bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

614 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.310 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

14 jan 2024
Bestelling afhandeling kan zeker beter. De tracking code gaat naar een sterk verouderd systeem dat geen info geeft. Kan aan de transporteur liggen, maar daar ligt een zorgplicht van de verkoper. Levering binnen 4-6 werkdagen is ook niet gelukt.
31 mei 2023

Fietssandalen - super

Shimano spd fietssandalen besteld. Inmiddels 2e paar. Voor mij een super oplossing omdat ik door diabetes geen dichte schoen meer kan dragen. Zo kan ik alsnog sporten. In de collectie houden!! Enige minpuntje: bezorgen kan wel wat tijd kosten
6 okt 2023
Zij leveren, als je besteld (en toevallig het laatste artikel besteld, zodat het daarna uitverkocht is), ,dan leveren ze! Geen droppshipping" snel, keurig en professioneel contact. Bestel vaker hier, gewoon, kwaliteit voor een mooie prijs!
Ben een heel oude herenfiets (70 jaar) aan het opknappen en wil hier mooi lichte voor. Bikester verkoopt deze voor een redelijke prijs en goede kwaliteit. Ben er dus blij mee, ook met de professionele verpakking en bezorging. Prima dus.
12 sep 2023
Makkelijk en essentieel onderdeel onderdeel om mijn mountainbike om te bouwen naar Rohloff naafvesnelling. Jammer dat Bikester alleen het onderdeel voor de linkerkant kon leveren. De drop out voor rechts heb ik elders moeten kopen.
JH
Jannie H.
Lelystad
19 aug 2023
Spulletjes in bezit, netjes verpakt , alleen DPD bezorging is belabberd , verkeerd adres, gebeld met hun servicedienst en ja ze weten zelf geen oplossing , vervolgens lag het bij mijn buren in de tuin zinder berichtje bij mij
22 aug 2023

En andere pakketbezorger

Bestelproces ging soepel. Helaas geen mailtje wanneer het pakketje afgeleverd zou worden. Omdat er niemand thuis was, is het pakketje gewoon buiten naast de deur gelegd. Gelukkig was het er nog toen ik thuiskwam.
27 aug 2023
Leuke kinderfiets voor mijn kleinzoon. Er zaten zelfs zijwieltjes bij die ik dus niet apart hoefde te kopen. Het ziet er solide uit. Sam is er erg blij mee en opa dus ook. De aanbieding prijs was aantrekkelijk.

Prima produkten met goede prijzen.

Na jaren ervaring is het volgende te melden: Het assortiment is volledig. De levertijd is wat langer dan in Nederland bestelde produkten, maar de levering is accuraat en de communicatie hieromtrent volledig.
14 aug 2023
Duurde een paar dagen voordat er actie werd ondernomen. Vervolgens ontving ik op één dag een bericht van vertraging en kort daarop dat mijn bestelling op de post was gegaan. Product is naar verwachting!
20 sep 2023

Prima wielershirt

Ik bestelde een dun wielershirt. Dat zat in een doos terwijl het ook in een stevige enveloppe door de brievenbus had gekund. Scheelt een boel transportkosten volgens mij. Het shirt is verder prima!
28 jul 2023
Ik heb een bagagedrager besteld en zie ook in het rijtje met zoekresultaten een reflector. Deze meebesteld, blijkt niet te passen. Erg jammer dat dit niet beter wordt aangegeven door Bikester.
Het pakket word verzonden via dpd. Bij dpd kun je de zending volgen maar de status blijft staan op " bestelling in behandeling" ook als het pakket al bezorgd is bij de buren. Best vervelend.
7 jul 2023
Met Bikester an sich heb ik geen problemen. Wel met het absoluut waardeloze verzendbedrijf DPD. Geen updates, geen bezorgdatum en, na een behoorlijke tijd, dtaan ze ineens voor je deur...
17 mei 2023
Controle op navolging verzending. Als zending onderweg stagneert, moet de klant uitvinden wat er aan de hand is. En wordt door de pakketdienst weer teruggestuurd naar de verzender.
26 dec 2023
Bestel al jaren in alle tevredenheid bij bikester. Prima aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Levering altijd prima binnen een paar dagen. Uitgebreid assortiment in de onderdelen.
10 jun 2023
als ze zeggen 3-5 dagen dat bezorging duurt ga ik daar ook vanuit maar het blijkt langer te duren waarschijnlijk 8 tot 10 dagen.op het moment schrijven heb ik het product nog niet
22 jun 2023
Mijn bestelling was niet leverbaar na bestellen. En duurde daardoor langer, ook is het pakket nog niet aangemeld bij dpd terwijl ik de mail al 2 dagen heb dat het verstuurd is.
6 jul 2023

Uitstekende service

Contact gehad via de telefoon Aardige mevrouw die me vriendelijk te woord stond en kon helpen bij mn vragen Levering was snel en tevreden over het product Uitstekende service
17 jun 2023
Tja de aanbieding prijs is prima, maar dat is dan ook echt alles. de verzending vanuit Bikester is echt super traag en dpd is niet de beste optie als je het aan mij vraagt.