Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.847 beoordelingen in totaal

3 dec 2023
Ik heb ondertussen 2 motions, 1 nieuw en 1 renewed, en ik moet zeggen dat ze goed zijn voor het geld . Plastic kwaliteit is goed te onderhouden. Logica/programmatie is compact maar volledig. Het is gebruiksvriendelijk voor een kind van 8 zelfs. Alleen de motor/de mechanische overbrenging heeft 1 keer gefaald/maakt na een tijdje een beetje een geratel, dat was snel opgelost met de uitstekende service van DUUX, direct een ander toestel. Laura communiceert zoals ik graag communiceer, zeer duidelijk en dit ging maar al te vlotjes. De ionen filters zijn compact en van goede kwaliteit. ze zijn wat prijzig maar doen voldoende hun best om tot aan de 6 maanden te bekomen. Je moet dan ook even nadenken wat er in je kraanwater zit en wat er in de lucht zit , dit heeft altijd impact op de filter en omstandigheden binnen het toestel. Het wast verrassend genoeg de lucht zeer goed. Hebben deze een keertje bij 3 personen gezet , en hier werd geslapen, dit ding deed voor een aantal allergische mensen sterk zijn best hoor. Het water zoals sommige toestellen staat niet de gehele tijd in contact met de buitenlucht, tot het in het voerbakje komt, maar deze wordt uitstekend gefilterd door de inlaatfilter/koolstof filter. Als je dit toestel op tijd reinigt blijft het zo goed als nieuw. Het enige wat al eens een beetje aanslag durft te geven is het roostertje bovenin de voerbak. Vochtmeter is vrij accuraat maar laat deze eerst een tijdje de lucht behandelen, je kan vrij acuut zeggen dat het niet juist meet, maar het vocht wordt gemeten INTERN in dit toestel, tuurlijk dat dit niet klopt, de ventilering moet namelijk eerst gebeuren, lucht komt op balans binnen de kamer , en dan zou ie vrij accuraat moeten wezen. tot op de 2% verschil max. Als ik echt zou moeten zeuren, is het het kleine borsteltje dat in het voerbakje zit, de haartjes mochten toch wel wat grover wezen of het borsteltje in het geheeld, wel verder fijn dat ze hier over nagedacht hebben. Mogen we hopen dat de motion nog een tijdje beschikbaar blijft, zodat wij over dit welbedacht toestel kunnen blijven genieten.

The Beam Mini 2 was prematurely released. - separate registration for online account, old app, an new app... Why?? - new app doesn't support Homey - there's no mention to thats anywhere - old app supports homey, but already configured my device on the new app. - auto mode is useless - when it starts working, the humidity sensor immediately changes to the set point as it's too close to the vapor the device emits.... Causing the device to continuously stop & start (hence they need for homey integration) - no open api for development (really missing... Specifically a local one that is not dependent on the cloud) Bottom line.- it's a mess and I'm looking for something better.

Beoordelingen voor Duux

1 jul 2024
Super fijne ventilator! Het enige waar ik tegen aan liep in de instructies was dat 2 onderdelen niet heel duidelijk als optioneel werden gemarkeerd waren in de afbeeldingen, waardoor ik dacht dat er 2 onderdelen ontbraken. Pas nadat ik een aantal keer de instructies had doorgenomen en een instructiefilmpje had gekeken was het duidelijk dat de 2 onderdelen optioneel zijn, en eventueel los te bestellen zijn. Het staat aangegeven in de (tekst) lijst met onderdelen, maar ik denk dat het duidelijker zou zijn als het ook in de afbeeldingen lijst met onderdelen is aangegeven (misschien met een sterretje naast het nummer) aangezien je deze visuele lijst eerder ziet dan de tekst lijst.
10 jul 2024

Uitstekende ventilator met enkel ruimte voor verbetering op detail

Dit is dus gewoon een echt stille ventilator. Ik weet niet hoe en waar ze de db's meten, maar op (of door) wat wind na, hoor je niets. De motor is mooi stil en het mechanisme dat beweegt is dat ook. Ook resoneert hij niet (wel even waarschuwingsstickertje van de rotor/schoep afhalen!). Alles voelt premium aan. Heel fijn dat hij vertikaal en horizontaal kan draaien (ook automatisch). Verbeterpunten op detail: de ir ontvanger had beter op het hoogste punt ipv het laagste punt kunnen zitten ivm bereik(baarheid). Sticker van de voet zit te vast.
1 jul 2024
Kwaliteit herken je Alles is goed verpakt en in tekst goed uitgelegd hoe te monteren. Ik miste een onderdeel en die werd na een dag bezorgt in een nette verpakking ( linnnen zakje)waarmee je ziet dat het een bedrijf is wat op kwaliteit let. Ik zou het niet meer met DHL verzenden want het pakje heeft de hele dag onbeheerd voor de deur gestaan. Beter naar post nl die doen dat niet. Overigs de ventilator werkt naar behoren.
AV
André v.
Den Haag
Wat een fantastisch apparaat! De smartfan aan het eind van de woonkamer tegen de keuken aan geplaatst en als ik aan de andere kant van de kamer aan tafel ga werken (7 meter verder) dan verkoelt hij prima zonder hem op de hoogste stand te hoeven zetten. Je kunt ook ongestoord werken want het apparaat is echt fluisterstil. De "natuurstand" is overigens helemaal geweldig; net alsof je op een zwoele avond buiten zit.
2 jul 2024

Uitstekende Ventilator

Ventilator voldoet aan alle hooggespannen verwachtingen. Vrijwel geruisloos, mooie vormgeving (voor zover dat op een ventilator van toepassing kan zijn), prettige afstandsbediening en grote luchtverplaatsingsopbrengst. Ik begrijp dat de Consumentenbond deze ventilator als Beste uit de Test beoordeeld. Ik heb na een dag meteen een tweede ventilator besteld.

Service perfect, Smart kan beter

De Smart functies van de ventilatoren hebben echt nog werk nodig. De app ook. Als jullie eigen app niet werkt, zorg dan op z'n minst dat het op het Tuya platform werkt. Verder was alles perfect. Ik had mijn bestelling in minder dan 20 uur in huis. Het is dan ook niet voor niets dat ik al 3 Duux ventilatoren heb gekocht.
1 jul 2024

Ben er heel erg blij mee.

Ben door een vriendin geattendeerd op de duux ventilatoren. Heb er inmiddels 2. Heel makkelijk op je mobiel of afstandsbediening. De goedkope duux die ik ook heb heeft geen fijne afstandsbediening Dat vind ik een min puntje, daarom voor mij op mij mobiel! Verder niets dan lof. Heb ook meerdere mensen geïnformeerd.
30 jun 2024
Boom stand is top! En hij is erg stil! De prijs is wel vrij hoog! Ik heb er 2. De accu is super maar had iets beter naar voren mogen komen dat ie dan ook minder hard kan. Wat ook wel weer begrijpelijk is ivm de accu. Kortom super fijn. En ja Nederlanders hebben altijd wel wat te zeuren. 😊
28 jun 2024
Geluidsarme ventilator. Zeer stevig gebouwd met zware stille motor. Kan de ventilator niet bedienen vanaf mijn App. Zie wel wijzigingen doorkomen als ik met de afstandsbediening of de knop op de ventilator de snelheid aanpast maar de bediening vanaf mijn mobiel werkt niet
10 jul 2024
Heerlijk geluidsarme ventilator met veel mogelijkheden. Afstandsbediening werkt prima, maar bediening op de ventilator zelf is een beetje gedoe. Een vriend omschreef dit als 'gemaakt voor en door it'ers'. Jammer dat dat het infrarood-oog laag op het toestel is gemonteerd.

Fantastisch die Whisper 2!

Fantastisch die Whisper 2. Je hoort niet eens dat hij aan staat. Echt heel blij mee. Ik heb bewust bij Duux besteld ipv een andere marketplace, maar het pakket was helaas niet dezelfde dag verstuurd, waardoor deze vertraging had opgelopen.
28 jun 2024
Wat een apparaat, vele malen beter dan Dyson Je krijgt echt waar voor je geld, ook nog als beste getest door de Consumentenbond, heel stil, je kan de ventilator ook kleiner maken als tafelmodel, ik ben zeker sprakeloos. Geweldig product.

Fluisterstil

De Whisper 2, een fluisterstille ventilator die ook nog eens een mooi design heeft. Keurig en netjes verpakt wordt het verstuurd. Makkelijk in elkaar te zetten en in gebruik. De beste ventilator die er bestaat!!
29 jun 2024
Zeer stil en goed regelbare luchtstromingen naar alle kanten. De bediening via de app op de telefoon is super. Zeker makkelijk als het donker is. De positieve beoordeling van de Consumentenbond is heel juist.
13 jul 2024

Alles prima

Goed advies over te kiezen Ventilator. Goede bezorging. Duurzame verpakking. Gemakkelijk te monteren. Handige en mooie handleiding zoals bij Apple producten. Fantastisch product. Ik heb geen verbeterpunten.

De whisper ventilator is erg krachtig en stil

De whisper ventilator is erg krachtig maar haast stil. De ventilator is erg licht en toch stevig en degelijk gemaakt. Ik had een vorige zomer gekocht en ik ben zo onder de indruk dat ik nog een bestelde.
29 jun 2024
Mooi apparaat. Werkt erg goed. Ben er blij mee. Verzending was ook super snel. Helemaal top. Achteraf had ik ook gelijk een dock met accu moeten nemen. Nu is de prijs los wel aan de hoge kant.
6 jul 2024

Topservice!

Dag na bestelling in huis! Er was iets mis met 1 van de bestelde ventilatoren. Via whatsapp contact gehad en volgende dag werd het nieuwe onderdeel al bezorgd. Topservice!
HB
Hans B.
AMSTELVEEN

Top kwaliteit.

Wat de goedkopere ventilatoren het na 2 jaar laten afweten omdat de bladen zo krom zijn dat ze niet meer blazen, blijven die van duux het nog steeds geruisloos doen.

Goede ventilator

Goede producten maar wel aan de prijs. Ventilator is erg stil en doordat hij alle kanten op beweegt is de luchtstroom niet storend en komt verkoeling alle kanten.