Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Slang voor vaatwasser Rengora van Ikea

Zeer snelle levering, duidelijke website. Artikel was snel te vinden, duidelijke foto's van de artikelen (bijgevoegde foto is van de Fiyo website, onderdeel/slang zat al in de vaatwasser 😊) Vaatwasser is ruim 11 jaar oud, geweldig dat er nog onderdelen voor zijn. Top!

Goede service maar slechte bezorging

Door jullie snel verstuurd maar door DHL slecht bezorgd . Niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was en gelijk bij de intercom stond. Moest ik het zelf op halen wat me ook weer 2 dagen extra kostte.
Wel raar dat de zending 2 dagen vertraging had? En de zending was niet goed verpakt. Bovenkant was open.Wel even gecontroleerd voor het aannemen van de bestelling.Bleek in orde.

Great and quick service

I recieved a broken oven glass tray and it was broken either by DHL delivery or at the delivery point. I contacted Fiyo and they directly sent me a new one in the next morning!

Goede voorraad

Hoewel het onderdeel bij Inventum zelf niet meer op voorraad was kon ik het bij FIYO gewoon bestellen! Het was er na 2 dagen ( over DHL ben ik niet zo tevreden)

Fantastisch

Vandaag heb ik twee hoesjes ontvangen voor de Oral B elektrische tandenborstels, ze passen perfect,van hoge kwaliteit en super verpakt. Bedankt Fiyo
Klein onderdeel zeer snel geleverd, echter had dat ook in een bubbeltjes envelop gekund. De verzending koste meer dan het onderdeel.
PV
Piet V.
Naaldwijk
Na mijn fouten bestelling ,professionele behandeling,en snel geholpen aan het juiste product.geen verbetering nodig.
16 apr 2024
Geen problemen met de levering en de verpakking en het uitstekend functioneren van de stofzuiger
Snelle levering van de juiste producten. Helaas bezorgd door DHL en daar ben ik geen fan van.
14 apr 2024
Snelle en correcte levering van een sproeimondstuk/spuitkop brede straal hogedrukreiniger.
Snel verzonden, goed verpakt. De glazen koelkastplanken kwamen dus netjes heel aan!
Super snel, fantastisch . 100% tevreden. Product super, snelheid leveren super.
De snelle reactie en de moeite die gedaan is om het juiste product te vinden.
Ik zou niet weten wat beter kan maar was heel tevreden met de gang van zaken
Super dat ze bij jullie te bestellen zijn en ze zijn er nog snel ook
Snelle levering, prima artikel voor een nette prijs. Helemaal goed
De onderdelen waren allemaal juist. Bent tevreden met levering.

Gelukkig kon ik bij jullie het juiste onderdeel bestellen. Mijn oude karcher hogedruk werkt weer als vanouds. Verl dank

Gelukkig kon ik bij jullie het juiste onderdeel beste
17 apr 2024
Zeer snel verzenden en precies zoals ik had verwacht