Duux- Logo - Beoordelingen

DuuxReviews

Duux- Logo - Beoordelingen

Details over Duux

Duux - Beschrijving

Discover our products to improve your indoor air quality such as fans, mobile air conditioners, air purifier, humidifier and more.
Duux B.V.
Veghelsedijk 2f
5406 TE Uden
Dennis Wessels

Beoordelingen voor Duux

289 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een luchtbevochtiger en extra filters besteld, in 1 order besteld, verpakt in twee dozen, de vervoerder, DPD, had de extra filters meteen bezorgd, maar het apparaat zelf niet. (pas 4 dagen later) Met behulp van Loes van DUUX is het allemaal toch nog goed gekomen, ze stuurde zelfs achteraf een email om te vragen of het apparaat bezorgd was. Dat is aan je klant denken, Pluim! En oh ja, de luchtbevochtiger werkt perfect!

Ik vind het jammer dat de hoes niet goed is af te sluiten, door bijvoorbeeld een rits. Nu moet ik het een soort dichtvouwen om hopenlijk te voorkomen dat er stof in de ventilator komt. De enige reden dat ik de hoes heb aangeschaft is om de ventilator stofvrij te houden gedurende de tijd dat hij niet gebruikt wordt. Ik had eerlijk gezegd ook een ander soort hoes verwacht, een dikkere kwaliteit. Zeker voor het bedrag wat de hoes kost. Ik ben zeer tevreden met de ventilator, maar niet met deze hoes.

Beoordelingen voor Duux

Snelle service. Vriendelijke klantenservice. Vond de ventilator in eerste instantie er erg plastic uit zien. Maar de ventilator werkt echt fantastisch, is echt stil. Geweldig. Helaas was ik vergeten de bij betalen de kortingscode in te vullen. Een mail daarover gestuurd. Jammer dat er geen nieuwe factuur gestuurd kon worden. Even een belletje/mailtje naar Klarna lijkt mij.
Excellente device and very good service support. It is easy to place an order and the support service immediately helps if you have questions
Snelle levering, maar wel verpakt in een veeeeel te grote doos. Blij met het product!
Snelle levering,duidelijke website waar alle informatie op te vinden is.
Prima service. En een goed product
boekhouding is wat conservatief
Probleempje perfectopgelost
Everything was fine.
De productbeschrijving van de Duux 2 klopt niet; hier staat dat de vervangbare cartridge ervoor zorgt dat je geen last hebt van witte neerslag als gevolg van kalk. Dit is onjuist; op zo'n beetje alle zwarte oppervlakten in mijn kamer was deze aanslag terug te vinden. Wel al mijn geld retour gekregen, dat is tenminste iets.
Antwoord van Duux
Hartelijk dank voor je review! De kalk filter zorgt er inderdaad voor dat er geen tot weinig witte waas op je meubels terecht komt. Echter verschilt dit heel erg per regio en ligt dit aan de waterhardheid. Om een witte waas helemaal te voorkomen kan je het beste gebruik maken van gedemineraliseerd water!
Prima apparaatje en werkt na behoren. Mijn woonkamer wort goed warm en bespaar ik nu op gas... natuurlijk kijken of dit ook idd bespaart. Het enige is zelf een tijdschema maken, daar kan duux nog wel aan werken. Zodat men makkelijker een schema uit en aan kan zetten (ik werk in ploegen)
Te veel plastic zakken in de doos! De doos was te groot voor de 2 kleine filters en de extra ruimte werd gevuld met 8-10 lucht gevulde plastic pads. Probeer in de toekomst minder plastic te gebruiken!
Doet alles wat het moet doen. Veel instelmogelijkheden en fluisterstil. Ik wil geen ander toestel meer. Een echte aanrader. Zijn prijs waard.
Telefonische gesprekken, zeer prettig
Goed geholpen.