kapten-son.com/nl/
Beoordelingen:

812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.511 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

de meest kritische beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(14)
(19)
Resetten
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet tevreden

Na langer gewacht te hebben dan dat ze voorspeld hadden wanneer het pakket bezorgd zou worden, had ik een compleet ander product gekregen. Deze had ik meteen teruggestuurd en heb momenteel nog steeds niet mijn pakket ontvangen. Inmiddels twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Lotte⚓ Bedankt voor je review. Oh jee, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. 🙁 Duizend maal excuses hiervoor! In dit geval kun je het verkeerde product natuurlijk kosteloos aan ons retourneren en sturen we je zo snel mogelijk het juiste product toe. 🤍 Als je verder nog vragen hebt dan kun je contact met ons opnemen, we helpen je graag! Bedankt voor je begrip en groetjes, Je Kapten & Son crew
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Cherelle! ⚓ Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachtingen heeft voldaan. We stellen je feedback op prijs en vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen overtuigen. Als je meer informatie wilt of als we je op een of andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Customer Care Team. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je aankoop.😊 Groetjes, je Kapten & Son Crew
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
9 apr 2024
Hey Emily, Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over ons product. Jouw tevredenheid is super belangrijk voor ons, want we willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze producten. Om je probleem op te lossen en je te kunnen helpen, zou ik graag willen weten wat je stoort aan het product. Heb je een specifiek probleem of zijn er functies die niet helemaal aan je verwachtingen voldoen? We willen kunnen verzekeren dat je tevreden bent met je aankoop. Aarzel daarom ook niet om contact met ons op te nemen, zodat we je probleem samen kunnen oplossen. Bedankt voor je feedback en voor je geduld. We gaan er voor alles aan doen om het voor je orde te maken! Groetjes, je Kapten & Son crew
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 artikel terug gestuurd alleen geen geld terug gestort op rekening boeven
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
8 mrt 2024
Hey Kapten Ron⚓, bedankt voor je review en wat vervelend dat je nog geen restitutie hebt ontvangen. We willen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk op je rekening staat. We hebben je net een mailtje gestuurd met meer informatie. Groetjes, je Kapten & Son crew.
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat jammer dat de Bali All Black nu 104,93 kost terwijl ik er 3 weken geleden €142,41 voor betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
15 jan 2024
Hey Kapten⚓ Hartelijk dank voor je feedback! Het spijt me dat je de promotie net hebt gemist. 😟 Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik je begrip voor het feit dat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke start- en einddatum hebben. Ik wou dat ik je een positiever antwoord kon geven. 🤍 We hopen dat je toch nog veel plezier hebt aan je bestelling! 😊 Kijk eens naar onze volgende actie. Misschien zit er iets voor je bij. 😊 Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange levering na gebreken

