Plein.nl
Beoordelingen:

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

de meest kritische beoordeling

26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(80)
(50)
(86)
Resetten
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

wel ik bestel altijd WOODY CAT

wel ik bestel altijd WOODY CAT Mijn vorige bestelling is mij nooit geleverd . niet tegen staande dat zeker daar heel veel email met heb gehad om dat in orde te brengen jullie hadden zelf gezegd dat die drie dozen WOODY CAT ergens op een adres geleverd waren IK heb dan uit eindelijk een nieuwe bestelling geplaats en die is nu geleverd . Dus echt te vreden ben ik dus niet gr. VAN BROECK RITA tel.033212623
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Heb je voor mij een ordernummer waar het overgaat dan kan ik met je meekijken. In afwachting van je reactie. 
MH
Mary H.
Heerhugowaard
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heel slecht verpakt

Mijn bestelling was slecht verpakt Zou verstandig zijn om in de toekomst de moeite willen nemen tussen de producten wat karton te verpakken tegen beschadiging Of een kleine doos deze was verhouding veel te groot Alles flesjes lagen uit de oorspronkelijke verpakking Dus geen fijn ontvangst Heb meerdere producten bij jullie besteld Maar dit was een afknapper
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
30 mei 2024
Beste Mary, Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bezorging via de brievenbus!!!! Terwijl ik thuis was!!

De artikelen waren conform de bestelling en goed, echter de bestelling bestond uit 2 dozen die in mijn brievenbus zijn gemorst. Ik kon de brievenbus niet meer openen emmer veel moeite heb ik de verpakkingen deels kunnen verscheuren met een schroevendraaier. Gelukkig kende ik de inhoud van de verpakkingen. Kortom de bezorging was slecht!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
30 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat is zeker niet de bedoeling. Heb je voor mij een ordernummer dan kijk ik met je mee.  En hoeveel is er verloren gegaan van de inhoud? In afwachting van je reactie. 
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De spullen die Plein levert is top! Maar……er is heel veel schade tijdens de post omdat de goederen niet goed ingepakt worden. Kortom met de post gaat het verkeerd en Plein heeft moeite of doet geen moeite een en ander beter in te (laten) pakken, helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
30 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakket met schade bij je is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je het ordernummer willen geven dan kijk ik met je mee. Heb je ook een foto van in welke staat je het pakket hebt ontvangen? In afwachting van je reactie.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wijze van verpakking kan beter.

Wijze van verpakking kan beter voor zwaardere producten, doos geeft niet aan wat boven of onderzijde is, de bestelde items (2x5 liter Ajax eucalyptus) zaten ondersteboven en werden waarschijnlijk wat hard neergezet waardoor de 1 fles lekte.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor, we zullen dit opnemen met zowel onze bezorgpartner als onze logistieke afdeling. Graag wil ik 20% korting vergoeden voor dit ongemak. Dit zal dan een bedrag van 4,94 zijn en dit zal met 1-2 werkdagen worden bijgeschreven op je rekening. Mocht ik je verder ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
slechte ervaring met bestelling robijn wasmiddel. 3x2+3 gratis. i.p.v 15 stuks te ontvangen kregen we 3 flacons toegestuurd voor het bedrag van 48.15 euro .klantenservice hadden hier geen oplossing voor Telefonisch niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
10 dagen geleden
Beste Anny,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. Ik zie dat je het inmiddels retour hebt gestuurd en dat het bedrag is gecrediteerd. Dit zal spoedig op je rekening te zien zijn. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag. Fijne middag gewenst!
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De flessen van bleu wonder liggen in de doos en het lekt als een zeef, sommige flessen zijn wat leeg en heb ooit een melding gemaakt en ze doen er niks mee. De flessen moeten jullie tapen en rechtop vervoeren.
Beoordeling melden
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

The Pink Stuff The Miracle Schuurmiddel

Het product dat ik besteld had bleek niet voorradig en wordt gewoon van mijn bestelling afgegooid. Er wordt niet gezegd wanneer het terug voorradig is of wat dan ook!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen, dit is inderdaad niet de bedoeling. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode voor gratis verzending: 1019687C2EC5F894B07 , te gebruiken bij een volgende bestelling. Fijne dag gewenst.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nu krijg ik weer een mail dat ik vragen…jammer genoeg is er niks om te fotograferen omdat het pakje niet is aangekomen.....precies een week geleden besteld en betaald en nog geen bericht gehad wanneer ik het kan verwachten...

