Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

4.974 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.974 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

4 mei 2024

Efficiënte Levering en Uitstekende Kwaliteit

11 mei 2024

Vlotte verzending wasmiddelcapsules pods en 24 stuks delicatesse kattendrink bouillon

Voskes Delicatesse Kattendrink Rund is voordeliger per 24 stuks. Sowieso voordeliger dan bij de dierenwinkel en je hoeft er niet mee te sjouwen. Mooie aanbieding Ariel pods color clean en fresh air; voordeliger als je 2 x 74 stuks koopt. Vorige keer pods Ariel Alpine besteld via Plein.nl. Mijn bestelling bestaande uit 2 pakketten is in goede staat op 2 verschillende datums geleverd. Een paar blikjes waren ingedeukt, geen probleem. Extra korting gehad via Acties.nl. en via Sovendus bij een voorgaande bestelling € 5 voucher. Fijne klantenservice als je vragen hebt over je order of een niet werkende kortingscode. Bestel hier al jarenlang met plezier afwasmiddel, wasmiddel, wasverzachter, kruidentandpasta, aleve feminax, HG vloeibare ontstopper, haarlemmerolie capsules, oral B opzetborstels, Voskes natvoer tonijn div. varianten tray van 24 st. in voordeelverpakking en kattenbakvulling (kattengrit) div. merken.

Geen trunkrs meer!

Qua bestellen en updates altijd tevreden, normaal word het via post nl bezorgd en gaat vrijwel altijd soepel, nu via Trunkrs en ik ben hier niet tevreden over! Mijn pakketje zou vrijdag10 mei bezorgd worden, in het begin van het bezorgmoment kreeg ik al bericht dat het niet haalbaar was en deze pas op de eerstvolgende werkdag ma 13 mei bezorgd werd (deze bestelling was voor moederdag bedoelt....) Contact opgenomen met trunks, en deze gaven aan niet op zaterdag te bezorgen??? Ik zal bij jullie blijven bestellen als mijn bestelling niet meer via Trunkrs geleverd word...

Prettig winkelen

Hele fijne website met een enorm groot aanbod. De voordeel verpakkingen en groot verpakkingen vind ik een echte aanrader. Veel kopen voor een relatief lage prijs. Er is 1 minpuntje en dat is als je iets van de dierenafdeling koopt. Het word apart verpakt en ook aparte verzendkosten (mits onder de 50 euro). Van mij mag dat best bij mijn andere dingen in 1 doos want het zit tenslotte allemaal verpakt. Op dit puntje na krijgt Plein van mij toch echt een dikke 10

Bestellen is Fijn bij Plein

Niet alleen fijn, ook makkelijk. De producten zijn goed vindbaar, de omschrijvingen zijn duidelijk. Plein heeft heel veel producten, alle gangbare merken vind je hier. Bestelling zonder poespas. Communicatie is voldoende, niet overdreven veel. En pakketvoordeel. Als ik dan toch iets moet zeggen. Ik doe graag grotere bestellingen, bijvoorbeeld dierenvoer, dat is soms een groot gewicht. Let op dat de verpakking draagbaar is voor de bezorgers.
10 mei 2024
Misschien is het fijn als er duidelijkere foto's geplaatst worden van het product zodat de klant goed weet of het om 1 of meerdere producten gaat. Dus een enkel stuk of multipack. Daarnaast is het wel eens voor gekomen dat er uitgeweken werd naar een andere bezorgservice en toen was de hele bestelling zoek, maar na wat rond bellen, mailen en wachten is het uiteindelijk wel netjes door jullie opgelost. Verder ben ik juist heel te vreden!
NR
3 mei 2024

Tja.. beetje jammer, maar goed opgelost

Tja, het is altijd de vraag of iets door de verzender of de verzenddienst open is gegaan, maar een open (draai) dop is toch echt niet verzenddienst dat is niet gecheckt bij inpakken... de doos rook wel lekker (was namelijk zeep) maar wel een beetje zonde dat meer dan de helft van de verpakking in de doos was leeggelopen. Verder; snelle verzending, fijne site. Super opgelost!

