Duux- Logo - Beoordelingen

DuuxReviews

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
Duux is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Duux kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor Duux

638 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 jun. 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

13 mrt. 2023
Een beetje rommeltje - niet echt duidelijk en je kunt alleen maar proberen! Een nieuwe app die ogenschijnlijk niet 100% functioneert. Een eerste gen -app die niet met de het nieuwe model beam mini 2 werkt. Koop je een Beam 2 krijg en een Beam die alleen met de 1e generatie app werkt. Kortom twee apps voor eenzelfde merk Beetje vreemd. Wil je Duux met Google of Alexa laten communiceren heeft me een week gekost en alles volgens de letter en advies gedaan eindresultaat is NUL gewoon handmatig. de 1e gen app werkt met Homey maar ook daar de nodige problemen. Wanneee water op is dan schakelt het systeem uit en moet je opnieuw ‘aanmelden’. Ik heb de Beam 2 en Beam Mini 2 en beide werken als domme bevochtigers. De apps deugen niet en ondersteuning voor Homey is er niet!

Beoordelingen voor Duux

5 sep. 2023

Duux ventilator.

Wij hebben nu drie verschillende ventilatoren (Globe, Whisper en Whisper Essence) van duux. Allemaal zijn ze heel stil en geven een krachtige verkoelende luchtstroom. Als er al iets verbeterd mag worden dan is het de afstandbediening. Deze toont wat goedkoper en zeker in het begin heb je soms de verkeerde knop. Al met al zeer tevreden over de ventilatoren.
27 aug. 2023

Nieuwe model minder

Wij hebben een nieuwe duux aangeschaft ivm onze super goed ervaring van eerdere modellen. Echter vind ik dit model tegen vallen qua materiaal. Hij voelt minder stevig. Er is geen magneet meer in de afstandbediening waardoor hij aan een los houdertje aan de stang bengelt. Eerlijk gezegt waren we beetje teleurgesteld, kijkende ook naar de prijs.
26 aug. 2023

Hele fijne en stille ventilator

De Duux whisper essence besteld, omdat we al veel gebruik maakten van de Whisper. Fijne stille en toch krachtige ventilatoren. Netjes en snel bezorgd. Het in elkaar zetten is makkelijk maar niet helemaal duidelijk in beeld gebracht in de handleiding. Dat kan nog worden verbeterd. Verder vooralsnog alleen maar positief.

De ultieme ventilator

Snelle levering, fantastische ventilators. Stil, gebruiksvriendelijk, vol technologie zoals Google en Alexa integratie, de optionele batterij voor draadloos gebruik maar ook het lage stroomverbruik. Heb nu drie Duux ventilators in huis en ben er super blij mee.
11 sep. 2023
Hele fijne ventilator met draairichting verticaal en horizontaal met 30 standen qua snelheid ventileren. Makkelijk via de app bedienen. Lijkt overbodig, maar toch erg makkelijk. En ook erg stil op lage ventilatiestand en nachtstand. Wel aan de prijs.
Er was iets verkeerd gegaan met het bestellen van een Duux product Ik heb toen via de mail contact gezegd met Duux En daarhebben ze snel eenheel goede oplossing voor gezocht het contact was zeer snel en vriendelijk opgelost naar tevredenheid
28 aug. 2023
Het is onze tweede fan van duux. Onze ervaringen met de eerste was zo goed.Wat een verademing deze ventilator. Hij zit goed in elkaar enne…….je hoort hem bijna niet. Daarom hebben wij een tweede gekocht. Wat hebben wij er plezier van.

Prima producten. Perfecte levering en communicatie.

Duux zorgt voor een perfecte uitstraling middels hun producten (en goede informatie daarover). Jammer dat de prijs vaak even slikken is maar de kwaliteit zorgt dat die pijn snel minder wordt :) Fijn om zo'n leverancier te hebben.
11 sep. 2023
De ventilator doet wat het moet doen en is erg stil. dat was voor ons het belangrijjkste. De app is lastig aan de gang te krijgen met mijn telefoon ging goed met mijn tablet. Aan de app kan nog wel wat aandacht worden geschonken.

Prachtige ventilator echt stil

Drie jaar geleden de eerst gekocht voor in de huiskamer heerlijk stil nu een gekocht voor de slaapkamer de eerste met batterij maar eerlijk gezegt nog niet gebruikt nu een zonder batterij ons bevalt hij goed..
AV
Ans v.
Vlijmen

Super stille ventilator!

Al zo lang op zoek naar een goede (stille) ventilator voor de slaapkamer. Eindelijk gevonden op jullie website! Én ook nog in een fancy kleur die perfect matcht met de kleur van de slaapkamer. Een aanrader!
JN
Jeroen N.
Zuidlaren
Beste ventilator ooit, heb al veel mensen blij gemaakt door ze er van te overtuigen dat dit een warme zomer een stuk aangenamer maakt 😊
30 aug. 2023

Installatie makkelijk en duidelijk

Installatie is erg makkelijk door de duidelijke instructies en makkelijke monteerbare componenten (en het vast geklikte gereedschap).

Top ventilator en idd volgende dag in huis

Ik had er al een en het is een top ventilator. En idd vandaag besteld morgen in huis. Super omdat het erg warm was.

'onhoorbare' ventilator

Top ventilator, qua 'opbrengst' van wind maar vooral omdat je zo goed als niets hoort van deze ventilator.
11 sep. 2023
Snel geleverd, mooi product. Was mijn tweede ventilator van ze, want de Whisper flex is een mooi product
30 aug. 2023
Bijna geruisloos. Een klein foutje, er zat geen schroefje bij om de kap van de ventilator vast te zetten.
Ik heb inmiddels 2 ventilators en een luchtbevochtiger en ze voldoen allemaal aan de verwachtingen!
AS
Annemieke S.
Culemborg
7 sep. 2023
Fluisterstil. Staat bij ons bed. s’Nachts op de maanstand. Een heerlijk koel briesje om je hoofd.
Geweldige ventilator, eindelijk eentje die heel stil is en de nacht stand is ook heel fijn!