Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Candlebagplaza.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Candlebagplaza.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

62 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jan. 2023
Ik heb lampionnen besteld en deze moesten worden verzonden naar België. Ik heb ze heel snel ontvangen en dat is fijn. We hebben ze nodig voor een beurs, dus ik moest ze zeker op tijd hebben. Dat is ruimschoots gelukt! Verder zagen de lampionnen er goed uit. Ik ben er heel blij mee.

10 mei 2022
mijn bestelling is na een week nog niet aangekomen. 2 mails gestuurd, geen reaktie, gebeld, krijg alleen maar een voice mail waar ook niet op gereageerd wordt.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

7 jan. 2023
12 jan. 2023
Hallo Ingrid, Fijn om te horen dat de verzending voorspoedig is verlopen en dat u zeer tevreden bent. Mocht u weer op de beurs staan...u weet ons te vinden! Team Candlebagplaza
8 jan. 2023
Het product was boven verwachting. Snelle levering. Er zat zelfs een lange aansteker bij🤗
9 jan. 2023
Snel geleverd!
12 jan. 2023
Fijn dat u de moeite heeft genomen om een mooie beoordeling in te vullen. Ook een pluim voor PostNL die de bestelling snel heeft geleverd. Veel plezier met de aankoop. Team Candlebagplaza
14 jan. 2023
28 dec. 2022
29 dec. 2022
Bedankt Arjan dat u de moeite heeft genomen om een mooie beoordeling over ons bedrijf in te vullen. Team Candlebagplaza
20 dec. 2022
15 dec. 2022
13 nov. 2022
Super goeie service! Na bellen toch nog de volgende dag bezorgd! Goede kwaliteit spullen. Zeker nog een keer in de herhaling
22 nov. 2022
Fijn om te horen dat u het toch nog op tijd binnen heeft gekregen. Veel plezier met de aankoop! Team Candlebagplaza
13 nov. 2022
De bestelling was op zondag geplaatst en maandag al in huis. Top service
14 nov. 2022
Heel snel in de brievenbus en goed verzorgd.
29 dec. 2022
Fijn om te horen dat u het zo snel ontvangen heeft. Ook complimenten naar PostNL toe voor de snelle levering. Team Candlebagplaza
21 nov. 2022
Fijne communicatie en snelle levering.
21 nov. 2022
Snelle levering en prima kwaliteit!
22 nov. 2022
Dank je wel Karin voor de complimenten en dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Team Candlebagplaza
10 nov. 2022
8 nov. 2022
30 okt. 2022
We zijn zeer tevreden over de snelle levering, en het juiste , goede materiaal .
17 okt. 2022
De mooie site en hoe gemakkelijk ik alles heb kunnen vinden.
28 okt. 2022
23 okt. 2022
Op tijd bestelling gekregen maar zonder gebruiksaanwijzing.
3 mei 2022
voor mij was alles perfect een klein foutje was dat ik die rode band terug moest vastplakken verder oke