Biogroei.nl

754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden754 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Oncorrecte bezorging

Antwoord van Biogroei.nl
Goede namiddag Christiane, Dank voor deze melding. We gaan ermee aan de slag bij onze koerier. Gelukkig kan het geen kwaad om aaltjes tijdelijk bloot te stellen aan iets hogere temperaturen. Je kan ze dus met een gerust hart toepassen en je slakkenplaag wegwerken. Fijne groeten, Lester van Biogroei
We hadden aaltjes besteld tegen slakken in de tuin maar deze waren helemaal niet leverbaar terwijl ze n promotiefilmpje op de site zetten, kregen wel gelijk n mail dat ze nog niet wisten wanneer ze wel leverbaar zijn dus konden ook kiezen om t geld terug te storten
Antwoord van Biogroei.nl
Beste Theo, We worden overrompeld met de vraag naar No-Slug. De No-Slug aaltjes tegen slakken zijn opnieuw volop in productie en worden pas midden volgende week verstuurd. Dit stond ook zo op onze site vermeld, nu is dit een latere datum geworden voor de nieuwe bestellingen. Onze excuses voor het ongemak en dankjewel voor het begrip. Met vriendelijke groeten, Inez van Biogroei

Snelle levering dat wel ,maar de larven waren levenloos

Snelle levering, maar de larven bewogen niet en leken al dood. Ik heb ze wel meteen uitgezet, maar ik betwijfel of het wat wordt. Vorig jaar ook gekocht en daar waren de larven heel actief. Daarom heb ik deze keer mijn twijfels
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Marja, bedankt voor de feedback. De levering was inderdaad op 1 dag bij jou, we sturen je een mailtje apart om dit even samen te bespreken. Mvg, Sabrina van Biogroei
4 mei 2024
Beter naar de voorraad kijken voordat iets online gezet wordt Dit is een product (aaltjes) die iedereen nu nodig is dit omdat het ook nog eens 2 weken ongeveer duurt voordat het probleem is verholpen
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Edwin, We hebben elke klant persoonlijk op de hoogte gebracht aangaande de vertraagde levering van de No-Slug aaltjes. Zoals je weet werken we hard om snel aan ieders vraag te kunnen voldoen. Ook via deze weg onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Team Biogroei
Te snel om te beoordelen. Gebaseerd op eerdere ervaringen (roofmijten tegen spint: toen echt geen goed resultaat ondanks de erg hoge kosten): matig positief, ik wil het een kans geven.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Kris, bedankt voor de feedback. Geef de Stenema aaltjes tegen rouwvliegjes inderdaad even de tijd om hun werk te doen. Als je nog vragen hebt kan je ons graag direct contacteren via mail: info@biogroei.be. Mvg, Sabrina van Biogroei
18 apr 2024
De verzending verliet heel vlot maar het vivarium sluit onvoldoende af waardoor er reeds larven ontsnapt zijn. En dat tot grote teleurstelling van de kinderen.
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Els, Die larven zijn echt kapoentjes. Om te vermijden dat de kleinste exemplaren ontsnappen kan je een stukje plakband rondom het vivarium aanbrengen. Op die manier kunnen de kleine smullers niet meer alleen op stap. Je kan er ook voor kiezen om een zwaarder element op het deksel van het vivarium te leggen. Op die manier is er geen ruimte tussen deksel en vivarium. Fijne groet, Lester van Biogroei
4 mei 2024
Lange afwezigheid en productieprobleem no-slug is erg onhandig. Planten verdwijnen door de vraatzucht. Positief is de goede communicatie van biogroei.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Erik-Jan, Dank voor je aardige woorden. Als het mis gaat communiceren we dit natuurlijk ook. Al hopen we dit niet te vaak te moeten doen ;-) Goed nieuws is dat de No-Slug opnieuw in productie is en hopelijk kunnen we midden volgende week alle openstaande bestellingen wegwerken! Fijne groeten uit Leuven, Lester van Biogroei
3 mei 2024
De zending was door bijgroei verzet van België naar Nederland . Daardoor week vertraging in de levering
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Diane, Ik zie dat er inderdaad iets fout is gelopen tussen het opgegeven factuuradres in België en het afleveradres in Nederland. Er werd vandaag een pakket verzonden naar jouw Nederlandse adres, dus nu moet het goedkomen. Dank voor je geduld en je begrip! Mvg, Team Biogroei
Onlangs een rattenval gekocht, maar na 2 dagen viel hij constant dicht en kon ik hem niet meer spannen
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Ria, Dit lijkt me een productiefout. Enorm jammer dat jou dit moet overkomen. Mag ik je vragen om contact op te nemen met onze klantendienst? Zij zorgen sowieso voor een snelle en gepaste oplossing. Vriendelijke groet, Lester van Biogroei

