bikester.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor bikester.nl

4.22/5.00

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb op 21 mei een bestelling gedaan bij bikester. Er staat op de site dat levering van kleine onderdelen 3-5 werkdagen duurt. Fietspedalen lijken me klein. Echter heb ik tot 03-06-2020 nog geen pedalen gezien. Wanneer je probeert te bellen, krijg je nu ivm Corona geen gehoor. Veel bedrijven werken thuis maar hebben dan tenminste nog een doorschakelsysteem. Nu zit ik maar te wachten op een antwoord via een contactformulier. Het pakket staat bij dpd nog steeds in de aanmeldstatus. Alles is betaald maar geen pedalen. Het pakket was voor iemand als verjaardagscadeau. Ik hoop dat ze er voor de volgende verjaardag zijn. :(
Antwoord van bikester.nl
We zijn door thuiswerk telefonisch niet bereikbaar. Onze klantendienst werkt normaal gezien nooit van thuis uit, hierdoor werden we verrast door de covid-19 uitbraak. Momenteel pogen we een systeem op te zetten waarbij telefonisch contact mogelijk is, maar hierbij ondervinden we helaas nog technische problemen. Onze excuses hiervoor. Ik heb uw bestelling bekeken en het lijkt erop dat er iets mis loopt tijdens de verzending. We zullen ons warenhuis contacteren voor meer informatie hieromtrent en we brengen u op de hoogte van hun feedback per mail.
Verder lezen 1 persoon vond dit nuttig Alle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezen 1 persoon vond dit nuttig Alle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over bikester.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Levering conform belofte qua product en tijd. Keurig en afdoende verpakt. Het product voldoet aan de gewenste functionaliteit en doet dus wat het moet doen op een efficiënte wijze. Nu is dat voor een fietspomp ook niet heel ingewikkeld, maar de extra functies zoals spanningmeter en voor meerdere ventiel types werken prima. Service heb ik na correct afhandeling order niet nodig gehad.
Het duurt te lang voordat hetgeen je bestelt wordt overhandigd aan de transporteur. Die er op zijn beurt ook weer te lang over doet om de spullen af te leveren. Gevolg ik wacht nu al ruim 7 dagen op een paar schoenen die volgens de website op voorraad waren. Voordat ze binnen zijn zitten we op ruim 10 dagen.
 nuttig (1)
Levering mooi netjes op tijd, zelfs vroeger dan we hadden verwacht, product was in orde, mooi overzichtelijk ingepakt en de service, nog voor aankomst kregen we een handleiding over hoe we de fiets moesten monteren, het leek moeilijker dan het was! Nu kunnen we starten!
Levering was snel, fietsje is mooi maar zoals al een aantal keer aangegeven; banden zijn in werkelijkheid anders dan op de foto op bikester.nl te zien is. Die banden met mtb profiel zijn superstoer, vandaar dat ik het jammer vind dat die er niet op zitten.
veel keuze voor een nette prijs. Nadeel is dat het uit duitsland en dus een paar dagen onderweg is. Ik was een paar dingen vergeten te bestellen en heb korting gekregen ter waarde van het verzendbedrag als ik deze alsnog wilde bestellen. Erg attend.
Groot assortiment, hebben goede levering en levering voorwaarden, bij terug sturen snelle afwikkeling, mijn geld snel terug. Ben alleen niet tevreden over een bestelling waarbij niet het juiste geleverd is, was niet voorradig of een vergissing.
Ervaringen met de Bikester website zijn positief Ervaring met DPD blijft slecht. Hun Track en Trace op de DPD site is bijzonder slecht. Je hebt geen enkel idee wanneer ze komen.
Ruim 8dagen geleden bestelling gedaan, nog steeds niet ontvangen. Begrijp dat het druk is, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt bij leveranciers, ook niet tijdens feestdagen
Fiets werd relatief snel geleverd en ik hoefde er niet zo veel aan af te monteren. Dit gedaan met de handleiding die via mail eerder binnen kwam. Mooie service.
PDP is geen prettige pakketbezorger. Altijd duurt het langer dan beloofd. Pakketten blijven vaak dagenlang op een depot liggen. Dat is al jaren zo.
 nuttig (1)
Ik heb 1setje remschijfjes besteld die kunnen gewoon in een envelop en met de post versturen dat hoeft toch geen 4,99 euro te kosten.
De bestelling duurde wel iets langer maar het is toch goed gekomen. Moest wel bellen maar daarna ging de leveringen weer goed.
Box powerbars en wat remblokjes gekocht. Artikelen werden zeer snel geleverd en de prijs/kwaliteitverhouding was prima.
Product is prima, duurde wel ruim een week eer ik het kreeg wat ik misschien denk door de omstandigheden momenteel
Makkelijk te monteren Nog niet mee gefietst. Duurde alleen lang voor mijn gevoel met bezorgen. Kwam vanuit Dld.
Klein potje DT-Swiss vet besteld. Niet goedkoop, maar dat is het nergens...Werd pijlsnel geleverd! Helemaal top!
Prima levering, duidelijk retour. Een verbeterpunt: digitaal aanmelden van retour ipv bon in pakket.
Prima snelle levering van de fiets. Was eerder binnen dan div andere bestelde materialen..
Alles dat ik zoek voor mijn fiets vind ik bij Bikester. Groeten keuze en beste prijzen.
Fietsbel is niet zo helder als verwacht, wel mooi. Niet geschikt voor dikkere sturen
Antwoord van bikester.nl
Hartelijk bedankt voor uw feedback! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Indien u niet tevreden bent over het product kan u het ongebruikt retourneren binnen 30 dagen voor een volledige terugbetaling.