Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.203 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

28 nov 2023
Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

3 mei 2024
Graag etiketten op de ingepakte kaas , welke soort kaas op elke blok .want nu weet ik niet welke ik eet .
Kaas is (normaal gesproken) heerlijk, snel verzonden. Helaas neemt de vervoerder (PostNL) het niet zo nauw met de levering. Gevolg: ipv de neerzettoestemming in mijn schuur te gebruiken had de vervoerder de kaas voor mijn voordeur neergegooid en heeft de kaas de hele middag in de bloedhete zon gestaan en leek de kaas meer op smeerkaas, helaas.
CL
Conny L.
Gladbeck
26 apr 2024

Super schnelle Lieferung, lecker

Super schnelle Lieferung, beide Sorten die bestellt wurden sind absolut lecker. da kann kein "normaler" Supermarkt Käse mithalten. Empfehlung.
WV
willy v.
Antwerpen berchem
de eersteklas kazen,vlugge levering, de enorme keuze op de website, het leveren aan de meest hychienische regels! een top winkel!
De kaas is heerlijk !!! maar als jullie deze verzenden ,dan graag een koelelement erbij doen zodat die gekoeld blijft
De bestelling was keurig verpakt en snel verzonden. En de kaas,,,,, zo lekker, vooral de heerlijke oude brokkelkaas.
IV
Ingrid v.
'S-GRAVENHAGE
28 apr 2024

De lekkerste kaas

Altijd hele goeie service kaas goed verpakt . Extra kaaspapier erbij, En de lekkerste kaas echt top .
Netjes verpakt en snel bezorgd. Kaas is lekker! En goedkoper dan de 'verse' kaas uit de supermarkt
dat de kaas zo verzorgt is in gepakt en hij smaakt uitstekend gaan zeker meer bestelen
7 mei 2024

Een echte en lekkere aanraders

Perfect verpakt, keurig met extra verpak papier voor ieder stuk kaas. Snelle levering
5 mei 2024
De kaas smaakt heerlijk!! Volgende dag al bezorgd en goed ingepakt. Smaakt naar meer
7 mei 2024
De kaas, jullie service en de bezorging. Ik heb jullie ook aanbevolen bij anderen.
KK
Karin k.
wervershoof
29 apr 2024
gewoon goed snelle levering goed op de hoogte gehouden 10 met een griffel
Heerlijke kaas en ontzettend goed verpakt en vooral overheerlijk kaas 🧀
Alle bestellingen zijn naar tevreden heid bezorgd top gr Albert
Quick delivery. I love the paper you send to pack the cheese in.

Altijd top!!

Zeer vaak al besteld, altijd goed, snel geleverd en prima prijs!
Netjes per stuk vacuum verpakt en snel binnen 2 dagen bezorgd
Heerlijke kaas, netjes verpakt en snel bezorgd, Top.
27 apr 2024
Supersnelle levering, volledig zoals ik gevraagd had