Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl
Beoordelingen:

5.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.990 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

Meest relevante negatieve beoordeling

26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.nl

 Sorteren  
Relevantie
(109)
(64)
(117)
Resetten
HV
Hanneke V.
Amsterdam
13 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen idee wat er aan de levertijd schort

Bij de bestelling werd aangegeven dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden, maar uiteindelijk bleek de verzending 5 dagen later te zijn. Dan zou je denken dat je een of twee dagen later de bestelling in huis zou hebben (dus max. 7 dagen later). Inmiddels zijn we 10 dagen later en vandaag (zondag) gaat er sowieso niet geleverd worden, dus de leveringstijd zal minstens 11 dagen gaan worden.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ik had syoss haarlak besteld en niet gezien {en ook niet geweten, dat deze bestonden en dan voor heel veel geld ....} dat het kleine busjes {0,75 zag ik later, ik kijk daar eigenlijk nooit naar ..., ga er vanuit dat het de ,,gewone,, zijn } waren. misschien er ,,reis,, bussen van maken in de beschrijving, of let op ,,kleine,, .... baal er echt van ...
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
3 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Ik zal het intern doorgeven. Je kunt als de flesjes ongebruikt zijn deze kosteloos retour sturen. Bedankt voor je feedback. Fijne dag gewenst.
11 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb op 5 oktober een bestelling geplaatst en het is nu 11 oktober en heb nog steeds niets ontvangen. Bij post nl hebben ze nog niets ontvangen dus is er ook geen bezorging mogelijk. Na contact met plein moet ik nog twee dagen wachten die zijn inmiddels al voorbij en nog steeds niks ontvangen. Dus weet niet wat er aan de hand is.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
14 okt 2024
Goedemorgen Robert, Hartelijk bedankt voor je bericht! Mijn oprechte excuus dat je jouw pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zal dit direct voor je oplossen. Ik heb direct een nieuw pakket naar je laten verzenden. Naar verwachting zal dit pakket nu morgen bij je aangeboden worden. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een nieuwe track and trace link om je pakket te volgen.  Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan verneem ik het graag! Ik wens je anders een hele fijne dag verder! 
EE
Ellen E.
Nederland
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Inpakken van bestelde artikelen. Ordernummer 21433876. De flessen vaatwaspoeder los in grote doos. Flessen konden alle kanten op schuiven en zijn gaan lekken. Doos zat vol met vaatwaspoeder. Alle produkten in de doos moest afgespoeld. Er was een spoor aan vaatwaspoeder door mijn huis.
Beoordeling melden
TP
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
assortiment is prima, echter de bestelde artikelen waren in niet goed beschermd in de doos afgeleverd; formaat doos en zonder opvulmateriaal heeft een beschadiging en daar door een lek in 1 van de flessen/tubes veroorzaakt, kleverige boel
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je pakket beschadigd is aangekomen, excuses hiervoor! Graag verneem ik welk artikel er beschadigd is geraakt, zodat ik het voor je kan oplossen. In afwachting van je reactie. 
21 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 14 oktober de bestelling gedaan en op 15 oktober bericht van Plein gekregen dat de bestelling met postnl verstuurd is geworden. Het is nu 21 oktober en ik moet de bestelling nog steeds ontvangen...
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
22 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je e-mail. Ik zie dat je pakket is blijven hangen tussen ons en het sorteercentrum van de bezorgdienst en dat de bezorgstatus vanuit hen nog steeds onbekend is. Onze excuses hiervoor. Ik heb direct een nieuwe zending voor je aangemaakt. Je ontvangt hiervan een bevestiging in de mail. Zodra je pakket verzonden wordt ontvang je een track en trace. Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een fijne dag toegewenst.
22 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
U kunt een verbetering doen door een nacontrole te doen. Ik heb twee dozen tena’s besteld van vier pakken, één daarvan is met vier pakken en de ander van drie pakken.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 okt 2024
Beste Fenny, Bedankt voor jouw beoordeling op ons bedrijfsaccount en voor je feedback! Heel vervelend om te lezen dat je ervaring niet naar wens is verlopen. Het is niet de bedoeling dat je een pak te weinig ontvangt. Hiervoor willen wij allereerst onze excuses aanbieden! Zou je mogelijk nog een foto kunnen maken van je pakket hoe je deze ontvangen hebt? Ik kan dit dan direct oplossen voor je! Ik verneem het graag! Als ik verder nog iets anders voor je kan betekenen, dan verneem ik het ook graag! 
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Fail

