Plein.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.242 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Handig opgezette website, makkelijk zoeken door de vastlegging van favorieten. En ook prettig dat je een mailtje krijgt als we bijna door onze voorraad van een favoriet product heen zijn. Goede prijs ook als je meerdere aantallen van 1 artikel bestelt, al scheelt het nauwelijks met de prijs bij anderen. Wat wij erg prettig vinden is dat we kunnen kiezen voor bezorging in de avond. Dat kost wel wat meer, maar dat hebben we er graag voor over. Dat werkt prima. Wat we niet fijn vinden zijn de "cadeautjes" waaruit je kunt kiezen. We hebben daar 1 keer gebruik van gemaakt en werden daarna maandenlang bestookt met allerlei waardeloze "aanbiedingen" en spam. We hebben om die reden zelfs overwogen om nooit meer te bestellen bij jullie. Die aanbiedingen van niks gaan we nooit meer doen en we hopen dat dit snel vervangen wordt door iets waar je wel wat aan hebt! Of stop er gewoon mee, daar zit echt niemand op te wachten.

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Goed opgezette website, goede prijs, aflevering in de avond, maar ook wat aantekeningen.

30 mrt 2024

Mijn levering alsnog snel ontvangen

Mijn levering alsnog ontvangen, terwijl ik abusievelijk een verkeerd huisnr had gebruikt bij het bestellen (namelijk nr 61 ipv 161). Het pakket was bij nr 61 eergisteren geleverd (deze had het pakket weer laten meenemen door Post.nl) en vandaag heb ik op 161 alsnog mijn pakket ontvangen. Erg blij mee! Dus hulde aan zowel Post.nl als Plein.nl. !👏👏👏 Ik bestel de volgende keer weer bij Plein.nl, en dan wel met het goede huisnr ingevuld door .mij 😉
de bestelling was netjes, compleet en snel de bezorging ging een beetje moeizaam. Iedere dag was het tijdstip van bezorging anders. Het frappante was ook, dat ik de bestelling al in huis had (op vrijdag) en dat ik nog steeds bericht kreeg (tot dinsdag) dat het tijdstip van bezorging nog niet bekend is, maar dat ik het morgen waarschijnlijk het pakket wel in ontvangst kan nemen. Dit bericht heb ik dus enkele dagen gehad.
31 mrt 2024

