intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.320 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.320 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Toppertjes uit m’n sokkenla!

Elke ochtend begint goed, wanneer ik deze witte parels uit mijn sokkenla haal en aan mag trekken! Deze nike sokken zijn natuurlijk een klassieker en hier bij intersport worden ze aangeboden voor een top deal, wat betreft prijs & kwaliteit. Deze sokken komen altijd van pas. Zo stralen ze als detail van een casual hip outje bij m’n sneakers, maar ze dienen ook als sportieve basic voor een sessie in de gym of een snel rondje op de racefiets, waar ze de show overlaten aan mijn snelle fietsbril. Zo kom ik de week weer fantastisch door, totdat het einde van de week nadert en er steeds minder wit overblijft in mijn la… Dan wordt het snel tijd om mijn witte parels een ritje te laten maken in wasmachine, of misschien moet ik toch maar een extra setje bestellen! Al met al een mega aanrader!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Julie, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve feedback. Nog heek veel plezier gewenst van uw sokken en graag tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Hele fijne zaak, maar de klantenservice heeft een lange wachttijd. Ik bestel regelmatig bij Intersport. Ik vind het een fijne zaak om te komen of om hier te bestellen. Ze hebben een breed assortiment aan van alles en nog wat voor een sportliefhebber als ik. Ook zijn er vaak kortingen want voor een student als mij goed uitkomt. Ook zag ik laatst dat de verpakkingen van papier zijn gemaakt inplaats van plastic, dit is uiteraard beter voor het milieu maar ook fijner openmaken omdat de plastic verpakkingen regelmatig scheurden. Een verbeterpunt zou zijn dat ik toen ik de klantenservice moest bereiken voor mijn gevoel erg lang moest wachten. Dit had wat sneller gemogen. Verder was de hulp uitstekend. (op de foto zie je mij tijdens mijn eerste ultramarathon in een energetics shirt, afkomstig uit de Intersport).
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Niels, Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het algemeen. We gaan u feedback over de bereikbaarheid mee nemen. Veel plezier gewenst van het shirt tijdens het hardlopen. Graag tot ziens bij een van onze winkels of via onze webshop. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Kwaliteit badpak is goed, ik kreeg alleen een model met middennaad terwijl ik een model met overslag op de buik had besteld. De dame vd klantenservice heeft blijkbaar geen contact met mensen vh magazijn. Want hun oplossing is terugsturen en opnieuw bestellen zonder garantie op het juiste badpak. Zou fijn zijn als iemand daadwerkelijk wil gaan kijken wat dan het juiste bestelnummer is vh juiste badpak met overslag, en of de bandjes wel of niet verstelbaar zijn etc. Enfin, dat is dus teveel gevraagd. Tenzij je zeeën van tijd hebt. Ik niet helaas. Ik had wel het juiste voorbeeld te leen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Erka, Bedankt voor uw uitgebreide review. We gaan uw feedback meennemen. Graag tot ziens bij Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Shoppen in de winkel heeft veel voordelen

Service in de winkel qua passen tennisschoenen was optimaal. Adviserend en behulpzaam. Mijn keuze van schoenen helaas in mijn maat niet aanwezig. Er werd gekeken in welke winkels wel voorradig was. Belofte dat het de volgende dag in huis was. Helaas niet zo. Klantendienst maakte welgemeende excuses en de verzendkosten kreeg ik terug. De volgende dag was het al in huis. Voordeel van shoppen in de winkel is dat je het juiste advies krijgt en kunt passen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Frans, Bedankt voor uw mooie feedback. Wat fijn dat u de de schoenen toch nog heeft kunnen bestellen in de gewenste maat. Wij wensen u veel tennis plezier. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Sneller levering, goed verpakt, of ze passen weet ik niet ze zijn voor mijn partner in het buitenland, 100 dagen retour mogelijkheid is top.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Anita, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve feedback. We hopen u terug te mogen ontvangen bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Het loopt nóg lekkerder wanneer je met korting online je favoriete artikel koopt.

Ik loop nog niet zo lang hard, maar vanaf dag 1 ben ik merkentrouw én grote fan van de tights van Fusion. Met de zomer voor de deur was ik op zoek naar een extra exemplaar en die vond ik bij jullie online, met korting! Loopt het nóg lekkerder! Communicatie over de bestelling klopt en levering snel en prima verpakt. Jullie hebben er een tevreden klant bij.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Siegrid, Bedankt voor uw mooie en uitgebreide recensie! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en het bestel proces :)! Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Goede en snelle service

Snelle levering en ook snelle verwerking van het omruilen naar een maat groter. Snelle reactie op de mail nadat ik had gevraagd of ze de welkomstkorting konden verrekenen op de ruiling. Dat was ook allemaal geen probleem en werd direct gedaan. Al met al super leuke sneakers en ook nog eens voor een hele mooie prijs. Ik ben heel tevreden.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Yvonne, Goed om te horen dat alles naar wens was. Wij doen ons best om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten. Wij hopen u vaker van dienst te mogen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
De snelle levering, maar vooral ook de service rond het terugzenden - na een poos in de wacht te hebben gestaan, wat ik opgaf, belde een medewerker binnen enkele minuten terug, vertelde dat men werkt aan een verbetering van de website en loodste me door de stappen heen. De nieuwe bestelling was de volgende dag al binnen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Lia, Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn om te lezen dat u netjes bent terug gebeld en op de juiste manier bent geholpen. Wij waarderen het dat u de tijd en mooie heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Uitstekend!!

