Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Service is ronduit waardeloos en stelletje boeven zijn het

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.
24 okt 2023

verschillende bestellingen niet op voorraad

Ik heb verschillende maal een bestelling geplaatst die niet op voorraad bleek te zijn. Ik kreeg wel steeds mijn geld terug. Maar de webshop werd niet aangepast. Je kon het product blijven kopen terwijl het niet te verkrijgen was. Na contact op te nemen werd het artikel op uitverkocht geplaatst en kon je via mail vragen te verwittigen als het weer op voorraad was. Enkele dagen later kreeg ik mail: product weer op voorraad. Ik opnieuw dit product besteld. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat het weer niet op voorraad was. Ik kan begrijpen dat er eens een probleem is met de stocktelling of zo, maar zoveel fouten na elkaar. Ik had ook niet het gevoel dat jullie moeite deden om na zoveel keer hetzelfde product te proberen te bestellen, eens proberen het product te verkrijgen via een winkel of zo.
25 okt 2023
Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ondervonden. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn geweest, vooral omdat het meerdere keren is voorgekomen. Het is niet de normale gang van zaken dat een artikel meerdere keren als beschikbaar wordt aangegeven terwijl dit niet het geval is. We nemen je feedback zeer serieus en gaan zeker onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Betreffende de melding van voorraadaanvulling: gezien de populariteit van sommige items kunnen deze heel snel uitverkocht raken nadat de melding is verzonden. We begrijpen dat dit verwarrend en teleurstellend kan zijn voor je. Nogmaals onze excuses en we hopen dat we je vertrouwen in de toekomst kunnen herwinnen. ^HJ

Beter uit coulance handelen en zodoende kosten besparen én klantvriendelijk zijn!

Doordat ik de code voor de goodiebag zelf niet had toegevoegd, werd mijn bestelling zonder de goodiebag geleverd. Ik heb de klantenservice gebeld maar zij konden helaas niets voor mij betekenen conform de geldende regels. Ik vind het vreemd en klantonvriendelijk dat ik mijn aankoop op jullie kosten terug kan sturen, het horloge opnieuw kan bestellen en de code voor de gratis goodiebag alsnog kan toevoegen. Zodoende komen zowel de verzendkosten voor de retournering alswel de verzendkosten voor het opnieuw opsturen voor jullie rekening. Extra kosten tov het uit coulance nasturen van de goodiebag. Uit kosten-oogpunt en klantvriendelijkheid zouden jullie beter coulant kunnen zijn in dit soort gevallen.
24 okt 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de goodiebag. We begrijpen je frustratie. Helaas is het inderdaad zo dat wij geen codes achteraf kunnen toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling. Het is belangrijk voor klanten om ervoor te zorgen dat alle relevante codes tijdens het bestellen worden ingevoerd. We waarderen je feedback en zullen dit meenemen in onze overwegingen voor toekomstige promoties en klantenservice procedures. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
25 dec 2023

Spullen te koop aanbieden die achteraf gezien er toch niet zijn, teleurstellend...

Ik heb een paar dagen geleden een mooi horloge van Boss bij Brandfield besteld. Op de site stond dat er nog maar één van dit horloge beschikbaar was. Een mooi cadeau die ook nog eens goed afgeprijsd was. Helaas kreeg ik een dag na de bestelling een andere mail met de tekst dat het horloge niet meer beschikbaar is, terwijl ik een dag eerder de factuur had gekregen met een bezorgdatum. Erg teleurstellend. Zo denk je een leuk cadeau gekocht te hebben, maar door een slechte administratie blijkt dat achteraf gezien toch niet te zijn. Ik baal er ontzettend van en dit zorgt ervoor dat ik niet zo gauw meer iets anders bij jullie zou bestellen. Hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback.
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring en feedback met betrekking tot je bestelling bij Brandfield. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent door de situatie, vooral omdat je dacht dat je een leuk cadeau had gekocht. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het lijkt erop dat er een fout is opgetreden in de voorraadstatus en communicatie. We waarderen je eerlijke feedback en nemen dit serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We hopen dat je in de toekomst een betere ervaring zult hebben als je bij ons winkelt. ^HJ
9 mei 2023