Het produkt werkte niet

Het produkt wat ik besteld had was er snel, maar werkte helaas niet,dus een miskoop gedaan
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Marius, Je bestelde een poederverstuiver...zonder lavameel erbij. Laat even weten welk product je probeert te verstuiven. Vaak ligt het aan de te grove mailing van het product en dan loopt de poederverstuiver vast. Ik kan alvast meegeven dat wij deze verkopen om te gebruiken in combinatie met onze Lava-Terra (superfijne maling) en onze Diatom-Terra. Mvg, Team Biogroei
2 mei 2024
Niks ontvangen, vaag bericht van FedEx. Verder geen communicatie over de bestelling.
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Rooitske, Opgelet voor Spam! Wij werken niet samen met FedEx! Het eerste deel van jouw order werd afgelopen zaterdag via DHL aan huis geleverd. Zoals je weet is het even spannend met No-Slug, maar daar werken we volop aan. Mvg, Lester van Biogroei
2e bestelling niet leverbaar. Volgens de site wel maar na 2 dagen gecanceld.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Niek, Je order staat niet als gecanceld. Echter moeten we onze klanten geduld vragen om de aaltjes tegen slakken te ontvangen. Hierover zou je afgelopen vrijdag een mail moeten hebben gekregen. Indien dit niet het geval is verwijs ik je graag door naar onze klantendienst. Zij kunnen je laten weten wanneer je je bestelling kan verwachten. Natuurlijk snappen we het ook mocht je liever je bestelling annuleren en terugbetaald zien worden. Onze excuses voor het eventuele ongemak! Vriendelijke groeten uit Leuven, Team Biogroei
WP
wim p.
zaltbommel
2 mei 2024
Nog steeds geen pakket ontvangen. Hoe kunt u dan een beoordeling sturen???
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Henk, Excuses hiervoor. Foutje van ons! Ondertussen werd het order op jouw vraag geannuleerd en terugbetaald. Fijne groeten, Team Biogroei
Zonder beschrijving de bollen ontvangen. Met 1 bol had ik geen resultaat
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo, bedankt voor de beoordeling. Ik stuur je zo dadelijk een mailtje om even samen met jou te kijken naar jouw bestelling van de Bokashi vijverballen - 5st. Mvg, Sabrina van Biogroei
29 apr 2024
Bestelling nog niet ontvangen zou vrijdagmiddag bezorgd worden
29 apr 2024
Hallo Adriana, bedankt om ons dit te laten weten. Ik heb dit even bekeken en er is blijkbaar iets fout gelopen tijdens het vervoer, ik stuur je zo dadelijk een mailtje om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Bezorging niet binnen de beloofde tijd.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Pieter, bedankt voor je feedback. We hebben dit even bekeken: je hebt op zondag 12/05 besteld, op maandag 13/05 is deze bestelling bij ons vertrokken met DHL. En spijtig genoeg gaf DHL op 14/05 om 10:43 aan dat de bezorging gehinderd was en dat het pakje vertraging had. Onze excuses daarvoor. Gelukkig kwam het pakje op woensdag 15/05 aan. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Barry, bedankt voor je beoordeling. We gaan even via mail contact opnemen met jou om te kijken met wat we je eventueel nog kunnen helpen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Johan, we sturen je een mailtje om even samen te bekijken waarmee we je eventueel nog kunnen helpen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Tinneke, bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de vertraging in je No Slug aaltjes bestelling. We sturen je hiervoor nog zo dadelijk een mail. Bedankt voor je geduld en mvg, Sabrina van Biogroei