tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Ere wie ere toekomt

Ik schrijf nooit een review maar ere wie ere toekomt! Wat een top bedrijf en wat een mooie producten en goede service hebben ze. Zonder twijfel zijn hun bestel-, levering- en retour-mogelijkheden eenvoudig en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is optimaal, voor elk budget zit er iets tussen en het aanbod is divers. Wij hebben voor onze kleden behandeld met Protexx en hebben de komende 5 jaar garantie mocht er toch nog een vlek ontstaan. Geweldig toch!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het vloerkleed en de service. De garantie voor vlekken is daarbij ook zeker een voordeel en wij kunnen ook alleen maar aanraden om de kleden te beschermen met de vlekbescherming. De site proberen wij zo toegankelijk mogelijk te houden en we vinden het belangrijk dat er genoeg keuze is en dat er daarnaast rekening wordt gehouden met mensen die wat minder te besteden hebben. We hopen dat je heel veel plezier hebt van het vloerkleed. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen, dan zullen wij weer voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Mooie vloerkleden

We hadden 2 vloerkleden besteld. 1 rechthoekig en 1 ronde van dezelfde serie. We kregen het rechthoekige eerder binnen dan de ronde. Toen contact gehad met Tapeso en die heeft contact gezocht met de bezorger en liet ons snel weten hoe of wat. Gelukkig kwam de ronde 2 dagen later. We zijn zeer tevreden over de vloerkleden en de snelle levering.
Na de bestelling van kleed gedaan te hebben, bleek deze niet op voorraad. Ik werd keurig geïnformeerd en het betaalde bedrag werd teruggestort. Ik kreeg een 10% kortingscode die ik heb gebruikt toen ik het kleed, 2 weken later, weer op voorraad was. Blij met het kleed, goede en prettige service !
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat het vloerkleed in eerste instantie niet voorradig was. We vinden het wel fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling en dat je 2 weken later het vloerkleed alsnog hebt kunnen bemachtigen. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Heel blij met mijn buiten vloerkleed. Precies zoals op de foto's en echt van goede kwaliteit. Echt prachtig! 4 Sterren, omdat de levering zeer slecht is verlopen. Daarom voor mij niet voor herhaling vatbaar om hier nog eens iets te bestellen. Tip voor Tapeso: stap over naar een andere vervoerder!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat het vloerkleed aan de verwachting voldoet. Wel vinden we het jammer om te horen dat de levering slecht is verlopen. Wij zullen dit zeker intern bespreken en doorzetten naar de vervoerder. Ondanks de vervelende levering wensen we je heel veel plezier met de aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
Correct geleverd op afgesproken dag. Het was even spannend omdat we zelf (door achtergebleven cookies) een verkeerde gemeente hadden doorgegeven, maar de verzendingsfirma heeft tijdig contact genomen. Helaas was het bestelde behandelingsproduct er nog niet bij, we hopen dat dit ook in orde komt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat het vloerkleed goed is geleverd ondanks de adres problemen. Mochten er nog vragen zijn over de ander levering dan kan hierover altijd contact worden opgenomen. Onze klantenservice is van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur geopend. We wensen je veel plezier met het vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Echt super hoe snel antwoord je krijgt op de mail. Ook de melding dat mijn kleed dat ik graag wilde hebben binnen was. Geĺijk kleed besteld en zelfs de levering was erg snel. Top winkel. Dank je wel Tapeso. Na pasen leggen we het kleed neer. Nog even 2 muurtjes verven.
24 mrt 2024

Prima

De kleur komt goed overeen met de foto op de site. Ik heb altijd een afwijkende maat nodig en deze is hier gewoon. De prijs is laag. Het kleed zou misschien kwalitatief iets beter kunnen maar voor deze prijs ook simpel eerder te vervangen. Snel geleverd ook.

Mooi wollen tapijt .

