tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23-11-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
tapeso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tapeso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23-11-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor tapeso.nl

926 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Was zeer sceptisch eerst maar na 4 tapijten geleverd te hebben, ben ik zeer blij. Voor de prijs, vindt ik deze tapijten van zeer goede kwaliteit en ze geven geen stof af, wat sommige hoogpollige tapijten wel doen. Als ze juist geleverd worden, kunnen ze wat rieken en nog wat lomp zijn. Na paar dagen is dit weg en zijn de tapijten mooi recht en plat. Ik raad dit bedrijf zeker aan en koop zeker nog zaken in deze webshop. Levering is door een redelijk onbekende transporteur, maar deze doet het in mijn buurt zeer correct en wacht aan de deur ipv 5 seconden wachten en weer weg.

Het kleed is heel mooi, maar de bezorging afschuwelijk slecht. De bezorger stond voor mijn deur en kon blijkbaar mijn pakket niet vinden en reed toen maar gewoon weg. Maar hij had wel aangegeven dat ik niet thuis zou zijn. Ik had juist de dag vrij genomen, aangezien het vak van de bezorgtijd ook nog eens heel ruim is. Ik heb mijn klacht ingediend bij Tapeso en zij hebben wel hun excuses aangeboden hiervoor, maar eigenlijk mij wel voor leugenaar uitgemaakt want volgens hen kon het niet deze bezorger zijn want er wordt niet gereden in zwarte bestelbusjes. Ik heb nog terug geantwoord dat het dan wel heel toevallig is dat exact op het moment dat het busje voor mijn deur wegreed ik de notificatie binnen kreeg dat ik niet thuis zou zijn. Ook heb ik de dag daarna zelf weer contact op moeten nemen voor de status van de bezorging daar ik niet nog een dag vrij ging nemen en ik vanuit mijn werk snel heen en weer zou rijden op het moment dat het pakket wel geleverd zou zijn. Al met al geen goede ervaring. Er zijn genoeg andere aanbieders dus voor mij geen Tapeso meer.

