Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan. 2022
Candlebagplaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov. 2023
Ruud bedankt voor de goede service bij de bestelling van vervangende lampen voor de prikkabel. Na drie gebruik nog steeds geweldig makkelijk en heel blij mee. De lampen met kunststof kap zijn echt handig omdat ze heel moeilijk breken. Door wattage verschil gingen er nu 5 tegelijk stuk. Snel vervangende gehad met persoonlijk briefje en een verassing. Top bedrijf en service.

6 nov. 2023
Snelle levering, alleen veel te duur voor papieren zakken met kerst versiering. Ik had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

1 feb. 2024
24 nov. 2023
Wat een ontzettend goede service, snelle levering! Het set lampionlampjes wat ik had besteld waren problemen met de kleur, ik kreeg de volgende dag al geheel kosteloos een nieuw set bezorgd, fantastisch
24 nov. 2023
Vervelend om te horen dat een bevestiging kapot was en een kleur niet overeen kwam met de rest van de kleuren. Fijn dat het probleem is opgelost nadat wij u een nieuwe set verlichting hebben gestuurd. Ook hartelijk dank dat u onze service zo op prijs stelt. Veel plezier met de lampionverlichting en wij zien u graag terug in onze webwinkel. Team Candlebagplaza
15 dec. 2023
op tijd geleverd in de drukke Kersttijd, goede communicatie, op dezelfde dag als besteld afgehandeld. levering klopt. wat wil je nog meer?
6 dec. 2023
prima service en belletje dat ik mogelijk was vergeten een artikel te bestellen wat wel nodig was. Perfect opgelost!
13 dec. 2023
Fijn om te horen dat onze actie op prijs wordt gesteld. Het is voor ons een kleine moeite, als het ons opvalt, om contact te leggen zodat u de juiste artikelen in 1 keer ontvangt. Dit scheelt onnodig heen en weer sturen van pakketten. Veel plezier met de verlichting! Team Candlebagplaza
30 nov. 2023
Snelle levering En een aansteker als kado! Dat het mogelijk is voor die prijs! Goed produkt
7 dec. 2023

Prima opvolging en levering

Correcte en prima opvolging van de bestelling. Uitstekende communicatie.
19 dec. 2023
Snelle levering, fijn contact en goede service
4 dec. 2023
Snelle verzending en vriendelijk personeel
12 dec. 2023
keer op keer weer diezelfde topservice!
13 dec. 2023
Wederom hartelijk dank voor alle bestellingen en de mooie beoordeling. Wij hopen dat ons advies voor u nu de juiste kerstverlichting is voor in uw boom. Alvast veel plezier met de verlichting. Team Candlebagplaza
1 dec. 2023
15 dec. 2023
17 nov. 2023

Een persoonlijke webwinkel

31 okt. 2023
Leuke site, overzichtelijk. Alleen jammer dat ik geen leuke korting krijg als ik per 2 bestel
WE
Walter E.
NEDERHEMERT-ZUID
3 nov. 2023
Snelle afhandeling, levering. Afmetingen zijn in werkelijkheid kleiner.
12 nov. 2023
Snel de leuke bags ontvangen. Goed verpakt. Prima bestelafhandeling.
16 nov. 2023
Hoi Mariska, Fijn dat u zo tevreden bent over onze kerst candlebags. Bedankt voor de mooie beoordeling over ons bedrijf en veel plezier met de aankoop. Team Candlebagplaza
20 nov. 2023
Top: duidelijk, eerlijke prijs, goede bezorging