Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.422 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Slechte service!

Als ik een bestelling doe en post nl blijft zijn zorg moment verzetten. Als ik plein dan bel en ik volgens jullie moet wachten en dan 1 week later van postnl te horen krijg dat de producten retour gaan wegens beschadiging, en ik dan niet meer alles kan bestellen omdat de voorraad op is en ook niet meer geleverd kan worden. Ja dan ben ik boos en zal ik ook hier niet meer bestellen.
2 jul 2024
Beste Petra, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren? Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
27 jun 2024
Omdat Plein de spullen heeft gestuurd via Post NL, En wij IK dus met hen, dat ze zouden leveren, op een bepaalde tijd ook nog. ik heb netjes verzendkosten betaald, en wat bleek, krijg een bericht van Post NL dat ze niet op die dag konden leveren, ik moest een andere datum opgeven, en al ik het sneller wil hebben. Moet ik extra betalen, dat is niet leuk voor de klanten van Plein.
27 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je 1,95 extra hebt betaald omdat je hebt gekozen voor avondbezorging bij Post NL. Als je kiest voor overdag laten bezorgen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar.

Ik heb normaal gesproken altijd goede ervaring met Plein

Ik heb altijd goede ervaring met Plein, maar bij deze bestelling zijn er 4 flacons vaatwaspoeder en wat andere artikelen in een veel te grote doos verpakt, waardoor er 1 fles is open gegaan en voor een deel los in de doos lag. Ook de verpakking van andere artikelen was beschadigd. Jammer, gewoon slecht verpakt.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik je ordernummer zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie.
6 jul 2024

Producten prima maar..

Producten prima, levering snel. Helaas zaten niet alle dopjes goed op de flessen. 3 Van de 16 flessen waren deels leeg gelopen en veroorzaakten een boel troep in het pakket. Ben nog in communicatie met jullie hierover. Jullie eerste reactie was heel prettig, na mijn reactie hierop nog niets gehoord.
7 jul 2024
Beste Marion, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb met je meegekeken echter heb ik afgelopen vrijdag onderstaande reactie gegeven op je bericht, bij ons is hier nog geen reactie op gekomen dus ik denk dat er ergens iets mis gaat: Beste Marion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit zo bij je is aangekomen. Kun je ons laten weten hoeveel er ongeveer verloren is gegaan van de inhoud en van hoeveel flessen dan kunnen we meekijken naar een passende oplossing. In afwachting van je reactie. Fijne dag gewenst. Zou je ons alsnog willen laten weten hoeveel er ongeveer verloren is gegaan van de inhoud en van hoeveel flessen? In afwachting van je reactie.
30 jun 2024
Het was snel binnen, maar het is eigelijk heel gevaarlijk voor honden dat Frondpro. Ik vind wel dat jullie dat op de site moeten zetten, dat honden een risico lopen. Ik had 2 doosjes besteld en bijna €60 betaald, en nu blijkt het helemaal niet zo goed te zijn voor honden.
1 jul 2024
Beste Hennie, Bedankt voor je beoordeling. Heb je voor mij een ordernummer zodat ik met je mee kan kijken? In afwachting van je reactie.
heb een bestelling gedaan van modifast intensive heb vervolgens de helftkregen met de modifast intensive en de rest met modifast weight control hoe moeilijk is het ,,,,,,,,,, het staat duidelijk op de verpakking ik bestel daar nooit meer ook de helpdesk is klote
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Jos,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet kloppend is. Ikzie dat mijn collega hiermee bezig en dit heeft uitgezet bij de desbetreffende afdeling, zij zal zsm met een terugkoppeling komen.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Prettige dag toegewenst.

Als ik op jullie sait open en er staat…

Als ik op jullie sait open en er staat 2 plus 2. Gratis betaal 41 euro en krijg er dan 2 is dat verwarrend ze legden me uit dat ik er 4 had moeten bestellen dan had ik 50% korting gehad maar ze hebben het mooi opgelost en me de helft terug betaald
Antwoord van Plein.nl
Beste Rien, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het verwarrend voor je was. Fijn te horen dat het naar wens is opgelost. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag.
4 jul 2024

