Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.392 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.200 beoordelingen in totaal

Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

25 apr 2024
20 apr 2024
19 apr 2024

Goede service maar slechte bezorging

Door jullie snel verstuurd maar door DHL slecht bezorgd . Niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was en gelijk bij de intercom stond. Moest ik het zelf op halen wat me ook weer 2 dagen extra kostte.
Wel raar dat de zending 2 dagen vertraging had? En de zending was niet goed verpakt. Bovenkant was open.Wel even gecontroleerd voor het aannemen van de bestelling.Bleek in orde.
Kwaliteit prima. Misaschein kan er nog iets worden gedaan aan de hoge verzendkosten ten opzichte van de bestelde kleine dopjes
14 apr 2024
Snelle en correcte levering van een sproeimondstuk/spuitkop brede straal hogedrukreiniger.
Goed product.Helaas niet geleverd op de dag die was toegezegd maar een paar dagen later.
HV
Harry v.
Rosmalen
Snelle levering jammer dat alle onderdelen zo duur zijn anders wellicht 5 sterren
Artikel is snel geleverd! En de prijs is prima.
Zending was enigzins beschadigd
Werkt zoals het zou moeten
Geen opmerkingen, was goed
Afspraken nakomen