Nu krijg ik weer een mail dat ik vragen moet invullen. Maar wat ik ook doe, ik krijg ze maar niet ingevuld. Slechte zaak plein.nl Groet Henny Hogemans-Ziggers.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
19 mei 2024
Goedemorgen, Wat vervelend dat het niet lukt. Je kunt het bestand online invullen of het bestand uitprinten en invullen. Zodra wij het ingevulde formulier retour hebben ontvangen zullen wij het direct voor je oplossen. We horen graag of je het nagezonden wilt hebben of liever de kosten gecrediteerd. In afwachting van je reactie.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn artikel is nooit aangekomen. Iedere keer weer melding over uitstel Heel frustrerend en slecht. Ik zal jullie nooit aanbevelen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
6 dagen geleden
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde onvangen.  Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet is afgeleverd. Excuses hiervoor. Graag ontvang ik je ordernummer zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie. 
ND
Nel d.
Almere
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen van Plein zijn prima niks mis mee, maar wat ik wel erg vind is een hele grote doos voor maar een kleine dingen.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
19 mei 2024
Goedenavond,  Bedankt voor je beoordeling. We vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne avond toe.
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet volledig er ontbreken 3 flessen omo vloeibaar witte was van de 12 gekleurde en 12 witte was
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 mei 2024
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Ik wil je vragen om vandaag nog even af te wachten of het pakket nog bezorgd gaat worden. Zo niet dan horen wij dat graag en zullen wij de kosten van de gemiste flessen crediteren. Is er ook niks bij de buren geleverd toevallig? In afwachting van je reactie. 
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Jammer.

Alle 20 dunne melkchocolade reepjes waren gebroken.De smaak puur zat in doosjes dus daar was niets mis mee.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
11 dagen geleden
Beste Bianca​, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was zwaar gehavend , 2 flessen beschadigd.Men heeft het nog proberen kleven , maar te laat dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
3 dagen geleden
Goedemiddag Gino,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik je ordernummer en verneem ik welke flessen en hoeveel er heeft gelekt.  in afwachting van je reactie. 
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
op 13-5 een bestelling geplaatst, op 16-5 geannuleerd terwijl het uiterlijk 17-5 geleverd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 mei 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Ik zie inderdaad dat deze order is geannuleerd. Dit komt omdat we het product niet geleverd kregen vanuit de leverancier. We hebben de vraag wel uitgezet maar om je niet onnodig te laten wachten hebben we daarom de order geannuleerd. Excuses voor het ongemak. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen willen je graag een kortingscode aanbieden voor 5% korting: 10555520B3A41 te gebruiken op een volgende bestelling.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. 
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere keren snel geleverd. Dit keer duurde het lang via post.nl Geen idee waar het fout is gegaan
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
17 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat de bezorging een aantal keer is gewijzigd in de track en trace er staat: "zelf bezorging gewijzigd" Heb je het pakket inmiddels in je bezit? In afwachting van je reactie. 
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos en onveilig

Wil nog wel bestellen maar ZONDER waardebonnen van wie ook. Als dat niet kan géén klant meer
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Kun je misschien uitleg geven over wat er niet naar wens is verlopen? Ook ontvangen wij graag het ordernummer waar het om gaat. Wij proberen elke dag onze service te verbeteren. Om dit ook daadwerkelijk te kunnen bewerkstelligen is jouw input van groot belang. Om deze reden zouden wij graag van jou willen weten wat wij kunnen verbeteren de volgende keer. In afwachting van je reactie. 
AH
Antonie H.
Langenboom
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging, artikelen waren echter lukraak in de doos gestopt waardoor er gelekt was.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
6 dagen geleden
Beste Antonie,  Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling is al 5 werkdagen onderweg en nog steeds niets ontvangen helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
2 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Heb je een ordenummer voor mij dan kijk ik met je mee. In afwachting van je reactie. 
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter bereikbaar en bij klacht beter de mail lezen en wat klant gerichter zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring met ons hebt gehad. Ik heb even meegekeken en zie inderdaad dat mijn collega gemist had wat de klacht was. Onze excuses hiervoor. Het is momenteel erg druk ik denk dat er daardoor overheen is gekeken. Uiteraard moet de klant hier niet de dupe van zijn. Nogmaals onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen willen we je hierbij een kortingscode aanbieden van 5% korting: 10555528B90C1 te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. We zien je retour graag tegemoet.