Prima producten in kliederboel

Prima producten echter jammer en vooral ook vervelend dat niet alle doppen op de flessen goed dicht geschroefd waren. de kartonnen doos dreef, alle 16 flessen moesten eerst gereinigd worden en enkele flessen misten een deel van de inhoud.
5 jul 2024
Beste Marion,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit zo bij je is aangekomen. Kun je ons laten weten hoeveel er ongeveer verloren is gegaan van de inhoud en van hoeveel flessen dan kunnen we meekijken naar een passende oplossing. In afwachting van je reactie. Fijne dag gewenst.
was de hele dag thuis.pakket zou tussen 14uur en 16uur geleverd worden. op de computer werd niet aangegeven, dat pakket geleverd zou zijn. geen brief in brievenbus.de volgende dag zag ik het pakket onder carport staan. wel nat geregend.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Joan,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Ik ontvang graag je ordernummer zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie.
JO
Janet O.
Opmeer
Ik krijg een te goed bon van 2,50 .Dat word van het bedrag van de bestelling af gehouden. dus moest ik als nog verzendkosten betalen. was ik nog duurder uit dan zonder die 2,50. Zal ik een nieuwe welkoms code krijgen ook niet gebeurd
Antwoord van Plein.nl
Beste Janet, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen nieuwe code hebt gekregen. Ik ga met je meekijken. Heb je voor mij een ordernummer? In afwachting van je reactie.
LS
Luc S.
Amsterdam

"silicone lubricant"

De "silicone lubricant" van het merk "easyglide doet zijn naam geen eer aan. Het voldoet niet aan mijn verwachting omdat het snel plakkerig, te dik en "droog" wordt en zelfs onaangenaam aan gaat voelen.
Antwoord van Plein.nl
Beste Luc, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het product. Wij hebben nog niet eerder klachten hierover gehad. Het beste kun je contact opnemen met de fabrikant. Mogelijk kunnen zij met je meekijken voor een oplossing.  Ik wens je nog een fijne middag toe!
2 jul 2024
Ik had een mini G spot vibrator besteld voor mijn vriendin, toen ik hem aan wilde doen deed hij niets, we hebben van alles geprobeerd om hem aan te krijgen maar toch werkt het niet.
3 jul 2024
Beste Yack, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
6 jul 2024
mijn bestelling die ik al betaald heb, heb ik nog steeds niet ontvangen een foto bij voegen van iets wat ik nog niet heb is knap lastig.
7 jul 2024
Beste Henk, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Heb je voor mij een ordernummer dan kijk ik met je mee. In afwachting van je reactie.
9 jul 2024
Aflevering was op nr.49(woon op nr 74), Ben slecht terbeen,dus dat was een fikse wandeling om mijn spulletjes te bemachtigen.
9 jul 2024
Beste Inge, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren? Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
7 jul 2024
Van de navulling handzeep was 1 verpakking niet goed dicht Dus na opening doos had ik meteen handzeep aan mijn handen
8 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor, we zullen dit opnemen met zowel onze bezorgpartner als onze logistieke afdeling. Graag wil ik 20% korting vergoeden voor dit ongemak. Dit zal dan een bedrag van 4,55 zijn en dit zal met 1-2 werkdagen worden bijgeschreven op je rekening. Mocht ik je verder ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
Pakket geleverd voor de deur , ik was niet thuis. Verkeerde maat luiers ontvangen. Ga wel naar de lokale winkel.
7 jul 2024
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Dus moeilijk om een goeie beoordeling te geven
7 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt.  Heb je voor ons een ordernummer dan kijk ik direct met je mee. In afwachting van je reactie.
1 jul 2024
Het toegestuurde was niet wat ik besteld had.
1 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Heb je voor ons een e-mail adres dan kijk ik met je mee. In afwachting van je reactie.
12 jul 2024
Ik heb tot heden nog niks ontvangen
12 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Wat is het ordernummer dan kijk ik met je mee. We zien je reactie graag tegemoet.
MH
Mary H.
Heerhugowaard
28 mei 2024

Heel slecht verpakt

Mijn bestelling was slecht verpakt Zou verstandig zijn om in de toekomst de moeite willen nemen tussen de producten wat karton te verpakken tegen beschadiging Of een kleine doos deze was verhouding veel te groot Alles flesjes lagen uit de oorspronkelijke verpakking Dus geen fijn ontvangst Heb meerdere producten bij jullie besteld Maar dit was een afknapper
30 mei 2024
Beste Mary, Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.