Het inpakken van de goederen en dozen die aan de onderkant geplakt worden met tape.
Ik bestel zakelijk en moet de goederen ook weer verkopen vaak ingedeukte busjes en beschadigingen.
Voor een consument maak dit niet uit maar wij verkopen naar de kapper en die naar de consument.
Voorheen bijna nooit klachten laatste tijd wordt het steeds erger de dozen zijn er niet geschikt voor en er wordt teveel in een doos gedaan daarom koop ik momenteel ook regelmatig op andere adressen.
Ik vind het persoonlijk erg jammer om als kapster met een eigen zaak bij jullie een stijltang te kopen voor€137,67 terwijl ik dezelfde stijltang in augustus bij jullie voor €95,45 heb gekocht en ik hem deze week op bol.com een stuk goedkoper zie staan.
Beoordeling melden
30 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik vind het vreemd dat als particulier of consument dat er dezelfde eind prijs staat .
Beoordeling melden
30 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Ondanks een betaling wachten we nu 7 dagen op de levering! Hoelang mag dat zijn. Jammer want we hebben de artikelen nodig.
Ook worden professionele facturen naar België steeds berekend met BTW.
Als je belt wordt de telefoon niet opgenomen.
Tot heden moet eigenlijk 0 sterren geven.
Beoordeling melden
7 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Komen levertijd nooit na. Als professional zijn er andere groothandels die veel betrouwbaarder zijn. Het enige voordeel van John Beerens is dat ze sommige merken hebben die elders niet verkocht worden
Beoordeling melden
9 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Stuur gewoon de artikelen dezelfde dag, of vermeld niet voor 22u besteld volgende dag in huis. En nee komt niet af met dhl lieverd te laat.. jullie leveren het zelf pas een dag later aan. Jullie zijn niet geschikt als groothandel voor kapsalons.
Beoordeling melden
22 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Het inpakken van de goederen en dozen die aan de onderkant geplakt worden met tape.
Ik bestel zakelijk en moet de goederen ook weer verkopen vaak ingedeukte busjes en beschadigingen.
Voor een consument maak dit niet uit maar wij verkopen naar de kapper en die naar de consument.
Voorheen bijna nooit klachten laatste tijd wordt het steeds erger de dozen zijn er niet geschikt voor en er wordt teveel in een doos gedaan daarom koop ik momenteel ook regelmatig op andere adressen.
Beoordeling melden
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
23 mei 2023
Hi,
Bedankt voor je review!
We zijn hier intern mee bezig om dit inderdaad vloeiender en beter te laten verlopen. Onze excuses hiervoor.
We gaan ervoor dat dit in de toekomst beter verloopt.
Liefs Beautycare.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.