kapten-son.com/nl/
Beoordelingen:

817 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.507 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

de meest kritische beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(22)
(14)
(21)
Resetten
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed product, matige service

Ik heb hier een rugzak besteld waar ik uitermate tevreden over ben. Het bereiken van de klantenservice was omslachtig. De communicatie met de klantenservice voelde niet professioneel/te informeel aan. Iets wat ik niet zou verwachten van dit merk. Daarnaast de chatbot… Ten eerste hielp het mij niet verder en ten tweede gebruikte de chatbot ook woorden als “sletterig”. Lijkt me niet echt de bedoeling. (Al moest ik er wel om lachen)
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Kapten⚓ Super bedankt voor je review. We zijn heel erg blij dat je het product je zo goed bevallen is. 😍 En heel erg bedankt voor je feedback! Dit is enorm belangrijk omdat we hiermee onze processen kunnen verbeteren! 💪 Groetjes, je Kapten & Son crew
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet tevreden

Na langer gewacht te hebben dan dat ze voorspeld hadden wanneer het pakket bezorgd zou worden, had ik een compleet ander product gekregen. Deze had ik meteen teruggestuurd en heb momenteel nog steeds niet mijn pakket ontvangen. Inmiddels twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Lotte⚓ Bedankt voor je review. Oh jee, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. 🙁 Duizend maal excuses hiervoor! In dit geval kun je het verkeerde product natuurlijk kosteloos aan ons retourneren en sturen we je zo snel mogelijk het juiste product toe. 🤍 Als je verder nog vragen hebt dan kun je contact met ons opnemen, we helpen je graag! Bedankt voor je begrip en groetjes, Je Kapten & Son crew
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Cherelle! ⚓ Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachtingen heeft voldaan. We stellen je feedback op prijs en vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen overtuigen. Als je meer informatie wilt of als we je op een of andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Customer Care Team. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je aankoop.😊 Groetjes, je Kapten & Son Crew
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgdatum stond op de volgende dag maar uiteindelijk heeft het bijna 1 week geduurd voordat het geleverd was…
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
12 apr 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review en onze excuses voor de vertraging. Wij vinden het erg jammer dat je langer dan normaal hebt moeten wachten op je bestelling. 😧 We hebben gezien dat jouw pakket eindelijk is afgeleverd, hier zijn we natuurlijk erg blij mee. 🥰 We wensen je veel plezier met je bestelling. 🤍 Dank voor je begrip, je Kapten & Son crew.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
9 apr 2024
Hey Emily, Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over ons product. Jouw tevredenheid is super belangrijk voor ons, want we willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze producten. Om je probleem op te lossen en je te kunnen helpen, zou ik graag willen weten wat je stoort aan het product. Heb je een specifiek probleem of zijn er functies die niet helemaal aan je verwachtingen voldoen? We willen kunnen verzekeren dat je tevreden bent met je aankoop. Aarzel daarom ook niet om contact met ons op te nemen, zodat we je probleem samen kunnen oplossen. Bedankt voor je feedback en voor je geduld. We gaan er voor alles aan doen om het voor je orde te maken! Groetjes, je Kapten & Son crew
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
18 mrt 2024
Hey Martijn⚓, heel erg bedankt voor je beoordeling. Oh nee, het lijkt erop dat je niet héél erg tevreden bent met je bestelling... 😦 We zouden graag wat meer willen weten, zodat we je beter kunnen helpen. Het zou mooi zijn als je ons een mailtje kunst sturen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groetjes, je Kapten & Son Crew
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 artikel terug gestuurd alleen geen geld terug gestort op rekening boeven
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
8 mrt 2024
Hey Kapten Ron⚓, bedankt voor je review en wat vervelend dat je nog geen restitutie hebt ontvangen. We willen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk op je rekening staat. We hebben je net een mailtje gestuurd met meer informatie. Groetjes, je Kapten & Son crew.
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
26 feb 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. Wat jammer dat je blijkbaar niet helemaal tevreden was. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kost geld om te retourneren, niet duidelijk aangegeven. Niet gebruikelijk in NL. Verder zijn de dimensies voor de laptop, niet helemaal correct, ja het past maar je krijgt het daarna voor geen mogelijkheid meer dr uit, terwijl mijn laptop afmetingen onder de aangegeven dimensies vielen.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
3 feb 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Groeten Jouw Kapten&Son crew
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website is prima ik heb alleen een verbeterpunt en dat is werk asjeblieftt aan die riem. Het is echt alsof ik gordels om mijn schouder heb hangen. En het verstellen is ook niet fijn. Voor de rest prima tas
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
15 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. Groeten Jouw Kapten&Son crew
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat jammer dat de Bali All Black nu 104,93 kost terwijl ik er 3 weken geleden €142,41 voor betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
15 jan 2024
Hey Kapten⚓ Hartelijk dank voor je feedback! Het spijt me dat je de promotie net hebt gemist. 😟 Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik je begrip voor het feit dat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke start- en einddatum hebben. Ik wou dat ik je een positiever antwoord kon geven. 🤍 We hopen dat je toch nog veel plezier hebt aan je bestelling! 😊 Kijk eens naar onze volgende actie. Misschien zit er iets voor je bij. 😊 Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
18 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange levering na gebreken

