Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Ze hadden een actie 2 en 2 gratis ..had er 4 besteld en kreeg er maar 4 omdat ik per toeval de bundel had aangevinkt .ALas je een actie doet moet je het voor klanten duidelijk maken en niet moeilijker .Maar blijkbaar is het teveel moeite om soepel te zijn .Ook waren ze bij mijn bestelling 2 producten vergeten .Ik ga er niet meer bestellen .Zeker geen service gericht bedrijf .
Antwoord van Plein.nl
Beste hellemansannick@hotmail.com, Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 2+2 gratis actie leg je 4 stuks in je winkelmand, hier zal dan automatisch 50% korting verrekend worden. Helaas doen de bundel verpakking hier niet aan mee, alleen de enkele stuks. Dit staat ook vermeld op onze website. Excuses hiervoor.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Bij het afrekenen van een bestelling kwam ik 1 cent tekort, daardoor was afrekenen onmogelijk en moest ik iets bij bestellen een artikel voor € 1.69 wat mij uiteindelijk € 6,00 meer koste door de verwerking van de verzend kosten. Mijn mening ronduit belachelijk. Met vriendelijke groet R.Moné
Antwoord van Plein.nl
Beste Rob,  Bedankt voor je e-mail. De verzending binnen Nederland en België is gratis als je voor minimaal €35,- aan producten besteld, exclusief de verzendkosten. In jouw bestelling zie ik dat je voor €16,68 aan producten hebt besteld. Dit is te weinig voor gratis verzending. In het winkelmandje komen de verzendkosten automatisch te vervallen wanneer je de €35,- bereikt hebt. Helaas is onze minimale bestelwaarde €15,00, dit is de reden dat er nog een artikel toegevoegd moest worden. Excuses hiervoor.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
ML
22 apr 2024
Ik heb de ene bestelling nooit ontvangen en de andere heb ik de helft van geretourneerd en nooit terugbetaald gekregen en gezien hun dit met elkaar verwarren kom ik er niet doorheen en heb ik dus nog niets terug gekregen van mijn getekende 1 kg verpakking lactol puppymelk a 29,95
23 apr 2024
Goedemiddag Miranda,  Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering en retourbedragen, ik heb vernomen dat het ondertussen is opgelost, ik ga er dan ook vanuit dat alles in orde is. Nogmaals excuses voor het ongemak.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
Iets besteld bezorger zegt het door brievenbus te hebben gedaan en heb pakket nooit ontvangen. Bek je plein krijg je iemand aan de lijn die er geen zak om geeft. Daarom online iets kopen stelt me steeds weer teller. Weer een online store die ik niet meer ga gebruiken.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het telefoon gesprek niet als prettig hebt ervaren. Ik zie dat je pakket retour wordt gestuurd naar ons door de bezorgdienst. Ik vermoed dat er lekkage in het pakket is geweest. Ik heb het bedrag direct gecrediteerd. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst!

Wasmiddelen

Hallo. De verpakkingsdoos was een stuk groter dan de inhoud. Eėn pak biotex was open en het wasmiddel was eruit geglipt. Gelukkig niet zoveel, maar toch. De aflevering was een dag later dan in 1e instantie was aangegeven. Geen probleem op zich, maar toch vermeld
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat er 1 pak biotex is open gegaan. Onze excuses hiervoor. Ik heb direct 1 pak gecrediteerd. De kosten hiervan zullen binnen 1-2 werkdagen weer op je rekening te zien zijn. Betreft de bezorging; Ik zie dat het pakket wel netjes op tijd het magazijn verlaten heeft maar dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij Post NL. Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!

Sneller reageren op een mail ivm…betaling factuur

Sneller reageren op een mail ivm betaling die of gecorrigeerd moet worden of Te weten wat je met je defecte levering moet doen. Na zelf telefonisch contact opgenomen te hebben, na 4 dagen , was het snel genoeg geregeld. Jammer dat je er wel zelf achteraan moet
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag mevrouw Herbergs,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Dank voor de feedback, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lang moet wachten op een antwoord. Helaas was het op het moment bij ons er druk en proberen wij iedereen z.s.m. te helpen. Ik zie dat het ondertussen gelukkig is opgelost. Wij streven erna dit voor een volgende keer te voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.  Een prettig weekend toegewenst!
19 apr 2024
Als een klant aangeeft dat één van de 3 aangekochte producten onvolledig is geleverd,met foto en al, dan is het de bedoeling dat je dit spoedig oplost. Niet 2x melden dat je het nog aan je chef moet vragen, dat is fout! Wel alles betaald!
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat dit nog is opgelost. Een losse stok nazenden is helaas niet mogelijk. Daarom wil ik je vragen de incomplete set retour te sturen aan: Plein.nl Antwoordnummer 16608 4780WS Moerdijk o.v.v. ordernummer 20135092 Als je het verzendbewijs hiervan op de mail naar ons zet zullen wij daarna direct een nieuwe set nazenden. Nogmaals excuses dat het zo is gelopen. We hopen het zo naar tevredenheid op te lossen. Fijne dag gewenst!

