professionals.johnbeerens.comBeoordelingen

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

4.62/5.00

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over professionals.johnbeerens.com

Meer dan tevreden, wat een goeie service toppers zijn jullie!
Prima service, fijne webshop!
Snelle levering ondanks corona !!
Geweldige service! Snelle levering & als je contact opneemt met klanten service super geholpen en heel vriendelijk!
hele fijne site, met een super snelle levering! heel tevreden
Altijd tevreden!
Duidelijke webshop en goede en snelle service.
Ik bestel heel vaak bij johnbeerens en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Ze hebben goede producten, goede prijzen en leveren super snel! Is er een vraag dan staan ze altijd voor je klaar
Fijne duidelijke webshop
Ik denk dat het door de Corona tijd allemaal wat langer duurde ook het heen en weer mailen. Maar altijd goede service en leuke meiden aan de telefoon die je helpen waar ze kunnen... gewoon top!!
Producten zijn perfect anders zou ik ze niet bestellen ;-) Levering gaat soms wel eens mis... Product advies of meedenken kan beter bij de service.
Super bedrijf!!!
Supersnelle levering, ben zeer tevreden over al mijn bestellingen van producten!
Wederom zeer tevreden en de levering ondanks de Corona zonder vertraging geleverd! Top firma! Ga zo door!!!
Was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij jullie en was helemaal tevreden verkopen ... Van het online contact tot het bezorgd krijgen van de producten dus zal zeker vaker bij jullie bestellen
Ik ben heel erg tevreden met johnbeerens.com. Hun leveren top service! De communicatie verloopt erg goed en de bestelling is meestaal volgende dag al binnen! Bedankt toppers!!
Goede service
Hii
De service was vriendelijk en snel antwoord terug. De levering was binnen een week tijd, dus ook prima. Het product 'de Kendall Jenner stijltang' heeft een chique uitstraling en warmt snel op. Fijn dat je de graden zelf in kan voeren en dat die te zien zijn op een venster. Glijd makkelijk door je haar heen. Al met al een goed product met een mooie uitstraling.
Top product. Doet wat het beloofd en wil niets anders meer gebruiken.