Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

933 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden934 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Makkelijk bestellen en effectief

Makkelijk bestellen en super dat ze tegenwoordig een trips bestrijdingspakket hebben. Na een paar dagen zie ik de goede beestjes op de planten rond lopen(en ook op random andere plekken😅) en de trips niet. Hopelijk blijft dit zo. Zal na 4 weken nog een keer de preventie zakjes bestelling om er zeker van te zijn dat alle trips weg is.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Anita, bedankt voor je bestelling en je toffe feedback. De preventie zakjes zijn een goed idee. Succes met de bestrijding tegen de trips. Mvg, Sabrina van Biogroei
13 mei 2024
kreeg goede uitleg..daarna roofmijtenzakjes besteld, waren de volgende dag al bezorgd en dan te weten dat t uit Leuven moet komen..aangezien ''levend''materiaal niet langer dan 24-48 uur onderweg mag zijn..prima verpakt en goede kwaliteit..planten liepen daarna meteen uit
14 mei 2024
Hallo, tof dat de roofmijten goed zijn aangekomen en dat ze direct aan het werk kunnen gaan. Succes met de trips bestrijding. Mvg, Sabrina van Biogroei
Goede informatie op de website over biologisch tuinieren, maar ook over de nadelen van de manier waarop ik geleerd heb te tuinieren. Super snelle verzending. Ben heel benieuwd naar de resultaten die ik kan behalen met minder mest, meer aandacht voor het bodemleven.

buitengewoon klant- en servicegericht

Ik had doorzichtige slakkenringen besteld, die waren uitverkocht. Er zijn toen meteen groene achteruit gelegd voor mij, omdat die ook uitverkocht dreigden te raken. Ik kreeg een mail waarop ik per ommegaande kon antwoorden of ik de groene wilde of m'n geld retour
6 mei 2024

Netjes afgehandeld

Ik had een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat het niet slim was van mij. Voor het uitleveren kon ik niet aanwezig zijn. Met 1 mailtje opgelost en de bestelling is netjes geannuleerd. Reden genoeg nogmaals deze bestelling op later tijdstip te doen.
7 mei 2024
Hi Emyl, graag gedaan en hopelijk tot later dan. Mvg, Sabrina van Biogroei
14 mei 2024

Goeie service. Snelle oplossing van 'probleem'.

Door een fout in de levering (van DHL) duurde de zending te lang. Veel lieveheersbeestjeslarven overleefden de lange reis niet. Na melding bij BioGroei zonder discussie een nieuwe zending ontvangen. Prima service. Snelle levering. Goed contact via mail.
15 mei 2024
Graag gedaan Sascha, veel plezier met de lieveheersbeestjeslarven!
12 mei 2024
De handleiding van het product met de handleiding via de internetsite beter op elkaar afstemmen. Dat zijn t.o.v. elkaar 2 verschillende omschrijvingen. Dat geeft verwarring! betreft: mierenbestrijding onder het gras d.m.v. het toepassen van aaltjes.
13 mei 2024
Hallo Leo, bedankt voor de feedback. We gaan dit zeker en vast bekijken en beter op elkaar afstemmen. Als je eventueel nog vragen hebt over het product Mier-run, aarzel niet om ons te contacteren (kan ook via mail: info@biogroei.nl). Mvg, Sabrina van Biogroei
12 mei 2024

Snelle levering en er zag er levend uit.

Snelle levering en er zat veel beweging in. De larven waren wel echt nog inimini, kleiner dan ik had gedacht, maar als het goed is groeien ze snel en helpen ze mij van mijn bladluis af. Ik heb ze niet geteld, maar het zal wel ongeveer kloppen ;)
13 mei 2024
Hi Froukje, Bedankt voor de sterren. Veel plezier met de larven van lieveheersbeestjes. Mvg, Sabrina van Biogroei
Mijn perenboom was dringend aan extra hulp toe om te vechten tegen de bladluizen. BioGroei greep snel en doeltreffend in en met de gunstige hulp van de weergoden kon vlot het nodige gedaan worden. Nu nog hopen dat de larven hun werk doen....
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Eric, bedankt voor de review en graag gedaan. Succes met de bestrijding. Mvg, het Biogroei-Team
4 mei 2024

Zeer tevreden.

Snelle levering, duidelijke uitleg. En het werkt! In m’n tuin zijn een stuk minder mieren en bladluis, na het uitzetten van aaltjes en lieveheersbeestjes larven. Beter voor mijn tuin, mijzelf, en de katten die er rondlopen.
17 mei 2024

alles weg in 1 dag..maar met 1 dag later alweer nieuwe in huis

1 of ander dier had zich tegoed gedaan aan de roofmijtzakjes..ze waren echt allemaal verdwenen..nieuwe besteld en beter vastgemaakt en s'nachts planten in de schuur gezet..de planten lopen weer helemaal uit..werkt supergoed
9 mei 2024

Super behulpzaam

Snelle verzending en heldere communicatie, maar vooral ontzettend behulpzaam: Ik had een paar vragen over het gebruik van verschillende biologische bestrijders, en die werden heel snel en uitgebreid per mail beantwoord.
Verzending duurt veel te lang. Het zijn levende dieren die op 16 mei zijn verzonden en nu (22e) nog niet eens bij dhl zijn aangekomen. Hoop dat ze niet dood aankomen. Bedankt voor de snelle actie en het fijne antwoord.

Prima shop

De bestelde goederen werden de volgende dag bezorgd. Goed verpakt. De informatie op de website is duidelijk. Toch had ik nog een vraagje. Gebeld, en kreeg meteen een hulpvaardige en deskundige medewerker aan de lijn.
Goede informatieve website, snelle levering en goed advies over het uitzetten van levende lieveheersbeestjeslarven. Daarnaast worden de larven geleverd met kleine zakjes die makkelijk in de boom te hangen zijn.
Was even wachten door de duur van het productieproces, productie duurt bij aaltjes tegen slakken enkele weken naar ik begreep. Maar uiteindelijk wel geleverd, nu afwachten of het ook werkt naar verwachting.
18 mei 2024
Heel goed dat je nu je tuin en kamerplanten kunt onderhouden zonder chemicaliën! Door de natuur zelf in te zetten wordt een probleem bij de bron aangepakt en niet slechts een symptoom bestreden.
Antwoord van Biogroei.nl
Inderdaad Bastiaan, daar staan we voor!
LA
Len A.
Bergen op Zoom
11 mei 2024

Superservice!

Door een grove fout van DHL meerdere malen contact op moeten nemen en vrijwel altijd direct antwoord op mijn vragen. Daarnaast is er gezorgd voor een uitstekende oplossing. Superservice dus.

Levering duurt een paar dagen (5 dagen geleden besteld, nu geleverd)

Het duurt een paar dagen voordat je het in huis hebt maar verder ziet het er verzorgd uit. Of de bestelde aaltjesval werkt weet ik nog niet, zojuist ontvangen en direkt geplaatst.
Snel binnen en meteen uitgezet. De onze lieve heersbeestjes kwamen al spontaan uit het bakje kruipen richting boom, heel uniek. En nu maar hopen dat ze de luizen opeten 😀