Certificaat voor baldur-nederland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 79 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-10-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 79 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Erg mooie planten
Zeer goede services s
4.67

Voor de eerste keer iets besteld bij Baldur en was snel in huis... Als er iets niet in orde is dan krijg je een goede service en ook nog eens garantie op de plant.. Ben zeer tevreden.
5.00

De oorspronkelijke levering was prima en op tijd. Na het planten bleek dit voorjaar dat een 2-tal aankopen de winter niet overleefd hebben. Dit kenbaar gemaakt en binnen no-time werd mij verzocht door te geven welke 2 de winter niet hadden overleefd en prompt werd mij aangeboden om kosteloos deze 2 opnieuw toe te zenden. Geweldige service. Mijn cijfer zou een 9 zijn.
4.33

Snelle service Zelfs toen bleek dat 1 van mijn bestelde planten t niet ging doen had ik zonder problemen 3 dagen na mijn mail een nieuwe gekregen Kortom betrouwbaar en snel

baldur-nederland.nl antwoordt: 19-05-2017
Heel erg bedankt voor deze feedback!

een klein probleempje snel en fantastisch opgelost.Hulde hiervoor.

baldur-nederland.nl antwoordt: 13-05-2017
Dank u wel

Betrouwbaar bedrijf, goede levering, en een prima en zeer vriendelijke klantenservice

baldur-nederland.nl antwoordt: 11-05-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie lof :-)

Kwaliteit planten voor een eerlijke prijs.
5.00

Goede service van baldur hadden planten besteld waarvan er 2 kapot waren en hebben toen gemaild en toen nieuwe planten gekregen top
4.00

Eerste keer hier besteld. Na enkele weken in de grond vertoonden een tweetal planten nog geen activiteit (wortelgoed). Dit onder de aandacht gebracht en kreeg direct de melding dat er een na-zending volgt voor de betreffende planten. Zeer te spreken over de producten en de geweldige service.

baldur-nederland.nl antwoordt: 24-04-2017
Heel erg bedankt!

De planten en zaden zijn van goede kwaliteit en worden zeer goed verpakt verzonden. Een klein probleem met één van de planten werd snel en adequaat opgelost door de klantenservice.

baldur-nederland.nl antwoordt: 24-04-2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering :-)

Snelle service fijne afhandeling ook als er iets fout gaat wordt het gelijk opgelost

baldur-nederland.nl antwoordt: 21-04-2017
Dank u wel voor deze lof!

In aug '16 bestelde ik 64 planten bij Baldur. Ik ontving een mooie korting en 2 gratis planten. De levering was snel en netjes verpakt. 8 maanden later en begin lente, blijkt dat 63 planten de winter perfect overleefd hebben. Eentje doet het minder goed, en na een mailtje naar de klantendienst wordt er onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Ik ben uiterst tevreden en zal zeker nog opnieuw bestellen

baldur-nederland.nl antwoordt: 21-04-2017
Hartelijk bedankt :-)

Het bestelde is niet goed aangekomen, kan zijn die vervoerder of iets anders
echter baldur heeft keurig aangeboden om een nieuwe zending te doen, echt toppppp service
Nu even afwachten tot de plantjes opnieuw arriveren
Bedankt

Gewoon goed
4.67

heel tevrede en zeer goede en snelle service ga door zo

baldur-nederland.nl antwoordt: 12-04-2017
Dank u wel voor deze geweldige lof!

prachtige planten en een geweldige service

baldur-nederland.nl antwoordt: 12-04-2017
Heel erg bedankt :-)

Ik heb vaker besteld. Echter is het niet altijd wat ik verwacht. Maar dat is het risico als je via internet besteld. Service is wel goed.
4.67

Eindelijk een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

baldur-nederland.nl antwoordt: 06-04-2017
Hartelijk bedankt :-)

Bestelling was 3 planten en 2 deden het niet. binnen 3 dagen had ik weer nieuwe goede ontvangen
4.33

enkele plantjes waren niet goed (te droog) en sloegen niet aan. De reactie via de mail op mijn probleem was snel, doeltreffend en vriendelijk. Ik ontvang nieuwe plantjes.
4.00

Ik ben heel tevreden. De levering kwam in delen omdat de planten pas na half maart geleverd konden worden, maar dat was van tevoren bekend. Ze zijn in prima staat aangekomen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de datum van verzending met een verzendbevestiging met track&trace.
5.00

Heel tevreden over de kwaliteit van de ontvangen planten. Ik had 2 bestellingen kort na elkaar geplaatst, omdat ik bij de eerste bestelling nog wat vergeten was, maar kreeg bericht van de klantenservice van Baldur dat ze de bestellingen samengevoegd hadden en dat ze verzendkosten van de tweede order terug konden storten of in tegoed konden houden. Dat is pas service en meedenken

baldur-nederland.nl antwoordt: 01-04-2017
Wat een mooie beoordeling ...heel erg bedankt!

