lafuma-meubels.nl- Logo - Beoordelingen

lafuma-meubels.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden102 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 nov 2022
lafuma-meubels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Goed verpakt, verzendtijd ongeveer een week, zoals aangegeven. De bestelling kwam in meerdere pakketten, welliswaar op verschillende dagen bezorgd. Maar dat zal met het management van de bezorger te maken hebben. Er zaten grote en kleinere pakketten bij.

26 aug 2023
De zitting van de stoel is onvoldoende sterk en was losgescheurd. Omdat het hier een fout in het ontwerp betrof had ik gratis vervanging verwacht. Men bood ons echter slechts 40% korting.

Beoordelingen voor lafuma-meubels.nl

15 jun 2023

Goed verpakt, verzendtijd zoals vermeld.

1 aug 2023
De producten en de levering waren zeer goed - mar de bestelling was ingewikkeld, omdat ik het wil laten bezorgen bij ons vakantiehuis in Nederland en geen Nederlands mobiel nummer hebt
NV
20 mei 2023
wij hebben reeds 2 relax stoelen respectievelijk +- 20 en 25 jaar gehad.|Nu helemaal versleten en armleuning brak af. Waren zeer tevreden. Daarom nu weer 1 nieuwe besteld.
20 jul 2023
Snelle juiste levering vanuit Frankrijk van de bestelling. Jammer dat er vertraging was door een gebrek aan communicatie vanuit de Nederlandse pakketdienst.
22 aug 2023
Ik vind het fijn dat ik nieuwe bekleding kan bestellen. En niet hele nieuwe stoelen hoef te kopen. Ook fijn dat het oude model nog te verkrijgen was
14 jun 2023

Weer als nieuw!

Prima bestelproces, prima levering en bovenal een super product. Na 10 jaar wsren onze zittingen aan vervanging toe. Stoelen nu weer als nieuw!
29 mei 2023
Fantastisch service dat onderdelen van de stoel van ongeveer 10jaar gewoon nog te bestellen zijn. Geleverd in keurige conditie zoals beloofd,
30 aug 2023

Armleuningen voor Lafuma ligstoel

Heel snelle levering. Fijn dat van onze ligstoel (na jaren in bezit) nog onderdelen zijn te verkrijgen zodat hij weer jaren mee kan.

Uitstekend qua comford, duurzaamheid en service

Heerlijk zitcomford. Onderdelen zijn goed en eenvoudig te vervangen, dus ook een duurzaam product. Service van Lafuma is uitstekend.
9 aug 2023

Goede prijs, mooie stoelen

Goede prijs voor kwalitatief mooie stoelen. Fijn dat ze zo ingeklapt kunnen worden. Levering duurde wel wat langer dan gewend.
13 jul 2023
Goed product oude stoelen van dit merk waren 16 jaar oud en waren nu aan vervanging toe. Nieuw zijn snel en keurig afgeleverd
3 aug 2023

Top stoel.

Levering duurde een paar dagen, maar voor ons geen probleem. Kwaliteit van de stoel is prima en zit perfect.
16 aug 2023
Zo fijn dat we alleen een frame konden bestellen van de pop-up stoelen. De oude frames waren op na 25 jaar.
1 nov 2023
Prima kwaliteit stoelen. Zit heerlijk, ziet er goed uit en is gezien de kwaliteit schappelijk geprijsd.
26 jun 2023
mooie stoel degelijk verpakt snelle levering goede communicatie mooie prijs t.ov. andere stoelen.
7 jul 2023
Reageren snel en komen met goede oplossingen voor ons al ruim 20 jaar oude ligbed
23 aug 2023
De originele hoes heel snel geleverd vanuit Frankrijk. Ben er heel blij mee!
30 jul 2023
Snel antwoord in de mail met bestellingslink naar juiste onderdeel
30 aug 2023
+ Vlotte levering = Website voor onderdelen wat lastig te vinden
Fantastisch stoel voor in de tuin Kan geen andere stoel tegenop.