Houtmarkt.nl/nl/

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden436 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2022
Houtmarkt.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Goede kwaliteit, eerlijke prijs. Ik zou het personeel die de spullen voor je halen in de loods beter laten communiceren met de klant. Geef aan wanneer je spullen gaat pakken en wanneer je de spullen compleet hebt.

13 jun 2023
De prijs was heel redelijk, ze werden heel snel verzonden, maar 20 van de 25 vlonderplanken waren gebogen en niet recht, jammer.

Beoordelingen voor Houtmarkt.nl/nl/

7 apr 2024
Alles werd netjes op tijd netje afgeleverd. Waren geen problemen met de chauffeur Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam Het gene wat ik besteld had zag er allemaal netjes uit zonder beschadigingen. Ben zeer tevreden en zal zeker als ik weer hout nodig mocht hebben gebruik maken van jullie
Duidelijke website en goed toegangkelijk, snel besteld redelijke levertijd en vriendelijke en behulpzame medewerkers . Zal zeker weer bij Houtmarkt terug komen en heb het inmiddels al doorverteld . Orima een 9
Netjes op tijd geleverd, in het vervolg graag het hout in krimpfolie wikkelen als er regen wordt voorspeld. Nu moest het binnen eerst drogen voor verwerking.
16 apr 2024
Prima hout voor een goede prijs. Levering duurt wat lang, maar de transporteur is keurig op tijd en belt, zoals verzocht, een half uurtje van tevoren.
Prima prijs. kwaliteit van het materiaal is in orde. Snel geleverd na bestelling door een kundig en vriendelijk transportbedrijf. Er werd meegedacht
Duidelijk snel en overzichtelijk. Afspraak voor bezorging wordt ter goedkeuring voorgelegd en je bent zelf akkoord geven of iets anders afspreken
RF
R.W. F.
Woudenberg
Bestellen was eenvoudig , maakte een fout met betalen en daarbij werd ik goed geholpen . Enig minpuntje was de late mededeling i.v.m. levering .

Top

Snelle levering en wat ik had besteld ziet er ook goed uit. Binnenkort ga ik weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Volgt verzoeken top op

Had specifiek 2 dagen benoemd voor levering, de 1e optie is netjes bagekomen, snelle levering binnen 3 dagen.

Uitstekende vlonderplanken

Twee vlonderplanken gekocht ter vervanging van twee oude. Uitstekende kwaliteit. Hulpvaardig personeel. Top!
Helft vracht was er niet bij. Werd meteen geregeld! Volgende dag al bezorgd. Prijs/ kwaliteit prima.
14 apr 2024
Prima hout, zoals besteld en perfect bezorgd door zeer klantvriendelijke chauffeur van Swijnenburg
Keurig geleverd ondanks dat de vrachtauto niet voor de deur kon komen i.v.m. de smalle bocht.
Goede communicatie. Degelijk materiaal. Transporteur & chauffeur stipt en behulpzaam.
LD
Les D.
UTRECHT

Aanrader

Snel, zeer behulpzaam als je een vraag hebt en ze leverden op de gekozen dag.
Prima prijzen en collectie. Tracking informatie kan nog wat duidelijker
Beautifully straight wood, delivery on time and overall very happy.
Mooi hout voor een nette prijs en keurig geholpen
De levering kwam netjes en werd keurig bezorgd.
Kwalitatief mooie planken en prima levering .