DuuxBeoordelingen

Duux - The official and authorized Duux store

Discover our products to improve your indoor air quality such as fans, mobile air conditioners, air purifier, humidifier and more.
Duux B.V.
Veghelsedijk 2f
5406 TE Uden
Dennis Wessels

Beoordelingen voor Duux

4.57/5.00

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Duux

De service en levering was top. Het product (Tag) werkt goed en ziet er mooi uit. Ik merk na de eerste dag al direct verschil in de luchtkwaliteit van mijn huis. De Lavendel aroma ruikt erg lekker!

Kan niet meer zonder!

Duux is één van die zeldzame bedrijven waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat en waar de klant gecentreerd is. Ik heb een Beam besteld waar een kleine productiefout in zat. Kan gebeuren. Op een zaterdagavond contact over opgenomen, dat werd gelijk beantwoord en zonder blikken of blozen werd op dinsdag gelijk de nieuwe geleverd. TOP product. Een groot voorbeeld voor de rest!

Dit is mn tweede Duux. De eerste na 1 seizoen stuk (gekocht bij de Media markt) maar helaas aankoopbon kwijt dus geen garantie.Nu gekocht bij Duux zelf met een coulance korting van 25% (ben ik blij mee).De communicatie met het bedrijf verliep voortreffelijk.Deze service verdient 5 sterren.Nu maar hopen dat deze Duux langer mee gaat.

1 week geleden
Snel en goed geleverd. Goede service...

Prima service

Effectief de volgende dag in huis en werkt helemaal zoals het moet.

Quick order and delivery. Great service. Top quality product. Happy customer.

Super product erg blij mee

Ik ben erg tevreden van de tube, heb allergie en merk direct het verschil als hij aanstaat, mooie toestel.

Dhl had 't eerste pakket beschadigd. Gelukkig 't product niet. Het apparaat zelf is echt top

Antwoord van Duux
Beste, Fijn om te horen dat het ontvangen product geheel naar wens is. Ook als je ontevreden bent over de manier van leveren, dan vernemen wij dit graag. Je kunt hiervoor een mail sturen naar service@duux.com. Met vriendelijke groet, Team Duux
Levering, sevice, alles is perfect, mooi apparaat, mooi design. Ik ben zeer tevreden. dank je wel allemaal

Prachtige producten. Fijn ook dat toen ik belde voor advies in de kerstvakantie sprak ik de Marketeer van het bedrijf. Hij deed zijn uiterste best mij goed te informeren welke luchtbevochtiger paste voor onze huiskamer. Ook toen ik vergelijkingen maakte met andere merken gaf hij een passend advies waarop ik uiteindelijk de keuze voor Duux maakte. Inmiddels meerdere fijne Duux apparaten in huis.

Product werkt niet probleem aan en stop knop werkt niet dus wilt dit product terug sturen.Nog niet gebeld ivm de kerstvakantie

Antwoord van Duux
Beste Rachel, Vervelend om te horen dat het product niet naar behoren functioneert. Zou je een mail met daarin de omschrijving van het probleem willen sturen naar service@duux.com? Dan pakken wij je vraag spoedig op. Hartelijk dank alvast. Groet, Team Duux
Goede, gebruiksvriendelijke producten en snel geleverd

Super snel bezorgd,heel laat besteld.maar toch de andere dag al binnen,heb alleen de luchtbevochtiger gebruikt ,heb ook een luchtreiniger gekocht maar die heb ik nog niet getest omdat het een kerst kadootje is,maar onder tussen geniet ik van de luchtbevochtiger waar je ook een geurtje in kan doen,voor de degelijk en makkelijk te gebruiken

Prima product en levering Alleen zo jammer om elk half jaar nog 30 euro uit te moeten geven voor een nieuw filter.

Snel en goed

Mooi design, nauwelijks hoorbaar. Ondanks drukke week op tijd bezorgd. We gaan er vanuit dat hij hoed werkt als luchtreiniger. De difuser geeft een heeeeerlijk luchtje.

Snelle levering, uitstekende producten, Is onze 3e bestelling bij duux.