Zeep schuim dettol

het door mij bestelde product is aangekomen zoals beschreven, de tracking van de zending was zeer nauwkeurig, niet erg bevredigend waar het betreffende artikel werd afgeleverd tijdens mijn afwezigheid, als het de volgende keer weer zou gebeuren, zou u dan zo vriendelijk willen zijn mijn bestelling via de post achter te laten kantoor in Oud-Turnhout, bedankt, verder verliep alles normaal.
Groot assortiment met fijne prijzen en snelle levering. Helaas bij levering een foutje in een van de ontvangen product soorten. Per email gemeld en binnen 2 dagen reactie gehad met excuses en dat het origineel bestelde product kostenloos werd nagezonden. Zeer vriendelijke en schappelijke klachtafhandeling.
Ik ben over het algemeen tevreden maar m’n voorlaatste bestelling was teleurstellend. Ik koop veel met jasmijn en sandelhout en deze sprays staan zo beschreven maar ruiken totaal anders… tis zelfs een storende geur die op m’n adem slaat waardoor ik ze dus niet kan gebruiken. Dus jammer genoeg weggegooid geld
bijna altijd goed timothy hooi van beaphar care+. bijna....want de laatste paar maanden van de winter hebben ze niet het echte goede timothy hooi....ligt aan het seizoen denk ik..alleen jammer dat je wel dezelfde prijs ervoor moet betalen. Afwachten maar of ze over een maand ofzo weer het goede hooi hebben.
Waterpik vlot en correct geleverd. Mijn vorige waterpik via Plein was binnen de garantieperiode defect geraakt. Het aanschafbedrag kreeg ik vrij snel terug. Ik heb weer een nieuwe aangeschaft, die vlot en correct is geleverd. Goede service die je tegenwoordig bij Webshops niet zo vaak meer meemaakt.
Correcte en vriendelijke communicatie bij indienen van een vraag over de levering van de bestelde artikelen. Wat jullie beter zouden kunnen doen, is bij de aanbiedingen gelijk aangeven dat het niet gegarandeerd is; de bestelde artikelen, die in de aanbieding zijn, na 1 dag te kunnen leveren.
De bezorging was knudde. Vandaag besteld morgen geleverd? Nou NEE! Ik kreeg mijn pakketje 2 dagen later (3 dagen na de besteldatum). En toen werd het pakketje ook nog 's avond om 10 uur bij de deur gezet, zonder persoonlijk contact (terwijl we thuis waren - het licht brandde in ons huis.
Ik ben ik het algemeen tevreden over plein.nl. Alleen heb ik een kleine opmerking dat je misschien voor een oplossing kunt zorgen. Mijn laatste bestelling was vaatwasmiddel in poeder, en er was uit en lag gelukkig in mijn doos. Maar ze zouden iets doen zodat je niets verliest.
Bestellingen zijn altijd goed geprijsd en snelle levering. De laatste keer was het slecht verpakt. Alle bestellingen in een doos zonder iets ertussen of ingepakt. Of dop dichtgeplakt. Van een fles douchegel was de dop open en zeep door de halve doos. Verder altijd tevreden.
Je promoot vandaag bestellen vóór 23.00 uur morgen wordt ie afgeleverd. Ik zou die toezegging weglaten of anders formuleren. Je bent nl afhankelijk van de koeriersdienst. Post.nl is jullie daar niet in behulpzaam. Levering altijd te laat vanwege personeelsgebrek o.a.
SV
Stella V.
Purmerend
Afgelopen maandag zou deze bestelling binnen komen, het postorderbedrijf had geconstateerd dat de bestelling stuk was. Dus retour naar het bedrijf plein.nl. Het bedrijf heeft netjes mijn bestelling opnieuw verzonden en heb ik vandaag netjes ontvangen. Top.
EH
Elisenda H.
Middelburg
Geweldige klantenservice en goede prijzen. Verzending ook heel netjes en bijna altijd de volgende dag al bezorgd. Er wordt ook aangegeven als een product niet op voorraad is. Dan voer je mailadres in en krijg je een seintje als het product er weer is.

prima website ....overzichtelijk en…

prima website ....overzichtelijk en goede service . bezorging netjes afgeleverd en zonder problemen { stuk gaan van flessen} jullie hebben ook goede aanbiedingen in bekende merken ,dat scheelt zeker in menig portemonee. ik zou zeggen GA ZO DOOR !

Goede Ervaring met PLEIN.nl

Ik ben tevreden met mijn aankoop bij PLEIN.nl! De snelheid van de levering was goed en de prijzen waren zeer betaalbaar. Een gebruiksvriendelijke website maakte het hele proces moeiteloos. Ik kan plein.nl zeker aanbevelen. Bedankt, PLEIN.nl!
JO
Johan O.
Alphen a/d Rijn
Goede website en snel geleverd over het algemeen. Deze keer helaas een beschadigde verpakking door het lekken van twee flessen wasverzachter. Keurig en snel opgepakt door de klantenservice, snel en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Altijd goede service

Bestel vaker bij plein , weet als ik bestel wat ik krijg en dat het het goed wordt afgeleverd. Altijd goede service en levering contact is ook goed goede ervaring met plein en schoenmaker blijft bij de leest
BR
Bea R.
Heesch

Hele goede koop gedaan!

Hele goede koop gedaan, Kon deze bijna nergens meer aankomen! Netjes verpakt en verzonden! Alleen jammer dat ik wat langer heb moeten wachten, i.p.v volgende dag geleverd! Maar heel blij met deze aankoop! Zeker een aanbeveling!