tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
tapeso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tapeso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor tapeso.nl

1.953 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jul. 2022
Ik heb op 30 juni een bestelling geplaatst van een vloerkleed bij Tapeso. Ik had daarbij meteen gemaild of dat de leverdatum verschoven kon worden naar doordeweeks, omdat de levering gepland stond in het weekend. Ik had mijn werk opgegeven als leveradres en helaas is er niemand aanwezig daar op zaterdag. Ik kreeg echter vervolgens te horen dat het pakket al verstuurd was, super snel natuurlijk! Op zaterdag kreeg ik een melding dat het vloerkleed afgeleverd was, maar dit kon niet want er was niemand aanwezig op het adres. Op maandag ben ik daarom meteen in de brievenbus gaan kijken of er een briefje in lag waar het geleverd was. Er zat helaas geen briefje in de brievenbus. Ik ben overal bij de buren gaan navragen of zij het hadden ontvangen, maar niemand iets gezien (op een industrieterrein) Ik heb vervolgens contact gezocht met Tapeso over dit probleem en zij zijn het direct gaan uitzoeken. De vervoerder gaf aan het voor een roldeur te hebben neergelegd. Ik ben bang dat iemand anders het daarom heeft meegenomen, omdat het een open terrein is. Gelukkig werd ik super goed geholpen door Tapeso en hebben zij mij direct een nieuw kleed opgestuurd. Wat een top service! En wat een mooi kleed dat ik heb ontvangen. Al met al, erg blij hoe het is opgelost door hun. Alleen jammer dat ze door een dergelijke vervoerder in de problemen komen met hun klanten. Ik raad iedereen aan hier te bestellen :-)

18 jul. 2022
Betreft: ordernummer #422996 Vandaag ontving ik mijn Rond vloerkleed effen velours Gala - geel - 250 cm rond Het Kleed werd gevouwen afgeleverd door Packs in een kleine bestelauto. Helaas bleek bij het uitvouwen en uitrollen van het kleed dat er beschadiging van de structuur van het kleed was opgetreden. Het kleed kon niet vlak uitgelegd worden en voldoet dus niet aan de voorwaarden van een vlak kleed. Wellicht buiten uw schuld zijn de beschadigingen opgetreden. Mijn idee is dat door de bezorger niet goed met vloerkleed is omgegaan, volgens mij is de opgevouwen levering oorzaak van deze vervelende situatie. Uiteraard wil ik vervanging van het kleed door een nieuw exemplaar. Voorts wil ik dat tegelijk met de levering van het nieuwe kleed het beschadigde kleed mee wordt terug genomen. Het is voor mij ondoenlijk om het kleed op een andere manier bij terug te krijgen. Uiteraard ben ik zeer teleurgesteld in deze gang van zaken en ik vraag u dit snel mogelijk op te lossen.

Beoordelingen voor tapeso.nl

28 okt. 2022
Ik vond een mooi kleed waar ik al een tijd naar op zoek was bij Tapeso. Ik kende dit bedrijf niet en vond het daarom fijn dat ze met Trusted samenwerken. Na de bestelling kreeg ik bericht dat het bezorgd zou worden tussen 19 en 24 oktober. Uiteindelijk kreeg ik op 25 oktober bericht dat het vandaag bezorgd zou worden tussen 09u-15u. Helaas moest ik om 14u naar mijn werk en bleek de bezorger om 15:15u voor de deur te hebben gestaan. Ik kreeg een mail waarin ik een nieuwe afspraak kon maken. Dit gedaan. Ik ontving geen bevestiging van de nieuwe afspraak maar de volgende dag stond een vriendelijke bezorger voor de deur. Communicatie rondom bezorgen kan beter maar ik ben blij met het mooie en betaalbare kleed.
28 okt. 2022
Kleed is, goed binnen gekomen. Alleen contact met de winkel opnemen, is een drama..Er zijn twee kleden afgeleverd, eentje moet dus retour. Van lees geprobeerd telefonisch zowel retourticket aanvragen is niet te doen. Met vriendelijke groet, S.vd.Meulen Van de Veldenlaan 362 1816PL Alkmaar 0627167947 simone233@hotmail.com
9 nov. 2022
Hele leuke vloerkleden voor een super prijs. Wij hebben ook een grote ronde besteld, die nergens anders voor zeker zo’n prijs te krijgen was. Ik ben er blij mee. En de service is ook goed. Ze zijn goed bereikbaar en de levering is meteen de volgende dag :)
11 nov. 2022
Duidelijke website, prijs/kwaliteit in overeenstemming en snelle levering. Minpunt is dat het tapijt gevouwen verzonden wordt en daardoor plooien vertoond. Via mail gevraagd hoe ik dit het best/snelst kan oplossen maar daar nooit een antwoord op gehad.
2 nov. 2022
Het tapijt is wel mooi maar de levering was een dikke nul zou op vrijdag 21/10 geleverd worden 2 dagen gewacht en nog niks een week erna pas geleverd bij post nl of bpost heb je dit niet altijd op tijd dit kwam bij gls
Het is altijd moeilijk om vanuit een website een keuze te maken qua kleur en kwaliteit, maar deze keer heb ik geen spijt dat ik mijn tapijt gekozen hebt. Hij is perfect. Ook het anti slip onder tapijt voldoet goed. Het schuift niet en blijft keurig liggen. De levering verliep goed.
28 okt. 2022
Vloerkleed 250 cm rond voldoet prachtig aan de beschrijving. We hadden in 1e instantie zonder het anti slip kleed. Dit er toch later bijbesteld aangezien het kleed wel dunner was dan verwacht, blijft nu ook prima op zijn plekje liggen. Heel blij mee, echt een aanwinst in de kamer
De transporteur van tapeso, gaf een track & trace door waarop de bezorger niet is geweest. 2 dagen later word zonder dat het track en trace is bijgewerkt de order geleverd. Een duidelijker moment van levering is voor een klant echt een meerwaarde
Degelijke mat voor kleine prijs. Misschien niet zo sterk maar dan vind ik het ook niet zo erg om na een paar jaar een nieuwe te kopen. Ze is dan weer nieuw en proper. Negatief puntje is dat de mat niet zo proper verpakt was maar de mat was oke.
31 okt. 2022
Zijn erg tevreden met dit kleed dat nu in onze loggia ligt. Hebben slechts één minpunt en dat is de verpakkingswijze: opgerold en daarna helaas strak dubbel gevouwen waardoor er zware kreukels ontstaan die maar heel langzaam, liggend verdwijnen.
28 okt. 2022
Het kleed leek absoluut niet op de kleur die op de afbeelding stond dus het viel erg tegen. Ik kon het wel eenvoudig retour zenden dus dat was gunstig. Alleen durf ik niets meer te bestellen want ik vertrouw de kleuren niet. Jammer....
Mooie tapijt, dat ik heb besteld Wat jullie beter kunnen doen, op tijd laten weten als de leverreiniging niet lukt op de dag dat men aangeeft. Zo zat ik de hele dag te wachten, op de dag van.levering, maar kreeg het niet bezorgd.
2 nov. 2022
Snelle levering. Retour zending ging vlot en makkelijk, ook goede communicatie. Uiteindelijk een ander tapijt besteld bij Tapeso, dat veel passender was in onze woonkamer! Heel tevreden over. Foto kwam overeen met het artikel.
12 nov. 2022
Gemakkelijk kleden uitzoeken uit een groot assortiment, de kleden waren snel verzonden en door mij ontvangen. Het retourneren van de kleden die ik niet wilden verliep erg makkelijk, ik had mijn geld binnen een week terug.
3 nov. 2022
Bedrijf houdt zich keurig aan de afspraken en snel geleverd. Prachtig mooi kleed, heel blij mee en niet de eerste keer dat we hier een vloerkleed besteld hebben. Nu 200x200 eerder 200X290 besteld. Alle keren perfect!
13 nov. 2022
De prijs was zeer democratisch. De beschrijving op de site was zoals het product echt was. De kleur van het object kwam ook overeen met de foto op de site, wat ook zeer belangrijk is. De levering was correct.
van P. V.
Tapijt zou volgens de site de volgende dag geleverd worden, maar dit gebeurde 3 werkdagen later. Misschien site aanpassen? Tapijt werd dubbel gevouwen en dan nog 's geplooid geleverd i.p.v. opgerold😥.
2 nov. 2022
Levering was op tijd en het kleed was volgens verwachting. ik was vergeten een kortingscode in te voeren , maar na het sturen van een mailtje heb ik gewoon de korting gekregen. goede snelle service!
9 nov. 2022
Geschatte levertijd was 3 maanden, maar was er al na 1 maand. Keurig binnengekomen. Mooi tapijt! Miste alleen een berichtje vooraf dat de bestelling eraan kwam, een track en trace.
Mooi kleed snel bezorgd, alleen als je via klarna achteraf betaald, en het dan toch terug stuurt.,betaal je 4.95 Op zich niet erg maar geef dat gewoon even aan ,wel zo netjes.