Zeer goede afhandeling klacht

Na ontvangst van mijn bestelling bleek er een fles groene zeep gelekt te hebben. Een derde van de verpakking was eruit en ook de andere artikelen waren vies geworden. Het duurde even voor alles weer schoon was. Na mijn klacht hierover heb ik een goede vergoeding gekregen. Ook is mij beloofd dat mijn suggesties over de verpakkingen zeker zullen worden opgevolgd.
De bestelling worden steeds netjes en op tijd geleverd. En de prijzen zijn ook over het algemeen goedkoper. Loopt er dan als eens iets mis, dan word dit meteen vergoed! Heb eens een kapotte pot confiture gehad en kreeg deze meteen terug betaald. En ook een mailtje met hun excuses voor het ongemak. Ik raad deze webwinkel zeker aan!
EK
Elja K.
Utrecht
7 mei 2024

Wanneer ik bestel bij Plein.nl

Wanneer ik bestel bij P,ein.nl, valt het mij steeds op dat de prijzen vooral in serie leuk en voordelig zijn. En als je besteld hebt, dan duurt het ook niet lang voordat je de artikelen ontvangt. Daarom ben ik dik tevreden over Plein nl. Als ik iets nodig heb en het voordelig is, dan bestel ik weer. M.vr.gr. Elja.
HT
Helma T.
BODEGRAVEN
Alles was perfect in de doos, alleen de bezorging duurde lang, na 4 dagen kreeg ik bericht dat ik het pakketje op moest halen bij de Jumbo, uit de kast met code, is gelukt, maar het zou bezorgd worden, geen briefje ontvangen dat ik het op moest halen. Liever de volgende door Post Nl laten bezorgen.
6 mei 2024
De bestelling is snel verzonden en bezorgd. Helaas stond het pakketje op de afvalbak voor in de tuin, waar iederen het eenvoudig had kunnen meenemen. De pport was echter open, zodat het pakketje ook voro de huisdeur neergezet had kunnen worden. Is echter meer een probleem van de bezorgdienst.
Ik heb al meerdere keren besteld bij jullie en het bevalt heel goed.Produkten zijn precies wat jullie aangeven op jullie site dus dikke prima.Enige nadeel is dat sommige pakketten supergroot zijn voor hetgene wat erin zit dat is een beetje zonde van de ruimte die verspild wordt.
AS
Annemieke S.
Den Helder
Snelle levering door Plein, maar dat zijn we al jaren gewend van Plein zelf. (Echter een heel vervelende ervaring met de bezorger. Extra betaald voor avondlevering, maar wij moesten toch de volgende dag de zware zak diervoer ophalen, omdat we z.g. 's avonds niet thuis waren!!)
WP
Wietze P.
ECHTENERBRUG
11 mei 2024

Het product snel geleverd

Het product kwam snel binnen, en is precies als in de omschrijving: trekt lekker snel in, en na een paar dagen voelen mijn handen al veel beter aan. Avonds besteld, de volgende dag (doordeweeks) al binnen. Snelle verzending en stevig verpakt. Ik ben zeer tevreden...Wietze
Netjes snel bezorg. Duidelijk bericht wanneer datum en tijd bezorgen van het gene wat ik besteld had. Had namelijk een grote zak droog voer voor mijn hond Bello ze is een Border Collie. Klein van stuk. Bezorger heeft omdat ik niet mag tillen netjes in huis gang gezet.

Denkt mee

Wordt prima verzonden, komt meestal wat knullig over, maar er is echt wel over nagedacht denk ik. Wanneer er iets mis is (1x gebeurd) wordt dit snel en goed opgelost. De prijzen zijn prettig, reden om voor plein.nl te kiezen voor mij. Al met al prima tevreden :)
Bij een eerdere bestelling was er van alles mis gegaan bij het verzenden en ondanks dat de four niet bij plein lag hebben ze me keurig geholpen en een nieuw product verstuurd. Heel netjes ! Had al goede ervaringen en dit gebaar waardeer ik enorm ! Aanrader !
De levering ging snel alleen ik snap iets niet ik had 1 Color aan gevinkt en 2 voor witte en ik 3 maal wit gekregen dat vond ik wel jammer want ik kan ze niet zo goed meer vinden en was blij dat ik het bij jullie zag , maar ga het nog wel een keer doen.

Voordelig geprijsde producten en snel verzonden

Goede website met mooie en voordelig geprijsde producten, die goed verpakt en snel verzonden worden. De enige reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is omdat alles perfect ging en ik daarom de klantenservice niet kan beoordelen op 'aftersales'.