heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

25 feb 2024
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

25 apr 2024

Planten zijn prachtig levering waardeloos.

Planten zijn prachtig. Helaas is het bezorgingssysteem minder fijn. Je kan een leveringsweek aangeven maar dat is alles. De dag moet je maar afwachten. Geen indicatie. Je mag nog terugbellen misschien dat ze dan kunnen zien of je product op de wagen staat. Maar ook daar moet je maar afwachten. Volledig waardeloos zeker bij een grote bestelling. Bestel niet weer daar ondanks dat het product prachtig is.
26 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten, maar het spijt ons ten zeerste dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We maken gebruik van externe vervoerders om onze bestellingen te bezorgen binnen de door u opgegeven leverweek, van dinsdag tot en met vrijdag. Op dit moment kunnen we helaas nog geen exacte leveringsdagen garanderen, maar we doen ons uiterste best om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we hopen dat u veel plezier beleeft aan de groei van uw planten.
FF
Helaas was het bestel programma niet duidelijk, je kunt als je besteld op de agenda een datum ingeven, maar naderhand bleek dat het dan alleen de week betrof waar je datum kon ingegeven en dat is echt niet fijn. Want je denk het komtwoensdag, maar in de praktijk kon het ook 3 dagen later zijn.

Goed maar betreft bezorging kan het beter.

De ontvangen levering was goed en netjes strak ingepakt. Helaas is 1 beukenboompje er slecht aan toe maar we gaan zien of dat deze nog bijtrekt. Betreft de bezorging, dit is echt een punt ter verbetering. Communicatie betreft de bezorgtijd kan zeker beter.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinvriend, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u twijfels heeft over een van onze boompjes. We willen graag benadrukken dat al onze planten een garantie van één maand hebben. Mocht u binnen deze periode ontevreden zijn over de kwaliteit, dan nodigen we u van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we dan kijken naar een mogelijke oplossing. Daarnaast willen we u laten weten dat we achter de schermen hard werken aan het verbeteren van ons leveringsproces. We werken samen met externe logistieke partners, waardoor we onze klanten momenteel alleen een leverweek kunnen laten aangeven. We begrijpen dat dit wellicht niet ideaal is, maar we zijn vastbesloten om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw review. We wensen u een prettig weekend toe en hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.

Hedera

Een heel behoorlijk aantal hedera besteld voor de schutting, deze zijn allemaal even mooi van kwaliteit en ook de kluit wortels ziet er goed uit, optijd geleverd.
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit en dat de planten op tijd werden geleverd. Wij wensen u veel groei plezier met uw Hedera's!
Snelle levering. ‘Vers’ verpakte planten met een stevige kluit. Planten zijn daardoor weerbaarder en dus sterker om te verplanten.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinvriend, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze planten! We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken met snelle levering en verse, stevig verpakte planten. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
Communiceren over dag en tijdstip van aflevering!
Snelle levering. Product goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Planten voldoende voeding.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, wij danken u voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons uiterste best om de mooiste planten uit te graven en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek!
25 apr 2024
Planten waren heel mooi en groter dan besteld. Wat ik mooi vond voor die 🏆
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons enorm goed om te vernemen dat u zeer tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel groei plezier aan de planten en verwelkomen u graag nogmaals bij Heijnen Planten!
Mooie ,goed en zorgvuldig verpakte planten. Zijn hier zeer tevreden mee.
2 mei 2024
Goed geleverd. Mooie planten. Afwachten hoe het ontwikkeld.
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de planten. Wij wensen u veel groei plezier!
HB
Heleen B.
Schoorl
2 mei 2024
Iets exacter aangeven wanneer geleverd gaat worden
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Daar wij met externe vervoerders samenwerken, kunnen wij op dit moment enkel de leverweek aangeven. Wij werken er echter hard achter de schermen aan om nauwkeurige data te kunnen verstrekken in de toekomst. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
8 mei 2024
MV
Mar V.
Heerhugowaard
28 mrt 2024

Verschil ervaring planten en bomen

Plant bestellen gaat goed qua communicatie en levering. Bij het bestellen van een boom: onduidelijkheid over de levering " ergens tussen maandag-vrijdag, 9.00-18.00". Da's niet handig! De boomlevering kwam heel plotseling, gelukkig was ik thuis. De boom zelf viel wat tegen (tov de prijs en de foto's op de site)
28 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verwarring over de leveringstijd. We werken samen met externe vervoerders en kunnen hierdoor alleen leverweken aangeven, niet specifieke dagen. De bestelling wordt bezorgd tussen dinsdag en vrijdag in de door u aangegeven leverweek. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren is dit niet erg en zal de bezorger de planten op een geschikte plek rondom uw huis plaatsen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en wij zien u graag nog een keer terug.
29 mrt 2024

Een snelle en correctie levering, perfectie kwaliteit

Een snelle en correctie levering. Perfect dat je niet thuis hoeft te blijven voor de levering. De kwaliteit van mijn bestelde Thuja's was zeer tevreden stellend. Kan het alleen maar aanbevelen om bij Heijnen planten te bestellen
11 apr 2024
Goede service Op tijd geleverd Jammer dat er geen dag afgesproken kan worden
4 apr 2024

Portugeesche Laurier

Gewoon goed zoals beschreven. Bezorgen ook zeer goed geregeld.