Mooi wollen tapijt wat door kleurvermenging grijs/bruin goed past in ons interieur, en je er niet direct alles opziet. Begint al wel een beetje te pluizen maar dat deed ons vorige wollen tapijt ook. Hopelijk wordt het niet veel erger.
SJ
Salomé J.
Amsterdam

Super goede ervaring.

Wat echt super fijn was dat ik even kon bellen met wat vragen over de keukenlopers en zo heb ik hele goede feedback gekregen en daarmee mijn keuze aangepast naar een balkontapijt. We zijn helemaal tevreden met het resultaat! Dank!

Snel en Top Service !!

Had in eerste instantie een vloerkleed gekocht die te klein was. Zonder enig probleem terug mogen sturen en een nieuwe grote binnen een week binnen. Snel en top service 👍👍 en zeer tevreden over de kwaliteit 😇
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service en dat je snel een grotere maat in huis had. We vinden het ook erg leuk, dat je de tijd hebt genomen om foto's mee te sturen. Het is voor ons leuk om de kleden bij onze klanten thuis te zien liggen. We wensen je heel veel plezier met het vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Mooi kleed voor weinig. Doordat het kleed opgerold en daarna dubbelgevouwen was zag het er niet uit toen het net uitgerold was, maar na een paar dagen kwam het "tot leven" en waren de bobbels verdwenen.
Als iets naar de Waddeneilanden verstuurt word dat het dan twee dagen langer kan duren terwijl de transporteur het als geleverd beschouwd volgens de app/ track-trace . Maar verder zeker tevreden .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Het kan inderdaad verwarrend zijn dat de zending al op geleverd staat wanneer het naar de waddeneilanden verstuurd wordt. Wij zullen dit intern bespreken en kijken of dit voor klanten overzichtelijker gemaakt kan worden. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Zeer blij

Zacht hoogpolig vloerkleed - Comfy plus - olijfgroen Afmeting: 160x230 cm Zeer blij met ons mooie tapijt. Levering was snel en netjes. Past goed bij het interieur en de stof is erg mooi en zacht.
Netjes hoor, ik moest wel het tapijt terugsturen omdat het te groot was en de kleur niet paste bij de meubelen. Geen probleem, nog even gebeld, maar kon het gewoon gratis terug sturen. Top!
19 mrt 2024

Korting, snelle levering en goede service

Het kleed was eerst uitverkocht, maar bij de nieuwe voorraad gelijk een mail gekregen en ook nog 10% korting voor het wachten. Heel blij mee en ook met de snelle bezorging en het kleed zelf!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat je bij de nieuwe voorraad een vloerkleed kon bemachtigen en dat deze ook aan de verwachting voldoet. Wij wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
De snelle levering en als er iets niet goed gaat met de levering denken ze mee en ondernemen ze actie. Daarnaast past de prijs me . kortom; De moeite waard om hier eens online te kijken
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de service. We vinden het ook erg leuk dat je een foto hebt meegestuurd. Het vloerkleed staat heel leuk in de slaapkamer en zorgt voor een leuke sfeer. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
19 mrt 2024

Prima vloerkleed voor die prijs

Het vloerkleed is beetje dun , maar echt prima voor die prijs . Het is heerlijk zacht en als je het stofzuigt komen er geen pluizen af , wat je met veel vloerkleden wel hebt .
Eerste tapijt kleur niet goed, geen probleem, konden ze de volgende dag weer ophalen. En het geld weer binnen week op je rekening! Tweede keus is helemaal top, zoals op foto!
30 mrt 2024
Tapijt is echt heerlijk zacht komt ook geen losse haartjes uit alles zit muurvast schuift niet maar glijt wel als je over heen loop wat normaal is top kwam ook snel binnen
Netjes verpakt en op tijd geleverd. Kleed is een cadeau voor mijn kleinkind voor in het nieuwe huis dus heb nog geen foto maar de jarige was er heel blij mee.