De service bij na bezorging is meer dan oke

baldur-nederland.nl antwoordt: 30-03-2017
Dank u wel voor deze mooie feedback :-)

een van de 4 fruitboompjes gaf geen teken van leven na de winter en na contact met de klantenservice van Baldur en het opsturen van foto's werd er per omgaande een nieuw exemplaar toegestuurd. Chapeau hoor. Prima service. Bij Baldur kun je dus met een gerust hart online kopen.

baldur-nederland.nl antwoordt: 29-03-2017
Hartelijk bedankt voor deze uitstekende lof!

Zeer goede service en unieke planten

baldur-nederland.nl antwoordt: 29-03-2017
Dank u wel :-)

Planten geleverd
Grond uitgedroogt
Plant gebroken.
2.50
Redelijk

baldur-nederland.nl antwoordt: 28-03-2017
Geachte klant, Het spijt ons zeer dat onze levering niet naar verwachting bij u is aangekomen. Wij zullen u direct contacteren om een tevredenstellende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

goede ervaring met Baldurjongsleden , ik ken ze van vroeger heb ik veel besteld bij hun jongsleden goede ervaring met hun service gehad ik gr
geef ze een acht dan is er altijd nog een motivatie om hoger te komen

ggf
eef hun

baldur-nederland.nl antwoordt: 25-03-2017
Hartelijk bedankt :-)

Er is wat misgelopen bij aanvang van de bestelling. Dit is echter op een zeer correcte manier opgelost geraakt. Gisteren mijn bestelling ontvangen en ben zeer tevreden.

baldur-nederland.nl antwoordt: 22-03-2017
Heel erg bedankt voor het wijzigen van uw waardering

geen

mooie planten
5.00

Goede levering en prima levering van de producten

baldur-nederland.nl antwoordt: 18-03-2017
Dank u wel :-)

Alles perfect. Alleen levering van easyplant nog niet ontvangen.

baldur-nederland.nl antwoordt: 13-03-2017
Geachte klant, Hartelijk bedankt voor de geweldige waardering! :-) Uw Easyplant bestelling wordt vandaag verstuurd en zou binnen 1-3 dagen bij u aan moeten komen. Met vriendelijke groeten Mevr. Groß, Klantenservice Baldur-Nederland

De plantjes waren netjes ingepakt en goed verzonden
En de opkweek tips zijn belangrijk
4.00

de perzik/abrikozen boom is snel geleverd tot volle tevredenheiden ,.en de eerder bestelde tomaten planten worden vanaf 15 maart uitgeleverd
4.33

Ik heb paprikazaad besteld en ook geleverd gekrgen. Het zaad is houdbaar tot jan 2017 (dat staat op het zakje) het is zaad van 2014/2015. Dat vind ik een slechte zaak. Zeker als ik voor 10 zaden € 4,50 moet betalen. Nu maar hopen dat het opkomt

baldur-nederland.nl antwoordt: 09-03-2017
Geachte klant, Wij bieden u nogmaals onze verontschuldigingen aan dat u door een vergissing een afgelopen pakje zaad heeft ontvangen. Gewoonlijk worden deze artikelen direct verwijderd. Maar wij zijn blij dat uw klacht direct naar tevredenheid werd opgelost en u nu uw waardering heeft aangepast. Hartelijk dank hiervoor. :-) Met vriendelijke groeten, Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

Zeer snelle levering en hele mooie planten die er gezond uitzien.
Verder zijn de planten zeer goed verpakt, top.
4.33

Als u zo doorgaat kan zijn er weinig klachten alles is keurig geregeld.

baldur-nederland.nl antwoordt: 08-03-2017
Heel erg bedankt!

geen
4.00

de totale order die besteld is, wil ik wel graag in 1 x ontvangen als dit kan, niet in 2 porties, dan maar een paar dagen langer wachten.

baldur-nederland.nl antwoordt: 07-03-2017
Geachte klant, Met betrekking tot de gewenste levertermijn zullen wij u direct per e-mail contacteren. Met vriendelijke groeten Mevr. Groß, Klantenservice Baldur Nederland

Plantje goed ontvangen, ziet er goed uit, ben tevreden.

baldur-nederland.nl

baldur-nederland.nl werd op 21-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Albert-Einstein-Allee

Duitsland
Darmstadt HRB 24458
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bernd Koch
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met baldur-nederland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen