Certificaat voor baldur-nederland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft baldur-nederland.nl al 140 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

15-06-2019
Een eerder gemaakt foutje in levering werd op een geweldige manier goedgemaakt. Deze klantendienst verdient een medaille. De ontvangen plant was in superconditie en geeft ondertussen ook volop vrucht. Kortom een dikke pluim

08-10-2018
De door mij bestelde canna's bleken, geruime tijd na de bestelling, niet de door mij bestelde en gewenste soort te zijn. Hierop is op een heel prettige en vlotte wijze door de afdeling klantenservice gereageerd. Omdat de bollen pas weer in het voorjaar leverbaar zijn heb ik een tegoedbon ontvangen voor het aanschafbedrag, inclusief verzendkosten. Oftewel naar volle tevredenheid opgelost
4.00

25-07-2018
Uitstekende service Ben blij met m'n passiflora's. Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice. Een aanrader

baldur-nederland.nl antwoordt: 26-07-2018
Heel erg bedankt :-)

24-07-2018
Onze eerste lading is ergens verloren gegaan, maar wij hebben onze 10 hortensias L'A' Dreamin opnieuw en in goede staat opnieuw toegestuurd gekregen Goede service En tevens goede en veel communicatie per e-mail Dank jullie wel en tot een volgende bestelling

baldur-nederland.nl antwoordt: 26-07-2018
Wij danken u voor deze mooie waardering

baldur-nederland.nl

baldur-nederland.nl werd op 21-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Albert-Einstein-Allee
Duitsland
Darmstadt HRB 24458
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bernd Koch
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met baldur-nederland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen