Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.566 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun. 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

13 mrt. 2023
Een beetje rommeltje - niet echt duidelijk en je kunt alleen maar proberen! Een nieuwe app die ogenschijnlijk niet 100% functioneert. Een eerste gen -app die niet met de het nieuwe model beam mini 2 werkt. Koop je een Beam 2 krijg en een Beam die alleen met de 1e generatie app werkt. Kortom twee apps voor eenzelfde merk Beetje vreemd. Wil je Duux met Google of Alexa laten communiceren heeft me een week gekost en alles volgens de letter en advies gedaan eindresultaat is NUL gewoon handmatig. de 1e gen app werkt met Homey maar ook daar de nodige problemen. Wanneee water op is dan schakelt het systeem uit en moet je opnieuw ‘aanmelden’. Ik heb de Beam 2 en Beam Mini 2 en beide werken als domme bevochtigers. De apps deugen niet en ondersteuning voor Homey is er niet!
GM
gewoondemax M.
Beetsterzwaag

Beoordelingen voor Duux

26 jan. 2024
Prima bedrijf . Levering volgens afspraak . Aan te raden . Ga zo door , prima . Groet M.Huart
3 feb. 2024
Een snelle reactie en een heel goede service. Probleem werd snel opgelost.
we kochten een refurbished artikel, dat er perfect uitziet
29 jan. 2024
Goede producten goede service goede klantenservice
28 jan. 2024
Besteld en de volgende dag bezorgd.
3 feb. 2024

Slechte App

Het apparaat zelf is prima maar wat een waardeloze app die jullie niet onder controle krijgen. Ik heb voor DUUX nu 2 verschillende apps gezien ik de NEO en de BEAM in huis heb. Voor de NEO werkt de app slecht voor de BEAM duurde het weken voor ik hem kon koppelen. Graag beide producten onder 1 app plaatsen. Dit zorgt voor een slechte voor een goed product en voor jullie naam. dank u.
1 feb. 2024

Apparaat werkt super, wifi doet het niet

Apparaat werkt super, maar de wifi werkt niet, omgeruild, werkt weer niet, we gaan nu voor de laatste keer omruilen voor een derde, indien die weer niet werkt, is het klaar.
26 jan. 2024

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Antwoord van Duux
31 jan. 2024
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
AS
Alex S.
OUDENBOSCH
1 jan. 2024

Goede kwaliteit en service

We hebben meerdere apparaten van Duux.en die zien er stuk voor stuk design uit en ook werken ze naar behoren.de luchtreiniger Tube is echt een aanrader. We zijn super tevreden meet alles en hebben geen enkel probleem met de apps
4 jan. 2024
Ik miste een beetje tussentijdse berichten over de voortgang van het bezorgproces, ondanks de goede algemene informatie hierover op de website.
26 dec. 2023
Product is simpel en mooi zonder zonder poespas. Door zijn tijdloos en vriendelijk ontwerp past deze in vrijwel in ieder interieur.
4 jan. 2024
Mooie ventilator! Zeer goede kwaliteit. Makkelijk inelkaar te zetten en fluisterstil. Wat een goed product is dit zeg!
21 jan. 2024
Persoonlijke benadering na het stukgaan van mijn TAG 2. 25% Tegemoetkoming omdat ik gaan bewijs van aanschaf had
16 jan. 2024
De kwaliteit van de producten van Duux zijn van zeer hoge kwaliteit zelfs de verpakking is van hoge kwaliteit.
24 jan. 2024
De defuser werkt prima, en de bezorging was razendsnel!
10 jan. 2024
Orderbevestiging kwam in spam terecht???