Een uitgebreide selectie van hoogwaardige sportartikelen en een gebruiksvriendelijke website die het winkelen gemakkelijk maakt. De verzending is snel en betrouwbaar en ik ben zeer tevreden met mijn aankoopervaring en zou Intersport zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een sportuitrusting.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marcel, Bedankt voor uw mooie en zeer uitgebreide recensie! Wij zien uit naar u terug komst. Voor nu wensen wij u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
7 apr 2024

2 paar schoenen besteld, volledig tevreden

2 paar schoenen besteld voor mij en mijn man. De schoenen (Nike Court en Nike Air Max) zitten perfect. Voldoet zoals omschreven in de productomschrijving zo ook volgens maatadvies. Snelle verzending en goed verpakt. Wij zijn beide tevreden met onze nieuwe zomerschoenen. Alles is gewoon goed
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u goed geslaagd bent voor nieuwe zomerschoenen. Wij hopen op een zomer waarin u volop kunt genieten van de schoenen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Het bestellen gaat makkelijk en is overzichtelijk. Een fijne site. En de levering is ook prima. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden wanneer je artikel wordt verzonden. En ik ben blij met het artikel. Ik ga er veel plezier van hebben!!!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Hi Lotti, Bedankt voor het aantal gegeven en uw mooie feedback! Wij zijn blij om te lezen dat u een tevreden klant bent. Uiteraard hopen wij u nog eens terug te mogen zien in onze Webshop of in een van onze winkels. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Gravelgeweld

Intersport is de shop voor mijn sportspullen. Ik kom al jaren bij het filiaal in Alphen den Rijn. Altijd vriendelijk en goede hulp! De tennisschoenen van KSwiss ondersteunen erg goed en de zool blijft lang goed, ondanks het gravel 'geweld' .
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag Brian, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn om te horen dat u een vaste klant bent in onze winkel in Alphen a/d Rijn. Wij wensen u veel plezier met de tennisschoenen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Ik heb de verzending en het keuzeproces als zeer fijn ervaren! ik heb contact gehad met de klantenservice over mijn retour omdat ik een halve maat te groot had besteld, hierna ben ik top geholpen en ben ik er snel uit gekomen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Niels, Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn dat u de verzending en het keuzeproces als zeer fijn heeft ervaren. Het is fijn te lezen dat mijn collega u goed heeft geholpen met betrekking tot uw retour. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Ondanks dat we nauwkeurig de maattabel van de Nikes hadden gadegeslagen pastte de schoenen toch niet. Daarop besloten we om maar naar de winkel te rijden en daar werden we uiterst vriendelijk en goed geholpen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag Erik, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat de maattabel niet klopte. Wij zullen hier zeker even naar kijken, excuses voor dit ongemak! Fijn dat het in de winkel netjes en goed geregeld is! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Geweldige ervaring met Intersport Nederland! Ik ben ontzettend tevreden over mijn recente bestelling bij Intersport Nederland. Mijn bestelling werd snel ontvangen. Ik zal zeker weer bij Intersport bestellen!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marco, Bedankt voor de mooie woorden! Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
RL
Super snel geholpen via de e-mail. Ik kon iets niet vinden met een retour melden, maar heel makkelijk in de mail uitgelegd en een link erbij waar ik meteen naar toe verwezen werd op de site. Top service
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag Rebecca, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u op de juiste manier geholpen bent door onze klantenservice. Dit horen wij graag! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Hoe blij kan je zijn.

Hoe blij kan je zijn ? Super blij dus met mijn sportbroek. Paste prima en mooie kwaliteit. Was keurig verpakt en snel geleverd. Dus kan ik eerder starten met sporten. Ben ik daar blij mee??? Haha.!!!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marjon, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met uw sportbroek. Veel plezier met het sporten! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
AT

Goed produkt en snel in huis …

Na de bestelling is het product snel in huis. Een dag later zelfs. Helemaal prima. Ook is het netjes verpakt en de schoenen zijn van goede kwaliteit. De doos die er omheen zit mag wat kleiner
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn dat u tevreden bent over uw bestelling. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
13 apr 2024
Na klacht van mij van mijn laatste aankoop zeer aangenaam geholpen door Iris van de klantenservice deze heeft al de negatieve ervaringen in 1x weggenomen en mij zeer vriendelijk geholpen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Danny, Bedankt voor uw mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat u netjes en goed geholpen bent door onze medewerker van de klantenservice. Uiteraard hopen wij u in de toekomst nog eens terug te mogen zien onze Webshop of in onze winkels. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Makkelijke website en snelle service

Makkelijke website. Goede prijs kwaliteit en snelle levering. Ik shop vaak in de uitverkoop en ben altijd erg tevreden over de producten en levering. Ook het retourneren gaat makkelijk
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Charlotte, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je een vaste klant van ons bent. Wij hopen je nog veel vaker van dienst te mogen zijn. Veel plezier met de bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport