bikester.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor bikester.nl

4.31/5.00

781 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Drie producten besteld bij Bikester. Vanwege de (corona-)drukte kwam één product (een achterwiel voor mijn MTB) vrij snel. De andere twee producten (een achterrem, ook voor m'n MTB, en een montageset voor het vervangen van mijn cassette) zijn nog onderweg. Wel heb ik intussen een track-and-trace-code ontvangen en kan ik mijn pakket volgen. Ik verwacht het deze week. De kwaliteit van het al ontvangen MTB-wiel is goed, dat wil zeggen: op het eerste gezicht en gevoel. Mooi wiel tegen een goede prijs. Binnenkort hoop ik 'm te testen. Samengevat: is de kans aanwezig dat ik vaker bij Bikester bestel? Ja. Dat de verzending nogal wat tijd kost, wijt ik op dit moment maar gewoon aan het feit dat iedereen in deze coronatijd massaal (vrijetijds-)artikelen bestelt via webshops. En daardoor drukte ontstaat bij de webshops zelf (en hun magazijnen), maar ook bij de post- en koeriersbedrijven. Het is wat het is.
Verder lezen

Ik heb op 21 mei een bestelling gedaan bij bikester. Er staat op de site dat levering van kleine onderdelen 3-5 werkdagen duurt. Fietspedalen lijken me klein. Echter heb ik tot 03-06-2020 nog geen pedalen gezien. Wanneer je probeert te bellen, krijg je nu ivm Corona geen gehoor. Veel bedrijven werken thuis maar hebben dan tenminste nog een doorschakelsysteem. Nu zit ik maar te wachten op een antwoord via een contactformulier. Het pakket staat bij dpd nog steeds in de aanmeldstatus. Alles is betaald maar geen pedalen. Het pakket was voor iemand als verjaardagscadeau. Ik hoop dat ze er voor de volgende verjaardag zijn. :(
 Antwoord van bikester.nl
We zijn door thuiswerk telefonisch niet bereikbaar. Onze klantendienst werkt normaal gezien nooit van thuis uit, hierdoor werden we verrast door de covid-19 uitbraak. Momenteel pogen we een systeem op te zetten waarbij telefonisch contact mogelijk is, maar hierbij ondervinden we helaas nog technische problemen. Onze excuses hiervoor. Ik heb uw bestelling bekeken en het lijkt erop dat er iets mis loopt tijdens de verzending. We zullen ons warenhuis contacteren voor meer informatie hieromtrent en we brengen u op de hoogte van hun feedback per mail.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over bikester.nl

Sorteren relevantie
Nette prijs voor een goed product (Ale PR-S Fuga DWR Ciclocross skinsuit). Had hem misschien een maatje groter kunnen bestellen omdat hij erg strak zit, maar dit komt omdat ik met mijn lengte etc precies tegen de volgende maat aan zit. Nadeel is dat het niet echt super snel is geleverd (vrijdag besteld en dinsdag geleverd). Ook kan je niet zien wanneer je de bestelling kan verwachten op de dag van de levering.
De mtb schoenen van Gaerne zijn zoals beschreven op de website, mooie schoenen met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Geleverd zoals gewend, gewoon goed. je moet wel wat langer wachten omdat het product vanuit Duitsland moet komen, maar als je daar rekening mee houd is dat geen probleem.
Goed en snel bestelproces. snel geleverd. Fijne website. Er ontbrak informatie over welke maat passend zou zijn. Logisch want dat staat ook niet bij de fabrikant. Ergens anders wel een sizing guide gevonden. Gelukkig was omruilen geen issue en verloopt dat efficiënt
Alles gekregen wat ik besteld heb en dat voor een nette prijs. Komt uit Duitsland, dus niet zoals we in Nederland gewend zijn de volgende dag in huis, maar 2 dagen later.
Maak op de webshop setjes kleding. Op de pc zijn de kleuren niet altijd realistisch. Daardoor is het als klant soms lastig om de juiste kleding met elkaar te combineren.
Producten zijn oké maar de helpdesk is niet te bereiken, je kunt een mail sturen. Waar je dagen op Antwoord moet wachten
 Antwoord van bikester.nl
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de verwerking van uw klantenvraag. Door de hoge drukte hebben wij helaas wat langer dan gemiddeld nodig om onze mails te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak.
Goede beschrijving van de artikelen. Snelle levering en een soepel retourbeleid zonder extra onkosten voor de klant.
Alles klopt altijd, snelheid van leveren duurt vaak wat langer dan wij als verwende consument gewend zijn
Zeer uitgebreide assortiment met zeer scherpe prijzen en snelle order verwerking. Een absolute aanrader!
Goede prijs, duidelijke site. Levering duurde wel lang(4 dagen) in vergelijking tot andere websites.
Tussen Bestelling en levering 4 dagen, zoals beloofd. Prima voor een buitenlandse bestelling.
Snelle levering, retour procedure / zelf frankeren is minder klant vriendelijk.
Kwaliteitsproduct voor de laagste prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd.
Snelle levering en goed degelijk ingepakt zonder beschadigingen uitgeleverd.
Uitgebreid assortiment en snelle levering. Hier koop ik regelmatig.
Prima zoals je mag verwachten bij een betrouwbare online winkel.
Niets aan toe te voegen, levering kan misschien dag sneller
Snelle service. Prims kwaliteit van de drager met uitleg.
alles naar wens. tijdstip levering kan wat duidelijker
Prima levering van de bestelling, dus zeer tevreden