highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

327 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden939 beoordelingen in totaal

20 dec 2023
Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

10 dec 2023
Goede duidelijke maattabel bij de artikelen zetten. Dat verkleint de kans op retourzendingen of je moet de retourzending gratis maken.

Beoordelingen voor highleytall.nl

9 jul 2024
Blij dat ik Hileytall.nl heb gevonden. Op zich vind ik mezelf niet extreem lang, maar voor een wielrenshirt moet je niet boven het gemiddelde uitstijgen, want die zijn overal irritant kort. Geen enkele keuze bij andere aanbieders voor zover ik gevonden heb. Dan kun je bij Higleytall.nl gewoon een perfect lang genoeg shirt vinden. Erg blij mee!
7 jul 2024

Een mooie website met duidelijke info en goede service

Een mooie website met duidelijke informatie over het aanbod en verder een snelle en correcte levering. Minpuntje vond ik dat ik steeds opnieuw moest inloggen, maar dat is mogelijk een incident.
LV
Lodi V.
Bornem
26 jun 2024
Mijn pakje was de volgende dag al geleverd. Super 😀 nu wel een pakje retour wegens te klein hopelijk gaat dat ook een beetje snel. Want heb men broek nodig 😀🤞🏻🤞🏻🤞🏻.
5 jul 2024

Eerste bestelling

Voor het eerst een bestelling gedaan mooie kwaliteit shirts ,duidelijke maat aanduiding. Snelle levering ,ben zeer tevreden.
24 jun 2024

Correct

Correct, staan je telefonisch goed te woord en goederen worden razendsnel geleverd
AD
Angelique d.
Eindhoven
Goede pasvorm + prijs-kwaliteitverhouding. Ook top is de snelle levering.

Topwinkel!

Snelle verzending, goeie kwaliteit. Ruime keuze aan grote maten!
6 jul 2024
Snelle levering en service en passende kleding
8 jul 2024
Precies zoals omschreven en op tijd geleverd
Snelle verzending. En super mooie broek 🤩
7 jul 2024
Snelle retour en geld terug. Top service.
9 jul 2024
Snel, goede kwaliteit en mooie lengte.
30 jun 2024
zeer snelle levering en keurig verpakt
3 jul 2024
Zit perfect