bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
bikester.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bikester.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor bikester.nl

1.705 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 okt. 2021
Eerste product: AXA achterlicht Juno Battery Automatic 80 mm led zwart/rood - kwaliteit op eerste indruk is goed. Inderdaad na 5 minuten het licht gaat vanzelf uit. Niet genoeg tijd om de watervastheid te controleren. Met het 2 product ik ben niet tevreden: Ursus Standaard Enkel King + Adapter Aluminium 24-28 Inch 29mm Zwart Ten eerste er is geen extra inbus sleutel meegeleverd. Om de juiste hoogte van de standaard in te stellen je heb een inbus sleutel nodig. Die moet je ergens thuis hebben - anders kan je helemaal niets mee. Ten tweede de "bijbehorende" moer en bout is 1 maat kleiner dan de binnendraad van de standaard zelf. Het lijkt dat of is het niet nagedacht of de bijbehorende moer en bout zijn van een ander standaard geleverd. Gelukkig dat ik een standaard van Action gekocht heb (2 euro) en de bout past precies bij de superdure Ursus standaard. Levering ging snel (binnen 48 uren) en netjes ingepakt. Helaas ik heb geen foto's gemaakt.

11 nov. 2021
Afgelopen weken twee bestellingen gedaan. Artikelen gekocht waarbij ik de maattabellen van Bikester.nl heb gevolgd. Dit zonder succes, verschillende artikelen passen alles behalve goed. Daarbij was een van de bestellingen ook nog eens incompleet. En ook heb ik van een bestelling niks aan updates ontvangen. Ik kreeg gewoon ineens een melding dat de bezorger had aangegeven dat de bezorging gelukt was. Ik heb ze nu twee maal een bericht moeten sturen maar heb zowel geen bevestiging van mijn bericht als een reactie daarop van Bikester ontvangen. Dit vind ik een slechte zaak. Mijn bestelling was incompleet en Bikester lijkt niet bereikbaar te zijn. Ik zit nu al ongeveer twee weken te wachten op een reactie! Daarbij wil ik graag artikelen retourneren omdat deze niet passen, maar ik heb geen retourformulier meegeleverd gekregen bij mijn eerste bestelling. Op vragen van mij hierover heb ik tevens nog nul reactie gehad. Graag ontvang ik per ommegaande reactie op mijn vragen! Dat er een keer iets mis gaat kan gebeuren, maar al deze fouten bij elkaar opgeteld begint me nu wel heel erg te irriteren.

Beoordelingen voor bikester.nl

1 sep. 2022
levering en klantenservice en het retour sturen was allemaal prima. Het zo fijn zijn als je naast de levering dag ook een tijd of dagdeel weet. Ik heb de bezorger gemist en wist niet waar mijn pakje was. Wel een mail gehad waarin stond dat het pakje was afgeleverd op een privé adres, na wat speurwerk door de klanten service het pakje gevonden 6km verderop in een winkel.
3 sep. 2022
Gratis verzending is voor mij altijd een voorwaarde en gratis retour zenden ook, Alleen een paar dagen levertijd omdat het pakket vanuit Duitsland moest komen is wel jammer. Schoenen nog niet getest maar ze zin er wel degelijk uit.
9 sep. 2022
Prima voorraad en hoge kwaliteit producten. Het ontvangen van de bestelling duurde deze keer iets langer, naar dat lag aan de vervoerder. Misschien een idee om uit meerdere vervoerder te laten kiezen.
1 sep. 2022
Klantenservice werkt goed en denk mee in oplossing. Verbeterpunt is kijken naar de afhaal locatie van de gekozen vervoerder. Als deze niet op acceptabele afstand is andere vervoerder kiezen.
De M4 boutjes zijn te klein moet M5 boutjes zijn. Die passen wel op de bevestiging brug Cube fiets. Gaten moeten opboren in standaard en nieuwe boutjes moeten kopen jammer.
4 sep. 2022
Keurig op tijd geleverd, bestelling via track en trace goed kunnen volgen. Alleen had de doos wat kleiner mogen zijn. Mijn bestelling (boek) kon er wel 20 keer in.
Was een probleempje met leveringsadres. De klantenservice reageerde snel en probleem was snel opgelost. Verder goede selectie aan producten.
In verhouding tot andere on line shops een lange levertijd en niet zo duidelijke Instructie's over leverdag/tijd transporteur UPS
Ik had een verkeerde bestelling gedaan en dat is prima afgehandeld.Ik had binnen 2 dagen mijn geld teruggestort. Prima service.
Wordt geen exact tijdstip aangegeven voorbezorging. Conclusie bijna hele dag wachten bezorging. Verder zijn de producten oké.
op vrijdag besteld en een week later pas geleverd. Ook geen indicatie op welk tijdstip je de bestelling kan verwachten
Snelle en adequate afhandeling van de bestelling. De kwaliteit van de sokken kende ik al, die is ook uitstekend
1 sep. 2022
De dozen zaten niet goed dicht, ik kon bij beide dozen de inhoud pakken zonder de doos open te maken
fiets bleek toch niet op voorraad, werd pas na navraag duidelijk. Geld wel meteen teruggestort.
Alles prima in orde behalve dat het een paar dagen langer duurde voor we de zending ontvingen
Ik,kan t eigenlijk nog niet beooordelen , want heb de bestelling nog steeds niet binnen !!!!
Bestelling nog niet binnen gekregen. Ook geen bericht dat het pakket verzonden is. ????????
12 sep. 2022
Lekke achterband, en twee dagen na de bestelling is de fiets ineens 50,- afgeprijsd,. :')
7 sep. 2022
Snelle levering, bekend product waarvoor ik opnieuw bewust kies. MTB band Hans Dampf
Preciese beschrijving van het produkt en zeer snelle levering met track and trace.