Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
7 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Wij hadden broeken besteld voor de uitvaart van onze kleinzoon. DHL kwam zijn afspraak niet na, zoals gewoonlijk, maar PME Legend was zo behulpzaam en wilde zelfs nog direct een 2e pakket broeken erachteraan sturen, zodat we hoopten dat het nog op tijd zou zijn.
Uiteindelijk besloot de DHL de pakketten niet te leveren op 30 november maar 7 december, ruim na de uitvaart. Maar het heeft absoluut niet gelegen aan PME Legend, wat een goede service hebben die geboden.
Onze dank daar nog steeds voor !
Op zondag besteld en maandags zou het pakket al bezorgd worden. Maar het pakket kwam nooit aan: de bezorgdienst stuurde een bericht dat het retour was naar afzender. Zogenaamd omdat het adres niet goed was. Dat was dus wel goed.
De webshop gebeld (duurt half uur voor je ze aan de lijn krijgt), die zouden het meteen weer opsturen als ze het retour kregen. Een week later is het pakket nog steeds niet bezorgd.
Mijn bestelling bij PME Legend nog steeds niet ontvangen wel betaald.DHL die stuurt allemaal berichten wanneer ze zouden leveren.Dit zijn allemaal loze beloften.Ik hoop dat een keer opgelost gaat worden.
Ik wens u een fijne dag.
Beoordeling melden
30 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
17 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan op 10 maart en heb deze nog steeds niet ontvangen. (status op 17 maart). Op d site staat levering tussen de 2 en 4 dagen. Voor 10 uur besteld, volgende dag verzonden. ????
Beoordeling melden
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
jullie retourzendingen terwijl ik het artikel WILDE HEBBEN.......
doordat ik niet thuis was en het afhaalpunt door carnaval gesloten was hebben jullie besloten om het retour te sturen?????
broek is niet meer te bestellen voor de prijs die ik had betaald.........
Beoordeling melden
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Het pakketje nog steeds niet ontvangen .....
Beoordeling melden
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen? 29-12-2023 besteld.
Niemand heeft nog persoonlijk contact met me opgenomen
Beoordeling melden
7 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen
Heb mijn artikel nog steeds niet
Beoordeling melden
5 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
29 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling zou de volgende dag worden geleverd.
helaas niet ontvangen en blijkbaar terug gestuurd naar afzender Mail gestuurd geen reactie tot dat ik zelf belde met PME. als terug is wordt weer gestuurd kan 10 dagen duren!?
Beoordeling melden
18 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Een week geleden besteld en nog niet geleverd. Moest wel vooruit betalen. Krijg ook geen reactie op mij vraag hoelang het nog duurt. Waardeloze service!
Beoordeling melden
11 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
11 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling niet ontvangen. Hier al 2x mail over gestuurd, maar geen reactie ontvangen.
Bestelling tot op heden nog steeds niet ontvangen
Heb mail gestuurd maar ook daar geen reactie op ontvangen
Beoordeling melden
11 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet binnen en pme is onbereikbaar
Beoordeling melden
21 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte bezorging
Op zondag besteld en maandags zou het pakket al bezorgd worden. Maar het pakket kwam nooit aan: de bezorgdienst stuurde een bericht dat het retour was naar afzender. Zogenaamd omdat het adres niet goed was. Dat was dus wel goed.
De webshop gebeld (duurt half uur voor je ze aan de lijn krijgt), die zouden het meteen weer opsturen als ze het retour kregen. Een week later is het pakket nog steeds niet bezorgd.
Ik kreeg bericht dat we elkaar gemist hebben. Het pakje wordt nu teruggestuurd naar verzender. Maar ze zijn er niet geweest. Ik ben gewoon thuis. Ze hebben niet aangebeld. Ze sturen gewoon terug.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.