worden. Maar nee het zat gewoon tussen de levering. Nadat ik het afgekeurd had duurde het een half uur voordat ik andere (betere) delen kreeg.
4 jun 2023

Goed en niet goed

Jammer: bij de levering 6 Bankirai-planken was er een bij waarin spint voorkwam. Plezierig: snelle reactie op mijn klacht en -na enige aandrang mijnerzijds- snelle erkenning door Houtmarkt, waarna de betreffende plank werd gecrediteerd.
1 jun 2023

Nog niks geleverd

Nog niet om een mening vragen als er na een week nog geen enkele vooruitzicht is over de levertijd. Ik heb nog niks ontvangen en er is ook nog geen contact geweest over de eventuele leverdatum.