https://www.regiobloemist.nl
Reviews:

3.159 reviews in totaal   809 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de versheid, schoonheid en het uiterlijk van de boeketten. De stipte, snelle en betrouwbare levering wordt vaak geprezen. Ook de klantenservice wordt als behulpzaam, oplossingsgericht en vriendelijk ervaren. Klanten waarderen daarnaast de heldere communicatie rondom statusupdates en bevestigingen. Het bestelproces en de uitvoering, ook bij bestellingen vanuit het buitenland, geven vertrouwen. Toch zijn er enkele verbeterpunten: sommige klanten ervaren vertragingen of onduidelijkheden rondom de levering. Er zijn klachten over onvoldoende hulp bij problemen en soms ontbreekt transparantie over de bloemist of het ontvangen boeket. De prijs-kwaliteitverhouding en de bezorgkosten worden regelmatig als hoog beoordeeld. Ook komt het voor dat het geleverde boeket afwijkt van wat online besteld is, met wisselende tevredenheid over de afhandeling hiervan.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewshttps://www.regiobloemist.nl

(38)
(26)
(43)
(127)
(575)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het bloemen sturen naar Nederland is geweldig via Regiobloemist. Er is niets fout mee. De Bloemen worden optijd bezorgd en waar ze ook vandaan komen zijn ze precies wat ik besteld hebt en beter. Als ik een vraag hebt krijg ik meteen een antwoord terug en altijd met een oplossing. Ik woon in California dus het vertrouwen is 100% en ik zou niemand anders gebruiken.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

De bloemen kwamen niet op tijd aan en de online informatie was onbevredigend

De bloemen kwamen niet aan op de dag die we geboekt hadden. Op maandag - de eerst volgende werkdag- was er nog steeds geen nieuws - hoewel een medewerker gereageerd had op onze e-mail. Er was een distributie fout gemaakt- en dat viel buiten de verantwoordelijkheid van de Regiobloemist. De tracking app liet niets nieuws zien voor dagen. We moesten dus maar gissen of er überhaupt iets zou worden gerectificeerd …. Op dinsdag kregen we bericht dat de bloemen dan toch waren afgeleverd- het waren wel mooie verse bloemen volgens de foto’s en het kaartje was ook naar goede orde. Weet niet of ik ze nog een keer zou inschakelen…. Kan gaan om een uitzondering? Toch moet de tracking app de informatie beter laten zien - en maandag had toch ook gekund?

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Beste, Wij hanteren altijd een verwachte bezorgdatum, omdat er in sommige gevallen vertragingen kunnen ontstaan bij onze bezorgpartner, Packs. Hier hebben wij als verzender helaas geen invloed op. Helaas was dit ook het geval bij uw bestelling. Wij zijn wel blij om te horen dat de bloemen alsnog in goede staat zijn afgeleverd.
Privéprofiel 
1 Reviews
 Geverifieerd

Erg tevreden!

Ik bestelde een bos bloemen voor mijn vrouw voor Valentijnsdag. Daar was iets mis mee. Naar aanleiding daarvan nam Regiobloemist.nl contact met mij op en boden ze mij een nieuw boeketje aan. De bloemen kwamen op 3 maart binnen en staan nu (10 dagen later) nog steeds sterk in de vaas. Kortom, mooi opgepakt door de winkel en de bloemen zijn prachtig, vrouw ook blij. Bedankt voor de fijne service!
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
zoals uitgezocht op webshop zo was het boeket ook . Super want het is een kwestie van vertrouwen als je boeketten besteld zonder het zelf te hebben gezien . Zal zeker weer via regiobloemist.nl bestellen
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bijzonder leuk boeket echt een keer wat anders hebben we van degene gehoord voor wie we een bos bloemen hadden besteld. Zeker een aanrader voor mensen die een boeket met bijzondere uitstraling op prijs stellen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Alles goed verlopen. Ontvanger was er happy mee en er volgende een spontaan bedankje met foto. Nu was ik niet pleased met de grootte van het boeket. Ik wilde echt behoorlijk uitpakken en meende dat te doen. Prijs was er ook wel naar. Daarin ben ik enigszins teleurgesteld. Ontvanger heeft niets gemerkt hoor dus verder geen probleem
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bouquet was small and I ordered medium which are normally ok. Was sent a good picture by receiver but when forwarded to customer service they did not help in anyway because they wanted more photos. Even when I explained they were for a wedding and I was not going to ask the bride to send me more pictures on her wedding day they did absolutely nothing. Very disappointed

