regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

814 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.480 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

Bloemen werden afgeleverd bij de buren terwijl mijn moeder thuis was, ze kreeg daarom de bloemen een dag later dat is jammer, ik moest haar vragen of ze de bloemen had gekregen en toen moest ze wachten tot de buren weer thuis waren terwijl ze op de dag van aflevering thuis was ze is bijna 89 jaar dus het kan wat langer duren voor ze bij de deur is.
AA
A.M. A.
Goedereede
31 mrt 2024
Er zat geen kaartje (wat ik wel geschreven en betaald heb) bij het mooie boeket. De jarige ontvangster heeft nu pas 6 dagen later ontdekt wie het gestuurd heeft. Jammer, jammer!! Ook een hartelijke felicitatie stond op het kaartje!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐

Makkelijk

Wat ik bijzonder vond is dat je best wel snel en gemakkelijk via de site een mooi bloemetje met vaas en kaartje naar iemand kunt sturen. Wat zou je beter kunnen doen. De exacte datum ipv 2a3 dagen aangeven.
Het bestelde Bouquet, 'Wild plukbouquet' of iets dergelijks, leek niet erg op wat was bezorgd. Maar het bezorgde Bouquet was heel erg mooi en kleurrijk, dus wel een succes. Hartelijk bedankt!
Het is bespottelijk dat je 1.50 extra betaald voor een kaartje erbij. En dat blijkt een stukje papier te zijn waar de afzender op geprint is... verder waren de bloemen mooi.
De bestelling is goed aangekomen blijkens bericht van de ontvanger. Van Regiobloemist heb ik echter geen terugmelding ontvangen, wat wel is aangekondigd bij de bestelling.
TT
T.G. T.
Enschede
Mooi boeket bloemen. Je krijgt bericht wanneer het bezorgd is of wanneer de geadresseerde niet thuis is. Tot nu toe zeer tevreden met bestellen bij Regiobloemist.
AS
30 mrt 2024
Prachtig boeket besteld en bezorgd. Boeket kwam overeen met het boeket op de foto. Ik heb het een paar dagen later in het echt gezien. Heel mooi.
Het afgeleverde bloemstuk is mooi. Afgeleverd op de afgesproken dag en bevestiging ontvangen dat het bloemstuk is afgeleverd. Netjes!
WV
W V.
Laren
Prachtige boeketten en 100% complimenten voor bloemist en bezorging. Ooit één keer besteld bij een ander, nooit meer......
Sympathieke service , zeker voor mensen die vanuit het buitenland bestellen Een groot compliment is op zijn plaats!
Beste Service kan niet beter komt altijd op tijd. Bestel hier graag voor verjaardagen. Kan ik echt aanbevelen.
OB
Olga B.
Hückelhoven
Alles was goed. Ik heb die Bloemen niet gezien, dus ik kann ze niet beoordelen. Maar mijne tante was blij.
MR
Michel R.
Kapellen
Werd goed geïnformeerd over de bezorging en het boeket deed niet onder voor de presentatie op internet.
Mooi bloemstuk en op tijd geleverd. Bevestiging ontvangen toen het bloemstuk was afgeleverd. Prima!
gewoon blijven voortdoen.alles goed geregeld en vertrouwenddus wat wil men als klant nog meer.
De winkellier was enorm behulpzaam en informatief. Echt een hele goede klantenservice.
PS
Netjes op tijd geleverd en het was een super mooi boeket dat in elkaar is gezet.
Ik heb het laten bezorgen.. maar wat ik begreep is het allemaal goed afgeleverd
Ik had een fout gemaakt, deze is door de bloemist hersteld, uitstekende service