Klanten melden meestal positieve ervaringen met https://www.regiobloemist.nl. Klanten zijn over het algemeen zeer tevreden over de versheid, het uiterlijk en de kwaliteit van de bloemen. De bezorging wordt vaak geprezen om haar stiptheid en zorgvuldigheid. Het bestelproces is eenvoudig, duidelijk en toegankelijk, wat vooral gewaardeerd wordt bij bestellingen vanuit het buitenland. Klanten ervaren de klantenservice als behulpzaam, oplossingsgericht en vriendelijk. Ook wordt het ontvangen van bevestigingen en meldingen gewaardeerd, en vinden klanten het prettig dat bloemen op veel locaties, zelfs internationaal, bezorgd kunnen worden. Sommige klanten geven aan dat de prijs eerlijk is.
Er zijn echter ook enkele verbeterpunten. Sommige klanten zijn teleurgesteld over de staat van de bloemen of het verschil tussen het ontvangen boeket en de bestelling. Er zijn klachten over vertraagde of onjuiste bezorging en gebrekkige communicatie daarover. Ook wordt soms kritiek geuit op formele of onvoldoende persoonlijke reacties van de klantenservice. Enkele klanten missen extra informatie of foto’s van het geleverde boeket, en er zijn opmerkingen dat de bezorgkosten of prijs-kwaliteitverhouding te hoog zijn.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.
Reviews voor regiobloemist.nl
Sorteren
Privéprofiel
1 Reviews
Erg tevreden!
Ik bestelde een bos bloemen voor mijn vrouw voor Valentijnsdag. Daar was iets mis mee. Naar aanleiding daarvan nam Regiobloemist.nl contact met mij op en boden ze mij een nieuw boeketje aan. De bloemen kwamen op 3 maart binnen en staan nu (10 dagen later) nog steeds sterk in de vaas. Kortom, mooi opgepakt door de winkel en de bloemen zijn prachtig, vrouw ook blij. Bedankt voor de fijne service!
Community-lid
1 Reviews
Alles goed verlopen.
Ontvanger was er happy mee en er volgende een spontaan bedankje met foto.
Nu was ik niet pleased met de grootte van het boeket.
Ik wilde echt behoorlijk uitpakken en meende dat te doen.
Prijs was er ook wel naar.
Daarin ben ik enigszins teleurgesteld.
Ontvanger heeft niets gemerkt hoor dus verder geen probleem
Community-lid
2 Reviews
Mijn moeder vond het prachtige bloemen. Jammer dat er geen foto van is. Heb al jaren geen ander contact met mijn moeder, dan een bos bloemen op haar verjaardag en met kerst. Doe ik altijd. En via de kinderen hoor ik of ze het mooi vond of niet. Niet met modder gooien maar elkaar in de waarde laten is ook een manier toch ?
Lieve groet,
Community-lid
1 Reviews
Geweldige ervaring bestellen uit het buitenland!
Het was heel handig om vanuit het buitenland bloemen te bestellen voor een belangrijke verjaardag van mijn zus, en te weten dat alles prima geregeld was. Ik kon vlak vantevoren nog het adres of de dag veranderen waar bezorgd zou worden, en ik kon alles online volgen. De bloemen zagen er op de foto's erg mooi uit!
Community-lid
1 Reviews
Het boeket was erg mooi (volgens mijn dochter, ik was niet aanwezig bij het afscheid) en precies de juiste lievelingskleuren van overledene zoals besteld.
1 Opmerking: het bijgevoegde kaartje was slecht leesbaar door het handschrift van de bloemist.
Community-lid
1 Reviews
Uitstekend geregeld
S nachts heb ik de bestelling geplaatst voor een rouwboeket en erbij gezet dat het voor 15 uur bezorgd moest zijn. Het boeket overtrof mijn verwachting en was ruim op tijd bezorgd.
Community-lid
3 Reviews
Ik had 's morgens een bloemetje besteld en 's middags kreeg ik al een bedankje van de persoon aan wie het bloemetje was geleverd. Supersnel dus! En de ontvanger vond het boeket heel mooi!
Community-lid
7 Reviews
Prima geregeld. Wijzigingen worden vlot doorgegeven en ook uitgevoerd.
