Kunstgras de Veluwe- Logo - Beoordelingen

Kunstgras de Veluwe

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mei 2023
Kunstgras de Veluwe voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jun 2023
Hele goeie service, dachten met me mee, mocht de Iiedewij nog achteraf aanpassen en het werd super snel geleverd namelijk de volgende dag al.

15 sep 2023
Stank. ik heb drie rollen gekocht. 1 van de drie rollen stonk enorm en blijft helaas ontzettend stinken. Mijn hoop was dat het na een paar regenbuien wel zou wegtrekken, kattenplas of zo, of een egel of zo, maar dit is niet het geval. de lucht is niet te harden.

Beoordelingen voor Kunstgras de Veluwe

Prachtig kunstgras en vakkundig en snel gelegd - dank voor de service

We zijn erg blij met het nieuwe kunstgras! Eindelijk een groen grasmatje zelfs nadat er een zwembad op heeft gestaan. We kunnen niet wachten totdat het zomer is en we er volop van kunnen genieten. De kleur is prachtig en het is supersnel en vakkundig gelegd. Complimenten voor de leggers. Hele nette en vakkundige mannen!
Antwoord van Kunstgras de Veluwe
Bedankt voor je prachtige review Yvonne! Mogen we je review en foto delen op onze social media kanalen?
Goede service en advies. Daarnaast zeer snel geleverd!
7 apr 2024
Top gras. Net echt
17 apr 2024
Alles ging prima
Antwoord van Kunstgras de Veluwe
Fijn om te horen. Bedankt voor je review!
1 dag geleden
16 apr 2024
16 apr 2024
14 apr 2024
7 apr 2024
Goede, duidelijke website. Bestelling is makkelijk geplaatst. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Communicatie m.b.t. levering ontbrak, daar is ruimte voor verbetering.
Antwoord van Kunstgras de Veluwe
Hallo, Bedankt voor uw review! Het is ons streven iedereen te bellen of te mailen om het bezorgmoment te communiceren. Onze excuses dat het bij u blijkbaar mis is gegaan. Met hartelijke groeten, Team Kunstgras de Veluwe
Snel en vakkundig geholpen! Zeer vriendelijk geholpen. Het juiste advies gekregen. En mooie kwaliteit voor een leuke prijs
Laagdrempelig contact. En goed geadviseerd.
Zeer behulpzaam.
Snelle levering en je word op de hoogte houden wanneer ze komen leveren mooi gras voor mooie prijs