bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

729 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.293 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

Lange levertijd. AliX was zelfde dag als Bikester geleverd met de zelfde besteldatum. Kettingblad was in aanbieding, goedkoop maar niet conform afbeelding met kunstof afdekring zoals in productfoto.
Voorraadbeheer Een artikel besteld met een korting in de sale. Blijkt na betaald te hebben dat het artikel niet meer leverbaar / in voorraad is. Geen gebruik van de korting kunnen maken, jammer
Ik had al bericht dat het verzonden was terwijl het geld van m'n credit card nog steeds gereserveerd stond. Snelle verzending dus!! Dan was ook het product goed en voor een vriendelijke prijs!

Great deals!

Wide assortiment and possible to find really good deals! Decent delivery times (if you are not in a rush). Correct products delivered, no damages to the packaging/products.
24 feb 2024
Prima bestelling, keurig ingepakt en na de eerste fiets 1500 km zeer tevreden over de Ortler fietsen. Goede Shimano onderdelen en alles goed afgesteld.

Afwachten dan maar

Zit nog steeds op me bestelde artikel te wachten Je bestelbevestiging | Bestelnummer: BNL2252751 (Je bestelbevestiging | Bestelnummer: BNL2252751)
WV
Willem v.
Maassluis

Leuke aanbiedingen in de Sales!

Leuke aanbiedingen in de uitverkoop. Pakket had wat vertraging ten gevolge van de drukte. Daar werd ik netjes van op de hoogte gesteld. Goed zo!
Ik waardeer de goede communicatie. Ik zou het fijn vinden als de betaling via het in Nederland zeer bekende Ideal gedaan kan worden Succes
Fiets is na een week nog steeds niet geleverd. Ondanks duidelijke instructies aan vervoerder hoe het pakket te leveren bij niet thuis.
1 dag geleden
Vlotte levering en netjes verpakt in een stevige doos. Verder was goed te volgen wanneer het pakket zou worden afgeleverd.
HG
H G.
Heerlen

Top !!!

Altijd snelle en goede levering.

Goed afgeleverde Vitorria banden

Vitorria banden besteld, goedkoop en goed afgeleverd binnen de leveringsdatum.
Goede produkten, prima kwaliteit/prijs verhouding. Snelle levering.
Gewoon goed. Snel binnen en alles compleet.
JH
Jacco H.
Roosendaal
Snelle levering tegen scherpe prijs
18 feb 2024
Wacht nog steeds op mijn bestelling
nice portfolio and great sales
BT
Bert T.