professionals.johnbeerens.comBeoordelingen

4.87/5.00

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over professionals.johnbeerens.com

Beoordeling
Snelle levering, en is iets niet leverbaar hoef je er niet lang op te wachten.
Betrouwbare webshop met snelle levering!
Ik heb echt een super training gehad, Het haar is onwijs goed en de techniek ga ik zeker gebruiken, veel beter dan wat ik gewend ben!
Wat een fijn bedrijf is dit. Snel, persoonlijk, makkelijk telefonisch te bereiken, flexibel.... aanrader! Grts Tim
Heel tevreden met mijn aankoop. Snel geleverd !
Super snelle en betrouwbare service!! Top!!
Ik bestel regelmatig op deze site. De volgende dag heb ik mijn bestelling altijd binnen. Netjes verpakt en altijd correct.
In tijden van Corona proberen alle medewerkers mee te denken hoe een snelle levering toch mogelijk is ten tijden van drukte bij de post. Chapeau! Wij wensen het hele team van John Beerens alle geluk, liefde, een enorme omzet ;) maar bovenal een goede gezondheid. Hartelijke groet Simone & Yves Salon Bijdehand Breda
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
Beste Simone en Yves, Bedankt voor jullie complimenten. Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling toe! Met vriendelijke groeten, Pro-JohnBeerens team
Heel erg blij met mijn b.r.u.s.h!
Goede en originele merken te koop ! Super snelle reactie terug ontvangen per mail na mijn mail met wat vragen over een product . Na mijn bestelling ook snel bezorgd
Uitgebreid assortiment met fijne merken. Snelle levering en fijne service. Bij vragen krijg je snel en netjes antwoord :-)
Super tevreden over deze firma! Zelden zo’n vlotte service gehad. En steeds bereid al uw vragen te beantwoorden. Ik ben fan!
Service van John Beerens, altijd snel & netjes ! Ik woon dicht bij het station, waar een primera punt zich bevindt. Superhandig !
alles prima in orde tot nu toe
Het team staat altijd voor je klaar. Ook in deze bizarre tijden proberen ze jou extra te motiveren om nog omzet te draaien
Ik word altijd super goed geholpen, heel vriendelijk.. altijd is me bestelling optijd.. hier kan ik van op aan!
Goede service, goede prijzen, kortom altijd goed
Wij als salon bestellen vaak bij John Beerens. Altijd de volgende dag geleverd! Ook als er bijv een product gelekt heeft word er altijd een nieuwe opgestuurd !
Top service