professionals.johnbeerens.com

Eric Jansen

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

4.04 / 5.00

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 52 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over professionals.johnbeerens.com

Hii

De service was vriendelijk en snel antwoord terug. De levering was binnen een week tijd, dus ook prima. Het product 'de Kendall Jenner stijltang' heeft een chique uitstraling en warmt snel op. Fijn dat je de graden zelf in kan voeren en dat die te zien zijn op een venster. Glijd makkelijk door je haar heen. Al met al een goed product met een mooie uitstraling.

Top product. Doet wat het beloofd en wil niets anders meer gebruiken.

Fijn contact en snelle levering

Hele fijne borstel en fijn in gebruik Het is wel belangrijk de borstel voorzichtig te gebruiken anders kunnen er pinnetjes uitvallen

Super snel geleverd en wat een leuke doos Echt een cadeautje om te krijgen

Alles ging snel en goed

Super fijne föhn Bedankt heel blij mee Groetjes Maaike

Super fijne haarborstel, super snelle levering

Sneller verzending en goede service

Hele fijne borstel Echt een topper maakt ontembaar haar toch nog toonbaar

Hele fijne föhn, enorm blij mee

Was prima.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
beste Betty, fijn om te horen dat uw bestelling naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens op pro-johnbeerens.com!
levering was vertraagd

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Inge, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de levering niet is gegaan zoals verwacht. Voor 16:00 besteld is morgen in huis. Als u op vrijdag bestelt, leveren wij maandag uit. Zakelijke zendingen worden extra verzekerd geleverd van ma t/m vr tussen kantooruren. Binnenkort gaan wij naar voor 22:00 besteld, morgen in huis. Excuses voor het ongemak!
Het duur zo lang voor dat we de bestelling binnen hebben

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Rabia, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de levering niet is gegaan zoals verwacht. Normaal gesproken is het altijd voor 16:00 besteld, morgen in huis. Als u op vrijdag bestelt, leveren wij maandag uit. Dit vanwege het feit dat het een zakelijke zending betreft en die extra verzekerd geleverd wordt van ma tm vr tussen kantooruren. Excuses voor het ongemak!
Sticker van het product liet los.. wat vorige keer niet was.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Selin, Bedankt voor uw review. Vervelend dat de sticker van het product los is gelaten. Bij klachten mag u altijd een mail sturen naar professionals@johnbeerens.com.
Super snelle levering Altijd bereikbaar via social media.. Bij John Beerens staan ze steeds voor je klaar.

Ik heb the knot Dr the pro Borstel gewonnen. De borstel ligt goed in de hand, en voelt goed door het haar. Haalt de knopen er goed uit. Voor het föhnen van m'n klanten voelt het ook fijn aan.

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Jolanda, leuk om te horen dat je zo tevreden bent met The Knot Dr. borstel. Graag hoor ik welke punten we nog kunnen verbeteren om aan alle 5 sterren te voldoen. Feedback ontvang ik graag via donja@johnbeerens.com. Graag tot ziens op PRO-johnbeerens.com
Dinsdag bestelling geplaatst en maandag pas ontvangen...

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Susanne, Vervelend dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Het bestelde product is weer ruim op voorraad, dus niet mag niet meer voor komen. Bij problemen of vragen in de toekomst mag u mij direct mailen via donja@johnbeerens.com
OMG Deze borstel glijd door je haren als een warm mes door een pakje boter Geen pijnlijke taferelen meer met het uitborstelen van mijn haren en geen hele plukken haar meer kwijt na het douchen. Deze borstel is zeker een aanrader

Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Monique, leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de borstel. Graag tot ziens op PRO-johnbeerens.com!