highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden805 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
highleytall.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

24 apr 2023
De uitgebreide info qua breedte en lengte van het kledingstuk is handig bij inkoop alleen moet die informatie wel juist zijn.Bij de laatste order had ik een sweatshirt van Redfield in maat M besteld op de maat info staat dat de rug lengte 73 cm ,de sweatshirt die ik ontving heeft een ruglente van 79cm.Bij een eerder order kocht ik een mooi kort zwart jack van Gipsy in maat L hier ook verkeerde informatie ruglengte van mijn jack meet 74 cm bij jullie info gaat het over 70 cm .Qua levering alleen maar lovende krediet.Ik de indruk dat het aanbod kleding vanaf de covid tijd in vergelijking met ervoor een stuk minder is geworden.
LV
Luc V.
Antwerpen

Beoordelingen voor highleytall.nl

Zeer snel geleverd. Enig minpunt: de levering was op de grond (het regende) gedeponeerd. Gelukkig vond ik het pakket toen ik thuiskwam, was het niet gestolen, en was de binnenkant van het pakket niet vochtig geworden.
Voor mij met mijn grootte is het zeer moeilijk om een voldoende lange joggingbroek te vinden en bij jullie vind ik de perfecte maat en uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden
VR
Vera R.
Zoetermeer
Snelle en goede levering. Helaas was maat niet goed maar wacht nog op goedkeuring retour en geld terug. Retour betaling best wel hoog.
Ik heb twee travelstofbroeken besteld en ze zijn supermooi! Mooie kwaliteit en mooi op lengte. Zeker een aanrader!

Levering en maatvoering…

Beschrijving en maatvoering is duidelijk en correct evenals de levering van de artikelen.

Supersnel en goede pavorm

Levering ging sneller dan aangegeven en yoga broek zit als gegoten.
Overzichtelijke, gebruikersvriendelijke website en snelle levering.
AW
Gerda B.
Heemskerk

Prima

. Jammer om retourzending te moeten betalen. Verder oké
Eindelijk een echte lange broek !!! Snelle levering.
Snelle levering, mooie moderne passende kleding.
Super service en vlotte retour afhandeling!
3 mrt 2024

Snell geleverd