Bestelling afgewezen

Tijdens de bestelling heb ik een code van ING opgegeven van 10 euro korting. Daarnaast heb ik geprobeerd om te betalen met de creditcard. Tijdens de bestelling kwam de opmerking dat de bestelling was afgewezen. Hierdoor kon ik de code niet meer gebruiken. Hierna nog een keer geprobeerd en opnieuw een code opgevraagd bij ING. Ik heb dus twee keer de punten in moeten leveren. Wederom weer een bestelling welke was geannuleerd. Vervolgens heb ik de bestelling gedaan via PayPal en dit ging goed, hier zit ook mijn creditcard aan verbonden. Jammere was dat de korting van 10 euro twee maal niet was doorgevoerd.
15 jun 2023
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat de code niet verzilverd is. We zien wel dat er inmiddels contact met elkaar is geweest en dat we dit voor jou hebben opgelost. Veel plezier van je aankoop. ^MB
16 dec 2023
Eerst hebben jullie een aanbieding voor de festina F 20519-3 voor 119 euro als ik hem wil bestellen is hij plotseling uitverkocht ,ik vraag om een berichtje als hij weer leverbaar is .2 dagen later is hij ineens weer leverbaar maar dan voor 128 euro . Uiteindelijk heb ik hem toch maar besteld met de welkomstkorting van 10 % dan heb ik nog een giftcard van 10 euro en die kan ik dan weer niet inleveren wat een service zeg. Ik kan de 10 euro giftcard dus weggooien . Dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt .Ik denk niet dat ik hier nog iets bestel .
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback. Producten kunnen worden teruggestuurd, waardoor ze na enkele dagen weer beschikbaar zijn in onze voorraad. Bovendien baseren we onze prijzen op de tarieven die door onze leveranciers worden vastgesteld. Helaas hebben we geen controle over deze prijzen, en soms kunnen ze variëren. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wat betreft de giftcard, dit wordt beschouwd als een betaalmethode en staat los van kortingscodes. Als je hierover nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. ^HJ
27 sep 2023

Band horloge na precies een jaar kapot

Na een jaar in gebruik te zijn geweest viel het horloge zomaar van de pols af. Bleek het pennetje van de verbinding tussen bandje en kast afgebroken te zijn. Er werd geen garantie gegeven. Je mag toch verwachten dat je langer dan een jaar gebruik kunt maken van je aankoop? Maar nee, zelf een nieuwe band moeten kopen plus verzendkosten. Werd het alsnog een veel duurder horloge dan oorspronkelijk bedoeld.
28 sep 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Helaas valt de schade die je hebt ondervonden met style item SL620005 niet onder garantie. Dit betekent dat wij je helaas niet verder kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. ^HJ
5 jul 2023

Prijsverschil 40% wordt niet aangepast na 5 dagen wordt niet gecompenseerd

Kortingscode 10% vervalt tijdens betalingsproces. Een correctie op factuur wordt afgewezen ondanks bewijs dat code geldig zou zijn Na telefoontje nav slechte beoordeling op trustedshops, wel gecompenseerd echter blijkt dat de prijs van het bestelde artikel 5 dagen na levering 40% goedkoper is van oorspronkelijke prijs, afgeprijsd is en na telefonisch contact is deze aanpassing niet mogelijk.
21 jul 2023
Dankjewel voor je review. We vinden het erg jammer dat je bestelling bij ons op deze manier is verlopen. Excuses voor het ontstane ongemak. ^MB

