bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
bikester.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bikester.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor bikester.nl

1.443 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

26 mrt. 2022
Spullen prima, verzending redelijk. Bezorging matig. Dpd (bij ons) levert zonder communicatie ergens af en je moet maar hopen dat de ontvanger je op de hoogte stelt. Als dpd het nu gewoon bij een centraal ophaalpunt afgeeft wanneer iemand niet thuis is, of je de mogelijkheid geeft om de keuze te maken waar je het wilt afhalen..... maar gewoon ergens afgeven zonder bericht klopt niet

15 nov. 2022
Na de betaling zag ik bijvoorbeeld niet dat mijn betaling werd afgeschreven op mijn bankrekening. Mijn conclusie was dat er dus iets niet goed is gegaan. Ik heb na een aantal dagen (na verstrijken levertijd toezegging ) nogmaals dezelfde bestelling gedaan ( hetzelfde product). Advies: communiceer duidelijker over ontvangst, betaling en levertijd. Met name de levertijd toezegging die vooraf wordt aangegeven klopt niet. Succes! Vr.gr. Vincent Rasch Ik ben op dit moment (nog niet geleverd) wel trotse eigenaar van twee dezelfde items. Op de bijgevoegde foto het resultaat: ik heb lang na het verstrijken van de levering s toezegging nog niets ontvangen… haha

Beoordelingen voor bikester.nl

Goede spullen, lage prijzen maar je moet wel geduld hebben. In Nederland is het bij de grote webwinkels zo: vandaag besteld, morgen geleverd. Dat kan uit Duitsland niet, dat snap ik. Wat ik niet snap is dat het twee dagen moet duren voordat spullen bij DHL aangeleverd worden, dat moet beter kunnen.
21 jan. 2023
Goede en gebruiksvriendelijke website. Artikelen worden snel opgestuurd, zelfs deellevering als niet alle artikelen gelijk uit voorraad of van leverancier leverbaar zijn. Producten zoals verwacht. Tip: iets kleiner verpakken waar mogelijk. Erg grote doos voor 3 producten.
8 jan. 2023
Duidelijke Website, groot assortiment en snelle levering. De vervoerder DPD is minder goed dan andere vervoerders. Het pakket was verder in de straat geleverd zonder daar melding daarvan te hebben ontvangen. Gelukkig werkte de buurt app en was het pakket gevonden.
Niet zozeer een mindere beoordeling voor Bikester. Masr voor de leverancier. DHL. Die leveren het pakket gewoon buiten het appartementencomplex. Zodat hrt zo door vreemden meegenomen kan worden.
12 jan. 2023
Fijne site, hebben echt heel veel. Goede communicatie en snelle levering. Enigste minpuntje: levering werd gedaan door DPD, echt slecht! Kan Bikester niks aan doen, maar erg vervelend voor mij
13 jan. 2023

Eigenlijk geen enkel verbeterpunt, super service (communicatie, afhandeling order etc.)! Enorm positieve klantervaring, dit is zeker niet mijn laatste bestelling bij 'Bikester' geweest.
14 jan. 2023

Ze leveren goede producten, en word netjes op de hoogte gehouden, hoewel de bezorger wel onverwachts voor de deur stond, dus qua dat betreft had er nog een update mogen komen
7 jan. 2023
Ruime keuze, en duidelijke heldere informatie over bestelling en bezorging via website. Daarna komen Bikester en hun transporteur DHL de “beloftes” prima na Mart

Ruime keus in veel kwalitatieve producten met scherpe prijzen. Ook voor retournering alles goed voorbereid en snel financieel afgehandeld.
16 jan. 2023

Scherpe prijs bij uitstekende producten. Verzorgde aanlevering en goed gedocumenteerd bij eventuele retourzendingen. Erg proffesioneel.
9 jan. 2023

Gemak van bestellen op duidelijke informatie op de website van Bikester. A.u.b. niets "verbeteren".
Jullie Facebook pagina veranderen , er staan veel negatief berichten maar jullie levering is prima!
Volt geleverd en voldoet aan de verwachting. Bij een nieuwe bestelling denken wij aan Bikester.
5 jan. 2023
helaas was er wat met de zending misgegaan maar werd goed geinformeerd hierover. Prima service
12 jan. 2023
Snelle levering. Was een onderdeel beschadigd maar werd correct opgelost! Goede service.
18 jan. 2023
Goede kwaliteit kleding en altijd snel geleverd. Erg tevreden over Bikester.
14 jan. 2023
Veel keuze mooie aanbiedingen Meer dan fietsen alleen Handige site
1 dag geleden
Snelle levering. Ruime keuze. Goede prijzen. Zeer tevreden.
Levering laat wat dagen op zich wachten maar verder prima
Product matig in uitvoering. Omschrijving is hoopvoller!