Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl
Beoordelingen:

1.401 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.330 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

Meest relevante negatieve beoordeling

29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(23)
(11)
(34)
Resetten
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foutje in postcode

Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 mei 2024
Beste Hans, bedankt voor je review. Ik snap dat het vervelend is. Maar het maakt voor ons niks uit of het nu om een bestelling van 5 euro gaat of om 100 euro. Als er door foutieve informatie in het afleveradres een bestelling niet kan worden afgeleverd, dan is dat natuurlijk heel jammer. De gegevens op het label zijn de gegevens die jij ingevoerd hebt en wordt automatisch uitgedraaid zonder controle.Als ik je mag adviseren dan ook om bij een volgende bestelling, bij welke webshop dan oo​k altijd de adresgegevens nog te controleren voordat je op betalen drukt! Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groeten Dimitri Klantenservice Fiyo
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pleasen graag, maar niet altijd.

Los van het feit dat dit bedrijf altijd probeert problemen op te lossen en daar echt zijn best voor doet, is de bestelling waar het nu om gaat eentje die ze 2 sterren kost. Waarom? Mijn bestelling was ongeveer 1,5 cm lang en 0,5 in doorsnee. Dat kan in een envelop met een gewone postzegel, echter kiezen ze ervoor om het in een doos te doen en dat kost me 6,95. Bovendien is de kostprijs van 9,95 ook al pittig te noemen. Jammer. Nu heb ik dit plastic onderdeel al eerder gekocht en ook toen aangegeven dat dit wel erg fors in kosten is. Daar is niets mee gedaan. Maar wat blijft staan is dat normaal gesproken hun klant proberen tevreden te stellen. Jammer dat ze met dit onderdeel, niets leerden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
3 jun 2024
Beste Emiel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw feedback en nemen dit serieus. Het spijt ons dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de verzendkosten en de prijs van het product voor u een punt van zorg zijn. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en we zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen. Wat betreft de verpakking: we kiezen soms voor een stevigere verpakking om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig bij u aankomt. We zullen echter uw feedback over de verzendkosten en verpakking meenemen in onze evaluatie. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback. We hopen dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
In eerste instantie maakte ik een vergissing, mijn postcode had ik niet correct ingevuld. Op mijn review kon fiyo heel precies vertellen welke fout ik had gemaakt en welke postcode ik wel had. Excuses natuurlijk, wat dom van mij. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen pakketje. Als je wel de goede gegevens kan achterhalen maar vervolgens mijn pakketje niet verzend gaat dat toch op kwaadwil lijken. Bereikbaarheid is ook erg slecht, ik krijg helaas telefonisch geen kontakt met dit bedrijf. Dit bedrijf zal ik zeker niet aanraden in mijn omgeving. Ik ga mijn tijd maar eens besteden aan wat reviews.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
24 mei 2024
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat er iets mis was gegaan bij het plaatsen van de bestelling. Een typefout kan snel gebeuren, en daardoor kan het voorkomen dat er een bestelling niet uitgeleverd kan worden door de vervoerder en dan sturen zij het automatisch terug en zouden wij het normaliter als retour verwerken. Nu is het zo dat wij jouw pakket nog altijd niet terug hebben ontvangen vanuit de vervoerder. Omdat we nu al bijna 3 weken verder zijn, sinds jij besteld had, heb ik opdracht gegeven om een nieuw pakket toe te sturen met de juiste postcode daarop vermeld! Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nwe scheerkoppen, eerste waren imitatie Philips HQ55, trokken de haartjes eruit. Tweede bestelling origineel Philips HQ56 waren geschikt voor mijn model HQ6415. Niets was minder waar, totaal 70 euro lichter en scheer mij glad met de koppen uit 2003(!). Terugsturen kan niet vanwege de hygiëne.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
30 mei 2024
Hallo John, hartelijk dank voor de recensie die jij hebt geplaatst. Ik begrijp dat de scheerkoppen niet aan jouw verwachtingen voldeden. We willen graag een passende oplossing bieden. Zou jij contact met ons willen opnemen via info@fiyo.nl zodat we dit verder kunnen bespreken. We betreuren het dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hier bestel ik nooit meer

