Biogroei.nl

1.024 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.677 beoordelingen in totaal

Het lijkt erop dat de rouwvliegjes verdwenen zijn. Twee dingen die jullie beter kunnen doen. In plaats van te spreken over hoeveel aaltjes er nodig zijn per kubieke meter , is het veel praktischer om te schrijven dat een zakje bv genoeg is voor 25 kamerplanten. Ik zag dat later op een andere website. In dat geval had ik ook echt maar een zakje nodig gehad, want ik heb er maar 10. Het andere ding is dat het heel vreemd is om twee dagen na aankoop al een aanvraag te krijgen om het produkt te beoordelen terwijl in de beschrijving staat dat je twee weken moet wachten op resultaat. Dus beter twee weken wachten met versturen. Ik kreeg ook nog een herinnerings mail.
RW

Je krijgt doosjes met larven van lieveheersbeestjes thuisgestuurd. Ze zijn zeer moeilijk uit de doosjes te halen omdat ze zo fragile. Je krijgt er maar weinig levend uit en dan moet je ze ook nog met wat papiersnippers in een heel klein papieren zakje stoppen. Niet te doen! Ik koop ze niet meer.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

RW

TOP no nonsense product

Bestel nu al een paar jaar een of twee keer per jaar bij biogroei onder andere lieveheersbeest larves etc. En tot nu toe altijd tevreden geweest, geen poes pas, snelle levering, goed en minimalistisch verpakt. Producten zijn precies wat op de site staat met duidelijke instructies. Kortom Biogroei biedt een Groene no nonsense alternatief voor je ongedierte bestrijding
20 mei 2024

Makkelijk bestellen en effectief

Makkelijk bestellen en super dat ze tegenwoordig een trips bestrijdingspakket hebben. Na een paar dagen zie ik de goede beestjes op de planten rond lopen(en ook op random andere plekken😅) en de trips niet. Hopelijk blijft dit zo. Zal na 4 weken nog een keer de preventie zakjes bestelling om er zeker van te zijn dat alle trips weg is.
21 mei 2024
Hallo Anita, bedankt voor je bestelling en je toffe feedback. De preventie zakjes zijn een goed idee. Succes met de bestrijding tegen de trips. Mvg, Sabrina van Biogroei
Zeer tevreden! Ik stuurde een mail ter advies en kreeg een zeer uitgebreid en nuttig antwoord terug. Bij de bestelling liep iets mis (dit kan altijd wel eens gebeuren) maar ook toen kreeg ik meteen een antwoord terug en mijn bestelling werd dezelfde dag nog kosteloos opnieuw verzonden.
29 mei 2024
Goede informatie op de website over biologisch tuinieren, maar ook over de nadelen van de manier waarop ik geleerd heb te tuinieren. Super snelle verzending. Ben heel benieuwd naar de resultaten die ik kan behalen met minder mest, meer aandacht voor het bodemleven.
24 mei 2024

buitengewoon klant- en servicegericht

Ik had doorzichtige slakkenringen besteld, die waren uitverkocht. Er zijn toen meteen groene achteruit gelegd voor mij, omdat die ook uitverkocht dreigden te raken. Ik kreeg een mail waarop ik per ommegaande kon antwoorden of ik de groene wilde of m'n geld retour
26 mei 2024
Mijn perenboom was dringend aan extra hulp toe om te vechten tegen de bladluizen. BioGroei greep snel en doeltreffend in en met de gunstige hulp van de weergoden kon vlot het nodige gedaan worden. Nu nog hopen dat de larven hun werk doen....
27 mei 2024
Hallo Eric, bedankt voor de review en graag gedaan. Succes met de bestrijding. Mvg, het Biogroei-Team
17 mei 2024

alles weg in 1 dag..maar met 1 dag later alweer nieuwe in huis

1 of ander dier had zich tegoed gedaan aan de roofmijtzakjes..ze waren echt allemaal verdwenen..nieuwe besteld en beter vastgemaakt en s'nachts planten in de schuur gezet..de planten lopen weer helemaal uit..werkt supergoed
22 mei 2024
Verzending duurt veel te lang. Het zijn levende dieren die op 16 mei zijn verzonden en nu (22e) nog niet eens bij dhl zijn aangekomen. Hoop dat ze niet dood aankomen. Bedankt voor de snelle actie en het fijne antwoord.
30 mei 2024

Prima shop

De bestelde goederen werden de volgende dag bezorgd. Goed verpakt. De informatie op de website is duidelijk. Toch had ik nog een vraagje. Gebeld, en kreeg meteen een hulpvaardige en deskundige medewerker aan de lijn.
25 mei 2024
Goede informatieve website, snelle levering en goed advies over het uitzetten van levende lieveheersbeestjeslarven. Daarnaast worden de larven geleverd met kleine zakjes die makkelijk in de boom te hangen zijn.
29 mei 2024
Was even wachten door de duur van het productieproces, productie duurt bij aaltjes tegen slakken enkele weken naar ik begreep. Maar uiteindelijk wel geleverd, nu afwachten of het ook werkt naar verwachting.
MV
Monique v.
Groningen
Biogroei heeft fantastische producten, die ik graag in mijn biologische moessiertuin gebruik. En wat de verzending betreft, menig webshop in nederland kan daar niet aan tippen. Ik bestel er graag!
18 mei 2024
Heel goed dat je nu je tuin en kamerplanten kunt onderhouden zonder chemicaliën! Door de natuur zelf in te zetten wordt een probleem bij de bron aangepakt en niet slechts een symptoom bestreden.
21 mei 2024
Inderdaad Bastiaan, daar staan we voor!
JV
Johan v.
Bussum
Ik had een mail gestuurd over een stukje tekst ergens waar ik het niet mee eens was. Na werktijden binnen 30 minuten minuten een reactie en een uitleg. Complimenten, dat siert jullie.
Dank je, Johan, dat je ons hierop hebt gewezen. Mvg, het Biogroei-team
29 mei 2024

Levering duurt een paar dagen (5 dagen geleden besteld, nu geleverd)

Het duurt een paar dagen voordat je het in huis hebt maar verder ziet het er verzorgd uit. Of de bestelde aaltjesval werkt weet ik nog niet, zojuist ontvangen en direkt geplaatst.
23 mei 2024
Snel binnen en meteen uitgezet. De onze lieve heersbeestjes kwamen al spontaan uit het bakje kruipen richting boom, heel uniek. En nu maar hopen dat ze de luizen opeten 😀
30 mei 2024
Snelle verzending. Keurig verpakt. Of het product ook werkt moet nog blijken (aaltjes tegen naaktslakken), dit duurt ongeveer 2 weken voordat het merkbaar moet zijn.
Netjes afgewerkt materiaal. Verder ervaar ik BioGroei als een organisatie die intrinsiek gemotiveerd is om mens en natuur hand in hand verder te helpen.
Antwoord van Biogroei.nl
Bedankt Judith en inderdaad dat zijn we! met vriendelijke groet, het Biogroei-Team
17 mei 2024

Snelle levering en goed product

Snelle levering en de beschermringen tegen slakken zien er zeer goed en stevig uit. Heb ze nog niet uit kunnen testen, maar hoop dat ze goed gaan werken