Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
9 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelde product werd vlot geleverd. Helaas was er het e.e.a. mis mee. Het mes lipe veel te stroef en sloot niet goed waarbij de punt van het lemmet bleef uitsteken.
Omdat ik niet ver weg woon, ben ik langs de fysieke winkel in Rotterdam gegaan om te kijken wat er aan gedaan kan worden. Een zeer vriendelijke dame hoorde het aan en bekeek het mes. Zonder aarzeling heeft zij een ander exemplaar meegegeven en die werkt uitstekend. Erg blij mee.
NB, de winkel is heel klein, maar ademt eche ambachtelijke toewijding uit. Een aanrader!
Sharpener damaged my Global knife and one another (total value of damaged knives 140 euro).
2sharp did not ask a single question or spend any time on investigating the case. They immediately blamed it on "improper use of sharpener".
They immediately claimed the knife was pressed too hard and later that the sharpener cannot be used for Global knives, even though that in their initial response they explicitely confirmed the sharpener can be used on ALL type of knives.
Absolutely horrendous customer service experience.
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling zonder enige status update over het product echt slecht dit
Beoordeling melden
31 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Bij verkeerd item toegestuurd, kon ik item wel tegen mijn portokosten retour sturen, wel het goede item binnen gehad, maar geen enkele reactie gekregen op verzoek om porto kosten te vergoeden terwijl zij de fout hebben gemaakt, jammer, slechte service.
Beoordeling melden
30 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Fairbairn sykes niet oke
Kreeg besteld mes snel en keurig verpakt. Mes bleek braam op punt te hebben en schede had fabricagefout. Contact gelegd, gebeld en teruggestuurd.
Geen bevestiging ontvangst, geen update over de volgende stap.
Denk dat het een goed bedrijf is maar mijn beoordeling NU is twijfelachtig. Kreeg verzoek review nu dus daarom.
Beoordeling melden
23 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij het ophalen van de bestelling bleek de helft niet aanwezig. Die werd besteld en nagestuurd. Tot nu toe niet ontvangen.
Beoordeling melden
30 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
artikel nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
12 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Beter aangeven als jullie op vakantie zijn, stond NIET op website aangegeven helaas. Verder prima
Beoordeling melden
15 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Absolutely horrendous customer service!
Sharpener damaged my Global knife and one another (total value of damaged knives 140 euro).
2sharp did not ask a single question or spend any time on investigating the case. They immediately blamed it on "improper use of sharpener".
They immediately claimed the knife was pressed too hard and later that the sharpener cannot be used for Global knives, even though that in their initial response they explicitely confirmed the sharpener can be used on ALL type of knives.
Absolutely horrendous customer service experience.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.