Certificaat voor baldur-nederland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 100 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-10-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 100 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Geweldige service en houden goed bij wat nog niet verzonden is. Heb niks anders dan een woord voor Baldur, Geweldige site en medewerkers

baldur-nederland.nl antwoordt: 16-10-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback!

De eerste zending was maar zo dood gegaan, na overleg en sturen van een foto nieuwe planten gekregen.
4.33

Heel correct en vriendelijk tegenover de klant;
de geleverde planten zien er goed gezond uit.

baldur-nederland.nl antwoordt: 12-09-2017
Dank u wel :-)

Ik vond wel dat de groei slecht op gang kwam en ook nu zijn de planten niet zo weelderig als ik had gehoopt.
Ze krijgen regelmatig wat mest.
4.00

Was over 1 geleverde plant niet tevreden. De klantenservice heeft het GEWELDIG voor mij opgelost. Ga zeker nog vaker bij BALDUR bestellen en aanbevelen bij vrienden en kennissen

baldur-nederland.nl antwoordt: 10-07-2017
Hartelijk bedankt!

Een van de bestelde planten was helaas dood gegaan en er werd zonder verdere vragen een nieuw exemplaar toegestuurd.
5.00

We hebben al enige jaren ervaring met Baldur en we kunnen niet anders zeggen dan : mooie producten , waarvan de uitkomst altijd een lust voor het oog is.
Prijstechnisch ook goed, kortom alleen maar lof en dat verdient een dikke 10
Thomas Kooistra, Monster

baldur-nederland.nl antwoordt: 08-07-2017
Heel erg bedankt voor deze mooie lof :-)

goede sterke planten ,veel lekkere vruchten
ik bestel ze volgend jaar weer
5.00

Ik ben zeer tevreden met de planten en service.

baldur-nederland.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank u wel :-)

goed plantgoed en goede service
5.00

Helaas zijn alle planten niet aangeslagen. Waren te zeer door elkaar geschud bij vervoer.
2.67
Redelijk

baldur-nederland.nl antwoordt: 17-06-2017
Geachte klant, Het spijt ons zeer dat de planten in slechte staat zijn aangekomen en zich niet naar verwachting hebben ontwikkeld. Wij zullen u direct contacteren. Met vriendelijke groet Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

Goede levering, alles mooi op tijd en volgens aangegeven op de website. Producten zijn van uitstekende kwaliteit.
Bij het kleine probleempje van de japanse framboos (wat uiteindelijk waarschijnlijk m'n eigen schuld is) een top service gekregen door een nieuwe op te sturen :-)

Kortom een aanrader

baldur-nederland.nl antwoordt: 17-06-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback :-)

alles goed ontvangen zoals op email afgesproken was
4.00

In oktober 2016 heb ik een pakket besteld bestaande uit 1 zuilkers, 1 zuilpruim, 1 zuilpeer en 1 zuilappel.
Alle artikelen zijn tot bloei gekomen behalve de zuilkers.
Ik heb hiervan op 31 mei 2017 melding gemaakt en op 7 juni 2017 heb ik als service een nieuw exemplaar ontvangen.
Dat noem ik nou prima service.
Baldur kan ik iedereen aanbevelen.

Heel erg bedankt!

De paprika-stekjes en tuinbonen van mindere kwaliteit; de kruisbesstruikjes juist erg goed...

baldur-nederland.nl antwoordt: 14-06-2017
Geachte klant, Onze excuses dat onze levering niet tot uw volledige tevredenheid is uitgevallen. Wij zullen direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

Snelle levering, maar het was geen kwaliteit. 2 knollen verrot.
2.67
Redelijk

baldur-nederland.nl antwoordt: 14-06-2017
Geachte heer Nijhuis, Het spijt ons zeer dat zich onze levering van de bloembollen niet naar verwachting heeft ontwikkeld. Wij zullen u direct contacteren en een tevredenstellende oplossing vinden. Met vriendelijke groet Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

De eerste clematis die ik in het vroege voorjaar kreeg, heeft nooit groene blaadjes gekregen. Ik heb nu een nieuwe clematis gekregen en die is wel groen.
Bedankt voor de correcte afhandeling.
4.33

Wat ik heb besteld komt op het moment dat dit voor de plant het beste is.
Toen de plant niet "aansloeg" kreeg ik zonder poespas een nieuwe plant geleverd. Toppie
4.67

altijd een goede service ruime keus en goede produkten

baldur-nederland.nl antwoordt: 03-06-2017
Hartelijk bedankt :-)

Prima verpakte levering,ben zeer tevreden over de planten.
5.00

Al enkele jaren neem ik bloemen voor de tuin af van Baldur. Ik blijf dit doen omdat de service en planten aan mijn verwachtingen voldoen.,.Hoop in de aankomende zomer weer te kunnen genieten van de bloemenpracht..

Erg mooie planten
Zeer goede services s
4.67

Voor de eerste keer iets besteld bij Baldur en was snel in huis... Als er iets niet in orde is dan krijg je een goede service en ook nog eens garantie op de plant.. Ben zeer tevreden.
5.00

De oorspronkelijke levering was prima en op tijd. Na het planten bleek dit voorjaar dat een 2-tal aankopen de winter niet overleefd hebben. Dit kenbaar gemaakt en binnen no-time werd mij verzocht door te geven welke 2 de winter niet hadden overleefd en prompt werd mij aangeboden om kosteloos deze 2 opnieuw toe te zenden. Geweldige service. Mijn cijfer zou een 9 zijn.
4.33

Snelle service Zelfs toen bleek dat 1 van mijn bestelde planten t niet ging doen had ik zonder problemen 3 dagen na mijn mail een nieuwe gekregen Kortom betrouwbaar en snel

baldur-nederland.nl antwoordt: 19-05-2017
Heel erg bedankt voor deze feedback!

een klein probleempje snel en fantastisch opgelost.Hulde hiervoor.

baldur-nederland.nl antwoordt: 13-05-2017
Dank u wel

Betrouwbaar bedrijf, goede levering, en een prima en zeer vriendelijke klantenservice

baldur-nederland.nl antwoordt: 11-05-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie lof :-)

Kwaliteit planten voor een eerlijke prijs.
5.00

Goede service van baldur hadden planten besteld waarvan er 2 kapot waren en hebben toen gemaild en toen nieuwe planten gekregen top
4.00

Eerste keer hier besteld. Na enkele weken in de grond vertoonden een tweetal planten nog geen activiteit (wortelgoed). Dit onder de aandacht gebracht en kreeg direct de melding dat er een na-zending volgt voor de betreffende planten. Zeer te spreken over de producten en de geweldige service.

baldur-nederland.nl antwoordt: 24-04-2017
Heel erg bedankt!

De planten en zaden zijn van goede kwaliteit en worden zeer goed verpakt verzonden. Een klein probleem met één van de planten werd snel en adequaat opgelost door de klantenservice.

baldur-nederland.nl antwoordt: 24-04-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering :-)

Snelle service fijne afhandeling ook als er iets fout gaat wordt het gelijk opgelost

baldur-nederland.nl antwoordt: 21-04-2017
Dank u wel voor deze lof!

In aug '16 bestelde ik 64 planten bij Baldur. Ik ontving een mooie korting en 2 gratis planten. De levering was snel en netjes verpakt. 8 maanden later en begin lente, blijkt dat 63 planten de winter perfect overleefd hebben. Eentje doet het minder goed, en na een mailtje naar de klantendienst wordt er onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Ik ben uiterst tevreden en zal zeker nog opnieuw bestellen

baldur-nederland.nl antwoordt: 21-04-2017
Hartelijk bedankt :-)

Het bestelde is niet goed aangekomen, kan zijn die vervoerder of iets anders
echter baldur heeft keurig aangeboden om een nieuwe zending te doen, echt toppppp service
Nu even afwachten tot de plantjes opnieuw arriveren
Bedankt

Gewoon goed
4.67

heel tevrede en zeer goede en snelle service ga door zo

baldur-nederland.nl antwoordt: 12-04-2017
Dank u wel voor deze geweldige lof!

prachtige planten en een geweldige service

baldur-nederland.nl antwoordt: 12-04-2017
Heel erg bedankt :-)

Ik heb vaker besteld. Echter is het niet altijd wat ik verwacht. Maar dat is het risico als je via internet besteld. Service is wel goed.
4.67

Eindelijk een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

baldur-nederland.nl antwoordt: 06-04-2017
Hartelijk bedankt :-)

Bestelling was 3 planten en 2 deden het niet. binnen 3 dagen had ik weer nieuwe goede ontvangen

baldur-nederland.nl

baldur-nederland.nl werd op 21-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Albert-Einstein-Allee

Duitsland
Darmstadt HRB 24458
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bernd Koch
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met baldur-nederland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen