Biogroei.nl

741 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Chrysopa tegen trips

kreeg goede uitleg..daarna roofmijtenzakjes besteld, waren de volgende dag al bezorgd en dan te weten dat t uit Leuven moet komen..aangezien ''levend''materiaal niet langer dan 24-48 uur onderweg mag zijn..prima verpakt en goede kwaliteit..planten liepen daarna meteen uit
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo, tof dat de roofmijten goed zijn aangekomen en dat ze direct aan het werk kunnen gaan. Succes met de trips bestrijding. Mvg, Sabrina van Biogroei
29 apr 2024
Ontvangen volgens bestelling Wel misten we de bestellijst, maar op zich geen probleem Volgend bijgeleverde folder wordt dit ingepakt door een sociale werkplaats, wat we fantastisch vinden. Doos wel iets te groot voor de inhoud (maar dat zie je tegenwoordig veel vaker...),

Netjes afgehandeld

Ik had een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat het niet slim was van mij. Voor het uitleveren kon ik niet aanwezig zijn. Met 1 mailtje opgelost en de bestelling is netjes geannuleerd. Reden genoeg nogmaals deze bestelling op later tijdstip te doen.
Hi Emyl, graag gedaan en hopelijk tot later dan. Mvg, Sabrina van Biogroei

Goeie service. Snelle oplossing van 'probleem'.

Door een fout in de levering (van DHL) duurde de zending te lang. Veel lieveheersbeestjeslarven overleefden de lange reis niet. Na melding bij BioGroei zonder discussie een nieuwe zending ontvangen. Prima service. Snelle levering. Goed contact via mail.
Antwoord van Biogroei.nl
Graag gedaan Sascha, veel plezier met de lieveheersbeestjeslarven!
De handleiding van het product met de handleiding via de internetsite beter op elkaar afstemmen. Dat zijn t.o.v. elkaar 2 verschillende omschrijvingen. Dat geeft verwarring! betreft: mierenbestrijding onder het gras d.m.v. het toepassen van aaltjes.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Leo, bedankt voor de feedback. We gaan dit zeker en vast bekijken en beter op elkaar afstemmen. Als je eventueel nog vragen hebt over het product Mier-run, aarzel niet om ons te contacteren (kan ook via mail: info@biogroei.nl). Mvg, Sabrina van Biogroei

Snelle levering en er zag er levend uit.

Snelle levering en er zat veel beweging in. De larven waren wel echt nog inimini, kleiner dan ik had gedacht, maar als het goed is groeien ze snel en helpen ze mij van mijn bladluis af. Ik heb ze niet geteld, maar het zal wel ongeveer kloppen ;)
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Froukje, Bedankt voor de sterren. Veel plezier met de larven van lieveheersbeestjes. Mvg, Sabrina van Biogroei

Zeer tevreden.

Snelle levering, duidelijke uitleg. En het werkt! In m’n tuin zijn een stuk minder mieren en bladluis, na het uitzetten van aaltjes en lieveheersbeestjes larven. Beter voor mijn tuin, mijzelf, en de katten die er rondlopen.

Super behulpzaam

Snelle verzending en heldere communicatie, maar vooral ontzettend behulpzaam: Ik had een paar vragen over het gebruik van verschillende biologische bestrijders, en die werden heel snel en uitgebreid per mail beantwoord.
25 apr 2024

Aaltjes tegen slakken, rouwvliegjes...

Ik had al eens aaltjes tegen rouwvliegjes en slakken in de tuin gekocht en werkt heel erg goed. Ik heb ook eens gebeld en via de mail informatie gevraagd en werd heel vriendelijk en goed geholpen. Fijne webwinkel.
18 apr 2024

Fijn bedrijf, betrouwbaar en snel!

Dat een artikel dat was uitverkocht ook nog met korting kon worden besteld al was in principe de kortingstermijn verstreken. Snel antwoord op vragen en een stevig verpakt artikel snel geleverd. Gewoon heel goed!
LA
Len A.
Bergen op Zoom

Superservice!

Door een grove fout van DHL meerdere malen contact op moeten nemen en vrijwel altijd direct antwoord op mijn vragen. Daarnaast is er gezorgd voor een uitstekende oplossing. Superservice dus.
28 apr 2024
Na dat ik een foute bestelling gedaan had , heb ik de volgende dag gelijk gebeld. De bestelling is gelijk ongedaan gemaakt, en ik had mijn geld van de foute bestelling snel terug.
27 apr 2024

Goede Producten en Snelle levering

Wanneer de planten een probleem hebben dan haal ik hier wat nodig is. Heb hier al een aantal leren gehaald en het is nog nooit een teleurstelling geweest. Zeker een Aanrader :)
3 mei 2024

Sneller verzending keurig verpakt

Bestelling snel verzonden en keurig verpakt. Alleen de bezorger had niet (hoorbaar) aangebeld waardoor ik het een dag later pas op kon halen op het afhaalpunt
30 apr 2024
De woelvork werk super. Spitten is niet meer nodig en geen last meer van mijn rug. De woelvork is heel makkelijk te gebruiken, ook als je niet sterk bent.
Ik vroeg advies voor het verzorgen van mijn plant en ik kreeg een mooie email terug met verschillende adviezen hoe ik mijn plant het beste kon verzorgen!
Het product eerder toegepast. Nu is net toegevoegd in mijn potten. Moet dus afwachten of de taxus kever niet meer actief is.....
correcte verwerking van de bestelling, vlotte en snelle levering, degelijk verpakt we kijken uit naar 100 lieveheersbeestjes :-)
29 apr 2024
Heel snel en heel duidelijk antwoord op mijn vragen voorafgaand aan de bestelling, die mooi op tijd in mijn brievenbus lag.