Waterdichtheid

In de beschrijving staat dat het horloge 5 atm waterdicht is daar was ik naar op zoek! Bij ontvangst staat er echter in het horloge 3 atm! Jammer! Ik wilde het eerst terugsturen maar als ik het goed krijg ingekort dan zal ik het toch maar houden. Maar dit was dus niet wat ik zocht! Brandfield moet beter opletten wat er in de omschrijving staat!
26 dec 2023
Dat is vervelend om te horen dat het horloge niet aan de internet informatie voldeed. Onze oprechte excuses voor het verschil in de specificaties tussen de beschrijving en het daadwerkelijke product. We nemen je feedback ter harte en zullen ervoor zorgen dat dit soort fouten niet opnieuw voorkomen. Als je nog verdere vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, ondanks deze teleurstelling. Bedankt voor je begrip en je feedback. ^HJ
vrijdag 20 oktober een bestelling geplaatst, geld was direct van de rekening en zou op zaterdag 21 oktober geleverd worden, we zijn nu maandagavond 23 oktober en nog altijd geen track en tracecode gekregen. Ik heb al meermaals een bestelling geplaatst en nog nooit problemen ondervonden, altijd zo als beloofd de dag nadien geleverd behalve nu.
24 okt 2023
Onze oprechte excuses dat je problemen hebt ondervonden met de levering van je pakket. Volgens de meest recente informatie in jouw track en trace, is je pakket vandaag bezorgd. We hopen dat het pakket naar wens is. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. ^HJ
23 dec 2023

Ik heb een bestelling van heel iemand gekregen.…

Ik heb een bestelling van heel iemand anders ontvangen. Krijg niemand te pakken, email gestuurd maar op antwoord kan ik nog even wachten Op de doos stond mijn naam maar de inhoud van iemand anders, beetje een AVG ding lijkt mij want ik heb alles gegevens van iemand maar iemand van mij ook. Slordig en slecht
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je zojuist een email gestuurd. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
Mensen bellen als het niet lukt een bestelling op tijd de deur uit te doen ,dan had ik nog een kans iets anders te regelen ! Nu is het überhaupt niet bekent hoe of wat en heb dus geen kerst cadeau voor mijn vrouw ! Dus ben er een beetje verdrietig van en over me vrouw gaan we het maar niet hebben !
26 dec 2023
Het spijt me heel erg om te horen over de problemen met je bestelling en de bezorging. Volgens onze gegevens is jouw bestelling op 19 december geleverd. Indien dit niet het geval is, wil ik je vragen om ons te bellen tijdens openingstijden. Deze informatie kan je vinden op onze website. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat we snel een bevredigende oplossing kunt vinden. Ik wens je desondanks fijne feestdagen toe. ^HJ
11 mei 2023
Ik heb mij ingeschreven voor een eerste korting bij mijn eerste aankoop van een artikel boven €50, en ik heb een kortingskaart code ontvangen , die niet werkt … Ik heb een horloge bij u besteld van €55 in de sale. Er staat niets bij dat de korting dan niet geldt , dit vind ik wel heel erg jamme.
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat de actievoorwaarden niet duidelijk waren. Deze staan wel vermeld op onze site'https://www.brandfield.nl/actie-voorwaarden/ Onze klantenservice staat altijd voor je klaar bij vragen. ^MB
2 jul 2023

