highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
highleytall.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

Snelle levering, alleen werkte de kortingscode niet. Hierdoor kon ik pas bestellen nadat ik een email terug kreeg van Highleytall. Ook werkte de link naar de broeken niet dat was volgens de medewerkster ook al een tijdje bekend. Helaas was toen een artikel al uitverkocht en werkte de code alsnog niet. Jammer dat ze geen oplossing boden.

Beoordelingen voor highleytall.nl

VR
Vera R.
Zoetermeer
Snelle en goede levering. Helaas was maat niet goed maar wacht nog op goedkeuring retour en geld terug. Retour betaling best wel hoog.
Snelle levering. Eindelijk een bedrijf dat mijn lengte maat heeft.

Fijne passende yogabroek

Fijne yogabroek die eindelijk lang genoeg is.
Prima product, snelle levering. De uitleg over de maatvoering op de website is verwarrend. De verwijzing naar spijkerbroeken (taille rondom in inchmaten) komt niet overeen met de verwijzing naar taillematen in cm (aanzichtbreedte). Daarom is het een beetje gokken welke maat je moet hebben.

Lengte kleding

Snel en netjes verzonden. Over de maten kan misschien wat meer door gegeven worden. b.v. armlengtes, beenlengtes, rug lengtes.
Snelle levering. Mooie producten. Retourzendingen zijn helaas niet kosteloos.
MD

Heerlijke winterjas

IK
Ina K.
Nieuwleusen
Snelle service, goede kwaliteit artikelen. Ingewikkeld retourneren, dit was veel makkelijker in het verleden. Website kan beter, wanneer je een artikel beter wilt bekijken moet je nadien weer van voor af aan beginnen. Vervelend!
22 mei 2023

erg blij met levering, alleen retour niet gratis

Koop hier al langere tijd en nu een keer een te krappe jas retour gestuurd. Bij de meeste web winkels is het retour sturen gratis, maar bij Highleytall helaas niet, dus vrachtkosten voor rekening klant. Ik begrijp dat deels, maar denk iets voor hen om te overdenken dit aan te passen. Voor de rest alles erg blij mee en hopelijk blijven ze nog mooie grote maten leveren.
Alles werd keurig en snel geleverd. Wel vind ik dat er betere maattabellen bij de artikelen moeten komen. Nu moet ik onnodige kosten maken om het terug te sturen en een kleinere maat te ontvangen.
Kwaliteit, goede pasvorm meestal tenminste . Op hanger in plastic in een doos : keurig ! Jammer : dat de retourservice niet via een antwoord nummer is. En de kleding is vrij duur .

Mooie yoga broeken

Ik heb er erg mooie yoga broeken gekocht. Wat de kwaliteit is, is nog niet duidelijk. Lijkt goed. Maar een paar wasbeurten gaat meer duidelijkheid geven.
13 jun 2023
Dat ik kleren kan kopen bij jullie die ik ook gewoon aan kan. Omdat veerbeteringen mogelijk moeten zijn geeft ik niet gelijk de hoogste waardering
Goede service. Duidelijke maat aanduiding op de website. Zou wat meer variatie mogen voor jongeren. Kleding is meer voor de volwassenen.
30 jul 2023

Prima webshop

Hardloopbroek gekocht. Goede website. Producten zijn makkelijk te vinden en worden duidelijk beschreven. Ik kreeg wat ik verwachtte.
8 mei 2023
Prima service. Snelle levering Mooie broeken. Heel fijn om eindelijk broeken te vinden voor magere en lange mannen.