intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl
Beoordelingen:

1.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.483 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

de meest kritische beoordeling

28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(42)
(22)
(33)
Resetten
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product wat ik had gekocht was veel te klein. Bij verder onderzoek had ik gezien dat andere webshops hier een melding van doen dat dit product veel kleiner uitvalt. daarnaast heb ik recht op een korting van 10% om dit te verzilveren kost extra veel werk. Hij pakt dit niet automatisch. Nabellen ......net alsof je niets anders te doen hebt. Een heel positief punt was: "een paar keer heb ik, om alles in goede banen te geleiden, telefonisch contact gehad met een zeker Iris. Zij was erg vriendelijk en legde alles perfect uit!
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
13 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat de 10% korting niet automatisch werd verzilverd. Fijn om te lezen dat het wel netjes voor u is opgelost. Hopelijk zien wij u nog eens terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg mijn kledij met veiligheidsclip nog aan. Ik had ook geen retourlabel en kon het ook niet online verkrijgen. Pas na tussenkomst klantendienst. En ik moest misschien de retour kosten betalen en later terugbetaald krijgen. Stuk van 95€ nog bijna 4€ verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
26 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u een artikel heeft ontvangen met een alarmlabel er nog aan. Onze welgemeend excuses hier voor. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk hebben wij u hier goed kunnen helpen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Nog steeds niet geleverd

Donderdag besteld, zou vrijdag moeten ontvangen maar tot heden nog steeds niets. iedere dag een andere email dat het is vertraagd... zaterdag was het verjaardag van mijn broer en zat dus zonder cadeau, nog steeds.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
6 dagen geleden
Beste Mustafa, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u inmiddels contact met onze klantenservice heeft gehad. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben horen wij dit graag. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de volgende advertentie was het product goedkoper, ik begrijp niet waarom ik meer betaal. Ook was de ene schoen beschadigd, daar kwam ik achter toen ik m aan had buiten. Slecht!
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
13 dagen geleden
Beste Johan, Bedankt voor uw recensie! Heeft u hier al contact over gehad met onze klantenservice? Als u een email wilt sturen met foto's van de schoenen en uw bestel nummer kunnen wij even mee kijken of we nog een oplossing kunnen bieden. U mag mailen naar: klantenservice@intersporttwinsport.nl Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De verzending en de communicatie hieromheen zijn allerminst vlekkeloos verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
6 dagen geleden
Beste Danny, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik probeer al zolang een retour label bij jullie te krijgen ik heb een retour
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
21 uur geleden
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u nog geen email contact heeft gehad met onze klantenservice. Het retourlabel kunt u aanvragen met de track & trace code en uw postcode. De track & trace code kunt u terug vinden in uw email ( om het pakket te volgen ), maar deze staat ook op de originele verpakking. Als het goed is is het een 3SDNIY nummer. Mocht u er niet uit komen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen van 09.00 t/m 17.00 te bereiken via Klantenservice@intersporttwinsport.nl of 0348-483022. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik stuurde een artikel retour en was nog steeds €2.50 aan handelskosten kwijt.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
22 apr 2024
Beste Joyce, Bedankt voor uw review. Sinds 1 maart worden er €2,50 retourkosten ingehouden op een retourzending. Dit doen wij om de handelingskosten te compenseren. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoen wat te klein, geen advies om een maat groter te nemen
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
22 apr 2024
Beste Arjen, Bedankt voor het aantal sterren. We zullen uw feedback meenemen als aandachtspunt. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb besteld en nog niks ontvangen. Tevens betaald
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
6 dagen geleden
Beste Marijke, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze collega en het opgelost is. We hopen u terug te mogen zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen makkelijk sticker om terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
13 dagen geleden
Goedemorgen Paula, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt het retourlabel online aanvragen. Het label ontvangt u dan in de email die u zowel thuis als bij een POSTNL punt kunt printen. Mocht u hier vragen over hebben mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Overzichtelijke webshop
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
21 uur geleden
Beste Eddy, Bedankt voor uw feedback! Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour op eigen kosten
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
22 apr 2024
Beste Steven, Bedankt voor eerlijke feedback. Wij hebben op onze website staan hoe u kunt retourneren vanuit België. Mocht u hierover nog vragen hebben mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
22 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
19 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Zou u ons per mail willen vertellen waarom u ons 3 sterren geeft? Wij zijn hier erg benieuwd naar. Alvast bedankt. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aanbod hardloopkleding

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
28 mrt 2024
Beste Mascha, Bedankt voor de zeer uitgebreide recensies. Wij zullen uw wens zeker door geven aan onze inkoop afdeling. Wellicht kunnen we hier iets mee doen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
LS
Laura S.
Rhenen
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Winkel waar ik liever niet bestel door eerdere ervaringen. Had een cadeaubon en wederom bevestigd: afhalen in de winkel zou gratis zijn maar wordt niet als optie aangeboden. Had een 10 euro kortingsbon die bij het afrekenen ineens een 10% korting werd. Had sokken besteld die ik in geopende verpakking toegestuurd kreeg. Grote teleurstelling dus weer, zal hier nooit vrijwillig winkelen.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
18 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie! Wat vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Dit kan via: klantenservice@intersporttwinsport.nl of via ons telefoon nummer: 0348-483022. Wij kijken dan graag met u mee naar een gepaste oplossing! Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende/onoverzichtelijke levering

Het is mij niet duidelijk genaakt dat mijn bestelling in 2 zendingen verstuurd zou worden. Daarnaast in totaal 13 (geautomatiseerde) mails ontvangen vanaf het moment dat ik besteld heb tot ik de bestelling heb ontvangen van Twinsport/PostNL. Dit maakt het erg onoverzichtelijk. De producten uiteindelijk in goede staat ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Als het goed is heeft u vanuit Twinsport meerdere emails gehad die ontzettend op elkaar lijken. Echter is alleen de track & trace code onder aan in deze mail anders. Omdat wij inderdaad begrepen hebben dat het erg onduidelijk is als het om een deellevering gaat zijn wij bezig met het zoeken naar een oplossing hiervoor. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Op woensdag schoenen besteld, met trunkers zouden ze op donderdag bezorgd worden. Het is nu dinsdag en ik heb de schoenen nog steeds niet. Ter compensatie wel de verzendkosten terug gekregen alleen de vraag is nog even of de schoenen en wanneer ze aankomen
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
16 apr 2024
Beste Chantal, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat er inmiddels ook mail contact met u is geweest. Om de een of andere reden is het pakket retour gekomen bij ons. Wij hebben inmiddels het volledige aankoop bedrag terug betaald. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 4 keer shirt met productnummer 381666 maar ook 4 keer shirtnr 301593 ontvangen. Afdeling klantenservice heeft zijn best gedaan. Bij goed kijkend op de site staan afbeeldingen van deze twee shirtjes op de zelfde pagina
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
9 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u inderdaad inmiddels contact met ons heeft gehad. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben horen wij dit graag. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als Belgische klant twee maten besteld om te proberen en zeker de juiste maat te hebben. Een jas van 100 euro. Heb 18 euro retourkosten mogen betalen. Niet noodzakelijk om te zeggen dat ik hier nooit meer bestel.
Beoordeling melden
Antwoord van intersporttwinsport.nl
9 apr 2024
Beste Wendy, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij hebben duidelijk op onze website vermeld staan dat de retourkosten vanuit Belgie voor de klant zelf zijn. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.