Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.456 beoordelingen in totaal

17 jan 2024
Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

29 mei 2024
Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Jammer dat er geen complete koolborstels verkrijgbaar zijn voor een Miele MRG731-42/2 stofzuiger motor. Nu koolborstels van 6x11mm in een verkeerde behuizing gekocht en overgezet.
4 jul 2024
Snel verzonden, volgende dag al in huis. Tip 220v of 12/24v bij de info van het waterslot zou handig zijn. Was nu gokken of ik de goede binnen kreeg. Verder top!!!!!
2 jul 2024
Ik had er een hard hoofd in maar toen het juiste product de volgende dag aan kwam was ik toch echt wel blij. Zeker de eerste plek waar ik de volgende keer ga kijken!
Snelle levering, onderdelen passen prima! Zo hoefde ik geen nieuwe stofzuiger te kopen. Het merk zelf had de onderdelen NIET op voorraad, dit bedrijf wel!
24 jun 2024

Goede website met handige zoekfunctie

Goede website, handige zoekfunctie voor type, voldoende info op website. Snelle levering via DHL, de volgende dag in huis.
28 jun 2024

Prima bedrijf met goede service

Makkelijk te bestellen, goede en duidelijke communicatie, snelle levering en komt afspraken na!
Levering snel en prima. Bijgeleverde schroeven zijn net tekort en draaien snel door.
27 jun 2024
Magnetronrekje 's avonds besteld en keurig de volgende dag bezorgd. Prima dus.
Onderdeel was precies wat ik nodig had en razendsnel geleverd. Top!
28 jun 2024
Duidelijke sit en een zeer snelle levering. Een aanrader !
25 jun 2024
Vandaag besteld, morgen in huis is prima waargemaakt !!
24 jun 2024
Erg tevreden. Goede onderdelen niet duur, snel bezorgd.
EZ
Edgar Z.
Goirle

top site

Duidelijke website, grootassortiment en snelle levering
19 jun 2024
Snel, makkelijk en simpel te bestellen via de site.
18 jun 2024
Het bestelde product is goed. Ook optijd geleverd.
1 jul 2024
Duidelijk info over het product en snelle levering
2 jul 2024
Snelle levering. Meteen de volgende dag in huis
1 jul 2024
Op tijd, goed verpakt, niks om op aan te merken
29 jun 2024

Prima service en kwaliteit

Snelle levering . Goed product . Erg tevreden
26 jun 2024
Prima alternatieven voor Miele, snel geleverd.