Vanaf 23-11 nog steeds aan het wachten op de in black week bestelde bril nadat deze gebruikte gebreken vertoonde. De opnieuw geleverde bril stond scheef en had wederom dezelfde gebreken. Communicatie duurt lang en verloopt stroef.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Ondanks meerdere kwaliteitscontroles zijn er helaas enkele afwijkingen. Geloof ons als we zeggen dat dit zeker niet onze kwaliteitsstandaard is! Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. ❤️ Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Ik bestelde eind november (29-11) een koffer voor mijn verjaardag 10 december. Twee dagen daarna was er een actie met een gratis chest bag. Jammer dat me dat niet is verteld. Dan had ik nog twee dagen gewacht met bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons om te horen dat je onze aanbieding net gemist hebt. Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik graag om je begrip, omdat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke begin- en einddatum hebben, waar we aan gebonden zijn. We wensen je veel plezier met je Kapten producten.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Team
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zend mij de retour label. Na veel contact is het jullie niet gelukt om mij tegemoet te komen in mijn bestelling die super laat kwam. Ruim een maand laat.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ons niet kon bereiken 🙁 Door onze actie hebben we meer vragen ontvangen via ons contactformulier, dus het duurt momenteel iets langer voordat we reageren. Onze excuses hiervoor. We hopen dat onze klantenservice je in de tussentijd heeft kunnen helpen. Zo niet, neem dan opnieuw contact met ons op via e-mail: service@kapten-son.com 😊 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
22 jan 2024
Hey Kapten⚓ bedankt voor je beoordeling. Oh nee, het lijkt erop dat je niet tevreden bent met je bestelling.😦 We willen graag meer weten zodat we je problemen kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering op de website: 1 tot 3 dagen. In de realiteit: 17 dagen. Jammer, want prima kwaliteit verder.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. We zijn echter erg blij dat je pakket is afgeleverd en hopen dat je tevreden bent met je producten. Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling duurt erg lang, en de verzendkosten dienen bij retourneringen zelf betaald te worden.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket raakte kwijt. kapten&son gaf postnl de schuld. Na een week toch contact opgenomen met de klantenservice. Bleek de fout bij hen te liggen. Het duurde daarna nog heel lang voordat het pakket binnen was. Toen ik vervolgens een deel van het pakket wilde retourneren was de retour termijn verstreken. Contact leggen met de klantenservice duurt lang en er kwamen ook geen verontschuldigingen of iets ter compensatie. Het retourbedrag staat nu nog niet op mijn rekening
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ons slecht kon bereiken 🙁 Door onze actie hebben we meer aanvragen ontvangen via ons contactformulier, dus het duurt momenteel iets langer voordat we reageren. Onze excuses hiervoor! We hopen dat onze klantenservice je in de tussentijd heeft kunnen helpen. Zo niet, neem dan opnieuw contact met ons op via e-mail: service@kapten-son.com 😊 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet duurzaam en niet meedenkend

Ik had de week voor Black Friday een nieuwe tas gekocht en wilde ik de week van BF met hem overleggen hoe het gat van 30 euro opgelost kon worden. Een nieuwe bestellen en de oude terug sturen vond ik niet duurzaam maar ze wilde niet met mij meedenken! Een grote teleurstelling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met onze service. We werken er elke dag aan om het te verbeteren en danken je voor je eerlijke feedback. 👍 We hopen ook dat je probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. We sturen je onze hartelijke groeten, Jouw Kapten & Son crew
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
22 jan 2024
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze service. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
22 jan 2024
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klacht maar geen oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met onze service. We werken er elke dag aan om het te verbeteren en danken je voor je eerlijke feedback. We hopen ook dat je probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. We sturen je onze hartelijke groeten, Jouw Kapten & Son crew
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Weigeren om bij een aankoop een dag voor de korting het verschil over te maken en het terug laten opsturen. Niet meer van deze tijd en niet duurzaam
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je recensie. Helaas kunnen we bestellingen niet meer wijzigen na ontvangst van de betaling, omdat ze rechtstreeks naar ons magazijn worden verzonden. Daarom is het helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht rekening te houden met kortingen. Dat spijt ons heel erg! We hopen je nog eens op onze website of een van onze winkels te zien.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dezelfde rugzak die ik gekocht had met 10 procent korting, werd 2 weken later aangeboden met 30 procent korting. Hoe leuk is dat ?? Als je de klantenservice benadert per email, wordt er niet op geantwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je recensie. Helaas kunnen we bestellingen niet meer wijzigen na ontvangst van de betaling, omdat ze rechtstreeks naar ons magazijn worden verzonden. Daarom is het helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht rekening te houden met kortingen. Dat spijt ons heel erg! We hopen je nog eens op onze website of een van onze winkels te zien.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Paid double, contacted multiple times but did not receive a refund
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Thank you for your review. We're sorry to hear that something went wrong with your payment. Of course, this should not have happened. We hope that your problem has been solved by now. If this is not the case, please contact our customer service immediately by email. Best regards, Your Kapten&Son Crew
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Men komt eigen voorwaarden niet na. Uiteindelijk na lang touwtrekken de retourkosten ook terug gekregen. Laatste keer dat ik daar wat besteld heb.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
10 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Jouw Kapten&Son Crew