lafuma-meubels.nl- Logo - Beoordelingen

lafuma-meubels.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

5 jul 2024
Onlangs een setje retro FGX stoelen gekocht in brons gespoten stalen buis met 70-er jaren print katoen. Ze lijken de kwaliteit te hebben van de vroegere katoenen / staalbuis FGX. Ik hoop dat van harte, want de vorige serie met een soort opengewerkt nylon raster dekjes had zwak laswerk waardoor de scharnierende arm-leuningen afbraken. De (retro) uitstraling is prima en de kwaliteit lijkt degelijk, maar nog te kort in gebruik om duurzaamheid te beoordelen.

21 aug 2024
Producten geleverd, maar duurde erg lang.zondag besteld, donderdag nog geen bericht, heb er toen achteraan gemaild en kreeg de dag erna antwoord. DPD zou eerst op zaterdag, toen maandag en heeft uiteindelijk pas op dinsdag geleverd.

Beoordelingen voor lafuma-meubels.nl

4 okt 2024
Reserve elastieken Snel gevonden, snel geleverd, snel aangebracht! Top!

Adequaat

Tja…2 vervangingsdoeken besteld ….ging prima
8 okt 2024
2 okt 2024
23 sep 2024
23 sep 2024
24 aug 2024
Mooi om een bedrijf te zien dat ontwerp en duurzaamheid echt serieus neemt. Heel fijn dat we kunnen blijven genieten van onze stoelen doordat LaFuma de juiste onderdelen beschikbaar maakt. Bravo!
5 sep 2024

Prima producten en vlotte levering!

Prima producten en vlotte levering. Ik heb 2 nieuwe overtrekken voor mijn vlinderstoelen ontvangen. Wel jammer dat de koordjes, waarmee je de stoelen vastzet in opgevouwen stand, ontbraken.
18 sep 2024
Duidelijke website met koppelingen naar bijbehorende accessoires zoals een hoes. Goede kwaliteit producten met garantie en mogelijkheden tot aanschaf reserve onderdelen
1 sep 2024
Eenvoudig besteld en snel in huis. Jammer dat niet alle combinaties te maken zijn, niet alle doeken zijn beschikbaar op de site.
27 aug 2024
Na terugzending van een verkeerde maat om advies gevraagd en gekregen met de juiste maat. Heel prima service, actief meedenkend.
6 sep 2024
Goede communicatie omtrent reserve onderdelen en vlotte verzending en afwikkeling
24 aug 2024
Verpakking fors beschadigd/ inhoud niet. Vlotte levering. Beter verpakken.
29 aug 2024
snelle bezorging regisseurstoel zag er precies uit zoals op het plaatje
2 sep 2024
Handig, dat we voor de zitting vervangset konen kopen.
25 aug 2024
alles klopt helemaal en de informatie was heel correct.
6 sep 2024
Mooi kleed en de korting was mooi meegenomen. Top!
8 sep 2024
Goede stoel met voldoende steun in de rug
23 aug 2024
Prima service en after sales service.
24 aug 2024
Prima stoeltjes voor een goede orijs