tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.036 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

9 jan 2024
Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

8 mei 2024

Het bestelde tapijt werd heel vlot bezorgd

Het bestelde tapijt werd heel vlot verzonden en bezorgd. De website is duidelijk: mijn eerste keer dat ik bij Tapeso.nl heb gekeken. Ik ben er blij mee, want de kamer ziet er warmer en gezelliger uit. Een mooie kleur beige, die gelijk is aan de getoonde afbeeldingen. Ik ben helemaal tevreden :-)
2 mei 2024

Snelle bezorging

Goed assortiment, snelle levering en netjes bezorgd. ( 3 vloerkleden in oker) Zal er zeker weer bij bestellen.
8 mei 2024
Een wollen tapijt gekocht. Sneller geleverd dan voorzien. Netjes verpakt. Controle tapijt bij aankomst: korrecte maat, mooi afgewerkt, proper en fris. Het tapijt ligt er nu 2 weken, dus kan niets zeggen over de evolutie van het tapijt.
GD
Gert D.
Schelle (Antwerpen)
10 mei 2024

TOP winkel

Zeer grote keuze van tapijten, lopers enzv. Zeer goede kwaliteit en dit aan een mooie prijs. Je kan zelf beslissen tapijten met of zonder antislip. Nadien nog bijbestellen kan. Een aan te raden winkel als je de woning wil aankleden
13 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! We proberen inderdaad zo flexibel mogelijk te zijn en mooi dat het bij u allemaal gewerkt heeft en dat het bevallen is. Warme groet, Team Tapeso
4 mei 2024
Klantvriendelijk en meedenkend. Vlotte levering en vlotte terugbetaling zonder problemen. Alleen liet de bezorgdienst qua aangeven tijdvak van levering, wel tijdvak aangeven, maar veel later komen.
3 mei 2024
Mooi tapijt gekocht. Mooier dan op de foto's. Telefonisch contact verliep beide keren prima en de medewerkers konden de vragen beantwoorden. Levering ging snel en verliep helemaal naar wens.
MW
7 mei 2024
Tevreden klant. Vloerkleed was precies zoals beschreven en afgebeeld op de website. Snelle levering. Goed contact met klantenservice. Prima prijs/kwaliteit verhouding
AD
Anja d.
Utrecht
5 mei 2024
Fijne en vriendelijke klantenservice. Als je iets wilt weten over je verzending of je retouren krijg je een duidelijk antwoord. Alles klopt.
LK
Lin K.
Roermond
10 mei 2024
Goede kwaliteit dikke stevige mat en boven verwachting voor die prijs. 1.60x160 besteld is bijna nergens te krijgen. Snel geleverd.
13 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling!
26 apr 2024
Mooi bericht gekregen toen het kleed weer in voorraad was. Het is een iets lichtere kleur dan ik dacht. Maar het staat heel mooi.
14 mei 2024
Best wel eng. Een tapijt bestellen via internet. Maar de werkelijkheid kwam.overeen met het plaatje. Netjes op tijd geleverd.
4 mei 2024
Vriendelijke beschrijft hoe moet de product bestelt worden en vooral goed uitgelegd hoe de product terug gestuurd moet worden
15 mei 2024
Mooie kleur buitenmat en goede kwaliteit! Nu nog de zon! Dankjewel voor de vlugge en correcte verzending! Groetjes, Myriam
4 jun 2024
De zon is inmiddels gearriveerd geloof ik! Blij om te horen dat u er blij mee bent en dat alles qua levering naar wens was. Heel fijne zomer alvast! Warme groet, Team Tapeso
1 mei 2024

Voorraadwachtlijst

Door op de wachtlijst in te schrijven, hebben we alsnog ons gewenst vloerkleed kunnen krijgen. Een erg fijne service!
25 apr 2024
Prima tapijt zo op het eerste gezicht. Natuurlijk even wachten hoe het zit met slijtage. Hopelijk gaat het lang mee.
2 mei 2024
Goedemiddag, Fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent met het vloerkleed. We hopen dat je er heel lang plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Super goed

De bezorging is super correct verlopen, zeer vriendelijke bezorgers. Ik ben blij met de goede service via de ab.

Helemaal top!

Gratis en snelle bezorging. Heel tevreden over het mooie tapijt. Ik ben zeker een terugkerende klant! 🙂
4 mei 2024
Zeer goede service! Kleed was niet goed. Na een belletje kreeg ik de volgende dag al een nieuwe.
5 mei 2024
Stipte levering en prima kwaliteit van de geleverde goederen (tapijt). Wat wil je nog meer.
7 mei 2024
Veel aanbod, goede uitleg over maten, snelle afhandeling. We zijn blij met ons vloerkleed.