professionals.johnbeerens.com

Eric Jansen

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

4.04 / 5.00

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over professionals.johnbeerens.com

Hii

De service was vriendelijk en snel antwoord terug. De levering was binnen een week tijd, dus ook prima. Het product 'de Kendall Jenner stijltang' heeft een chique uitstraling en warmt snel op. Fijn dat je de graden zelf in kan voeren en dat die te zien zijn op een venster. Glijd makkelijk door je haar heen. Al met al een goed product met een mooie uitstraling.

Top product. Doet wat het beloofd en wil niets anders meer gebruiken.

Fijn contact en snelle levering

Super snel geleverd en wat een leuke doos Echt een cadeautje om te krijgen

Hele fijne borstel en fijn in gebruik Het is wel belangrijk de borstel voorzichtig te gebruiken anders kunnen er pinnetjes uitvallen

Alles ging snel en goed

Super fijne föhn Bedankt heel blij mee Groetjes Maaike

Super fijne haarborstel, super snelle levering

Hele fijne föhn, enorm blij mee

Sneller verzending en goede service

Hele fijne borstel Echt een topper maakt ontembaar haar toch nog toonbaar

Sticker van het product liet los.. wat vorige keer niet was.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Selin, Bedankt voor uw review. Vervelend dat de sticker van het product los is gelaten. Bij klachten mag u altijd een mail sturen naar professionals@johnbeerens.com.
Was prima.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
beste Betty, fijn om te horen dat uw bestelling naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens op pro-johnbeerens.com!
levering was vertraagd

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Inge, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de levering niet is gegaan zoals verwacht. Voor 16:00 besteld is morgen in huis. Als u op vrijdag bestelt, leveren wij maandag uit. Zakelijke zendingen worden extra verzekerd geleverd van ma t/m vr tussen kantooruren. Binnenkort gaan wij naar voor 22:00 besteld, morgen in huis. Excuses voor het ongemak!
Het duur zo lang voor dat we de bestelling binnen hebben

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Rabia, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de levering niet is gegaan zoals verwacht. Normaal gesproken is het altijd voor 16:00 besteld, morgen in huis. Als u op vrijdag bestelt, leveren wij maandag uit. Dit vanwege het feit dat het een zakelijke zending betreft en die extra verzekerd geleverd wordt van ma tm vr tussen kantooruren. Excuses voor het ongemak!
Al bijna 6 weken aan het wachten op levering. Reageren niet op mijn mails

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
beste Bastiaan, vervelend om te horen dat je communicatie niet op de juiste manier verloopt. Mocht uw klacht nog niet opgelost zijn of mocht u nog vragen hebben, dan mag u contact opnemen met donja@johnbeerens.com, onze contactpersoon voor de professional.
het duurt altijd langer dan dat jullie op de webshop mededelen.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
beste Roos, vervelend om te horen dat het leveren niet naar verwachting gaat. Uw bestellingen bevatten vooral producten met een getoonde afwijkende levertijd. Deze producten zijn vanaf heden niet meer direct bestelbaar, maar hebben een e-mailnotificatie knop gekregen, waardoor wij bestellingen vanaf heden altijd direct kunnen uitleveren. Hopelijk is dit ook een groot voordeel voor u.
Super snelle levering Altijd bereikbaar via social media.. Bij John Beerens staan ze steeds voor je klaar.

Ik heb the knot Dr the pro Borstel gewonnen. De borstel ligt goed in de hand, en voelt goed door het haar. Haalt de knopen er goed uit. Voor het föhnen van m'n klanten voelt het ook fijn aan.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Jolanda, leuk om te horen dat je zo tevreden bent met The Knot Dr. borstel. Graag hoor ik welke punten we nog kunnen verbeteren om aan alle 5 sterren te voldoen. Feedback ontvang ik graag via donja@johnbeerens.com. Graag tot ziens op PRO-johnbeerens.com