graszaaddirect.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden315 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2024
graszaaddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Direct geleverd ,misschien foutief graszaad gekozen staat bij voor koude temperatuur ´maar groeit nog steeds maar matig tot niet.

Op de website stond 1-2 dagen levertijd vanwege drukte, dus daar had ik al rekening mee gehouden. Het werk uiteindelijk 4 dagen levertijd. Geef dat dan gewoon eerlijk aan.
IK
I K.
Wehl

Beoordelingen voor graszaaddirect.nl

31 mrt 2024
Verbeterpunt wat betreft mijn ervaring : Geef het de klant te kennen wanneer in redelijkheid te verwachten is, dat u een product weer kan leveren in het geval u te kennen moet geven iets niet op voorraad te hebben !!! In mijn geval ging het om schapengras, waarvan ik een kilo wilde afnemen. Om niet geheel zonder te zitten heb ik toen slecht 1 ons besteld. Een zeer onvoordelige actie blijkt achteraf.... Want 3 dagen later juist bij de aflevering van dat onsje, kreeg ik de melding dat u het graszaad in kiloverpakking weer op voorraad had ! Heeft voor mij zo'n E 20,-- onnodige extra kosten bezorgd . Want liet zich dit mogelijk voorzien, dan had ik mijn bestelling van 100 gr. natuurlijk achter wegen gelaten. Vr.grt., Jós Bongers
Bestelling keurig en degelijk verpakt. Ging ook om zware producten. Wij hebben o.a. Lavameel gekocht om probleem Heermoes in plantentuin en tussen de voegen van de stoepen hier mee te gaan bestrijden, doordat je door de Lava en Wormenmest eraan toe te voegen de grond/aarde hiermee verbeterd. Hoe het product in de praktijk werkt, hier valt door ons nu nog niet wat over te zeggen, dit is pas op termijn. Bij de gelezen recensies, schijnt dit goed te werken. Verbetering zou kunnen zijn : Een Globaal overzicht waarbij je kunt waarnemen hoe vaak je dit dient te herhalen voor het beste resultaat.
Heel snel en correct geleverd! Wat een geweldige hoeveelheid zaden. Alleen misschien fijn om de namen te weten van de planten. Maar anderzijds is de verrassing ook wel leuk.
Antwoord van graszaaddirect.nl
Heel erg bedankt voor de tijd om deze mooie review te schrijven.
16 apr 2024
Snelle levering en handige tips op de verpakking! Ik wilde een klaverveld ipv een grasveld, het begint nu na enkele dagen al hard te groeien!
Antwoord van graszaaddirect.nl
Bedankt voor de tijd om deze review te schrijven.
Prima levering. Verder is het een kwestie van strooien en toch even afwachten. Dus binnen één week kun je weinig zeggen over resultaten.

Goed en snel geleverd

Afgelopen week 15kg sport en speelgras besteld zou op voorraad zijn en de volgende dag geleverd worden maar dat werd een dagje later
Antwoord van graszaaddirect.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om review te schrijven.
AK
André K.
Kalmthout
Goeie producten, lage prijzen, handige website, snelle en correcte levering ... meer kan een mens niet willen.
JR
Jan R.
Oost-Souburg

Snel aan het gras

Al eerder graszaad besteld bij dit bedrijf en zoals gewoonlijk snel en correct geleverd, prima dus
Antwoord van graszaaddirect.nl
Mooi om de deze review te lezen. Heel erg bedankt.
HN
Hennie N. N.
Drongelen
Snelheid en afhandeling is perfect. Misschien een passender doos , dat het goed opgesloten is.
Antwoord van graszaaddirect.nl
Bedankt voor de tijd om deze mooie review te schrijven.
Goed gesorteerd. Kan soorten leveren, die minder gangbaar zijn. En dat tegen redelijke prijs .
conform afspraak, mooi op tijd. Een zaad 'gebruiksaanwijzing' zou handig zijn geweest.
De levering was super snel! Duidelijke beschrijving en goede hersluitbare verpakking.
vlotte levering - mooie site - de kwaliteit van de zaden moeten we nog beoordelen
Een betere emmer gebruiken deze was stuk in de doos gegaan. Dus een min puntje.
RR
Ron R.
Apeldoorn
Bestel al jaren bij graszaaddirect. Snelle levering en prima kwaliteit zaad
Heldere website, snelle bestelling, meteen verstuurd en ontvangen. Prima!
Bedankt voor uw review.

Zending kwam snel binnen, maar moet nog wel even wachten op het resultaat

perfecte levering en groot assortiment zaden

Prima producten en groot assortiment. Nu maar hopen dat alles uitkomt.

het is gezaaid en we wachten af.

het is gezaaid, wij wachten nu op de groei, ik hou u op de hoogte.