Een foto van de uiteindelijke bos die bezorgd gaat worden zou ik wel heel erg waarderen zodat je ook wéét hoe hij eruitziet. (Bos bloemen besteld vanuit het buitenland)
We zijn tot nu zeer tevreden met regiobloemist. De boeketten zijn vers en mooi. De bezorging zijn op tijd en niet pas na de winkel sluiting of in de avond uren. En als het geleverd is krijgen we bericht.
Community-lid
3 Reviews
SUPERSNELLE BEZORGING, MOOI & KWALITEIT BLOEMEN
Zaterdagochtend rond 10:45 uur besteld & 2,5 uur later was het boeket door lokale bloemist bezorgd. Dus alles mooi op tijd voor Wereld Alzheimer Dag dankzij Regiobloemist.nl! Mijn hartelijke dank 🙏🏼 Mijn tante, die in Alzheimer verzorgingshuis woont & mijn oom vonden het een mooi bloemstuk & hele mooie kleuren. Ik heb het zelf niet gezien (ben in het buitenland op vakantie), maar ik geloof mijn oom. Als hij enthousiast is, dan is mijn tante helemaal!
Antwoord van https://www.regiobloemist.nl
Bedankt voor uw leuke reactie. Fijn om te horen
Community-lid
2 Reviews
Degene voor wie het boeket was heeft wel een paar keer gezegd hoe mooi en kleurrijk hij het vond! Ook de chocola was heerlijk. Ik heb alleen maar positief!
Community-lid
4 Reviews
Prachtige bloemen boeket dat optijd ontvangen was door mijn (inmiddels geworden) 98 jaar oud moeder.
Alles liep goed van bestellingen tot bezorging.
Wel een aanrader.
Community-lid
1 Reviews
Netjes en verzorgd
Ik had nog nooit gebruik gemaakt van de "regio bloemist", maar het was een echt mooie bos bloemen en netjes op tijd gebracht! Top!
Community-lid
1 Reviews
Goede informatie kreeg ik over de…
Ik kreeg goede informatie over de lokale bloemist en dr bezorging.
Het boeket was bijna gelijk aan wat online besteld was.
De ontvanger was ook zeer tevreden.
Community-lid
1 Reviews
Ik vind het heel jammer dat er geen foto van het boeket naar de opdrachtgever gestuurd wordt, zo heb je geen idee wat je geeft en je betaald toch een flink bedrag. Ook vind ik de bezorgkosten veel te hoog, vooral omdat het in de regio bezorgd wordt.
Antwoord van https://www.regiobloemist.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het jammer om te horen dat u niet volledig tevreden bent. We begrijpen goed dat u graag wilt zien welk boeket er namens u is bezorgd. Omdat wij samenwerken met verschillende lokale bloemisten, is het helaas niet in alle gevallen mogelijk om een foto van het boeket te sturen. We realiseren ons dat dit voor u minder inzicht geeft, en nemen uw feedback hierin zeker mee.
Wat betreft de bezorgkosten, deze zijn opgebouwd uit meer dan alleen de afstand. Denk hierbij aan de zorgvuldige samenstelling van het boeket, verpakking en een betrouwbare, tijdige levering. We begrijpen echter dat dit als hoog kan worden ervaren en waarderen uw feedback hierover.
Nogmaals dank voor uw eerlijke reactie. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen we u graag verder.
Community-lid
8 Reviews
Prima!
Makkelijk te bestellen en de bezorging is goed te volgen. Ook is te zien welke bloemist in de regio van de ontvanger zal bezorgen en wanneer er is afgeleverd
Community-lid
1 Reviews
Blij met de mogelijkheid om de ontvanger te informeren dat de zending onderweg is, en dat het tijdstip van ontvangst desgewenst kan worden aangepast. Wel een beetje jammer dat het zo geen verrassing meer is.
Community-lid
1 Reviews
Op een maandag via internet bloemen besteld, dan ben je toch altijd een beetje huiverig, want zijn ze dan nog vers genoeg. Nou ik kreeg een foto toegestuurd van mijn collega met een bedankje voor het mooie boeket. Dus top!
Community-lid
1 Reviews
TopService!
Dat ze hún afspraak nakomen, de communicatie, en dat ze ook echt leveren wat je besteld.
Community-lid
5 Reviews
Een prachtig boeket, op tijd bezorgd! Bloemen vers en de vreugde was groot voor de ontvanger.
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.