Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

20 apr 2024

Zeer snelle levereing, kleine verbeterpunten

Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Annemiek, bedankt voor je review. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het product op deze manier heeft ervaren, vooral omdat bestellen en betalen zo makkelijk ging en de verzending heel snel was. Wat betreft de zoekfunctionaliteit op onze site, we zullen zeker kijken naar manieren om dit te verbeteren, zodat klanten gemakkelijker kunnen vinden wat ze zoeken. Ook nemen we uw feedback over het retourneren ter harte en zullen we bekijken hoe we dit proces kunnen vereenvoudigen. Graag hopen we u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! 😊
Antwoord van Fiyo.nl
Beste Marja, bedankt voor je review. Jammer dat jij niet tevreden bent. Helaas is jouw bestelling retour gekomen omdat het niet geleverd kon worden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice.
17 mrt 2024
Nieuw rubber besteld voor mijn vaatwasmachine. Typenummer ingetoetst en volgens de website moest het passen in mijn vaatwasser. Bij levering bleek dat het rubber te dik was en dus niet paste.
Antwoord van Fiyo.nl
hallo Angelo, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat het nieuwe deurrubber niet goed paste in uw vaatwasser. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om het juiste onderdeel te ontvangen, en we willen dit graag voor u oplossen. Ik heb een e-mail naar je verzonden met enkele vragen. deze zo goed mogelijk beantwoorden zodat ik de juiste rubber voor jouw vaatwasser kan opzoeken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.

Jammer en duur voor stukjes plastic!

Verkeerde rolletjes en voor dat geld was wel teleurgesteld. Het alternatief komt er niet eens bij in de buurt.
Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Jennifer, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als na ontvangst het onderdeel tegenvalt. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We waarderen je eerlijke mening en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Bij bestelling bleek levering ongeveer 3 weken te duren ,uiteindelijk was levertijd +/-8 weken.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste Cees, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de levertijd. Ik snap dat dit uiterst vervelend is. Onze excuses hier voor. Sommige fabrikanten kunnen momenteel niet precies aangeven wanneer en produkt op voorraad komt. Vandaar dat wij dan een levertijd van meer dan 3 weken moeten hanteren. Nogmaals onze excuses hier voor. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Verkeerde maat voor M7 hakmolen 350 ml
Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Annemarie, Bedankt voor je review en je feedback over de verkeerde maat van onze M7 hakmolen met een capaciteit van 350 ml. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen het dat je ons op de hoogte hebt gesteld en we willen dit graag rechtzetten. Als je het product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via info@fiyo.nl. We zullen ervoor zorgen dat je een vervangend product ontvangt of je geld terugkrijgt. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Ik heb het product nog niet ontvangen
Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Megan, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie in de track&trace dat de vervoerder jouw bestelling niet heeft kunnen afleveren vanwege foutief adres. Ik heb je een mail gestuurd hoe nu verder. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Netjes bezorgd tussen de tijden.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jij tevreden bent en het ons laat weten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
16 mrt 2024
Product is niet goed verpakt.
Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Ronald, bedankt voor je review. We begrijpen dat het product niet goed verpakt was en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb jou een mail gestuurd met enkele vragen. Deze zo goed mogelijk beantwoorden en dan zullen wij het ongemak hopelijk wegnemen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Helaas verkeerd geïnformeerd op de site. Niet heel duidelijk. En geen goed retourbeleid na mijn idee.
Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Sylvana, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent. Zou jij kunnen aangeven wat jij mist aan duidelijkheid op onze website en waarom vind jij het geen goed retourbeleid. We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
damaged product
Antwoord van Fiyo.nl
Hoi Christina, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij gaan het graag voor je oplossen. Ik heb een mail naar je verstuurd met enkele vragen. Deze zo volledig mogelijk beantwoorden en dan zal ik het voor je oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
21 jan 2024
Waardeloze kwaliteit, vervangend onderdeel was onflexibel en brak bij de 2x sluiten van de diepvrieskast, echt het geld niet waard.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste Anni, bedankt voor je review. wat vervelend om te horen dat jij zo ontevreden bent. Ik zal proberen te achterhalen waarom de vergrendeling kapot is gegaan. Ik zie dat het om een origineel Whirlpool onderdeel gaat. Ik heb een mail gestuurd met wat vragen en graag deze mail zo goed mogelijk beantwoorden in de hoop jou goed verder te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Helaas, niet gekregen wat ik besteld heb. Als ik dat geweten had. Dan had ik het elders besteld voor veel minder geld!
Antwoord van Fiyo.nl
Beste J Westerop, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd om te achterhalen wat er fout is gegaan en hoe wij dat voor je kunnen oplossen eventueel. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Vind de poster echt te wazig als ik dat had geweten.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste, bedankt voor je review. Ik denk dat jij het verkeerde bedrijf hebt beoordeeld. Jij hebt bij Fiyo een deurbak besteld. Wil jij misschien de review aanpassen ? Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
2 okt 2023