Helaas kloppen foto’s niet bij bestelde . Dus 2 x de fout ingegaan . Heb àlles teruggestuurd en willen ze ook nog dat ik dubbel verzendkosten betaal . Op foto zie je die wat nodig heb in mijn hand en de andere kreeg ik . Hier bestel ik nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
24 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de bestelling niet overeen kwam met wat je nodig had! Natuurlijk willen we graag daarmee helpen. Mijn collega heeft afgelopen woensdag contact opgenomen met jou via de mail, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Graag zoeken wij uit waarom je tot 2x toe een ander lampje krijgt dan wat je nodig hebt! Zodra wij jouw reactie ontvangen hebben kunnen wij jouw klacht verder in behandeling nemen en je over de resultaten berichten. We hopen snel van je te horen! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen, volgens DHL is die zelfs nog niet aangeboden terwijl de onderdelen op voorraad zouden zijn. Bestelling #1800691724 (geplaatst op 14 mei 2024 00:19:01 CEST) is dus niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
21 mei 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan. Ik heb zojuist dan ook opdracht gegeven om een nieuw pakket op te sturen, hiervan krijg je nog een verzendbevestiging. Mocht de oorspronkelijke zending alsnog opduiken, zou je die dan willen weigeren? DHL zorgt dan dat dat pakket weer bij ons terugkomt. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel is net iets anders waardoor je de klep van de waterkoker niet meer kan klikken. Terwijl het typenummer overeenkomt.
Beoordeling melden
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
dat leveren wat ik besteld heb
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
6 jun 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Volgens de gegevens uit je bestelling zou je moeten hebben ontvangen wat besteld was, gezien we een retouraanvraag ontvangen hebben waarbij je alleen aangeeft dat het artikel niet past. Er komt nergens een melding dat je iets anders zou hebben ontvangen? Graag willen we dit dan ook controleren, zou je ons een foto van het typeplaatje van je oven kunnen toesturen aan info@fiyo.nl, dan kunnen we onze bevindingen aan je terugkoppelen. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer snelle levereing, kleine verbeterpunten

Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
22 apr 2024
Hallo Annemiek, bedankt voor je review. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het product op deze manier heeft ervaren, vooral omdat bestellen en betalen zo makkelijk ging en de verzending heel snel was. Wat betreft de zoekfunctionaliteit op onze site, we zullen zeker kijken naar manieren om dit te verbeteren, zodat klanten gemakkelijker kunnen vinden wat ze zoeken. Ook nemen we uw feedback over het retourneren ter harte en zullen we bekijken hoe we dit proces kunnen vereenvoudigen. Graag hopen we u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! 😊
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
14 mei 2024
Hallo Peter, bedankt voor je review. We betreuren het dat jouw bestelling niet is aangekomen en begrijpen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn. We hebben de ingevulde postcode gecontroleerd en zien dat er een fout is gemaakt. Bij het invullen van de postcode heb jij 4953 opgegeven en dit moet zijn 3953. Vandaar dat de vervoerder jouw bestelling niet heeft kunnen bezorgen. Blijft natuurlijk heel vervelend voor je. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
23 apr 2024
Beste Marja, bedankt voor je review. Jammer dat jij niet tevreden bent. Helaas is jouw bestelling retour gekomen omdat het niet geleverd kon worden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer en duur voor stukjes plastic!

Verkeerde rolletjes en voor dat geld was wel teleurgesteld. Het alternatief komt er niet eens bij in de buurt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
27 mrt 2024
Hallo Jennifer, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als na ontvangst het onderdeel tegenvalt. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We waarderen je eerlijke mening en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat voor M7 hakmolen 350 ml
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
22 mrt 2024
Hallo Annemarie, Bedankt voor je review en je feedback over de verkeerde maat van onze M7 hakmolen met een capaciteit van 350 ml. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen het dat je ons op de hoogte hebt gesteld en we willen dit graag rechtzetten. Als je het product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via info@fiyo.nl. We zullen ervoor zorgen dat je een vervangend product ontvangt of je geld terugkrijgt. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Netjes bezorgd tussen de tijden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
2 apr 2024
Beste, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jij tevreden bent en het ons laat weten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nieuw rubber besteld voor mijn vaatwasmachine. Typenummer ingetoetst en volgens de website moest het passen in mijn vaatwasser. Bij levering bleek dat het rubber te dik was en dus niet paste.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
18 mrt 2024
hallo Angelo, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat het nieuwe deurrubber niet goed paste in uw vaatwasser. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om het juiste onderdeel te ontvangen, en we willen dit graag voor u oplossen. Ik heb een e-mail naar je verzonden met enkele vragen. deze zo goed mogelijk beantwoorden zodat ik de juiste rubber voor jouw vaatwasser kan opzoeken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas verkeerd geïnformeerd op de site. Niet heel duidelijk. En geen goed retourbeleid na mijn idee.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 feb 2024
Hallo Sylvana, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent. Zou jij kunnen aangeven wat jij mist aan duidelijkheid op onze website en waarom vind jij het geen goed retourbeleid. We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling bleek levering ongeveer 3 weken te duren ,uiteindelijk was levertijd +/-8 weken.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
5 mrt 2024
Beste Cees, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de levertijd. Ik snap dat dit uiterst vervelend is. Onze excuses hier voor. Sommige fabrikanten kunnen momenteel niet precies aangeven wanneer en produkt op voorraad komt. Vandaar dat wij dan een levertijd van meer dan 3 weken moeten hanteren. Nogmaals onze excuses hier voor. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.