Biogroei.nl

544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling dus ik dacht dat er iets niet goed was gegaan en alleen op het laatst kreeg ik een verzendbevestiging van het product. Dus al et al was alles prima geregeld en had ik het product snel binnen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Chrysopa tegen trips

De goede service. Ik kwam er achter dat ik het product misschien niet op tijd zou ontvangen, voordat ik op vakantie zou gaan. Contact opgenomen en ze vroeg of ik het wilde laten weten of ik het ontvangen had of niet. Als ik het niet op tijd ontvangen had, dan zouden ze na mijn vakantie een nieuwe sturen, zonder enige extra kosten. Het was gelukkig op tijd binnen.
14 apr 2024

Goeie service!

Al eerder een klimaatdoek hier besteld die uitstekend bevalt, vandaar de keuze wederom 3x 9M te bestellen en deze zijn voor mij netjes op 3x 9m gesneden i.p.v. 1x 27m zoals je dit eigenlijk online bij ze besteld. Even een mailtje met mijn bestelnummer doorgeven met het verzoek was voldoende. Kleine moeite maar een groot genot voor mij!

Mooie manier van luizen bestrijden

Het pakketje werd mooi op tijd geleverd, bij de lieveheersbeestjes larven zat een goede beschrijving hoe ze uit te zetten. Ze hadden er zelfs zakjes bij gedaan die je gebruikt om de larven te verdelen over de struik. Echt top, en ik heb ook al poppen zien hangen onder de bladeren. Aanrader
Ontvangen volgens bestelling Wel misten we de bestellijst, maar op zich geen probleem Volgend bijgeleverde folder wordt dit ingepakt door een sociale werkplaats, wat we fantastisch vinden. Doos wel iets te groot voor de inhoud (maar dat zie je tegenwoordig veel vaker...),

Ze nemen echt alle tijd voor je

Zoo tevreden over Biogroei. Met al mijn vragen kan ik bij hen terecht en ze nemen echt alle tijd voor je. En dat terwijl wij maar kleine hobbykwekers zijn. De service is optimaal en snelle levering. Ik raad het iedereen aan : ga naar Biogroei !!!
In beschrijving staat vermeld: niet geschikt voor klei en leemgrond. Mijn volkstuin heeft stukken met behoorlijk zware klei maar de woelvork met verkruimelaar ging er toch prima doorheen. En, inderdaad, het spaart je rug.

Aaltjes tegen slakken, rouwvliegjes...

Ik had al eens aaltjes tegen rouwvliegjes en slakken in de tuin gekocht en werkt heel erg goed. Ik heb ook eens gebeld en via de mail informatie gevraagd en werd heel vriendelijk en goed geholpen. Fijne webwinkel.
13 apr 2024
Netjes geleverd Enkel meer info verwacht hoe de kleine diertjes uitzetten via brochure in de doos of op de verpakking, evt een korte tekening Voor mij als leek was dit toch nog even opzoeken om het juist te doen

Fijn bedrijf, betrouwbaar en snel!

Dat een artikel dat was uitverkocht ook nog met korting kon worden besteld al was in principe de kortingstermijn verstreken. Snel antwoord op vragen en een stevig verpakt artikel snel geleverd. Gewoon heel goed!
PW
Paul W.
Melick
Goed product en goede uitleg via berichten van jullie naar mij .Ik ben zeer tevreden want goede uitleg is het belangrijkste van alles zodat je plant weer gezond wordt en hem niet weg hoeft te gooien, MVG
Na dat ik een foute bestelling gedaan had , heb ik de volgende dag gelijk gebeld. De bestelling is gelijk ongedaan gemaakt, en ik had mijn geld van de foute bestelling snel terug.

Goede Producten en Snelle levering

Wanneer de planten een probleem hebben dan haal ik hier wat nodig is. Heb hier al een aantal leren gehaald en het is nog nooit een teleurstelling geweest. Zeker een Aanrader :)
Goed advies. Wat beter kan: de gebruiksinstructie is alleen in het Frans. Dat begrijp ik voldoende, maar voor een product uit België verwacht ik ook een handleiding in het NL.
BE
Bert E.
Maastricht
Ik heb weinig ervaring met Biogroei, maar de ervaring die ik heb is positief. Wat ik besteld had, heb ik zeer vlug geleverd gekregen. Bovendien vond ik de prijs marktconform.
LA
Luenda A.
Vollenhove
14 apr 2024
Goede natuurlijke producten. Erg tevreden met de verschillende producten die ik van ze afneemt. Helpt het natuur een handje en je tuin ziet er keurig bij.
Ik gebruik de vliesdoeken over m’n moestuinbakken en die zijn echt fantastisch. Heel stevig en kunnen precies over de bakken heen. Erg blij mee!
ik heb het product nog niet kunnen gebruiken ivm het natte weer; maar ik heb goede hoop dat het mijn buxus in leven houdt.
Heel snel en heel duidelijk antwoord op mijn vragen voorafgaand aan de bestelling, die mooi op tijd in mijn brievenbus lag.
Goede communicatie Snel en professioneel antwoord op je vragen snel verzonden en nu moeten de aaltjes zijn werk doen :-)