professionals.johnbeerens.comReviews

: 375Goed

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

75 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 jun. 2022
Super service, Last minute had ik een oplossing nodig voor een vervelende situatie die is ontstaan met een klant. Ik heb op maandag gebeld en de woensdag erop kon ik al terecht voor een individuele training. Ik ben door Twee dames persoonlijk geholpen maar zelfs de distributie gaf prioriteit gezien de situatie. Ik ben enorm tevreden over de service, uitleg, begrip en de manier waarop er probleemoplossend word gedacht en ook naar wordt gehandeld. Wat betreft de training. De proteïne behandeling van ProAddiction kan ik iedere prof aanraden. De Training is duidelijk en de doelgericht. Geweldig! Bedankt voor jullie inzet

4 sep. 2022
na eerst de verkeerde levering te hebben gekregen werd mijn pakket uit eindelijk zaterdag geleverd (bestelling is maandag geplaatst). vervolgens komt mijn pakket binnen en mist er als nog 10! producten. Hier door heb ik een aantal klanten niet kunnen helpen en ben ik dus omzet mis gelopen. Op de site adverteren jullie met voor 16:00 besteld morgen in huis.... ik snap dat als er iets niet op voorraad is dat dit dan niet geleverd kan worden maar ik heb juist mijn bestelling gedaan op jullie aangegeven voorraad. Dit was mijn aller eerste bestelling bij jullie en ik verwacht teven ook de laatste want ik vind dit echt heel erg slecht.

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

7 nov. 2022
Snelle service! Bestelling was volledig in orde en zelfs een leuk product erbij gekregen, heel fijn.
Snelle levering en super service.
13 nov. 2022
Top service!
16 nov. 2022
10 sep. 2022
Snelle levering en contact verloopt soepel en netjes.
13 sep. 2022
Hi, hartelijk dank voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze webshop! We hopen je uiteraard nog vaker terug te mogen zien! Liefs, Team BeautyCare
26 sep. 2022
Echt ,vandaag bestellen morgen in huis!
7 okt. 2022
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over Johnbeerens.com dit is ook waar wij naar streven als webshop! Dus heel leuk om terug te lezen dat dit ook zo ervaren word. Liefs Beautycare.
12 sep. 2022
10 sep. 2022
6 sep. 2022
4 sep. 2022
13 sep. 2022
Hi, Wat vervelend om te horen, dit is niet wat je van ons mag verwachten. Graag vraag ik je contact op te nemen met beautycare@johnbeerens.com Dan gaan we samen naar een passende oplossing kijken. Liefs, Team beautycare
6 sep. 2022
Bezorging nooi volgende dag zoals aangekondigd op website. Producten vaak niet op voorraad.
13 sep. 2022
Hi, Wat vervelend om te horen, dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ik wil je vragen contact op te nemen met beautycare@johnbeerens.com. Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Liefs, Team beautycare
1 sep. 2022
Slechte levering. Opnieuw besteld en ook nog niet binnen. Al meerdere keren contact gehad.
13 sep. 2022
Hi, Wat vervelend om te horen! Graag vragen we je om contact op te nemen met beautycare@johnbeerens.com Dan gaan we kijken naar een passende oplossing. Excuus voor het ongemak! Liefs, Team beautycare
26 sep. 2022
9 aug. 2022