Vanaf 23-11 nog steeds aan het wachten op de in black week bestelde bril nadat deze gebruikte gebreken vertoonde. De opnieuw geleverde bril stond scheef en had wederom dezelfde gebreken. Communicatie duurt lang en verloopt stroef.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Ondanks meerdere kwaliteitscontroles zijn er helaas enkele afwijkingen. Geloof ons als we zeggen dat dit zeker niet onze kwaliteitsstandaard is! Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. ❤️ Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
18 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Ik bestelde eind november (29-11) een koffer voor mijn verjaardag 10 december. Twee dagen daarna was er een actie met een gratis chest bag. Jammer dat me dat niet is verteld. Dan had ik nog twee dagen gewacht met bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons om te horen dat je onze aanbieding net gemist hebt. Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik graag om je begrip, omdat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke begin- en einddatum hebben, waar we aan gebonden zijn. We wensen je veel plezier met je Kapten producten.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Team
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zend mij de retour label. Na veel contact is het jullie niet gelukt om mij tegemoet te komen in mijn bestelling die super laat kwam. Ruim een maand laat.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ons niet kon bereiken 🙁 Door onze actie hebben we meer vragen ontvangen via ons contactformulier, dus het duurt momenteel iets langer voordat we reageren. Onze excuses hiervoor. We hopen dat onze klantenservice je in de tussentijd heeft kunnen helpen. Zo niet, neem dan opnieuw contact met ons op via e-mail: service@kapten-son.com 😊 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
22 jan 2024
Hey Kapten⚓ bedankt voor je beoordeling. Oh nee, het lijkt erop dat je niet tevreden bent met je bestelling.😦 We willen graag meer weten zodat we je problemen kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
22 jan 2024
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geld restitutie en product niet kloppend Ik kreeg niet het volledige bedrag terug gestort. Er mist €4 Daarnaast paste mijn 16inch laptop niet in het buitenste laptopvak vanwege te nauwe opening met stugge rits
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Oh nee, we vinden het erg jammer dat je laptop niet in het laptopvak past. Het vak is speciaal ontworpen voor 16 inch laptops. Heb je het al geprobeerd zonder hoes? We hopen dat ons Customer Care Team je heeft kunnen helpen met de retourkosten. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op en we helpen je snel verder! 🤍 Groeten Jouw Kapten & Son crew
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering op de website: 1 tot 3 dagen. In de realiteit: 17 dagen. Jammer, want prima kwaliteit verder.
Beoordeling melden
Antwoord van kapten-son.com/nl/
5 jan 2024
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. We zijn echter erg blij dat je pakket is afgeleverd en hopen dat je tevreden bent met je producten. Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew