Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl
Beoordelingen:

1.124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal  

4,86
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Meest relevante negatieve beoordeling

28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(3)
(2)
Resetten
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind de oude komijnen kaas erg zout.
Beoordeling melden
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je bent verplicht verboden cookies te accepteren Daarom kun je je order niet volgen Ook de klantenservice is zeer onvriendelijk van service en klantenbinding hebben ze nog nooit gehoord Ik ben er klaar mee verkopers genoeg
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de kaas staat geen sticker met de naam van de kaas, nog het gewicht, nog de tht datum.
Beoordeling melden
LV
Lode V.
Tienen (Belgien)
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had het liever in fijne sneetjes ontvangen.
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
CK
Cf K.
Vijfhuizen
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet compleet en afhandeling matig
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer
Beoordeling melden
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Valt tegen

Goedemiddag De extrabelegen goudsekaas die besteld heb valt mij erg tegen kwa smaak voor deze prijs +-20euro inclusief verzendkosten Op de markt betaal ik toch minder voor een heerlijk extrabelegen stuk kaas van een kilo Bij deze laatste keer dat ik besteld heb vgr Papenburg
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de extra belegen Goudse kaas je deze keer niet naar wens heeft gesmaakt. We begrijpen je teleurstelling. Onze missie is om hoogwaardige kazen aan te bieden, en we zullen jouw feedback ter harte nemen om te blijven verbeteren. Mocht je in de toekomst nog eens overwegen om bij ons te bestellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en kunnen je adviseren over de beste kaasopties die aan je smaak en budget voldoen.
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lekkere verse kazen. Vacuüm verpakt, snel thuisgestuurd. 5 kazen waren precies of net iets zwaarder dan wat ik besteld had. 2 Kaasjes waren onder het gewicht waarvoor ik had betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
Fijn om te horen dat je genoten hebt van onze lekkere kazen en dat deze snel in huis waren. Wat betreft de kleine gewichtsverschillen, het kan voorkomen dat enkele kazen in je bestelling lichter zijn dan wat je hebt besteld. We snijden onze kazen handmatig, en hoewel we ons uiterste best doen om nauwkeurig te zijn, kunnen kleine variaties in gewicht optreden. We proberen altijd een marge van maximaal 5% aan te houden, maar begrijpen dat zelfs deze kleine verschillen belangrijk voor je kunnen zijn. Bij het ontstaan van deze gewichtsverschillen is ons beleid wel dat het totaalgewicht aan kaas tenminste overeenkomt met wat is besteld.
AG
An G.
Hoofddorp
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je 5x een pond besteld dan wil ik ook 5 stukken van een pond ontvangen en niet stukken van 6 ons en stukken van 4 ons. Meestal bestel je ook voor een ander. Dat kan verbeterd.
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
17 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. We streven ernaar om de bestellingen zo nauwkeurig mogelijk te snijden. Helaas kan dit zeker voor nieuwe collega's soms moeilijk zijn. Onze excuses als er een misverstand is geweest met de gewichten. We zullen ons best doen om dit te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw bestellingen in de toekomst correct worden verwerkt. Bedankt voor uw begrip.
10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Etiketten op de kaas.. als je mix plateaux besteld en los voor meerdere mensen..is t abacadabra wat voor wie is... een echt gemis en reden om niet meer te bestellen ..
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
Bedankt voor je feedback en je suggestie. We begrijpen dat het identificeren van de kaas op een mix plateau belangrijk is, vooral als je deze voor meerdere mensen bestelt. We werken momenteel aan ons etiketteersysteem om dit probleem aan te pakken. In de tussentijd willen we je verzoeken om in het opmerkingenveld te vragen of wij de namen op de kaasstukken willen schrijven. Wij zullen dan graag handmatig de namen van de kaasstukken op de verpakking schrijven. We hopen dat deze tijdelijke oplossing je ervaring verbetert. Bedankt dat je ons de kans hebt gegeven om dit aan te pakken, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen.
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na missen stuk kaas nieuw beloofd van 250gr. Krijg iel stukje van nog geen 170gram. En zo dun je kan geen plakje voor brood snijden en geen stukjes voor gasten snijden zo dun
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
26 feb 2024
Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. We snijden onze kazen met de hand, waardoor er soms variatie kan optreden in het gewicht van de stukken. We begrijpen dat je teleurgesteld bent over de grootte van het ontvangen stuk kaas. Het andere stuk dat je hebt ontvangen, woog ruim 380 gram i.p.v. 250, waardoor we dachten dit te compenseren. Het spijt ons dat dit niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je feedback en willen graag de kans krijgen om het goed te maken. Als je wilt, kunnen we een nieuw stuk kaas sturen dat wel aan je verwachtingen voldoet. Neem gerust contact met ons op als je hier gebruik van wilt maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Ruben
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gevraagd om te zorgen dat het niet dinsdag bezorgd zou worden en wat denk je: het werd dinsdag bezorgd, ik was niet thuis!!
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Door het op de kaas te schrijven wat het is boerenbelegen of oude kaas of Wat voor kaas is het
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
We werken momenteel aan ons etiketteersysteem om dit probleem aan te pakken. In de tussentijd willen we je verzoeken om in het opmerkingenveld te vragen of wij de namen op de kaasstukken willen schrijven. Wij zullen dan graag handmatig de namen van de kaasstukken op de verpakking schrijven. We hopen dat deze tijdelijke oplossing je ervaring verbetert. Bedankt dat je ons de kans hebt gegeven om dit aan te pakken, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen.
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heerlijke kazen voor een prima prijs* *met de hete dagen zat er niks van verkoeling bij waardoor de kazen er minder aantrekkelijk uitzagen

Heerlijke kazen voor een prima prijs* *
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
Bedankt voor je positieve feedback over onze heerlijke kazen en de goede prijs. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Wat betreft de opmerking over de hete dagen begrijpen we je zorg. We doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, inclusief de verpakking en levering. We zullen je opmerking ter harte nemen en kijken of er manieren zijn om de kazen tijdens warme periodes beter te beschermen en te presenteren. We hopen dat je in de toekomst weer van onze kazen zult genieten, en als je suggesties hebt om onze service verder te verbeteren, laat het ons dan gerust weten.
TS
T. S.
Nijmegen
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet echt een groot verschil.
Beoordeling melden
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
6 nov 2023
Bedankt voor je feedback. We streven ernaar om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als je specifieke suggesties hebt over hoe we je ervaring kunnen verbeteren of als er iets is waarmee je niet helemaal tevreden bent, aarzel dan niet om ons te laten weten. We luisteren graag naar onze klanten en zullen ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen. We hopen dat je in de toekomst weer van onze kazen zult genieten en dat we de kans krijgen om je beter van dienst te zijn.