Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.173 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
Ruud bedankt voor de goede service bij de bestelling van vervangende lampen voor de prikkabel. Na drie gebruik nog steeds geweldig makkelijk en heel blij mee. De lampen met kunststof kap zijn echt handig omdat ze heel moeilijk breken. Door wattage verschil gingen er nu 5 tegelijk stuk. Snel vervangende gehad met persoonlijk briefje en een verassing. Top bedrijf en service.

Snelle levering, alleen veel te duur voor papieren zakken met kerst versiering. Ik had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

Top website & service

Fijne website en een snelle afhandeling van de bestelde producten. Ik had een verkeerd artikel besteld en na contact met de eigenaar werd er snel gezorgd dat ik mijn pakket kon retourneren en ontving binnen 2 dagen ook het nieuwe product.
13 jul 2024
Mooie website met goede informatie. Snelle en nette verzending .
Antwoord van Candlebagplaza.nl
Goed om te vernemen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met de prikkabelpalen en de verlichting, ziet er goed uit! Team Candlebagplaza
MV
4 jul 2024
Snelle levering. Goede lampions welke je vaker kan gebruiken.
Antwoord van Candlebagplaza.nl
Bedankt voor de complimenten Marjan en fijn dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te geven. Veel plezier met de lampionnen. Team Candlebagplaza
8 jul 2024
Super vriendelijke service en snelle levering. Mooie spullen.
Snelle verzending, goede bezorgopties en prima lantaarns.
2 jul 2024
SNEL EN GOUDE LEVERING SERVICE TOP
16 jun 2024
Bestelling geplaatst, en werd benaderd omdat ik spullen besteld had die niet met elkaar werkte. Goeie oplossing en zeer tevreden over hoe het opgelost is. Kan iedereen dit aanbevelen!
21 jun 2024

Snelle levering en adequate service

Snelle levering, alles netjes verpakt en compleet. Nalevering op een niet goed functionerende led lamp was binnen een dag ook geregeld. TOP! Ben zeer tevreden
27 mei 2024
Vriendelijke en persoonlijke service. Snelle levering.
20 jun 2024

Snelle bevestiging, snelle en correcte levering.
BS
Bram S.
Sommelsdijk
28 mei 2024
bestelling snel en goed uitgevoerd
OH
Olga H.
Dronten
27 mei 2024
28 apr 2024
Snelle goede service en product naar verwachting
29 apr 2024
Bedankt Pien voor de mooie beoordeling. Veel plezier met de aankoop! Team Candlebagplaza
20 mei 2024
25 mei 2024
6 mei 2024
7 apr 2024
Mooie prikkabel. Goed en snel contact met verkoper. Antwoord snel je vragen en denkt met je me voor een goede oplossing. Ook de service is zeer goed. En de bestelling word de zelfde dag gelijk verzonden.
29 apr 2024
Goed om te horen dat u onze service op prijs stelt. Zodra het ons opvalt dat er in een bestelling iets niet klopt qua onderdelen die met elkaar moeten matchen vinden wij het belangrijk om even contact op te nemen of dit zo bedoeld is. Dit voorkomt vaak onnodig heen en weer sturen van verkeerde artikelen. Team Candlebagplaza
21 apr 2024
Goed geïnformeerd over de bestelling en netjes geleverd
25 apr 2024
17 nov 2023