bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

642 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.310 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

7 jan 2024

gemengde gevoelens mbt de fiets althans

Een meevaller waren de prijs (van racefiets en wat apart verzonden accessoires) en zodra de fiets in NL gearriveerd was verliep de 'tracking' wel goed. Anderzijds zou de racefiets terug moeten, daar ie in theorie te klein (kort) is, zo bleek bij ontvangst ervan na 1 week. Enkele specificaties, o.a. van de geometrie volgens Bikester (via fabrikant Wilier) bleken dus niet te kloppen. Over de specs en levering van de accessoires valt door mij echter niet te klagen.
12 mei 2023

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk aan- en uit te doen

De bestelde lange fietsbroek is bedoeld voor fietsvakanties en rondjes op de vakantiefiets. De broek bevalt om een aantal redenen: - de prijs/kwaliteit verhouding is geweldig; - eindelijk een goede broek zonder zeem; - broekspijpen hebben ritsjes, dus makkelijk aan- en uit te trekken; - de maat klopt gewoon; - en gelukkig een kleine doos (dus niet een onnodig grote verpakking);
LG
Linda G.
Haarlem
6 jun 2023

Duidelijke communicatie, maar grote verpakking.

Wat me beviel: duidelijke mails over dat er iets vertraging was. Duidelijke track en trace. Wat ik persoonlijk iets minder vond, is dat 2 broekbindbandjes voor op de fiets, die makkelijk door de brievenbus zouden passen, in een doos verpakt waren. De lege ruimte opgevuld door papier. Het is veel makkelijker als je niet thuis hoeft te blijven om je pakket aan te nemen.
3 aug 2023

Keurige bestelling in een reusachtige doos.

Het juiste werd bezorgd. Iets later maar dat werd al doorgegeven. Maakt mij niet uit, een paar dagen is geen enkel probleem. Wel werd ik verrast door de enorme doos waarin het werd verstuurd. Voor een tubetje creme, een paar handschoentjes en een dunne lange broek is een doos van 50 x 44 x 38 cm heel erg overdreven. Wat een verspilling, jammer.
8 jun 2023
Bikester is een prima bedrijf. Alleen jammer dat ze DPD inhuren voor hun bezorgingen. DPD belt niet aan en gaat er vanuit dat je niet thuis bent. Vervolgens moet je zelf op zoek gaan waar ze je pakket hebben achtergelaten, want een briefje in de bus ontvang je ook niet. Mijn advies voor Bikester: huur aub een ander bezorger in
24 mei 2023

Wel en niet goed…

Bestellen online simpel en snel gevonden. Voldoende artikelen aanwezig. Top tot zo ver dan. De bestelling moet ook geleverd via dpd jammergenoeg. Bezorger belt aan leg het pakket voor de deur stap weer in en rij weg. Dat is jammer dus. Bikester goed bezorging van hun producten niet goed.
26 nov 2023
Ik vond het jammer dat mijn bestelling weer terug werd gezonden waardoor ik geen kadootje had voor die persoon waarvoor ik bet besteld had. Ik weet niet wat er mis is gegaan. Je krijgt gelukkig wel gewoon je geld terug. Mooie artikelen en goeie prijzen vooral met de sale
VA
V W A.
Zwolle
18 jul 2023

Clean and easy to use webshop with large choice

Clean and easy to use webshop. Clear photos of the products that are for sale. Good assortment of several brands. Priceswise Bikester is mid-range... not the cheapest but when you order more the shipping is free and then its interesting.
14 aug 2023
Duidelijke informatie over levering en levertijd. Maar… helaas is het volstrekt belachelijk dat er voor twee shirt die in een brievenbus sealbag kunnen er een doos wordt gebruikt van 70 x 50 x 60 cm. Verder erg blij mee
PV
Pieter V.
Rotterdam
11 sep 2023
Goede prijs kwaliteit. Verzending duurt wat lang, omdat het uit Duitsland komt. Dat had ik graag eerder geweten. Ik had alsnog besteld, maar dan had ik geweten waar ik op kon rekenen.
21 jun 2023
De producten zijn van goede kwaliteit en de bestelling gaat makkelijk. Alleen wel al twee keer de producten ook een week later bezorgd gekregen, maar dat is voor mij geen probleem.
26 jul 2023
De bestelling is vrij lang onderweg geweest. Bij ontvangst bleek er een plaksetje te zijn bijgevoegd; leuk. Eén van de bestelde binnenbanden klapte in de eerste fiets-meters al.
5 jun 2023

Tevreden klant

Er is een goed product voor een redelijke prijs geleverd,maar de levering uitstellen was niet leuk om te lezen ,maar uiteindelijk viel het wel mee. Ik ben tevreden over Bikester
7 jun 2023

Geboden opties v/h onderdeel niet compleet

Van het balhoofdset dat ik gekocht heb was een andere variant eigenlijk beter geweest maar die stond niet als optie op de website. Op zich tevreden over geleverde onderdelen.
EV
Ernst v.
Almere, Niederlande
12 jul 2023
Artikelen zoals beschreven, 3 paar sokken. Alleen verzonden in een enorm grote doos 😵‍💫 paste rustig in een bubbel envelop want er is echt geen kans op beschadigingen 🤔
8 jul 2023
Gunstig geprijsd en uitstekend gesorteerd. Soepel werkende website en gemakkelijk betaalproces. Alleen het vervolg was wat ondoorzichtig en duurde wat langer.
JB
J B.
Apeldoorn
9 mei 2023

Levering door DPD

Volgens de informatie werden de artikelen door bikester snel uitgeleverd. De aflevering van de bestelde artikelen door DPD heeft veel tijd in beslag genomen.
28 jun 2023
Goede spullen. Goede prijs en levertermijn zoals beloofd! Wel wat lang wachten op een reactie van de service desk ivm een probleem met mijn account...
PS
Peter S.
Sluiskil
4 jul 2023
Bikester was prima, alleen verzenden met DPD uit het buitenland gaf geen bericht wanneer het pakketje geleverd zou worden en dat is niet handig.
Goede site met veel keus en leuke aanbiedingen. De communicatie was eventjes verwarrend icm de bezorging. Maar site voor herhaling vatbaar.