Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.955 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Het lijkt erop dat de rouwvliegjes verdwenen zijn. Twee dingen die jullie beter kunnen doen. In plaats van te spreken over hoeveel aaltjes er nodig zijn per kubieke meter , is het veel praktischer om te schrijven dat een zakje bv genoeg is voor 25 kamerplanten. Ik zag dat later op een andere website. In dat geval had ik ook echt maar een zakje nodig gehad, want ik heb er maar 10. Het andere ding is dat het heel vreemd is om twee dagen na aankoop al een aanvraag te krijgen om het produkt te beoordelen terwijl in de beschrijving staat dat je twee weken moet wachten op resultaat. Dus beter twee weken wachten met versturen. Ik kreeg ook nog een herinnerings mail.
RW

Niet om jullie, dat is allemaal goed maar de levering was echt heel slecht.. DHL zei de eerste keer dat mijn adres niet vindbaar was.. denk eerder dat hij geen zin meer had met de hitte.. dag erna wel de levering gehad.. helaas wel met het gevolg dat de helft al dood was, waarschijnlijk door 2 echt warme dagen in een busje te hebben gezeten.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

2 jul 2024

Zorgvuldig verpakt

Toen ik zag dat de levering van mijn gaasvlieg larven wat vertraging had (PostNL), raakte ik licht in de stress dat de larven bij aankomst niet meer zouden leven. Toen ik het pakket open maakte, vond ik de larven verpakt in een doosje omhuld met piepschuim met hierin een (zelfs herbruikbare) icepack. Ook zaten er bioboxen bij voor de planten. Bij het uitzetten zag ik -ondanks de vetraging door PostNL- de larven vrolijk door mijn plantjes kruipen. Ik ben erg tevreden over de zorgvuldigheid van de verpakking :).
29 jun 2024

Un service plus que parfait

Traitement et envoi rapide de la commande. J’ai contacté la société pour un petit souci de qualité. J’ai eu une réponse dans l’heure et le produit a immédiatement été remplacé. J’ajoute que j’ai écrit le mail en français alors qu’il s’agit d’une société néerlandaise et qu’ils m’ont répondu en français. Un service plus que parfait 🤩. Seul bémol, le transporteur. Post NL est incompétent et je l’évite le plus possible.
JV
J. v.
Zeewolde
4 jul 2024
aaltjes tegen slakken snel in huis, vorig jaar gebruikt en werkte goed. Dit jaar wilde ik even afwachten of het mee zou vallen met de slakken, maar zoveel slakken als dit jaar heb ik nog nooit gehad! Hopelijk over een paar weken weer goed resultaat
1 jul 2024
Deze keer voor het eerst in piepschuim en met koelelement verpakt, super! volwassen lieveheerstbeestjes waren binnen een uur allemaal gevlogen . . . De aaltjes gaan hopelijk weer goed hun werk doen tegen de mierenlarven
Het net tegen slakken houdt 95% van de slakken tegen. Een enkele naaktslak lukt het om eroverheen te komen. Dit adviseer ik Biogroei om erbij te schrijven. De naaktslakken zijn het grootste probleem.
3 jul 2024
Tot nu toe erg vriendelijke site en snelle reactie op gemailde vraag. Uiteindelijk gast het natuurlijk over kwaliteit producten, daar kan ik momenteel nog geen waardering over geven.
10 jul 2024

Prima!

Twee onderdelen besteld voor het bestrijden van Indische meelmotten. De funnelval werkt niet, de deltavallen met lijmplaten werken goed. Kreeg het mooi op tijd opgestuurd, prima!
30 jun 2024
Makkelijk online besteld de volgende dag al bezorgd. Keurig en netjes op de track en trace tijd . Geweldig zo hoort het te gaan. Niet alle online verkopers kunnen dit nadoen.👍👍👍
28 jun 2024

Snelle levering, perfect verpakt

Snelle levering en de aaltjes waren heel hoed verpakt in een piepschuim doos met een koelelement. Gisteren de aaltjes in de grond gedaan, nu even afwachten wat het resultaat is
9 jul 2024
My ladybird larvae arrived in 2 days of ordering and more than I was expecting, however quite a number of them were no longer alive. Not sure if I will order again.

Goedgoed

Enorm ruim aanbod van biologische bestrijdingsmiddelen, snelle levering en zelfs met het warme weer wordt rekening gehouden (koelelement bij de beestjes). Aanrader.
8 jul 2024
De gele platen tegen vliegjes helpen uitstekend. Voor de tweede keer besteld en een super snelle levering door de brievenbus, je hoeft er niet voor thuis te zijn.
BT
B. T.
Poortugaal

OK

M.b.t. effct kan ik uiteraard nog niets melden maar levering redelijk ok. Alleen de kartonverpakking van de wormnmest van 35 l. was deels opengegaan.
28 jun 2024
Dat er zo makkelijk aan n gezonde, natuurlijke oplossing voor de bladluizen te komen is! Ik hoop dat heel veel mensen hun weg naar jullie vinden!
27 jun 2024
They sent the product carefully packed so the heat wouldn't affect the it. I have bought things from them before and it has always worked

Hrlemaal top

Prima verzending en het bevatte interessante informatie over andere toepassingen. Hier ga ik zeker nog een keer wat bestellen
13 jul 2024

Aaltjes zijn geld waard

Had veel last van vliegjes maar dit product werkt echt goed! Paar jaar geleden ook gebruikt en nu weer. Zijn helemaal weg nu.
ST
Sigrid T.
Herk-de-Stad
29 jun 2024
Snel geleverd en zorgzaam verpakt, met koeling. Ik miste alleen een duidelijke handleiding hoe ik de larven moest uitzetten
27 jun 2024
Een sympathiek bedrijf met uitstekende producten en vriendelijk deskundig personeel.Ook is er veel informatie beschikbaar.
Snelle levering en prima product. Binnen een paar dagen van de fruitvlieg plaag op de vensterbanken ( kamerplanten) af.