Hele dag iemand thuis. Pakket zou niet afleverbaar zijn. Ligt nu een half uur verderop. En kan alleen worden opgehaald met legitimatie. Voor mondspoelmiddel! #fail
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen Ank, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat het pakket niet thuis is afgeleverd, en naar een PostNL punt is gebracht. Excuses hiervoor! Mocht het afhalen van je pakket niet lukken, dan komt deze automatisch retour. Zodra wij je retour verwerkt hebben, ontvang je hiervan de terugbetaling. Nogmaals excuses namens ons en onze bezorgpartner! mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Belofte nakomen bestelling niet gekregen

Belofte nakomen; helemaal niet vandaag bestellen, morgen in huis. Ik heb op 24 oktober een bestelling geplaatst, betaald en nog steeds niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. In het systeem zie ik staan dat mijn collega een nieuwe zending heeft klaargezet, dit artikel is helaas niet op voorraad. Ecuses hiervoor! De verwachtte levering staat gepland voor 10-11, mocht je de order willen annuleren dan verneem ik het graag. In afwachting van je reactie!
RK
Rob K.
Etten-Leur
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas niet de volgende dag geleverd! En t staat toch echt in de advertentie... Toch nog naar de winkel om voer te halen voor 2 maaltijden!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
9 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Door drukte bij de bezorgpartner kan het soms voorkomen dat je pakket iets langer onderweg is.  Wij doen ons uiterste best om de orders op tijd te versturen, dit is niet altijd mogelijk. Soms zijn er artikelen niet voorradig in ons magazijn, waardoor het leveren voor de volgende dag niet lukt. Voor het ongemak, bied je ik je een korting van 5% aan voor je volgende bestelling, 105555266C6B3. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.  
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog beter inpakken. De doos was goed. Het vaatwaspoeder was geopend, de hele doos zat onder. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
15 okt 2024
Beste Debby, Hartelijk bedankt voor je bericht! Heel vervelend om te lezen dat je ervaring niet naar wens is verlopen. Het is erg vervelend dat de vaatwaspoeder geopend is tijdens het transport. Hiervoor willen wij allereerst onze excuses aanbieden! We zullen dit zeker intern uitzetten om dit in het vervolg te kunnen voorkomen. Heb je mogelijk nog een foto van jouw pakket hoe je deze ontvangen hebt? Zou je die naar me willen verzenden, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik verneem het heel graag! Als ik nog iets anders voor je kan doen, sta ik graag voor je klaar.
21 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb tot nu toe mijn pakket niet ontvangen. Zou op vrijdag geleverd zijn…
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
22 okt 2024
Beste, Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat jouw pakket nog niet is afgeleverd! We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal een aantal werkdagen duren. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij direct contact met je opnemen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
11 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

lekkage, niet goed verpakt

een shampoofles was opengegaan, alles zat onder de shampoo
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
14 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen. Kun je het ordernummer doorgeven dan kan ik het voor je oplossen. In afwachting van je reactie. 
12 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestel 2+2 Prodent Tandpasta, druk op bestellen en krijg i.p.v 4 maar 2 tubes. Stuur een mail naar Plein dat ik er 2 i.p.v 4 heb gekregen. Krijg vervolgens een mail terug van Plein dat ik er 2 had moeten bestellen dan had ik er wel 4 gekregen. Snapt U de logika nog? Nou ik niet. O ja ze zouden mij uit coulance een klein bedrag terug storten. Ben benieuwd.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
12 sep 2024
Beste Roland, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat de actie niet duidelijk is overgekomen. Normaal gesproken, bij een 2+2 gratis actie, zou je inderdaad vier producten moeten ontvangen voor de prijs van twee indien je 4 artikelen in je winkelmandje plaatst. Echter had in dit geval als je dat op die manier gedaan had, bij je bestelling "besteld 4" gestaan. Ik zie dat je in dit geval er echt maar 2 besteld hebt. Dit is op de factuur ook zichtbaar. We kunnen daarom ook geen artikelen nazenden. Echter heeft mijn collega de korting van 50% wel voor je gecrediteerd. Zo heb je toch gebruik gemaakt van de 50% korting van de actie. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
23 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellen aanbieding