Beoordelingen voor tapeso.nl

Mijn tapijt was niet op voorraad, maar het was weer heel snel te bestellen. Product kwam snel en goed verpakt, kwaliteit ook prima. Alleen de bezorging was wat minder, maar dat staat eigenlijk los van Tapeso Mijn pakket was gewoon beneden in de centrale hal, ergens neer gegooid. Het is dat iemand van de bewoners mij daarop attendeerde. Ik heb het wel gemeld.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat je tevreden bent over onze aangeboden service en de kwaliteit van het vloerkleed :) Wel heb ik deze informatie doorgegeven aan de vervoerder, zodat dit doorgezet kan worden naar het desbetreffende depot. Dit is namelijk niet de manier van leveren. Onze excuses hiervoor! Wij wensen jou in ieder geval veel plezier toe met jouw aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
Het bestelde kleed is fantastisch mooi maar de bezorging was onder de maat. Er werd op de deur geklopt en voordat ik ging kijken stond het vloerkleed voor de deur en de bezorger was weg dit vind ik zeer slecht.!!!!!!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het vloerkleed op deze manier bij jou is afgeleverd. Dit is zeker niet de manier van leveren. Onze excuses voor het ongemak! Dit zal zeker worden doorgezet naar de vervoerder. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet. Het Tapeso team
Perfecte kleur tapijten, precies wat in de omschrijving staat. Verder, en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk, ontzettend leuke en vriendelijke bezorger. Zo heb ik ze allang niet meer meegemaakt. Alle lof.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kleuren van het vloerkleed en over de levering hiervan! :) Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
Snelle levering. Ik zag pas na betaling dat ik de verkeerde kleur had gekozen. Moest helaas opnieuw bestellen. Ik vind dat de medewerker het had aan kunnen passen. Dit ging niet dat is het enige minpuntje
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Helaas kunnen wij geen bestellingen aanpassen in ons systeem. Hierdoor moest er een nieuwe bestelling voor geplaatst worden. Onze excuses voor het ongemak. Het is in ieder geval fijn om te horen, dat het vloerkleed snel bij jou is afgeleverd. Ik wens je nog een hele fijne zonnige dag verder :). Met zachte groet, Het Tapeso team
Mooie zilvergrijze mat, precies zoals op de foto. Heel blij mee! Snel geleverd en niet duur. Let wel op haal de mat meteen uit de verpakking en leg hem plat want dan kan hij meteen in de goede vorm komen!
Mooie tapijten, zagen er net zo uit als op de foto. Snel bezorgd. Enige nadeel van het tapijt is dat het nog nieuw ruikt en dat ik het eerst moet laten luchten, omdat ik daar anders hoofdpijn van krijg.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat het vloerkleed erg ruikt. Mocht deze geur binnen 4 tot 6 weken nog niet zijn weggetrokken, dan horen wij dat natuurlijk graag weer! Op dat moment zullen wij samen met jou gaan kijken naar een passende oplossing. Het is in ieder geval fijn om te horen, dat je verder tevreden bent over het ontvangen vloerkleed :) Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
Goed, degelijk en mooi kleed en snel geleverd. Ik zou bij de adresgegevens graag kunnen invullen op welke etage ik woon, dat scheelt de bezorgers vaak veel zoekwerk. Bedankt voor het fijne kleed!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de achtergelaten foto. Wat mooi om te zien, dat het vloerkleed zo goed bij jouw inrichting past! Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop en misschien tot de volgende keer :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Onze ervaring met Tapeso, was prima voor de eerste keer besteld prima op de hoogte gehouden van de levering, en keurig op tijd bezorgd. Mooie kwaliteit tapijten dus super tevreden.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat al jouw ervaringen postief zijn met ons bedrijf, en dat het vloerkleed precies aan jouw verwachtingen voldoet. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Mooi vloerkleed. Twijfelde tussen licht of donker grijs, heb de donkere variant zit ook zwart in maar niet te donker. Ben er echt blij mee. Snel geleverd en goed verpakt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de doorgestuurde foto's. Wat fijn dat je blij bent met het ontvangen vloerkleed en dat dit toch de goede keuze is geweest! Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Goede ervaring met verzenden en retourneren. Heel correct antwoord op mijn emails. Helaas was het kleed niet geschikt bij ons. Maar wel mooie kleden.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Wat fijn dat je tevreden bent over het verzenden en retourneren van de vloerkleden, en dat je een fijn gevoel over hebt gehouden met de communicatie van onze klantenservice :) Wij wensen jou in ieder geval nog een hele fijne dag toe! Met zachte groet, Het Tapeso team
Hoogpolig tapijt is met ca. 1 cm hoge polen natuurlijk niet helemaal waar......het kleed dat wij kochten was echter ook wel voordelig.
Vloerkleed besteld, vlgs webshop op voorraad, toch niet achteraf, jammer. Wel werd de betaling snel terug gestort , goed geregeld.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Helaas hadden wij te maken met een fout in het voorraadsysteem. Onze excuses hiervoor! Als je hulp nodig hebt met het zoeken naar een alternatief vloerkleed, dan kan je hierover contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen jou graag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team
Prachtig vloerkleed en in het echt nog mooier als de foto op de website!! Ontzettend blij mee!!! Echt super qualiteit!! Bedankt!!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de achtergelaten foto! Wat heeft het vloerkleed een prachtige plek gekregen in jouw interieur! Wij wensen jou heel veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Korte levertijd, kleed voldeed volledig aan de verwachtingen, mooie kleur en een heerlijk dik kleed en dat voor een mooie prijs.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat fijn dat dit prachtige vloerkleed aan jouw verwachtingen voldoet! Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Goede service kwaliteit en prijs prima. What you see is what you get. Klantenservice vriendelijk en correct. Snelle levering.
Het bezorgmoment kleiner maken.Bij mij was het tussen 10.00 en 15.00.Helaas precies om 15.00 stond de bezorger voor de deur.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Hiervan zijn wij afhankelijk van de vervoerder. Wij doen onze uiterste best om de tijdsindicatie kleiner te maken, maar helaas is dit niet bij alle leveringen mogelijk. Wij wensen jou in ieder geval heel veel plezier toe met jouw aankoop :) Met zachte groet, Het Tapeso team
Snelle levering, kwaliteit van het kleed is uitstekend en ook de kleur van het kleed kwam overeen met de foto op de website.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Doordat wij de foto's zelf maken, proberen wij de kleuren van de vloerkleden zo goed mogelijk te laten zien op de foto's. Het is fijn dat dit ook goed overeenkomt met de werkelijkheid :) Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso team
Zeer mooi tapijt, prima kwaliteit. Tussendoor gecorrespondeerd met bedrijf, binnen een uur antwoord, zeer vriendelijk!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, De klantenservice doet hun uiterste best, om de mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Het is fijn om te horen, dat jij dit als fijn hebt ervaren :) Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso team
Goede kwaliteit, we hebben dit tapijt al eerder gekocht. Hebben nu een nieuwe bestelling geplaats voor onze zoon.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat leuk dat je hetzelfde vloerkleed weer hebt besteld voor jouw zoon. Dit is een goed teken :) Wij wensen jouw zoon heel veel plezier toe met dit prachtige vloerkleed! Met zachte groet, Het Tapeso team
Snelle bezorging. Vloerkleed voldoet aan verwachting. Zacht en mooie kleuren. Voor een leuke prijs. Een aanrader
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat het vloerkleed aan jouw verwachtingen voldoet :) Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso team