Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

1.273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.694 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

de meest kritische beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(29)
(37)
(79)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er was 10% korting beloofd bij inschrijving nieuwsbrief; niet gekregen!
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snelle verzending, verschrikkelijke klantenservice

Ze zijn twee pakketjes van mij kwijtgeraakt. Beide hadden ze naar pakkettenautomaat gestuurd van PostNL. Het adres van de pakkettenautomaat had Brandfield verkeerd op de pakketten gezet. Lang verhaal kort pakketten: paketten kwijt. Totale schade €240. Meerdere keren contact met BF opgenomen maar krijg gewoon na verloop van tijd geen antwoord meer.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour storting is nog niet gedaan na bijna 3 weken

Ik had n tasje besteld was te klein meteen retour verzonden op 21 maart bij brandfield aangekomen nu 5 april nog steeds niet verwerkt :(((((((
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam met een gratis goodiebag. Was ik best tevreden mee, al vind ik het raar dat er ook een waardebon van €30 bij zit, waarvoor je eerst weer €150 moet uitgeven om hem te kunnen verzilveren. Maar ook zat er nog een kaartje bij waarop stond: this ring is your bonus gift etc. Er zat helaas geen ring in de doos. Jammer!
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service en slechte voorwaarden voor retours. heb een horloge besteld. uit eindelijk bleek het horloge niet goed te lopen deze heb ik enkel gepast. nu dat het pakketje retour is ontvangen. vind de verkoper dat het vies en beschadigt terug is gekomen terwijl ik het horloge enkel in de kist heeft gezeten. ik ben met stomheid geslagen en zal zeker geen aankoop hier adviseren nog zelf iets hier aanschaffen.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller met het leveren van het bestelde. Ink moet eerst het product betalen en ik wacht nu al bijna twee weken en het is nog niet eens aangeboden aan post nl.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Komen bij problemen je niet tegemoet!
Beoordeling melden
YK
Yvonne K.
Denekamp
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Not again

First order, bracelet broke, new bracelet broke again. The following year my second orde: bracelet again, a different one from last year. This one broke in the first week. Brandfield said, “ Dit defect komt vaker voor bij dit item helaas en kunnen we helaas niet repareren.” Unfortunately, The quality is not what I expect. I won’t be ordering again. To use my credit, I ordered another bracelet which qualified me for a free gift. I forgot to add the code. I wrote an email asking for the gift, but they can’t send it, because I forgot the code! So, I will have to return the item and re-order it. Also not a very environmentally conscious company 🙄
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een artikel besteld die op voorraad zou zijn. Na enkele dagen gebeld omdat ik maar niets hoorde. Krijg ik een engels sprekende heer aan de telefoon. De volgende dag blijkt het artikel toch niet op voorraad. Ik hou hier niet van en zeker niet dat ik er zelf achteraan moet.
Beoordeling melden
SD
Sylvia D.
Wolvega
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Na 1 week nog niks..

7 dagen geleden heb ik een order geplaatst. Na 3 dagen nog niks. Email gestuurd of alles in orde is met mijn bestelling. Automatische antwoord dat het is druk en het duurt langer. Na 1 week wachten ik wil graag weten wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Het was €80.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beste ik mocht het pakket niet ontvangen
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2x verkeerde producten geleverd, klantenservice niks helpend..
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kado voor valentijn kwam een dag na valentijn pas binnen. Zonder bericht dat het vertraging had opgelopen in het magazijn. Dit moest ik zelf achterhalen toen er op de dag zelf niks binnenkwam.
Beoordeling melden
HG
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
redelijk
Beoordeling melden
AR
Ar R.
Meerkerk
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het zou de andere dag geleverd worden

Het zou de andere dag geleverd woeden . Maar werd pas de dag daarop
Beoordeling melden