Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.008 beoordelingen in totaal

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

26 aug 2024
Het voordeel is dat de bezorging supersnel kan. Aan de andere kant kan je dan ook je bedenkingen hebben over hoe vers de rozen zijn. Voor een boeket van ruim €130,- is het belabberd verpakt. Als je dan kijkt hoe Fleurop of Topbloemen de boeketten bezorgt hebben ze hier nog heel wat te leren. Het boeket lag gewoon los in een doos zonder water of wat dan ook. Ik had een precies aantal gekocht voor een bepaalde reden, maar omdat er al één onthoofd in de doos zat, was dat effect in één keer teniet gedaan. Verder waren de rozen al ver open en de randen al bruin gekleurd. Na een twee dagen lagen de meeste al op apegapen. Zeker geen verse bloemen. Voor mij niet meer.

Beoordelingen voor Surprose.nl

Blij, op tijd en zeer vers!

Ik ben ontzettend blij met mijn bestelling van Surprose! De bloemen waren prachtig en vers, en de levering was snel en probleemloos. Het boeket bracht een grote glimlach op het gezicht van de ontvanger en maakte onze dag helemaal goed. Bedankt, Surprose, voor de geweldige service en de prachtige bloemen! 🌸😊
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie woorden en de complimenten! Wij zijn enorm blij om te horen dat we hebben kunnen helpen om de ontvanger de verrassen met verse rozen! We zien je graag nog eens terug voor een volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
30 sep 2024
Beste service, Ik had niet verwacht dat de bestelling zo goed zou gaan. Top service en goede prijs, ik wordt nu vaste klant hier. Geen kapotte bloemen, goed en mooi verpakt, op tijd geleverd mij vrouw was heel blij met de 30 rosen en na1 week blijven ze nog goed. Doorgaan zo... Adrian.S
1 okt 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling. We zijn blij dat jouw vrouw zo blij was met de rozen! Geniet ervan en we zien je graag terug als vaste klant! - Team Surprose 🌹
Mijn vriendin krijgt elke jaar een boeket rozen met het aantal van haar leeftijd als ze jarig is. We zijn beide zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid van bezorgen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat we konden helpen om je vriendin te verrassen met verse rozen op haar verjaardag! - Team Surprose 🌹
Even was het spannend voor mij of de bestelling wel optijd geleverd zal worden. Na een mailtje direct antwoord gekregen op mijn vraag. En natuurlijk dezelfde dag geleverd!
Antwoord van Surprose.nl
Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan en je tevreden bent over onze klantenservice! - Team Surprose 🌹
Netjes verstuurd. Alleen jammer dat het ondanks 2 dagen vooraf bestellen rond 20 uur kwam toen de trouwdag zowat achter de rug was.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We hopen dat je alsnog plezier hebt van de rozen! - Team Surprose 🌹

Niks te klagen

Zagen er super mooi uit, leuk verpakt, duidelijke uitleg zat erbij en waren optijd bezorgd. Niks negatiefs over te zeggen
26 sep 2024
Fijn om te horen dat je zo positief bent! We zijn blij om te horen dat er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
30 sep 2024
Great place to buy beautiful flowers. Delivery was on point. Flowers still look great a week after delivery.
1 okt 2024
Thank you for your lovely review! Great to hear that you have had such a good experience and still enjoy your roses! - Team Surprose 🌹
The flowers were delivered fresh and beautiful, on time. Very satisfied and would recommend ro everyone
Thank you for your positive words about the yellow roses! - Team Surprose 🌹
Had mijn twijfels over de bestelling, maar de rozen werden in een stevige verpakking bezorgd.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat we je twijfels weg hebben kunnen halen, veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Ze was erg blij met deze bloemen. En de verpakking was goed en bloemen waren nog erg mooi.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat je haar hebt kunnen verrassen met de Paloma rozen! Bedankt voor je beoordeling! - Team Surprose 🌹
24 sep 2024
De ontvangster was razend enthousiast ! De hele kamer rook naar de prachtige rode rozen!
25 sep 2024
We zijn enorm blij om te horen dat de ontvangster zo enthousiast is en geniet van de geur van de rozen! - Team Surprose 🌹
26 sep 2024
Rozen met een vaasje besteld als cadeau. Erg leuk om te geven, ik bestel nog zeker vaker!
27 sep 2024
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Tot de volgende keer ;). - Team Surprose 🌹
1 okt 2024
25 rode en 1 witte voor ons zilveren jubileum. Staan nog steeds prachtig op de vaas!
1 okt 2024
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! En fijn om te horen dat er nog steeds genoten wordt van de rozen. - Team Surprose 🌹
Erg mooi rozen en staan na 2 weken og steeds. Op tijd geleverd. Niets te klagen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de kwaliteit van onze rozen je heeft weten te overtuigen, bedankt voor je beoordeling! - Team Surprose 🌹
Ik heb rozen besteld voor mijn vriendin, zij was er erg blij mee. Erg bedankt :)
Antwoord van Surprose.nl
Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen om je vriendin te verrassen met verse rozen! Bedankt voor je positieve review! - Team Surprose 🌹
Heel mooi boeket witte rozen en de vaas erbij was op super en goed vastgemaakt.
Antwoord van Surprose.nl
We zijn blij om te horen dat je blij bent met de roos en de vaas! Bedankt voor je beoordeling! - Team Surprose 🌹
3 okt 2024
Uitstekende roses! Mijn vriendin is er heel erg blij mee geworden.
4 okt 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling en de mooie foto! We zijn blij om te horen dat je vriendin er zo blij mee is! - Team Surprose 🌹
23 sep 2024
blauwe rozen met een felle kleur, erg mooi. Blinken echt uit.
25 sep 2024
Wat goed om te horen dat de blauwe rozen zo goed zijn ontvangen en je ze zo mooi vindt! Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Zeer goede levering, rozen zijn super mooi, net zoals op foto
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je review van de Red Naomi rozen, we zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent! - Team Surprose 🌹
30 sep 2024
Zeer mooie bos rozen en een prachtige beertje erbij.
1 okt 2024
Bedankt voor de leuke foto! Wat mooi om te zien dat je iemand blij hebt kunnen maken met de rozen en het beertje! - Team Surprose 🌹