Slechte afhandeling pakket op tijd versturen

Ik bestel donderdagavond met text op de site vandaag besteld morgen in huis, niet is minder waar, ik ben er van uit gegaan dat het zaterdag zal binnenkomen maar nu blijkt het maandag pas te komen. Overigens zag ik in de track en tracé dat het pakket pas vrijdagavond is ontvangen door de post
7 jul 2023
Dankjewel voor je review. We vervelend dat je pakket langer onderweg is geweest. Inmiddels hebben we contact met elkaar opgenomen en we houden je op de hoogte. ^MB
YK
Yvonne K.
Assendelft
14 nov 2023
Order geplaatst er bevestigd door Brandfield vervolgengs terugstorting ?????????????????????????????????????????????????????????? Product Artikelnummer Aantal Subtotaal Tennis Armband 1791305 Swarovski Tennis Armband 1791305 1791305 2 € 8,68 Verzendkosten € 3,95 Totaal € 12,63
14 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan door een fout in de prijsvermelding bij je recente aankoop. Door een technisch mankement is je bestelling ter waarde van €216 euro per ongeluk aangeboden voor slechts €8,68 euro. Dit betreft duidelijk een onbedoelde fout in de prijsopgave. Tot onze spijt kunnen we om deze reden de aankoop niet honoreren. De prijs van €8,68 euro is inderdaad uitzonderlijk laag voor een item(s) van dergelijke kwaliteit. We hopen op je begrip voor deze situatie. ^HJ
29 jul 2023
De tas welke werd geadverteerd is niet dezelfde welke ik heb ontvangen. De verpakking was beschadigd. Alsof de echte eruit was gehaald en er een nep tas voor was verwisseld. De bezorging is wel snel. Geen idee of de tas dus wel juist is verstuurd door brandfield
2 aug 2023
Bedankt voor je review! Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb via jouw bestelnummer een case aangemaakt en via die weg jou een mail gestuurd. Wil je daarop reageren? Dan gaan we uitzoeken hoe dit kan en hoe wij dit natuurlijk zo spoedig mogelijk voor jou kunnen oplossen! Nogmaals ons excuses en wij zien graag je reactie tegemoet om het op te lossen! ^HJ
RD
Roland D.
ST Laureins
5 jul 2023

Niet nagekomen levering …

Had een afspraak voor levering vandaag 5/7/23,gans de dag thuis gebleven,niemand gezien,ondanks dat post NL gestuurd hadden dat ze deze namiddag gingen leveren,heb nu andere mail gekregen dat ze morgen gaan leveren??? Ben niet te spreken over deze werkwijze
7 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan je van ons had verwacht. Onze excuses voor het ongemak. ^MB

Dubbele verzendkosten

Ik bestel een ketting en armband. Alleen ketting wordt gestuurd en daarna krijg ik mail dat armband niet leverbaar is. Als ik dan een alternatieve armband bestel moet ik weer de verzendkosten van 3.95 betalen. Als ik ze daarover mail krijg ik geen reactie.
Antwoord van Brandfield
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die zijn ontstaan met je recente bestelling. We willen je laten weten dat er al een case is geopend om deze kwestie aan te pakken. Ons team heeft eraan gewerkt om het probleem voor je op te lossen. We hopen dat we dit naar tevredenheid hebben gedaan. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om te reageren op de e-mail die zojuist naar je is verzonden via jouw case. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat alles naar wens is. ^HJ
7 okt 2023

Bedrijf met geen verantwoordelijkheid.

Als een product zoek is, en de bezorger zegt dit wel bezorgd te hebben niet de klant aangifte laten doen maar dit zelf oppakken. De belofte voor 23.30 besteld volgende morgen in huis na komen. 2 dagen is er nog steeds geen track and trace gestuurd.
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor je review. De bestelling was alleen voldaan met shoptegoed en helaas is hierdoor mogelijk een error ontstaan systematisch. De order heb ik zojuist handmatig doorgezet. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Je ontvangt zo spoedig mogelijk de track en trace van ons! Indien je nog vragen hebt, aarzel niet onze klantenservice te contacten. ^HJ
22 sep 2023

Te late verzending, incompleet

Te late verzending. Na tel contact (3x proberen) zou de bestelling dezelfde dag verzonden worden maar duurde nog 2 dagen langer. Na verzending kwam pas de mededeling dat 1 van de 2 artikelen niet leverbaar was dus al met al niet een beste ervaring.
25 sep 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw bestelling. We hebben bij je ordernummer een case aangemaakt en je via die weg een email gestuurd met alle informatie. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet dit ook te delen in je reactie op onze email. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt! ^HJ