uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

30 mrt 2024
Mooie frisse bloemen en een leuke attentie met een potje narcissen. Het was voor de verjaardag van mijn zus. Alleen jammer, dat het laat in de avond werd bezorgd. Wellicht er rekening mee te houden, als het voor een verjaardag is. Had er ook een felicitatie kaartje bij besteld.
31 mrt 2024

Mooie bos en prijs kwaliteit verhouding, bezorging kan beter

De bloemen zijn mooi en prijs kwaliteit prima. De bezorging kan beter. Ik kreeg wel bericht dat t bij de buren was afgeleverd, helaas kreeg degene voor wie de bloemen (als verrassing) waren daar geen bericht over dus kregen ze pas een volle dag later.
31 mrt 2024
Prachtig boeket met gevarieerde bloemen. Uitstekende kwaliteit en schappelijke prijs. Bezorging prima. Uw bloemenman is een echte aanrader.
Fijn dat er einde middag wordt afgeleverd en indien mensen niet thuis zijn; komt de bezorger de volgende dag nog een keer
31 mrt 2024
Mooi boeket, netjes bezorgd!

PERFECT

KEURIG OP TIJD AFGELEVERD
Snel en mooie bloemen
niets
31 mrt 2024
Bezorging werd steeds later en later, uiteindelijk kwamen de bloemen pas om 22.20 aan bij mijn oudere moeder toen ze al op bed lag. Niet nice.
Boeket bloemen zijn niet bezorgd
Bloemen niet ontvangen.
10 mrt 2024
Snelle reactie op vraag via mail. Mogelijkheid tot afwijking van reguliere bestelling: gele rozen ipv witte rozen. Goede prijs, mooie lengte en rozen niet gebroken ofzo. Goed en veilig verpakt. Ook heel leuk bij zoveel rozen dat je de mooie vaas en één roos in een andere kleur gratis erbij krijgt! Goed op de hoogte gehouden gedurende de week ivm de bestelling: wat fijn was. Niks anders dan lof!!! Hoelang ze blijven staan daar kan ik nu niks van zeggen, want ze staan net 3 dagen. De enige tip die ik kan bedenken is een mogelijkheid dat jullie de bloemen eerder kunnen leveren. Wellicht met de voorwaarde dat de bloemen van de dag ervoor zijn en bij niet thuis: geen bloemen en wel betalen. Nu heb ik alles voor mijn vader geregeld en bij mij de dag ervoor laten bezorgen zodat hij het toch de volgende dag ( de feestdag ) de bloemen ‘s ochtends aan mijn moeder kon geven. Maar dat kwam ook beter uit want dan kon ze er ook niet eerder achter komen…
PM
Paula M.
Almere
De bloemen zijn goed verpakt, de vaas is mooi, maar de bloemen staan helaas niet zo lang. De tulpen vier dagen en de wilde bos die ik nu heb daar hangen al een paar bloemen van na 1 dag. Het is best een grote bos dus een paar bloemen weggooien is dan niet zo erg.

Mooie verse bloemen

Ik bestel regelmatig een bos bloemen. En aan iedereen die ik ze geef, hoor ik alleen maar dat ze zo mooi staan en zolang staan. Zelf koop ik met de kerst altijd een mooie bos bloemen en die staat minstens 2 a 3 weken.
MO
M O.
Klazienaveen
In principe was het boeket mooi en het bestellen makkelijk. Daar in tegen was de bezorging slecht. Zou mooi op tijd komen maar de bezorger trof niemand thuis (huis zat vol visite) en de buren waren ook niet thuis wat ook niet klopte. De volgende dag zou hij terug komen. Niet geweest pas de dag daarna kwamen de bloemen aan verlept en het papier om de stelen verdroogt. Heel jammer
Ik weet niet waar het allemaal zo verkeerd ging maar in ieder geval Is onze ervaring. Dinsdag werd eindelijk het bouqet bezorgt. Dan wordt er woensdagavond telefonisch gebeld op ons adres in Harderwijk! dat het nummer niet klopt. Weet totaal niet wat die bedoelde tot wij vragen stelde. Waar sta je eigenlijk? stond die in Veenendaal met een bouqet voor Ciska. Zeer slordig!
23 mrt 2024
Hele mooie witte tulpen. Wat een beetje jammer is dat ik, ruim een week voordat de tulpen bij mijn dochter zouden worden bezorgd, het contact formulier had ingevuld met de vraag of ik de bestelling kon wijzigen in een gekleurd boeket ipv witte tulpen. Hier is helaas niet op gereageerd.

Goede service, ook bij klachten

Het was een mooi boeket, de informatie over bestelling en levering waren duidelijk. Het boeket was door de pakketdienst op een verkeerd adres geleverd en de bestelde vaas ontbrak. Bij terugkoppeling met uwbloemenman is direct het volledige aankoopbedrag terug gestort.