bikester.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor bikester.nl

4.25/5.00

854 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Drie producten besteld bij Bikester. Vanwege de (corona-)drukte kwam één product (een achterwiel voor mijn MTB) vrij snel. De andere twee producten (een achterrem, ook voor m'n MTB, en een montageset voor het vervangen van mijn cassette) zijn nog onderweg. Wel heb ik intussen een track-and-trace-code ontvangen en kan ik mijn pakket volgen. Ik verwacht het deze week. De kwaliteit van het al ontvangen MTB-wiel is goed, dat wil zeggen: op het eerste gezicht en gevoel. Mooi wiel tegen een goede prijs. Binnenkort hoop ik 'm te testen. Samengevat: is de kans aanwezig dat ik vaker bij Bikester bestel? Ja. Dat de verzending nogal wat tijd kost, wijt ik op dit moment maar gewoon aan het feit dat iedereen in deze coronatijd massaal (vrijetijds-)artikelen bestelt via webshops. En daardoor drukte ontstaat bij de webshops zelf (en hun magazijnen), maar ook bij de post- en koeriersbedrijven. Het is wat het is.
Verder lezen

Ik heb op 21 mei een bestelling gedaan bij bikester. Er staat op de site dat levering van kleine onderdelen 3-5 werkdagen duurt. Fietspedalen lijken me klein. Echter heb ik tot 03-06-2020 nog geen pedalen gezien. Wanneer je probeert te bellen, krijg je nu ivm Corona geen gehoor. Veel bedrijven werken thuis maar hebben dan tenminste nog een doorschakelsysteem. Nu zit ik maar te wachten op een antwoord via een contactformulier. Het pakket staat bij dpd nog steeds in de aanmeldstatus. Alles is betaald maar geen pedalen. Het pakket was voor iemand als verjaardagscadeau. Ik hoop dat ze er voor de volgende verjaardag zijn. :(
 Antwoord van bikester.nl
We zijn door thuiswerk telefonisch niet bereikbaar. Onze klantendienst werkt normaal gezien nooit van thuis uit, hierdoor werden we verrast door de covid-19 uitbraak. Momenteel pogen we een systeem op te zetten waarbij telefonisch contact mogelijk is, maar hierbij ondervinden we helaas nog technische problemen. Onze excuses hiervoor. Ik heb uw bestelling bekeken en het lijkt erop dat er iets mis loopt tijdens de verzending. We zullen ons warenhuis contacteren voor meer informatie hieromtrent en we brengen u op de hoogte van hun feedback per mail.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over bikester.nl

Sorteren relevantie
De fietstas bevalt me prima. Alleen ben ik niet gecharmeerd van de bezorger (DPD) die zonder bericht aanbelt en niet wacht of je open doet en het pakket aan de deur legt. Hierdoor en dit is mijn 2e ervaring met DPD zal ik geen producten meer bestellen bij u als ik weet dat DPD de bezorger is. Ik heb nl. geen zin in problemen als we niet thuis zijn en het pakket niet meer aan de voordeur ligt.
Bestellen en betalen gemakkelijk. Order correct uitgevoerd en binnen de aangegeven tijd. Helaas strooit ook deze aanbieder met kortingen en vouchers die weinig voorstellen vanwege de via de kleine lettertjes kenbaar gemaakte minimale bestedingen en geldigheidsduur.
De prijzen en assortent zijn goed. Alleen jammer dat dpd er een zooitje van maakt. 4 dagen op depot, kapotte verpakking en gescheurde doos. Dat is dan weer jammer. Verder is van Bikester alles goed geregeld.
Opnieuw fietsuitrusting hier besteld, voor allebei een nieuwe helm en voor mezelf een fietsbroek. Omdat de spullen uit Duitsland komen duurt het wat langer, maar de prijzen zijn heel aantrekkelijk.
De producten zijn top. Via de mail ontving ik wel een bevestiging van de bestelling, maar geen mail op het moment dat de producten werden verzonden...
duidelijke info en duidelijke communicatie. bezorging zou sneller mogen. maar ja dat is nooit snel genoeg als je iets graag in huis wil hebben.
snelle bevestigingsmail van de aankoop,de dag erna een track en tracecode.De bezorging was snel 3 werkdagen na aankoop in huis!
De levering en site zijn duidelijk. Zonde dat het technisch fout ging, waardoor er geen track&trace code beschikbaar was.
Levertijd was goed, reactie op mails is super slecht. Tot het met heden heb ik geen reactie ontvangen op mijn vraag.
Uitgebreide collectie artikelen in de webshop. Overzichtelijk en goed vindbaar. Vlotte afhandeling en levering
Heb nog geen service nodig gehad, dus dat kan ik niet echt beoordelen. Snelle levering. Producten zijn goed.
Het duurt even dat het binnen is, een week. Maar verder netjes. Reageren ook op een vraag via de mail.
Goed. Jammer dat dpd het voorwerp 2 dagen op het depot laat liggen voor er aktie wordt ondernomen.
De prijzen zijn oke, maar af en toe een korting van 20% voor de eerst volgende koop zou top zijn!
Bestelde onderdelen op tijd geleverd overeenkomstig de opgegeven verwachte levertijd.
Producten in 100% goede staat en in no-time ontvangen! Dikke + voor de service dus!!
Bestelling duurt lang voordat het geleverd wordt, het is er uberhaupt nog niet :-(
 Antwoord van bikester.nl
Momenteel is dit nog in onderzoek bij DPD. We brengen u op de hoogte van zodra we hun feedback hebben ontvangen. Indien het pakket verloren is verklaard door hen zullen we u een gepaste oplossing aanbieden. Bedankt om dit nog kort af te wachten.
bezorging van producten is veel te traag! ik wacht al een week op mijn bestelling
 Antwoord van bikester.nl
Door de uitzonderlijke drukte veroorzaakt door de covid-19 crisis waren er inderdaad grote vertragingen bij het verzenden van de bestellingen en het beantwoorden van de klantenvragen. Onze oprechte excuses hiervoor. We zien dat u dit ondertussen ontvangen heeft.
Wel op tijd bestellen, verzenden duurt iets langer omdat het van Duitsland komt.
Good price. Delivery as promised in about 5 workdays. Good status information.