Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.079 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

2 okt 2023
Ik bestelde een stofzuigeronderdeel. Het onderdeel doet het, dus ik heb het gehouden. Het kwam echter in aangebroken verpakking aan en was duidelijk eerder uitgeprobeerd... Begrijpelijk dat iets soms terugkomt en opnieuw naar een andere klant gaat. Zorg dan wel dat het onberispelijk is en de verpakking er goed uitziet. Voor de beleving van de klant is dit heel belangrijk.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Slang voor vaatwasser Rengora van Ikea

Zeer snelle levering, duidelijke website. Artikel was snel te vinden, duidelijke foto's van de artikelen (bijgevoegde foto is van de Fiyo website, onderdeel/slang zat al in de vaatwasser 😊) Vaatwasser is ruim 11 jaar oud, geweldig dat er nog onderdelen voor zijn. Top!

Goede service maar slechte bezorging

Door jullie snel verstuurd maar door DHL slecht bezorgd . Niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was en gelijk bij de intercom stond. Moest ik het zelf op halen wat me ook weer 2 dagen extra kostte.
Wel raar dat de zending 2 dagen vertraging had? En de zending was niet goed verpakt. Bovenkant was open.Wel even gecontroleerd voor het aannemen van de bestelling.Bleek in orde.

Great and quick service

I recieved a broken oven glass tray and it was broken either by DHL delivery or at the delivery point. I contacted Fiyo and they directly sent me a new one in the next morning!

Goede voorraad

Hoewel het onderdeel bij Inventum zelf niet meer op voorraad was kon ik het bij FIYO gewoon bestellen! Het was er na 2 dagen ( over DHL ben ik niet zo tevreden)

Fantastisch

Vandaag heb ik twee hoesjes ontvangen voor de Oral B elektrische tandenborstels, ze passen perfect,van hoge kwaliteit en super verpakt. Bedankt Fiyo

Passend assortiment

Makkelijk zoeken van juiste (vervangende) onderdelen met uitstekende beschrijving en compatabiliteitslijsten. Onderdeel snel ontvangen en past perfect.
Klein onderdeel zeer snel geleverd, echter had dat ook in een bubbeltjes envelop gekund. De verzending koste meer dan het onderdeel.
Kwaliteit prima. Misaschein kan er nog iets worden gedaan aan de hoge verzendkosten ten opzichte van de bestelde kleine dopjes
Het was het correcte artikel en snel geleverd. Kleurverschil is geen probleem. Ook makkelijk te verwisselen.
Geen problemen met de levering en de verpakking en het uitstekend functioneren van de stofzuiger
Snelle en correcte levering van een sproeimondstuk/spuitkop brede straal hogedrukreiniger.
Goed product.Helaas niet geleverd op de dag die was toegezegd maar een paar dagen later.
Snel verzonden, goed verpakt. De glazen koelkastplanken kwamen dus netjes heel aan!
HV
Harry v.
Rosmalen
Snelle levering jammer dat alle onderdelen zo duur zijn anders wellicht 5 sterren
Ik zou niet weten wat beter kan maar was heel tevreden met de gang van zaken
Onderdeel krups nespresso apparaat volgende dag in huis. Super snel.
Snelle levering, prima artikel voor een nette prijs. Helemaal goed
23 mrt 2024
Geeft duidelijk aan wat ze doen en komen hun afspraak ook na.
Wat wordt beloofd wordt ook gedaan. Snelle levering!