Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nlReviews

: 252Goed

Gecertificeerd sinds: 16 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Surprose.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Surprose.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Surprose.nl

150 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Voor mijn moeders verjaardag had ik een bos van 50 Red Naomi rozen + 1 witte roos gekocht. De bloemen waren keurig verpakt en op tijd geleverd. De rozen zouden zeker 10 dagen mooi mogen staan. Helaas waren de rozen na 7 dagen niet mooi meer en vielen uit toen ik ze wilde versnijden en in vers water wilde zetten. Ontzettend jammer. Ik heb hierop telefonisch contact opgenomen en het voorgelegd. De zeer vriendelijke medewerker was erg behulpzaam en gaf aan dat er mogelijk water in de knoppen hadden gezeten en zodoende de bloemen sneller verwelkt waren. Dit komt zelden voor, maar helaas was het mij wel zo. Omdat Surprose staat voor zeer hoge kwaliteit van de prachtige rozen en ze langer hadden moeten staan, werd mij eenzelfde bos rozen voorgesteld en toegestuurd. Wat een service! De nieuwe bos Red Naomi rozen heeft ruim 14 dagen prachtig gestaan! Ik ben erg tevreden over hoe Surprose dit heeft opgepakt en opgelost. Een uitzonderlijk goede service! Het is een mooi bedrijf met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en met zeer ruime keuzemogelijkheden om rozen geheel naar wens te kunnen bestellen via de website. Ik hoef niet lang na te denken waar ik een volgende keer deze prachtige rozen zal bestellen, absolute aanrader! :)

15 jan. 2022
In het weekend rozen besteld voor een jubileumdag (op dinsdag) en dan zou het geleverd worden. Op dinsdag tussen 14.00 - 18.00 daarop gewacht. Rond 19.00 kwam een mail dat ze een dag later kwamen. Dag erna lag er briefje in bus dat ze ons hadden gemist en op donderdag konden we ze op een servicepunt van DHL ophalen. Surprose gaf als reactie dat het aan DHL ligt en zij er niets aan kunnen doen. Beetje jammer en volgende keer haal ik ze toch gewoon weer op bij een bloemist. Rozen zaten goed verpakt maar 2 van de 30 waren geknapt en niet bruikbaar.

Beoordelingen voor Surprose.nl

Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn dat u tevreden bent en dat er genoten kon worden van de rozen. Graag tot een volgende keer! - Team Surprose 🌹
17 nov. 2022
Mooie rozen, die helaas na een week al uit elkaar vallen. Eerst netjes in een vaas gezet waar ze echt prachtig in stonden. De instructie heeft aan dat je de rozen na een week nieuw water nodig hebben. Bij het verversen van het water viel letterlijk van sommige rozen de hele bol van de steel af. Van de 50 rozen is nu nog ongeveer de helft over. Erg jammer. Had voor deze prijs wel echt betere kwaliteit verwacht!
18 nov. 2022
We vinden het vervelend dat de rozen niet aan uw verwachting hebben voldaan. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan zouden we graag samen kijken naar een geschikte oplossing. - Team Surprose
Ja man top bedrijf die meid was super blij man heb 200 rozen naar der toe gestuurd omdat iemand der al 100 had gestuurd dus moest ik die gene overtreffen ze was super blij, en ze kon niet van me afblijven toen ik met der was
Super fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! - Team Surprose 🌹
Als ik iemand wil verrassen stuur ik graag de rozen van surprose. Ontvangers zijn altijd erg blij met de prachtige rozen. De mooie verpakking en de prima kwaliteit van de rozen draagt hier zeker aan bij. Aanrader!
21 nov. 2022
XXL is niet de grote die was verwacht. Helaas bleek dat de maat XXL niet de extra grote rozen waren die de omschrijving deed vermoeden.
Antwoord van Surprose.nl
Jammer om te horen dat de rozen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U heeft namelijk wel de grootste rozen en langste steellengtes besteld die wij hebben. We hopen dat er wel is genoten van de rozen! - Team Surprose
Mooi en degelijk verpakt, het geheel zag er uit als een cadeautje en de rozen zijn van heel goede kwaliteit.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest en dat er is genoten van de rozen! - Team Surprose 🌹
Meer dan 12 dagen van verse rozen genoten! Rozen met een mooie felle kleur en lange steel.
Antwoord van Surprose.nl
Goed om te horen dat u van de rozen heeft genoten! Bedankt voor deze mooie review. - Team Surprose 🌹
Schitterende rozen, echter hebben minder dan een week gestaan
Antwoord van Surprose.nl
Wat jammer dat u niet van de rozen heeft kunnen genieten, zoals we dat graag hadden gezien. Zou u hierover contact op willen nemen met onze klantenservice? Samen kijken we graag naar een geschikte oplossing. - Team Surprose
Prachtige langhoudbare rozen. Heel blij mee!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u van de rozen genoten heeft! - Team Surprose 🌹
Echt hele fijne mensen en service!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor dit mooie compliment, ook namens onze klantenservice. Fijn dat u tevreden bent! - Team Surprose 🌹
11 nov. 2022
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling, we hopen dat u heeft genoten van de rozen! - Team Surprose 🌹
14 nov. 2022
Bezorging is niet eens aan de deur geweest, waardoor het pakket een dag te laat naar het postkantoor ging, ook was het een lullig klein bosje 1x niet meer.
15 nov. 2022
Wat vervelend om te horen dat de bezorging en het boeket niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice? - Team Surprose
In dit boeket gingen de rozen al na twee dagen hangen, terwijl we precies gedaan hadden Zoals geschreven en ook goed afgesneden.
Antwoord van Surprose.nl
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We zien dat u inmiddels wel al contact heeft gehad met de klantenservice voor een gepaste oplossing. Fijn dat het wordt opgelost! - Team Surprose
Rozen kapot bij aankomst
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend dat er een roos is gebroken. Zou u hierover contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We zoeken graag samen naar een gepaste oplossing. - Team Surprose
27 okt. 2022
De ontvanger heeft alles netjes en op tijd ontvangen. De rozen waren erg mooi! Wel jammer dat mijn bijgeschreven kaartje (die binnen het aantal mogelijke tekens bleef) niet op die manier bij de ontvanger aan kwam. De helft van de tekst miste. Verder alles prima.
1 nov. 2022
Fijn dat de rozen mooi waren en de bezorging is gegaan zoals het hoort. Zou u over het kaartje nog even contact willen opnemen met onze klantenservice? - Team Surprose 🌹
27 okt. 2022
Ontvanger was zeer blij met de rozen. Uitstekende kwaliteit, ook plus punten voor de service. Na bestelling nog een snelle aanpassingen kunnen doen, top!
31 okt. 2022
Bedankt voor de review. Wat goed om te horen dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
18 okt. 2022
Goed op de hoogte gehouden wanneer pakket zou aankomen. Zeer mooie rozen, goede prijs voor die kwaliteit.
20 okt. 2022
Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen! Geniet van de rozen! 🌹 - Team Surprose
7 okt. 2022
Super rozen, snelle bezorging en geluisterd naar speciale wensen. De jarige was er zeer blij mee
7 okt. 2022
Bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Geniet van de rozen! - Team Surprose
31 okt. 2022
Degene die het kreeg was erg blij met de prachtige rozen. Dus gever ook blij.
1 nov. 2022
Bedankt voor uw review. Leuk om te zien dat er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
6 okt. 2022
Er ging iets mis met de bezorging maar jullie hebben het geweldig opgelost
7 okt. 2022
Fijn om te horen dat het goed is gekomen. Geniet van het boeket! - Team Surprose