Verpakken kan zorgvuldiger

Ik bestelde een stofzuigeronderdeel. Het onderdeel doet het, dus ik heb het gehouden. Het kwam echter in aangebroken verpakking aan en was duidelijk eerder uitgeprobeerd... Begrijpelijk dat iets soms terugkomt en opnieuw naar een andere klant gaat. Zorg dan wel dat het onberispelijk is en de verpakking er goed uitziet. Voor de beleving van de klant is dit heel belangrijk.
3 okt 2023
Hoi Inge, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij niet tevreden bent over het ontvangen onderdeel. Opmerkelijk dat de borstel gebruikt lijkt. Hier kunnen we wat mee! We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Wij zullen dit bespreken in ons overleg en waar nodig actie ondernemen. We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 aug 2023
Het bestelde product past ook op een zetgroep voor de EN750 en dit is niet weergegeven op de website. Uiteindelijk toch besteld en het past. Onlangs dat de communicatie goed verloopt is het niet heel flexibel. Wanneer je een vraag stelt en/of een verkeerde order plaatst is het een zeer lastige operatie om iets te wijzigen. Dat is jammer dat deze flexibiliteit mist.
23 aug 2023
Hoi Alexander, bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Wanneer je bij ons een order plaatst is het vaak binnen 10 minuten verwerkt en klaar gemaakt voor levering. Nadeel daar van is als je iets verkeerd hebt besteld dat niet meer aan te passen is. Snel leveren kan ook een nadeel hebben. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
8 mei 2023

Artikel niet aangeboden thuis maar wel de verzenkosten betalen , slechte service !

Artikel besteld maar werd niet aangeboden thuis noch op een afhaalpunt. Het artikel werd terugbetaald behalve de verzendkosten maar het artikel is nooit ontvangen! Na verschillende mails blijft je hetzelfde antwoord krijgen; het artikel werd terugbetaald. Wat een slechte service, ik besteld nooit nog iets bij Fiyo!
9 mei 2023
Hoi Rob, bedankt voor je review. jammer dat je zo ontevreden bent. De vervoerder gaf aan dat het afleveradres niet correct was en daarom is je bestelling teruggekomen. Onze excuses voor het ongemak. Goetjes Dimitri klantenservice Fiyo.

Verkeerd geleverd

Helaas heb ik een verkeerd product ontvangen. Besteld Nespresso waterreservoir MS 623608 - ontvangen MS-624403. Graag ontvang ik info van u hoe dit te retourneren en het juist bestelde naar mij toe te sturen.. Betreft bestelling 1800666110 van 23 november 2023. F. van 't Hof, Plantageweg 138b - 2951VH Alblasserdam
Antwoord van Fiyo.nl
Beste F. van 't Hof, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij een ander product hebt ontvangen dan jij besteld hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dat gaan wij oplossen voor je. Ik heb even voor je gekeken maar wat jij ontvangen hebt is een vervanger van het origineel omdat die niet meer leverbaar is. Ik zal je hier over verder informeren via de mail. Onze excuses voor de verwarring. Wij zullen de informatie dan ook aanpassen op onze website. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Jullie zouden DHL niet meer als bezorgdienst moeten gebruiken. Zijn niet bij mij aan de deur geweest en hebben het pakket meteen naar het servicepunt gebracht. En het artikel was zo beschadigd dat de deksel er niet op kan. En dit was niet de eerste keer ellende met DHL.
Antwoord van Fiyo.nl
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo is gelopen met je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb hierover net een mail naar je toegestuurd. Zodra ik je reactie ontvangen heb kan ik de klacht verder afhandelen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo