Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.070 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

18 jun 2023
Geen kaasnaam op de stukken, Slechte overname tekst bij bestelling op de levering..daardoor bijna levering in kliko.( foto s meegestuurd) en verbeter tips.. Stukje ned taal..probleem. Kaas is lekker.. geen punt. Feedback ook aan bedrijf doorgegeven..yassin..heeft beantw.maar niet begrepen. Heb t zo gelaten.

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

JH
jos . H.
Geeste
Ik woon al 16 jaar in Duitsland en ben dol op overjarige brokkelkaas. Hier is alleen jonge en jongbelegen Gouda te krijgen, met enig geluk nog old amsterdam in plakjes. Mijn bestelling is super verlopen, snel , goed verpakt en zelfs ietsje méér ( zoals we dat kennen in de kaaswinkels in Nederland ) Het heeft mijn verwachting overtroffen, zeker voor herhaling vatbaar :-)
BV
Betty V.
Eastermar

Prima levering en kwaliteit

2 verschillende soorten kaas besteld, in totaal 4 stukken. Beide soorten goede kwaliteit, alle stukken keurig geseald en geleverd met echt kaaspapier. Levering was vlot en keurig verpakt.
Vooral de heerlijke kaas, een heel verschil met de supermarkt. En een hele nette prijs, plus hele snelle en net verpakte bezorging! Ik gebruik het ook voor onze hapjes. Ga zo door!!
WD
Wim D.
Enschede
13 apr 2024
Prima kwaliteit Altijd snelle levering en een prima kwaliteit. Nog een pré is het meegeleverde kaaspapier waardoor het product langer vers blijft.
CL
Conny L.
Gladbeck

Super schnelle Lieferung, lecker

Super schnelle Lieferung, beide Sorten die bestellt wurden sind absolut lecker. da kann kein "normaler" Supermarkt Käse mithalten. Empfehlung.
De goede verpakking ,met kaaspapieren en info over houdbaarheid. Minder vond ik de prijs. Toch aan de prijzige kant, hartelijke groet, Ineke

Topbedrijf

Snelle levering, zeer goede kwaliteit, voordelig prijsniveau, lang houdbaar door vacuüm verpakking. Heb al een paar besteld.
7 apr 2024
De kaas was netjes verpakt, miste wel etiketten. Is wat makkelijker kaas uit elkaar te houden. Kaas smaakt goed.
SP

Heerlijk kaas.

Heerlijk kansen, snel verstuurd, alles in folie vacuüm verpakt en voor elke kaas een velletje kaaspapier .
Snelle levering. Kaas is heerlijk. En door het vacuüm kan je veel bestellen. Top, ga zo door.
31 mrt 2024
Duidelijke site Hele mooie producten Snelle levering. Netjes verzorgd En verdomd lekker
goeie kaas goeie levering en ook snel en bij vragen ook snel antwoord echt een aanrader
Alles was naar wens bestelling oké dag nadien levering en super goede verpakking
Erstklassiger Geschmack, faire Preise für hohe Qualität, sehr schneller Versand!
Ruime keus, snelle bezorging en gewoon lekkere kaas voor een schappelijke prijs.
Wir essen seit Ende 2022 nur noch Käse von Kaasmagazijn! Wirklich lecker 😋
De kazen zijn erg lekker. Ze worden goed verpakt en de levering is snel
TG
Tonny G.
Spijkenisse
We zijn heel tevreden heerlijke kaas zeker tot de volgende keer.
Uitgebreide keuze, snelle perfecte leveringen, lekker producten.
Sehr leckerer Käse und gut verpackt. Ich bestelle wieder dort...