Levering

Pakket op verkeerd adres afgeleverd. Op het oude adres. Woon al drie jaar daar niet meer. Voorheen kwamen de bestellingen goed aan . Konden geen antwoord geven waar het mis is gegaan en ik zou zelf er achteraan moeten gaan dus mooi niet.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen meneer Mutsaers,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat het zo loopt met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat helaas het verkeerde adres in de order is genoteerd. Echter zie ik dat ondertussen je pakket op 29-04 is afgehaald, ik ga er daarom ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
25 apr 2024
Oral b io elektrische tandenborstel gekocht, op de site stond niet tevreden geld terug garantie, het pakje netjes retour gedaan, krijg ik het pakje weer terug gestuurd zonder verdere informatie? Erg jammer Welke garantie heb je dan?
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je retour is teruggestuurd omdat dit een hygiëne product betreft, deze gebruikt is en daarom niet meer verkoopbaar is voor ons. Mocht het apparaat een defect hebben dan heb je hier 2 jaar garantie op. Ik kan je hiervoor desgewenst de gegevens verstrekken.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!
22 apr 2024
Slechte bezorging. Bestellingen worden niet thuis afgeleverd maar direct naar een afhaalpunt gebracht. En dit afhaalpunt is niet het aangegeven voorkeurs afhaalpunt maar een postkantoor ver weg. Helaas herhaalde malen gebeurd.
23 apr 2024
Beste Paul,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
TB
Tink B.
Kloosterburen
28 apr 2024

Levertijd secht

Jazeker , want mijn bestelling zou afgelopen woensdag geleverd worden en daarna zaterdag de 27 ste en nu krijg ik het morgen de 29ste april hoop ik , dus vermeld alsjeblieft dat de levertijd 5á7 werkdagen is !!
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 1055552B765B6, te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
26 apr 2024
Ik kreeg de postcode op geen enkele manier ingevuld op het formulier..daarom moest ik dus 10 km. met de auto om het op de halen ...voor 2 setjes tandenstokers...in een mega grote doos..
26 apr 2024
Beste Jenny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met je postcode invoeren. Mocht dit een volgende keer voorkomen dan raden we je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we direct met je kunnen meedenken waar dit aan zou kunnen liggen. Betreft de verpakking; we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
19 apr 2024
Ik vindt dat ik best een goede klant ben. En nu ik een klein probleempje heb krijg ik geen antwoord op het bericht die ik twee april gestuurd heb. Heel jammer. Mevrouw Burgerhout
19 apr 2024
Beste mevrouw Burgerhout, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Ik heb geprobeerd deze mail te zoeken maar ik kon geen mail van 2 april terugvinden. Misschien dat je deze kunt doorsturen in reactie op deze mail? Dan kan ik met je meekijken en je mail beantwoorden zoals het hoort. Alvast een goed weekend gewenst!
MA
Margot A.
Amsterdam
Helaas moest ik lang wachten op mijn pakketjes.Het pakket was teruggestuurd naar Plein door de post vanwege lekkage. Na 2 maal bellen naar Plein krijg ik morgen mijn pakketjes
16 apr 2024
Goedemorgen Margo,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Fijn dat je pakketten nu onderweg zijn, en nogmaals excuses voor het ongemak.  Ik wens je nog een prettige dag toe!
24 apr 2024
prima en snelle levering alleen van 1 product was de verpakking in het pakket opengegaan en de doos eromheen was dus blijkbaar niet stevig genoeg. Dit had men kunnen weten
25 apr 2024
Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het pakket in deze staat bij je is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Om welk product ging het en is deze nog wel te gebruiken of is er veel van de inhoud verloren gegaan? In afwachting van je reactie.
JS
Johan S.
Breukelen
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen zo kan ik ook rijk worden 1+1gratis en dat 2 maal, blikken Nivea Men. Érg slecht. ….als het zó moet …., dan nooit weer….!
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er is gekozen voor de leverdatum 06-05. De track en trace geeft aan dat je pakket vanavond bezorgd gaat worden https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SSHOP212870039-NL-3621KB?language=nl  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Vraag gesteld over producten die zijn geleverd, duurt best lang voor antwoord en oplossing. Ook was de doos waarin de producten zijn verstuurd, erg beschadigd.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen mevrouw Veenstra,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat de reactie vanuit ons lang duurde, excuses hiervoor. Wij zijn op het moment erg druk en proberen iedereen z.s.m. van dienst te zijn.  Ik zie dat mijn collega ondertussen je vraag/probleem heeft opgepakt en is hier mee bezig. Voor het ongemak van het langere wachten wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% voor een volgende bestelling.  10555525F5929 Ik wens je nog een prettige dag toe!
27 apr 2024
Reeds tweemaal bericht gestuurd geen toiletpapier ontvangen . Dan sturen ze dat het komt en tot nu toe niets ontvangen. Heb reeds 30 euro betaald daar voor
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Op de achtergrond hebben wij een onderzoek opgestart om te achterhalen waar je pakket zich bevind. Om jou niet langer onnodig te laten wachten hebben wij het direct voor je opgelost en heb ik een nieuwe zending met 3x Page Toiletpapier Compleet Schoon 2-laags (24 stuks) voor je aangemaakt.  Zodra deze het magazijn verlaat zal je hiervan een mail ontvangen. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst.
21 apr 2024
verkeerde bestelling ik had toch echt shampoo van dove met kurkuma besteld , krijg ik hem zonder kurkuma , moest er nog 14 dagen op wachten ook .
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct meegekeken maar ik zie geen shampoo bij deze bestelling staan alleen dier producten.  Mocht ik je alsnog kunnen helpen dan ontvangen wij graag het betreffende ordernummer. Fijne dag gewenst!
16 apr 2024

Snelle prijsverhoging

Nadat ik een product had besteld was een dag later de prijs meteen fors verhoogd. Jammer omdat ik nogmaals hetzelfde wilde bestellen
17 apr 2024
Beste Ingrid,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wij werken met een dynamisch prijssysteem om concurrerende prijzen aan te kunnen bieden. Wanneer andere aanbieders van dit product prijzen wijzigen kan het voorkomen dat onze prijzen zich daarop aanpassen. Dit betekent dat onze prijzen verschillen ten opzichte van andere aanbieders. Ook heeft dit te maken met kortingspercentages die wij aanbieden op artikel, dit word vanuit ons Sales team beslist en hier hebben wij helaas geen invloed op. Excuses hiervoor.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.