Het is, althans voor mij, nog niet helemaal overzichtelijk hoe een aanbieding van (bijv) "2+2 gratis" te bemachtigen. Had de laatste keer iets besteld in die trant, dacht ik, kreeg ik 5 flessen wasmiddel toegezonden. Terwijl ik er van overtuigd was 2 wasmiddel +2 wasverzachter besteld te hebben van de "2+2 gratis"
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 sep 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 2+2 gratis actie leg je 4 stuks in je winkelmand, hier zal dan automatisch 50% korting verrekend worden. Als je het ordernummer van de betreffende order met ons deelt kan ik met je meekijken. We zien je reactie graag tegemoet. Fijne dag gewenst.
LG
Lenie G.
Den Haag
5 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is altijd prima gegaan met bestellen, maar nu vind ik het waardeloos, ik kan ineens bij jullie niet meer achteraf betalen met Riverty. Heb gebeld naar Plein en kreeg een vaag verhaal van misschien heeft u nog onbetaalde rekeningen open staan , terwijl ik alles netjes binnen de termijn betaal! Niet leuk dus
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 okt 2024
Beste Lenie Goedraad​, Bedankt voor je e-mail.  Helaas kan ik niet in het Riverty -systeem en kan ik dit ook niet voor je nakijken en of oplossen. Excuses hiervoor. We willen je dan ook adviseren om hierover rechtstreeks contact op te nemen met Riverty zelf. Zij zullen dit dan direct met jou oplossen. Je kan hen bereiken via: https://my.riverty.com/nl-nl/support/faq Telefoon nummer Riverty: 020 723 02 70 Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag. Fijne dag nog gewenst.
9 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

TWEE WEKEN MOETEN WACHTEN

Eerst een mail dat mijn bestelling is vertraagt en dan nog een week moeten wachten. En tot overmaat van ramp ook nog mijn bestelling niet bij de buren afleveren maar gewoon naar een afhaalpunt brengen die net gaat sluiten voor het weekend. Dus al met al twee weken moeten wachten op mijn bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
10 sep 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebbe deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat de levering van je bestelling zoveel tijd in beslag heeft genomen, onze excuses hiervoor. Voor het ongemak heb ik een korting van 5% verrekend op je factuur. Dit bedrag ontvang je binnen enkele werkdagen bijgeschreven op je rekeningnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak, Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.  
29 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op website adverteren met vandaag besteld morgen geleverd. Bestelling doen van goederen op voorraad en dan toch pas 3 werkdagen later mijn bestelling ontvangen ? Klant dus niet erg serieus nemen dus. Mooie verhalen maar niet waar maken. Eerste en gelijk laatste bestelling bij Plein.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
30 sep 2024
Beste Jan, Bedankt voor jouw beoordeling op ons bedrijfsaccount. Heel vervelend om te lezen dat je ervaring niet naar wens is verlopen. Het is erg vervelend dat je een bestelling geplaatst hebt op 20-09 en de leverdatum gezet is op 25-09, en hiermee je pakket niet de volgende dag geleverd is zoals gecommuniceerd op onze site. Hiervoor willen wij allereerst onze excuses aanbieden! Wanneer er bij een artikel "Morgen in huis" staat, hebben wij dit artikel op voorraad in ons eigen magazijn en zullen we dit na het plaatsen van je order direct gaan verwerken en naar je toe sturen. Wanneer blijkt dat de voorraad door meerdere bestellingen niet toereikend is, gaan wij het na het plaatsen van jouw bestelling direct voor je bestellen bij de leverancier. Hierdoor heb je helaas wel een iets langere levertijd. Deze staat aangegeven bij het product en kan je ook zien wanneer je de betaling van de order doet. Mocht je in het vervolg toch nog een order willen plaatsen, wil ik je graag een kortingscode aanbieden van 5%: 10555523BFB2A (geldig tot 30-09-2025) Als ik nog iets voor je kan doen, sta ik graag voor je klaar!   
4 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

1x2plus 2 besteld .

1x2plus 2 besteld Krijg 1 potje Bel op daar wordt aangegeven dat we 4x hadden moeten bestellen terwijl er geen andere aanbieding was dan 2x2. Voel me opgelicht Vooral omdat we hebben gebeld en toezegging kregen dat ze ons de andere potjes zouden toesturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen! Graag ontvang ik het ordenummer van je bestelling.  Alvast bedankt,
7 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb besteld Caro Croc voor kittens en ik krijg lams ?zitten hier de zelfde voedings stoffen in daarom had ik Caro Croc besteld, maar ik krijg lams, beetje raar, vertel me waarom dat is
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
8 sep 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij een foto van de EAN (streepjescode) die op de achterkant van het ontvangen artikel vermeld staat en een foto van de voorkant, zodat we dit voor je kunnen nakijken en oplossen. Graag ontvangen we ook het ordernummer waar het om gaat. Alvast bedankt voor je reactie!