bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

653 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.309 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

RH
Rob H.
Steenwijk
26 mei 2023

beetje chaotisch, maar toch OK

het bestelproces en de afhandeling van de bezorging was nogal chaotisch, maar producten zijn geleverd en prima in orde
24 sep 2023
Castelli xl besteld, heb deze maat altijd. Bij deze broek komt mijn bovenbeen er niet eens in. Maatvoering niet oke
15 jun 2023
De levertijd op de site klopt niet. Toch een paar dagen later. Dit is wel 1 van de redenen om iets te bestellen.
31 okt 2023

Artikel stond op de website als beschikbaar maar...

Artikel stond op de website als leverbaar maar levering heeft (na enkele werkdagen) nog niet plaatsgevonden.
HK
Harry K.
Ridderkerk
20 okt 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Vind wel dat bestellingen via Bikester wel behoorlijk lang duurt.
Antwoord van bikester.nl
24 okt 2023
Volgens de trackinglink is uw pakket binnen 5 werkdagen geleverd. *Het weekend wordt niet meegeteld. Als er nog steeds een probleem is met uw levering, neem dan in de tussentijd contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten Uw Bikester Team
25 jun 2023

Excuses voor de vertraging

2 afzonderlijke bestellingen en 2 keer is er excuses voor vertraging......het duurt dus iets langer....
21 sep 2023

Jas is prima, bezorging duur minder

Jas is prima. Bezorging duurde een week en dat is wel een beetje jammer dat je best lang moet wachten.
JT
Jasper T.
Oisterwijk
5 mei 2023
Prima fiets(en) voor goede prijzen. Maar de updates over de verzending moeten echt beter.
3 dec 2023
De prijzen variëren per dag. Waardoor ik de eerste bestelling 40 euro meer betaald heb
27 mei 2023
Ik vond het lang duren (week)en had geen track en tracé. Moest vragen om de status.
1 aug 2023
De aflevering vond pas na een week plaats door vertraging bij de transporteur.
22 mei 2023

Vertraagde levering van items op voorraad.

Ook al waren items op voorraad, toch vertraging in de levering. Verder prima.
Pakket in 1 zending opsturen en niet 2x appart een dag na elkaar. Verspilling
21 mei 2023
Ik vind nog niets goed,.. ik heb namelijk mijn bestelling nog niet ontvangen
21 mei 2023
Sorry na een week wachten komt de beoordeling eerder dan wat ik besteld hebt
31 mei 2023
Er wordt gezegd binnen 2 dagen leveren maar wacht nu al een week
21 jul 2023
De bestelling is teruggestuurd en vervolgens weer opgestuurd
11 jun 2023
Te lange lever tijd en geen antwoord op mijn e-mail contact.
15 aug 2023
Vertraging met levering, tot op heden nog niet ontvangen
JK
18 jun 2023
Als een product niet op voorraad is meld het dan.