Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Fantastische klantenservice! Ik had telefonisch contact opgenomen voor een verzoek en dat was heel snel verwerkt waardoor mijn beste vriendin op tijd haar bos Red Naomi rozen ontving voor haar verjaardag. Via de mail is nog extra bevestigd dat de snelle levering zou lukken. De rozen zien er prachtig uit en waren geleverd in een mooie doos. Wat betreft de bezorging was zij gewoon thuis maar er werd aangegeven dat er niemand thuis was. Gelukkig kreeg ik meteen een mail dat ze het voor de deur hadden gelegd.

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Uitstekende service! Echt uitstekend geholpen door Noël (en de rest van haar collega's natuurlijk). Voor valentijn wilde we redelijk kortdag 140 rozen bestellen, met persoonlijke kaartjes. Wij hebben de kaartjes elders bedrukt, naar Suprose opgestuurd en zij hebben de kaartjes aan alle 140 rozen vastgemaakt. Geheel kosteloos. Bedankt voor het meedenken en de top service, heel erg tevreden en alles ging volgens afspraak. We bestellen hier in de toekomst weer.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en jullie zo tevreden zijn over onze klantenservice. We kijken al uit naar jullie volgende bestelling.- Team Surprose 🌹

Prachtige bos rozen met een geweldige service!

Wij zijn goed geholpen door de vriendelijke klantenservice i.v.m. een zakelijke bestelling en kregen netjes op tijd een bijzonder mooie bos rozen geleverd voor onze collega. Wij zijn heel tevreden over de unieke rozen en zullen hier ook zeker vaker (zakelijk) bestellen!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Wat fijn om te horen dat jullie collega blij is met de rozen. We zien jullie graag terug bij de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹

MOOIE ROZEN ,

Hele mooie rozen , ik 3 verschillende bossen rozen laatste week besteld voor verschillende vrienden , PRACHTIG en zo VERS , heel Super verpakt , dat komt daardoor ook heelhuids aan , ik beoordeel dit als een SUPER BOS ROZEN ... Cijfer 10 Dank , Suzanna
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent met de verschillende bossen rozen. - Team Surprose 🌹

Boeket was goed van uitstekende kwaliteit

Boeket was goed van goede kwaliteit. Echter jullie brachten mij wat in verwarring door ver voor de bezorg dag al informatie te geven dat het ingepakt was. Dit komt over dat het niet vers want achteraf zeker niet klopte.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze feedback! We gaan zeker even kijken naar de mail die je hebt ontvangen. Bedankt en veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹

Zwarte rozen

Na een mailtje de bezorgdatum aan kunnen passen. Goed meegedacht van het bedrijf. Ook prachtige rozen geleverd. 10 vonden ze zelf niet mooi genoeg dus daar werd over gebeld en opgelost naar tevredenheid.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor het compliment, we vinden het fijn om te horen dat het goed is gegaan. - Team Surprose 🌹

Bestelling ging vlot, helaas 1 roos minder

Bestelling ging vlot, keurig op tijd bezorgd en beschrijving van de rozen is correct, mooie foto’s. Enkel minpuntje is dat ipv 20 maar 19 rozen zijn afgeleverd en de klantenservice er niks aan kon doen.
Ik vond alles leuk, maar een paar rozen versterkten de knoppen de volgende dag, hoewel ze volgens de aanbeveling werden gesneden en voedsel aan het water werd toegevoegd
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je beoordeling, mocht je hier meer informatie over willen geven, dan horen wij graag van je. Je kunt het beste even een mailtje sturen naar onze klantenservice: service@surprose.nl, dan kunnen we er even naar kijken. - Team Surprose 🌹

Prima bloemen

De blauwe rozen werden liefdevol ontvangen. Ze waren prachtig. De bloemen werden vrij laat bezorgd, rond 2140. Dat is niet altijd fijn. In dit geval kwam het goed uit.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie review en fijn de rozen goed zijn ontvangen. DHL kan het inderdaad tot ca. 22:00 uur bezorgen als er voor een avondlevering wordt gekozen. - Team Surprose 🌹
GL
Gert L.
Oldenzaal

Blauwe (!) rozen bij geboorte jongentje

De beschikbaarheid van blauwe (!) rozen en leuke knuffels maakte het eenvoudig om een leuke felicitatie te bestellen voor de geboorte van een jongentje!
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de blauwe rozen goed zijn aangekomen, Gefeliciteerd en geniet van de blauwe rozen! - Team Surprose 🌹
18 feb 2024
Leuk boeket en leuk flesje wijn Uiteindelijk ook goed geleverd op valentijnsdag. Dus was een leuke verassing voor mijn vriendin
Bedankt voor de mooie review! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
You halp me a lot. Flowers was help with survive our relation a lot. Thanks for fast delivery. You are the best guys ! Greets!
Antwoord van Surprose.nl
Thank you for your review! It's nice to hear that the roses were able to contribute positively to your relationship! -Team Surprose- 🌹
Goede snelle service en de bloemen staan nu een week later nog steeds perfect. Alles was ook goed en superstrak ingepakt.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen je hebben weten te overtuigen! Nog (steeds) veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹

Dik tevreden!

Mijn vriendin super leuk verrast met een bos rozen op haar werk. Netjes optijd en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jouw vriendin zo verrast is op haar werk. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Goed verzorgd

Alles was goed verzorgd en uit gewerkt. Samen met de email met de vraag hoe het boeket eruit moest zien, heel goed
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹

Super service en kwaliteit

Goede en mooie kwaliteit rozen. Ook hele vriendelijke en behulpzame klantenservice. Top Service
Antwoord van Surprose.nl
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze kwaliteit en over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Prachtige rozen, blije ontvanger :-)

Wederom een prachtig boeket en precies op Valentijnsdag bezorgd. Blijf zo doorgaan!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat goed om te horen dat er van de rozen genoten wordt en de bezorging is gegaan zoals verwacht! - Team Surprose 🌹
Goede service, mooi verpakt en mooie verse bloemen. Zeer tevreden!
Uitstekende kwaliteit rozen, op de juiste dag geleverd.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Mooie bos bloemen! En kaartje erbij was goed duidelijk!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Fijn om te horen dat zowel het kaartje als de rozen in goede aarde zijn gevallen! - Team Surprose 🌹
netjes en op tijd geleverd super zeker aan te raden
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en je onze rozen aanraadt, bedankt! - Team Surprose 🌹