Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Candlebagplaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Ruud bedankt voor de goede service bij de bestelling van vervangende lampen voor de prikkabel. Na drie gebruik nog steeds geweldig makkelijk en heel blij mee. De lampen met kunststof kap zijn echt handig omdat ze heel moeilijk breken. Door wattage verschil gingen er nu 5 tegelijk stuk. Snel vervangende gehad met persoonlijk briefje en een verassing. Top bedrijf en service.

Snelle levering, alleen veel te duur voor papieren zakken met kerst versiering. Ik had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

7 apr 2024
Mooie prikkabel. Goed en snel contact met verkoper. Antwoord snel je vragen en denkt met je me voor een goede oplossing. Ook de service is zeer goed. En de bestelling word de zelfde dag gelijk verzonden.
Goed geïnformeerd over de bestelling en netjes geleverd
Snelle service en heel handig product
23 mrt 2024
Top
24 feb 2024
17 nov 2023

Een persoonlijke webwinkel

24 nov 2023
Wat een ontzettend goede service, snelle levering! Het set lampionlampjes wat ik had besteld waren problemen met de kleur, ik kreeg de volgende dag al geheel kosteloos een nieuw set bezorgd, fantastisch
24 nov 2023
Vervelend om te horen dat een bevestiging kapot was en een kleur niet overeen kwam met de rest van de kleuren. Fijn dat het probleem is opgelost nadat wij u een nieuwe set verlichting hebben gestuurd. Ook hartelijk dank dat u onze service zo op prijs stelt. Veel plezier met de lampionverlichting en wij zien u graag terug in onze webwinkel. Team Candlebagplaza
op tijd geleverd in de drukke Kersttijd, goede communicatie, op dezelfde dag als besteld afgehandeld. levering klopt. wat wil je nog meer?
28 jul 2023
Mooie overzichtelijke site en je krijgt steeds update over de vordering van je bestelling en zeer snelle verzending. Top
prima service en belletje dat ik mogelijk was vergeten een artikel te bestellen wat wel nodig was. Perfect opgelost!
Antwoord van Candlebagplaza.nl
Fijn om te horen dat onze actie op prijs wordt gesteld. Het is voor ons een kleine moeite, als het ons opvalt, om contact te leggen zodat u de juiste artikelen in 1 keer ontvangt. Dit scheelt onnodig heen en weer sturen van pakketten. Veel plezier met de verlichting! Team Candlebagplaza
31 okt 2023
Leuke site, overzichtelijk. Alleen jammer dat ik geen leuke korting krijg als ik per 2 bestel
Snelle levering En een aansteker als kado! Dat het mogelijk is voor die prijs! Goed produkt

Prima opvolging en levering

Correcte en prima opvolging van de bestelling. Uitstekende communicatie.
WE
Walter E.
NEDERHEMERT-ZUID
Snelle afhandeling, levering. Afmetingen zijn in werkelijkheid kleiner.
12 nov 2023
Snel de leuke bags ontvangen. Goed verpakt. Prima bestelafhandeling.
16 nov 2023
Hoi Mariska, Fijn dat u zo tevreden bent over onze kerst candlebags. Bedankt voor de mooie beoordeling over ons bedrijf en veel plezier met de aankoop. Team Candlebagplaza
Top: duidelijk, eerlijke prijs, goede bezorging
Snelle levering, fijn contact en goede service
6 okt 2023
Snelle levering en goed gergeld bij retouneren
6 okt 2023
Goed contact, snelle levering, helemaal goed!
1 nov 2023
Hallo Marijke, Fijn dat we u hebben kunnen helpen bij de juiste keuze. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een mooie beoordeling in te vullen over ons bedrijf. Veel plezier met de aankoop. Team Candlebagplaza