lafuma-meubels.nl- Logo - Beoordelingen

lafuma-meubels.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

5 jul 2024
Onlangs een setje retro FGX stoelen gekocht in brons gespoten stalen buis met 70-er jaren print katoen. Ze lijken de kwaliteit te hebben van de vroegere katoenen / staalbuis FGX. Ik hoop dat van harte, want de vorige serie met een soort opengewerkt nylon raster dekjes had zwak laswerk waardoor de scharnierende arm-leuningen afbraken. De (retro) uitstraling is prima en de kwaliteit lijkt degelijk, maar nog te kort in gebruik om duurzaamheid te beoordelen.

26 aug 2023
De zitting van de stoel is onvoldoende sterk en was losgescheurd. Omdat het hier een fout in het ontwerp betrof had ik gratis vervanging verwacht. Men bood ons echter slechts 40% korting.

Beoordelingen voor lafuma-meubels.nl

FGX (regisseurstoel)

6 jul 2024

Kwaliteit duurzaam en mooi design uit Europa!

De ligstoel was goed verpakt en is van top kwaliteit. Niet goedkoop, maar wel duurzaam. Hele fijne lichtgewicht stoel die goed op te bergen valt. Verder vind ik het belangrijk dat de stoel lang mee kan gaan en op onderdelen vervangen kan worden. En dat het in Europa geproduceerd wordt. Kortom heel blij met mijn aankoop.
5 jul 2024
De meubels houden zich heel goed onder weersomstandigheden gedurende vele jaren. Heel belangrijk is de mogelijkheid de meubels te repareren met nieuwe bekleding en frame onderdelen. De servicedienst hiervoor heeft een goede reactietijd. De website is duidelijk.
EV
Eva V.
Utrecht
5 jul 2024
Mooi en comfortabel, alleen jammer dat bij regen er water in de stoelen blijft staan. Dat gebeurde bij de vorige versie niet.
5 jul 2024
De beschadiging aan de geleverde tafel is snel en vooral naar meer dan volle tevredenheid opgelost! Een dikke 10.
8 jul 2024

Super relaxend

De zero gravity stoel geeft echt een heerlijke ondersteuning, je ligt helemaal horizontaal. Super relaxend!
29 jun 2024
Mega blij met de nieuwe hoezen voor de Lafuma stoelen! Kwaliteit is uitstekend en ik ben super tevreden
5 jul 2024
Vlotte en correcte levering en alle producten gaan jaren mee, dus duurzaam en zijn heel comfortabel
9 jul 2024

Heerlijke stoel!

Dankbaar gebruik gemaakt van kortingscode en aanbieding. Stoel is netjes bezorgd en zit geweldig!

Mooie stoel met comfort

Een degelijke stoel voor in de tuin. Simpel in design, mooi qua uitstraling en zit comfortabel.
6 jul 2024
goed geholpen met het kiezen van het juiste onderdeel bij mijn campingstoel en snel ontvangen
13 jul 2024
Vlotte bezorging. Alleen kwam het pakket op een andere datum aan. We waren gelukkig thuis.
5 jul 2024
Zeer snelle levering en fantastische kwaliteit zero gravity relax stoel
Stoelen van goede kwaliteit en comfortabel. Prima en tijdige levering.
Hele fijne ligstoelen. Ben blij dat ik dit merk gevonden heb
13 jul 2024
Prima service na een foute bestelling! Netjes opgelost.
5 jul 2024
Prima service Alle onderdelen makkelijk te verkrijgen
DK
Dirk K.
Oosterbeek
Prima service en kwaliteit bij levering camping tafel.
PV
8 jul 2024
praktische stoel en licht van gewicht. Duurzaam
1 jul 2024
snelle bezorging (ipv 2 weken nog geen week)