professionals.johnbeerens.comReviews

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

83 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Super service, Last minute had ik een oplossing nodig voor een vervelende situatie die is ontstaan met een klant. Ik heb op maandag gebeld en de woensdag erop kon ik al terecht voor een individuele training. Ik ben door Twee dames persoonlijk geholpen maar zelfs de distributie gaf prioriteit gezien de situatie. Ik ben enorm tevreden over de service, uitleg, begrip en de manier waarop er probleemoplossend word gedacht en ook naar wordt gehandeld. Wat betreft de training. De proteïne behandeling van ProAddiction kan ik iedere prof aanraden. De Training is duidelijk en de doelgericht. Geweldig! Bedankt voor jullie inzet

De levering van producten is niet conform de richtlijnen die jullie zelf hebben. Nu voor de derde keer een pakket pas na 2 of zelfs 3 dagen ontvangen terwijl jullie aangeven dat het de volgende dag binnen is. Hierdoor al drie klanten moeten afzeggen.

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

De prijs viel mij op, makkeijk en snel bestellen op de webshop.
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over onze prijs, kwaliteit en levering! :) Liefs Beautycare.
Bij vragen snelle communicatie via WhatsApp 👍👍👍
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je de communicatie als snel hebt ervaren! Liefs Beautycare.
Kreeg mijn bestellen pas na een week terwijl hij een dag later er al had moeten zijn. Toen ik belde bleek mijn bestelling daar nog toch te liggen. Als ik niet had gebeld, had het nog langer geduurd.
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je vertraging hebt opgelopen met je pakket.. Helaas is het enorm druk geweest waardoor een pakketje inderdaad vertraagd kan zijn. Excuses hiervoor. Veel plezier met de bestelling gewenst. Liefs Beautycare.
donderdag middag bestelling geplaatst....en vandaag(dinsdag) pas ontvangen!!! Ook een email gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef...nooit iets gehoord!
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Wat ontzettend vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor. Ik heb in ons systeem terug gezocht maar ik kan helaas geen mail terug vinden. Als je ooit nog hulp nodig hebt kan je altijd via; Beautycare@johnbeerens.com contact opnemen. Liefs Beautycare.
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je goed geholpen bent! :) Liefs Beautycare.
Zeer snelle levering
Goed product
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over het product! :) Liefs Beautycare.
De bestelling is correct en volledig. Alleen DHL deed er iets lang over. Maandag om10:00 uur besteld en vrijdag om 16:00 uur leveren
Een goede webshop met keuze mogelijkheden
Betrouwbaar en snelle levering. Top!