Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.444 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

Top Qualität und Service

Ich bin sehr zufrieden. Die Qualität stimmt, der Versand ist schnell und zuverlässig und die Preise sind gut. Mehr kann man sich kaum wünschen. Nur die Übersetzung der Seite funktioniert nicht immer reibungslos, aber das ist nicht weiter schlimm und ist in meinen Augen einfach authentisch. :-)
Schnelle Lieferung,alles wie bestellt.Käse super lekker.Hätte evtl in einer kühlbox Verschickt werden sollen.Da bei einigen käse eine dünne fettschicht durch die Wärme entstanden ist.Aber gern wieder.
10 jul 2024
Geweldig!! Echt heerlijke kaas, en als je wat vraagt regelen ze het, bv niet bij buren bezorgen of sticker op 1 stuk kaas wat ik cadeau wil doen. Kwaliteit van de kaas is uitmuntend
3 jul 2024
Had graskaas besteld en kwam zeer snel binnen, netjes verpakt. Had echter graag verpakkingen van een pond gehad. Wellicht kan dat aangepast worden bij de bestelling.
13 jul 2024
Wie bei der ersten Bestellung einfach Top Gauda schmeckt auch super werde nur noch hier Käse kaufen weil Preis und Qualität stimmen kann ich nur weiter empfehlen
9 jul 2024
Geen hokje gezien voor beetje verbouwingskorting , maar vooruit . Smaakt zo heerlijk altijd en snelle verzending . Tynjetaler boven verwachting .
PB
Pw B.
Westerbork
29 jun 2024
Kaas is heerlijk! Enige minpuntje is dat er niet op de kaas staat welke kaas er in zit. Ik had een pakket kaas dus verschillende soorten.

Een mooi stukje kaas.

Een mooi stukje kaas, goed verpakt en optijd geleverd.Ik weet nog niet hoe hij smaakt want ik heb het nog niet geproefd.
YS
Y S.
Axel
7 jul 2024

Makkelijk te bestellen, lekkere kaas en met name de verzending is mega snel( tot nu toe de dag na bestellen in huis👍)
MD
Marco D.
Heemstede
9 jul 2024
Lekkere kazen voor nog redelijke prijzen. Hoop dat de prijzen niet verder omhoog gaan anders minder aantrekkelijk.
Inmiddels ben ik vaste klant. Heerlijke kazen en altijd keurig bezorgd. En ze hebben veel leuke aanbiedingen.
2 jul 2024
Bitte die Käsestücke beschriften, da ich meisstens 3 verschiedene Sorten habe. Von Herzen Dankeschön K. Zimmer
HA
Hilda A.
Kreileroord
Ik koop het maar lust zelf geen kaas. maar mijn gezin wel en die vinden het goed verpakt en niet duur.
27 jun 2024

Heerlijk!!

Noord Hollandse oude kaas besteld,3kilo keurig vacuüm verpakt,netjes geleverd.voor herhaling vatbaar!!
ES
Eddy S.
langdorp
5 jul 2024
Kaas tiptop, verzending tiptop. Op de kaas misschien de soort schrijven.
6 jul 2024
Kwaliteit van de kaas is uitstekend! Alles goed verpakt en zorgvuldig met extra bewaarpaier.
Heerlijke kaas, perfecte levering en kaas in blokken gesneden zoals gevraagd. Zeer tevreden.
NR
10 jul 2024

Heerlijke kaas

Nu al een aantal keren besteld. Nog steeds tevreden. Heerlijke kaas goed verpakt Verzonden.
FW
Fred W.
ZOETERMEER
7 jul 2024
Gewoon doen wat je belooft. goede kaas, snelle levering en geen gezeur. Aan te bevelen dus.
En weer een heerlijk pakket kaas ontvangen. Fijne site om te bestellen en snel geleverd.