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with the bouquet and the handling of your complaint. We understand that the flowers were ordered for a wedding and that this was an important occasion. We also understand your reluctance to request additional photos from the recipients during the wedding festivities. Unfortunately, to properly assess a complaint, we do require clear images showing the complete bouquet. The photo we received unfortunately did not show the complete bouquet. The arrangement was only partially visible and photographed from a single angle, which made it impossible for us to assess its size, composition, and overall presentation. For this reason, we requested additional photos showing the entire bouquet from above. These photos are necessary for us to fairly review a complaint with the delivering florist. Our intention was never to dismiss your concerns, but simply to obtain enough information to properly investigate the matter. Without a clear view of the full bouquet, we were unfortunately unable to determine whether the bouquet met the ordered specifications. We regret that this has affected your confidence in our service and appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback will be taken into consideration as we continue to improve our customer service.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het was een schitterend boeket en het is op tijd geleverd bij de persoon voor wie het boeket was! Mocht het nog een nodig zijn ,dan kom ik zeker weer bij jullie terug om iets te bestellen!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Mijn moeder vond het prachtige bloemen. Jammer dat er geen foto van is. Heb al jaren geen ander contact met mijn moeder, dan een bos bloemen op haar verjaardag en met kerst. Doe ik altijd. En via de kinderen hoor ik of ze het mooi vond of niet. Niet met modder gooien maar elkaar in de waarde laten is ook een manier toch ? Lieve groet,
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Geleverd zoals afgesproken. Ontvangers belden om te vertellen hoe mooi boeket was. Jammer dat ze niet konden achterhalen welke bloemist. Ze hadden er graag later nog ern bloemetje gaan kopen.

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

In de tracking link kunt u de bloemist zien we geleverd heeft. In dit geval: Esser Bloemen en Planten uit Noord Scharwoude.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Super meegedacht door de bloemist

Ivm de hoge temperatuur werd er een voorstel gedaan om de bloemen vroeg op de dag van de begrafenis te bezorgen daardoor was het bezorgde boeket super vers en was gewoon prachtig!👌
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bloemen waren erg mooi, zagen er vers uit en zijn mooi op tijd geleverd. Ik ben heel tevreden. Omdat het voor een uitvaart was heb ik geen foto gemaakt.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Heerlijk snelle levering, handig voor wanneer je een spoedje hebt. De grootte van de bos viel wat tegen maar kan zijn dat ik in de haast niet goed op de site heb gekeken. De bloemen waren wel mooi. Over het algemeen positieve ervaring.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Geweldige ervaring bestellen uit het buitenland!

Het was heel handig om vanuit het buitenland bloemen te bestellen voor een belangrijke verjaardag van mijn zus, en te weten dat alles prima geregeld was. Ik kon vlak vantevoren nog het adres of de dag veranderen waar bezorgd zou worden, en ik kon alles online volgen. De bloemen zagen er op de foto's erg mooi uit!
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Ik woon in Oostenrijk en bestel voor mijn familie voor hun verjaardag! Ben telkens verrast,hoe mooi de boeketten zijn ! Dikke 10 voor jullie !
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Bloemen waren mooi, maar dag te laat bezorgd

Bloemen waren mooi. Maar ik had speciaal voor deze bloemist gekozen, omdat er op de website stond voor 14 uur besteld diezelfde dag verzonden. Ik bestelde om 13 uur en werd toen gebeld dat de bezorgdienst al weg was. Dan doe je niet wat je beloofd en dat was een teleurstelling.

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de bloemen naar wens waren. Wij streven ernaar bestellingen die voor 14.00 uur worden geplaatst bij de lokale bloemist dezelfde dag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan er helaas iets misgaan, waardoor een bestelling pas de volgende dag wordt geleverd. Dit komt slechts zelden voor, maar helaas is uw bestelling hierdoor getroffen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Ik moest nog op de dag van de crematie zelf achter mijn bloemstuk aan Bezorger had aangegeven dat hij het stuk nergens kon afleveren (bij een crematorium is altijd iemand aanwezig) Na gebeld te hebben met de bloemist was het stuk 15 minuten voor de uitvaart aanwezig. Bloemist heeft wel zijn best gedaan

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Wij doen ons uiterste best om alle leveringen zo soepel mogelijk te laten verlopen, zeker wanneer het gaat om rouworders. Helaas kan er in uitzonderlijke gevallen iets misgaan tijdens de bezorging. In uw situatie heeft de bezorger de aanwezigen van het crematorium helaas niet kunnen bereiken. In dergelijke situaties ondernemen wij direct actie om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij hopen dat het rouwstuk uiteindelijk naar wens was en heeft bijgedragen aan een waardig afscheid. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het boeket was erg mooi (volgens mijn dochter, ik was niet aanwezig bij het afscheid) en precies de juiste lievelingskleuren van overledene zoals besteld. 1 Opmerking: het bijgevoegde kaartje was slecht leesbaar door het handschrift van de bloemist.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Mijn broer was jarig hij was zeer tevreden goede service en geod verpakt.de hortensia staat mooi in de tuin Vr groet
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Verse bloemen en altijd bezorgd op de dag dat je wilt. Fijn dat je 's ochtends nog een bloemetje kunt bestellen en die dag nog bezorgd kan worden.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.